Als we het gaan hebben over maatschappelijk verantwoord zou dat eerder in de richting liggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook zien. Je bedoelt dat iedereen het wel prima vindt en dat uiteinlijk ik de uitzondering ben en om die reden het effectiever is dat ik word geėlimineerd.
op bloten voeten loop ik normaal in huis het lekkerst jahquote:Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef GSi het volgende:
Elke keer als iemand stilstaat moet ie zijn schoenen uit doen omdat hij er op dat moment niet mee loopt
Ik denk dat topicstarter de hoofddoekjes in openbare gelegenheden-discussie nadoet. Niet volledig vergelijkbaar, maar ik zie wel de raakvlakken.quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
Dit topic ga ik nomineren voor het Darwin Award...
Sjonge jonge, het wordt steeds debieler hier
Als we dan toch links en rechts erbij gaan halen (sommige mensen moeten dit ook echt overal...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef Camplo het volgende:
Wat een linkse bral geen sportschoenen.
Mensen met een dergelijke mening zijn dubbel zo weird!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over na.
Voor dit soort mensen is blijkbaar het gewone leven 1 voortdurende sportwedstrijd....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over na.
Ad a: Idd: op sportschoenen lopen betekent dat je op sportschoenen loopt!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef Noax het volgende:
a. Je hoeft toch niet voortdurend op sportschoenen te lopen wanneer je es buiten het sporten om op sportschoenen loopt?
b. Wat zou er nog overblijven qua kleding wat door jullie ogen wel door de beugel kan? Wat een eenheidsworsten krijgen we dan hier! : (
Wanneer U buiten werktijd over straat gaat draagt U tenue de ville, dat spreekt.quote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef zatoichi het volgende:
Mensen die in pak lopen terwijl ze naar huis gaan van hun werk vind ik ook irritant. Dat is toch vrije tijd, dan moet je vrije tijds kleding dragen.
Ik mag toch hopen dat dat inmiddels je voormalige studentenvereniging is- ik neem aan dat je geroyeerd bent.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef Woutey het volgende:
pff jij had die gast van mn studentenvereniging kunnen zijn waar ik vorige week een stevige discussie mee had omdat ik met sportschoenen op de kroeg kwam
Juist. Sportschoenen enkel tijdens sport, dan ook polo's. Laten we verdomme in gaan voeren dat die dingen enkel nog bij deze sport gedragen mogen worden:quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef charon het volgende:
Sportkleding (zoals poloshirts en button down hemden) enkel tijdens sport.
Wat een kutargument, maat.quote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen dragen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen van sportschoenen in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.
Ben benieuwd hoe de gemiddelde Fok!ker hierover denkt.
Ik kan me wel verplaatsen in wat je zegt. Maar ik zie sportschoenen als onderdeel vanquote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen dragen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen van sportschoenen in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.
Ben benieuwd hoe de gemiddelde Fok!ker hierover denkt.
Verbaast mij niets dat dit gezegd wordt door een idioot die Jim als avatar gebruiktquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:40 schreef Badabingea het volgende:
Dat hier nog een kut discussie uit kan komen, goddamn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |