dat jongens dat doen is niet zo erg, maar van die wijven die hun haar zo strak over hun hoofd spannen en dan een knotjequote:Op maandag 5 december 2005 13:26 schreef LENUS het volgende:
Wat ze wel bij de wet verboden mogen stellen zijn jongens die hun haren strak achterover kammen met daarin een halve pot gel. Hebben die jongens geen spiegel? Ook moeten ze kappers arresteren die dergelijke slachtoffers over straat laten gaan!
Ik ben mijn "Greed is good"-speech ook al aan het oefenen voor de spiegel,quote:
Open er een topique overquote:Op maandag 5 december 2005 13:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat jongens dat doen is niet zo erg, maar van die wijven die hun haar zo strak over hun hoofd spannen en dan een knotjedat is bijna net zo erg als een meisje met kort haar
Ah kijk eens! Wanneer kan ik die eens in het echt beluisteren?quote:Op maandag 5 december 2005 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben mijn "Greed is good"-speech ook al aan het oefenen voor de spiegel,Tristessa
.
quote:Op maandag 5 december 2005 13:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat jongens dat doen is niet zo erg, maar van die wijven die hun haar zo strak over hun hoofd spannen en dan een knotjedat is bijna net zo erg als een meisje met kort haar
Foto'squote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
Had 't vroeger ook altijd strak achterover,
Stond wel netjes .
Ik denk dat café België te wensen overlaat voor het declameren van ultrakapitalistische betogen. Zelfs als ze uit filmklassiekers komenquote:Op maandag 5 december 2005 13:37 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ah kijk eens! Wanneer kan ik die eens in het echt beluisteren?
Ja goed ideequote:Op maandag 5 december 2005 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
maar weer een keertje afspreken is wel een goed idee, begin volgend jaar een keertje Ljouwert onveilig maken?
ik had dat ook, gedurende een korte periode van mijn leven.. ik dacht atlijd dat ik helemaal niet zoveel gel gebruikte, tot ik een ander kapsel nam.. toen gebruikte ik opeens veel minderquote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
Had 't vroeger ook altijd strak achterover,
Stond wel netjes .
ja.. dat ziet er toch niet uit manquote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
Meisjes met kort haar...... vre-se-lijk![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 14:14 schreef Maikuuul het volgende:
Idd, zo gaar is datmijn haren zijn het sjiekste gek !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |