Maar, wanneer jij druk doende bent als moderator, zit je toch ook in driedelig kostuum achter je PC? Net als ik me dan direct in een mantelpakje hulquote:Op maandag 5 december 2005 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook gympen aan, op mijn werk, en niemand doet er (terecht natuurlijk) moeilijk over..
quote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef maxamius het volgende:
nou ik hou mooi me nike air max aan
Ondanks dat ik het niet met TS meeben heb ik toch maar mijn licht sportieve kleding uitgetrokken en zit ik nu naakt op mijn werk. Heb namelijk niks anders bij me en die sportkleding kan toch echt niet, want ik wil niet dat iemand er zich aan ergert.quote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef maxamius het volgende:
nou ik hou mooi me nike air max aan
Ik drink geen alcoholquote:
Ik heb mijn fok!stropdas om, dat was toch het enige wat moest van Danny?quote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar, wanneer jij druk doende bent als moderator, zit je toch ook in driedelig kostuum achter je PC? Net als ik me dan direct in een mantelpakje hul.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn fok!stropdas om, dat was toch het enige wat moest van Danny?
Hahaha, ik trapte er al bijna inquote:Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
vrouwen met gebrek aan zelfvertrouwen hebben een trui met capuchon aan met sportschoenen
Kun je je nominatie ook beargumenteren?quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
Dit topic ga ik nomineren voor het Darwin Award...
Sjonge jonge, het wordt steeds debieler hier
En dat heeft wát met jouw absurde sportschoenredenatie te maken?quote:Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef FuifDuif het volgende:
Maar stel jezelf eens de vraag: is het terecht dat mensen in Nederland mekkeren omdat Den Haag extra bezuinigt en men voor een periode niet meer ieder seizoen op vakantie kan gaan?
Dat mensen wel vaker klagen wanneer dat onterecht is. Kijk, ik kan mij voorstellen dat diegenen die graag op sportschoenen lopen (zelfs al schuwen ze elke sportieve activiteit!) het niet leuk vinden dat zij opeens niet meer hun favoriete schoenen mogen dragen. Logisch, dat is een normaal psychologisch verschijnsel. Maar is dat ook maar een reden om mijn voorgestelde beleid af te wijzen? Nee, want hoe begrijpelijk ook, de weerstand is onterecht. Niemand wordt door een dergelijk verbod geschaad en het straatbeeld wordt er beter op. Het is op zijn minst een 'nothing changes - win' situatie en uiteindelijk zal het een 'win - win' situatie worden, wanneer de 'slachtoffers' uiteindelijk in zullen gaan zien (en dat zullen ze) dat het beleid beter is voor een ieder.quote:Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat heeft wát met jouw absurde sportschoenredenatie te maken?
Nee, helemaal niet. Het is een hypothetische situatie, maar ik sluit niet uit dat het werkelijkheid zou kùnnen worden.quote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef Copycat het volgende:
Jij gaat er gemakshalve maar vanuit dat jouw absurditeit realiteit gaat worden?
IJzersterke argumentatie.quote:Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit.
Mwoah... daarvoor hoef je het niet eens uit zijn verband te rukken...quote:Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, duhuh, als je het zo uit zijn verband rukt komt het ook dom over natuurlijk.
Van Bommels heb ik ook, maar ik draag nooit dat soort sokken nee. En waar slaat het op? Ik zeg toch niet dat je verplicht bent om dergelijke schoenen te dragen? Ik heb het hier over het verbod op uitsluitend sportschoenen.quote:Op maandag 5 december 2005 16:15 schreef Stansfield het volgende:
En wat voor schoenen en kleding draag jij zelf dan altijd fuifduif? Lekkere lompe van Bommels met disneysokken???
Dus van bommel vind jij mooie nette schoenen die wel op straat gedragen mogen worden??quote:Op maandag 5 december 2005 16:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Van Bommels heb ik ook, maar ik draag nooit dat soort sokken nee. En waar slaat het op? Ik zeg toch niet dat je verplicht bent om dergelijke schoenen te dragen? Ik heb het hier over het verbod op uitsluitend sportschoenen.
Ja, absoluut.quote:Op maandag 5 december 2005 16:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dus van bommel vind jij mooie nette schoenen die wel op straat gedragen mogen worden??
En jouw smaak dient als referentiekader voor de voltallige Nederlandse bevolking?quote:
Van die lekkere lompe nederlandse modellen. Dit is weer een teken dat je onwijze onzin uitkraamt. Air force ones zijn nog slanker.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, duhuh, als je het zo uit zijn verband rukt komt het ook dom over natuurlijk.
Kep zooltjes in me nikes,.. loopt perfect,..quote:Op maandag 5 december 2005 17:29 schreef -Trinity- het volgende:
Ìk vind overigens sportschoenen lekkerder lopen, ze ondersteunen je voeten beter. Er zijn ook mensen die er gewoon beter op lopen (of steunzolen, maar die passen niet in van die strakke leren schoenen hè) vanwege hun gewrichten enzo, sportschoenen absorberen schokken beter.
Een verbod....
Van welke planeet kom jij in Godsnaam ?quote:Op maandag 5 december 2005 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Prima, jouw keuze dan, maar een boete mag je wat mij betreft dan verwachten. Dat is de prijs die je simpelweg betaalt voor je slonzigheid.
En hem vertrappen??quote:Op maandag 5 december 2005 18:14 schreef Zjwegel het volgende:
ff iedereen met sneakers aan zich voor het huis van fuifduif verzamelen
Aaiii joint is ook uit denk boze vriend,.. kijk maar uit,.. anders komt er weer een anti iets topic van fdquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:25 schreef flappy het volgende:
Als ik nou hele mooie, goed gepoetste schoenen aan trek en met mijn leuter uit mijn broek ga lopen met een joint in mijn hoofd?
Dan zeurt TS niet?
Get a life.
Idd, ik mag met mijn gewone schoenen ook geen sportzaal binnen!quote:Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het hoort gewoon niet, klaar. Als je niet sport behoor je geen sportschoenen te dragen, lijkt mij logisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |