Mag ik vragen wat voor een betrekking dit heeft op het onderwerp? Heb je niets beters te zeggen? Meneer Netschoenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verbaast mij niets dat dit gezegd wordt door een idioot die Jim als avatar gebruikt.

Je overschat de talenkennis van de gemiddelde FOK!er.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
een mooi liedje over een jongen die graag op zijn sportschoenen naar de discotheek wil
Zapatillas
Estoy cansado de salir de noche y ver siempre la misma gente
Estoy flipando de que la gente se invente, cuente y luego reinvente
Apotronado en el sofá de mi casa, vente se está caliente
Amaestrados vamos al mismo sitio todos aunque luego ni entres
Alucinando de que me miren de arriba a abajo como un delincuente
Intoxicado de que me pongan esa puta música indiferente
Quiero entrar en tu garito con zapatillas que no me miren mal al pasar
Estoy cansado de siempre lo mismo, la misma história y quiero cambiar
Me da pena tanta tontería, quiero un poquito de normalidad
Pero haber mirame y dime tronco no veo ni un sitio y no puedo aparcar
Estoy muy harto de que me digan si no estás en lista no puedes pasar
Sólo entran cuatro, tenemos zonas super mega guay y nunca la verás
Abarrotado, hay a foro limitado y ahora toca esperar y, y nos han multado y tu coche se lo ha llevado la grua municipal
Quiero entrar en tu garito con zapatillas que no me miren mal al pasar estoy cansado de siempre lo mismo la misma história y quiero cambiar
Me da pena tanta tontería quiero un poquito de normalidad, pero haber mírame y dime tronco no veo ni un sitio y no puedo aparcar
Ya has aparcado el coche y ahora busca lo del tíquet de la hora
Y cuando vuelvas a ponerlo te habrán puesto una receta de recuerdo

Het heeft betrekking op de mate waarin ik jouw bijdrage moet waarderen. Het moge duidelijk zijn dat die waardering niet om over naar huis te schrijven isquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor een betrekking dit heeft op het onderwerp? Heb je niets beters te zeggen? Meneer Netschoen

Volgens mij is het spaans...quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:08 schreef nozem het volgende:
Uiteraard spreek ik vloeiend Italiaans.

Het is een zwaar leven als onbegrepen cynicus.quote:

En als anderen je een nekschot geven omdat je sportschoenen draagt is dat ook hun eigen zaak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dacht dat dit nog steeds een vrij land is, dus iedereen moet vooral dragen wat ie leuk/fijn/hip vind zitten.
Wat anderen ervan vinden is nog steeds hun eigen zaak.

Nee, dan zijn ze strafbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En als anderen je een nekschot geven omdat je sportschoenen draagt is dat ook hun eigen zaak.

Goed, dus als het bij de wet geregeld zou worden dat sportschoenen op straat verboden zijn, dan zouden jullie het opeens wel accepteren?quote:

Je voelt natuurlijk wel op je van Bommels aan dat er enig verschil zit tussen het omleggen van willekeurige burgers en het dragen van sportschoenen. Het is zinloos geblaat, er komt in Nederland nooit een wet die mensen voorschrijft wat ze wel en niet mogen dragen, het is verdomme geen Noord-Korea hier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goed, dus als het bij de wet geregeld zou worden dat sportschoenen op straat verboden zijn, dan zouden jullie het opeens wel accepteren?

Verschil schmersil, het gaat om het principe van de wetgeving. Je hanteert het wetargument alleen maar om het dilemma te ontlopen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:24 schreef nozem het volgende:
Je voelt natuurlijk wel op je van Bommels aan dat er enig verschil zit tussen het omleggen van willekeurige burgers en het dragen van sportschoenen. Het is zinloos geblaat, er komt in Nederland nooit een wet die mensen voorschrijft wat ze wel en niet mogen dragen, het is verdomme geen Noord-Korea hier.

Inderdaad en dat laat direct zien hoe bekrompen de mens is. Als hun eigen tuintje vernield wordt beginnen mensen opeens te kakelen, maar oh wat is het heerlijk om die van een ander in het honderd te schoppen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:25 schreef D1 het volgende:
Tsja, FD... Dan kan je net zo goed zeggen dat religie verboden moet worden omdat het onzin is. Moet je eens kijken hoeveel medestanders je dan op FOK! krijgt...

Dat is wèl strafbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En als anderen je een nekschot geven omdat je sportschoenen draagt is dat ook hun eigen zaak.
Als, als... Dat zal nooit gebeuren en zeker niet op landelijk niveau. Op klein-gemeentelijk niveau misschien wel, maar dan kan je nog altijd verhuizen uit zo'n achterlijk kutdorp.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goed, dus als het bij de wet geregeld zou worden dat sportschoenen op straat verboden zijn, dan zouden jullie het opeens wel accepteren?

Denk dat die hypocrisie ook op jou terugslaat. Of ben jij het wel eens met een algemeen verbod op religie?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad en dat laat direct zien hoe bekrompen de mens is. Als hun eigen tuintje vernield wordt beginnen mensen opeens te kakelen, maar oh wat is het heerlijk om die van een ander in het honderd te schoppen.

Ik stoor mij ook aan mensen die niet zulk fijn geweven kleding als ik zelf draag.....mag ik dan ook verwachten dat andere boetes krijgen?quote:Op maandag 5 december 2005 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Prima, jouw keuze dan, maar een boete mag je wat mij betreft dan verwachten. Dat is de prijs die je simpelweg betaalt voor je slonzigheid.

En jij doet alsof wetten 'zomaar' ontstaan. Toen wij zo ongeveer het neanderthalerstadium begonnen te ontgroeien vonden we het niet zo tof meer om zomaar andere mensen van kant te maken omdat het voor ons voortbestaan wellicht beter was als we wat liever tegen elkander zouden zijn. In de Bijbel en andere sprookjesboeken met morele lading stond immers: "Gij zult niet doden" Dat heeft iedereen de volgende eeuwen in zijn oren geknoopt, er zijn wetten ontstaan die de algemene consensus die er bestond vast hebben gelegd en op wat achterlijke Afrikaanse stammen en in de prehistorie levende fundi's alsmede een enkele mislukte VN-vredesoperatie en wat random psychopaten na houdt iedereen zich daar vrij aardig aan. We vinden het collectief niet kunnen, het mag niet, dus doen we het niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verschil schmersil, het gaat om het principe van de wetgeving. Je hanteert het wetargument alleen maar om het dilemma te ontlopen.

Goed punt, behalve van bommels heb ik nog geen ander voorbeeld gehoord. Persoonlijk kots ik op van bommels en op mensen die dingen willen bepalen voor andere mensen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef BlackRosie het volgende:
FuifDuif post dan eens een foto van schoenen die jij draagt en mooi vindt.. die elke man zou moeten hebben!

Greve's natuurlijk...quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Goed punt, behalve van bommels heb ik nog geen ander voorbeeld gehoord. Persoonlijk kots ik op van bommels en op mensen die dingen willen bepalen voor andere mensen.

Dat is bemoedigend, want mode is van voorbijgaande aard....quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik kan me wel verplaatsen in wat je zegt. Maar ik zie sportschoenen als onderdeel van
vele mode-trends, en als mode onderdeel in veel sub-culturen.

Lijkt me dat hier voldoende inspiratie te vinden is mbt het betere en serieuze schoeisel.....quote:

voor het nog betere schoeisel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:09 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Lijkt me dat hier voldoende inspiratie te vinden is mbt het betere en serieuze schoeisel.....
http://www.souliers.net/p(...)=dossier/ktc/ktc.htm
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |