ik stoor me aan jouw post gedrag, ga ik toch ook niet verbieden.quote:Op maandag 5 december 2005 13:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan draag je ze maar in je eigen huis. Niet op straat waar anderen zich er aan kunnen storen!
das een mooiequote:Op woensdag 7 december 2005 19:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
ik stoor me aan jouw post gedrag, ga ik toch ook niet verbieden.
Natuurlijk meen ik het serieus, anders had ik hem wel geopend in ONZquote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef yogidrink het volgende:
FuifDuif whahah echt een kneus jij!!!
maak je lekker ergens anders druk om.
Je meende dit topic toch niet serieus of wel?
Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over naquote:Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef BlackRosie het volgende:
u are weird..
ja.. over nagedacht.. zit heerlijk.. buiten moet je je toch ook comfortabel voelen in je kleding.. als mensen zich in zulke kleding comfortabel voelen.. is dat heel mooi voor hun en dragen ze dat toch lekker.. nooit aangestoord.. misschien stoor ik me wel aan jouw kleding.. wat voor kleding draag jij?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over na.
Vergissen is menselijk.....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik het serieus, anders had ik hem wel geopend in ONZ.
In veel steden vormen gelovigen een minderheid; ze gedragen zich dus afwijkend tov de meerderheid. En ook gebedshuizen vallen moeilijk te ontlopen c.q, te negeren. Zouden we daarom maar het in het openbaar belijden van religies moeten verbieden?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over na.
Mijn aanwezigheid binnen het straatbeeld vormt in ieder geval nog een soort compensatie, dus een straatverbod voor mij zou de openbare orde geheel de nek om draaien!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat een straatverbod voor de TS meer problemen oplost.
Wat vind je van jezelf?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid binnen het straatbeeld vormt in ieder geval nog een soort compensatie, dus een straatverbod voor mij zou de openbare orde geheel de nek om draaien!
Aan de andere kant heeft niemand er dan meer last van, en dat is het uiteindelijke doel.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid binnen het straatbeeld vormt in ieder geval nog een soort compensatie, dus een straatverbod voor mij zou de openbare orde geheel de nek om draaien!
Ja zo kun je het ook zien. Je bedoelt dat iedereen het wel prima vindt en dat uiteinlijk ik de uitzondering ben en om die reden het effectiever is dat ik word geëlimineerd.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft niemand er dan meer last van, en dat is het uiteindelijke doel.
Dat gaat wel een beetje ver hoor Fuid!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef FuifDuif het volgende:
Je bedoelt dat iedereen het wel prima vindt en dat uiteinlijk ik de uitzondering ben en om die reden het effectiever is dat ik word geëlimineerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |