Dan ben ik het ook met de topicstart van het vorige topic oneensquote:Op zondag 4 december 2005 20:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik kopieerde hem van het vorige topic
Die scene heeft een of andere prijs gewonnen, dus daarom zal hij wel in de OP staan.quote:Op zondag 4 december 2005 20:28 schreef Merkie het volgende:
Pff, ben het niet eens met de topicstart. Hoe kan je die scene uit seizoen 3 nou verkiezen boven de Chapelle-scene zonder tikkende klok
.
Gewoon 22:00 inschakelen dan ben je tenminste zeker. Nou ja zeker het is tenslotte rtl5 dus misschien is het beter nu vast in te schakelen.quote:Op zondag 4 december 2005 20:36 schreef IV_Xample het volgende:
maar vanavond toch om 22 uur?? om en nabij 22 uur...kank beter zeggen
hoe ken je nou in slaap vallen tijdens 24quote:Op zondag 4 december 2005 20:45 schreef IV_Xample het volgende:
ik zet me video altijd aan, want als ik eenmaal in me bedje lig wil het nog wel eens gebeuren dak in slaap val
maar heb hem vanaf 22 uur ingeprogrammeerd
Ik heb seizoen 1 t/m 6 van West Wing op DVD, 1 t/m 4 van OZ.quote:Op zondag 4 december 2005 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Daarom kijk ik ze ook op DVDIk ga volgend jaar maar eens beginnen aan West Wing en The Sopranos, nog nooit gezien
Ja, bij die scene had ik al zoiets van 'zal wel weer ongeladen zijn'. Maar toen dacht ik weer van, 'oh nee, zullen ze vast niet nog een keer doen.' Maar goed...quote:Op zondag 4 december 2005 23:09 schreef H.Flick het volgende:
'Schiet-hem-dood-als-test-maar-stiekem-is-het-pistool-niet-geladen' hebben we ook al een keer gehad in 24
De plotwendingen zijn altijd zo verzonnen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:30 schreef H.Flick het volgende:
Alle nog levende oudjes zijn al bijna terug gekomen... ik heb nog hoop dat Palmer ook nog komt. Al zou ik niet weten hoe,
en die "shoot him"-scene is ook al eens geweest.quote:
had ik ook! vond het toch wel weer een coole scene! zou er overigens op 1e kerstdag worden uitgezonden denken jullie?quote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef robertvt het volgende:
[..]
Ja, bij die scene had ik al zoiets van 'zal wel weer ongeladen zijn'. Maar toen dacht ik weer van, 'oh nee, zullen ze vast niet nog een keer doen.' Maar goed...![]()
Ik weet niet, het lijkt dit seizoen wel een trend om oude personages onverwacht terug te laten keren. Wie weet....quote:Op maandag 5 december 2005 00:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis in deel 4 wel een beetje de rust van David Palmer.
Ik heb die OP destijds gemaakt voor deeltje 2 en iedereen neemt m over, waarvoor dank, maar aangezien ik daar een goed screenshot van liggen had, zette ik die erinquote:Op zondag 4 december 2005 20:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben ik het ook met de topicstart van het vorige topic oneens.
SSSSSSTquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu verder in de serie. Het continuiteitsprobleem wordt er niet beter op, maar de ontwikkelingen zijn echt geweldig.
Is in Amerika ook. Komt ook een : volgende keer in etc etcquote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef H.Flick het volgende:
Stelletje idioten bij RTL5. Stop even wat spoilers in de aankondiging van deze aflevering.
Ik heb ook elke week weer moeite om mijn ouders weg te schoppen van miljoenenjacht.quote:Op zondag 11 december 2005 22:19 schreef du_ke het volgende:
Ga het woensdag wel bekijken. moeder en zusje willen miljoenenjacht kijken
.
ja idd dat had ik ook. Maar ik zat daar eerst meer met de gedachten van: hoe hebben ze zoiets gefilmd, ze zullen het wel uit een of andere docu geknipt hebben ofzo. Ik weet niet of je zomaar ff zo'n stealth bomber kan gebruiken voor opnames van een serie.quote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ik heb ook elke week weer moeite om mijn ouders weg te schoppen van miljoenenjacht.
Verder wel leuke aflevering, maar ook beetje voorspelbaar.
EDIT: wat leken die laatste beelden van dat vliegtuig trouwens raar? Net alsof dat uit een programma over vliegtuigen was geknipt & geplakt. Vonden meer mensen dat?
Op de DVD-box van deel 3 staat een docu hoe ze die scene met die straaljagers hebben gemaakt. Ze krijgen alle hulp van Defensie.quote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef The.PhantoM het volgende:
Ik weet niet of je zomaar ff zo'n stealth bomber kan gebruiken voor opnames van een serie.
Ik denk dat zo'n beetje alles al te vinden is over die f117.quote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja idd dat had ik ook. Maar ik zat daar eerst meer met de gedachten van: hoe hebben ze zoiets gefilmd, ze zullen het wel uit een of andere docu geknipt hebben ofzo. Ik weet niet of je zomaar ff zo'n stealth bomber kan gebruiken voor opnames van een serie.
Dat einde in dat waterkanaal?quote:Op maandag 12 december 2005 01:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op de DVD-box van deel 3 staat een docu hoe ze die scene met die straaljagers hebben gemaakt. Ze krijgen alle hulp van Defensie.
Yep. Erg coole docu.quote:Op maandag 12 december 2005 01:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat einde in dat waterkanaal?
Dat was zo fokking geil.
Die link had ik niet eens gelegd, maar idd. Ze kunnen satelietbeelden binnen 5 seconden oploaden naar gsm's, dus intern heb je geen cd's nodig. En dan nog van die onhandige 700 mb dingen.quote:Op maandag 12 december 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
Video weer bekeken.
Niet echt een sterke aflevering en erg voorspelbaar hoe Edgar elke keer die CD-rom (waarom trouwens? Ze sturen constant alle data van PC naar PC en opeens moet het op een CD-rom gebrand worden?) weer net niet bekijkt.
Je hebt zitten slapen aan het begin van de aflevering...quote:Op maandag 12 december 2005 11:56 schreef trith het volgende:
Alleen met die zenders in Behrooz was een beetje voorspelbaar...
En Behrooz gaat dood denk ik zo, scheisse eerst Dina en nu waarschijnlijk Behrooz, maar is Dina wel dood eigenlijk? want heb lichaam niet gezien....
In de rug door zoonlief.quote:Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef Aarti het volgende:
Uhm wat is er ook alweer met die paps van behrooz gebeurd, was die nou dood geschoten?
Ik geloof niet dat Chloe iets voorgepland heeft hieromtrent.quote:Op maandag 12 december 2005 15:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Met die CD Rom was op zich wel ongeloofwaardig, maar t werd er wel leuker op. Uiteraard komt t straks uit en dan heeft Edgar het gedaan omdat hij op die CD Rom moest kijken. Wel slim van Chloe natuurlijk.
Dat denk ik ook niet, maar mochten ze dat van die piloot uitvinden en erachter komen dat die CD Rom er al eventjes ligt, dan denk ik niet dat Chloe de kans voorbij laat gaan haar oude baan terug te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Chloe iets voorgepland heeft hieromtrent.
En terecht, Chloe rules!!quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar mochten ze dat van die piloot uitvinden en erachter komen dat die CD Rom er al eventjes ligt, dan denk ik niet dat Chloe de kans voorbij laat gaan haar oude baan terug te krijgen.
Die pa had zichzelf opgesloten met Behrooz en werd vervolgens door hem doodgeschoten. Dina heeft meegewerkt met CTU om bij Marwan in de buurt te komen en wilde hem nog proberen dood te schieten, ook al kon dat niet. Nogal verraderlijk tochquote:Op maandag 12 december 2005 23:24 schreef trith het volgende:
chloe is een bitch met sjaggie kop, edgar is de bom. en jack ook. maar waarom moest in GODS naam de familie Araz dood?
Dat is omdat iedereen elke keer aan een grofgebekt konijn denkt als hij in beeld is, dat leidt af.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef Aarti het volgende:
De rol van de president is dit seizoen trouwens wel erg minimaal...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is omdat iedereen elke keer aan een grofgebekt konijn denkt als hij in beeld is, dat leidt af.
Geef mij dat konijn maar, die had alles al die terroristenbende allang opgerold!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Hit the road Jack, graag zelfs
Doe mij Palmer maar, een man met charisma. Rare beslissingen, maar in elk geval daadkracht
fantastisch he!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:15 schreef SunChaser het volgende:
Die Jack strooit wel altijd lustig rond met zijn imuniteitsverklaringen. Gelukkig worden ze ook echt uitgevoerd anders was er geen reet aan.
Edgar doet niets verkeerd. Hij wil steeds maar op die cd kijken, maar elke keer wordt hem opgedragen om eerst iets anders te gaan doen wat een hogere prioriteit heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:55 schreef Repeat het volgende:
En ik zit me echt op te winden als die Edgar steeds maar niet op die cd kijkt met die informatie over die vlieger erop. Kijk godver es op die cd man, ik hoop dat ze die Edgar ook gaan ondervragen daarzo omdat hij zo laks doet met die informatie.
en dat is wat Marwan probeerde te bereiken: CTU afleiden.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:31 schreef Zombine het volgende:
[..]
Edgar doet niets verkeerd. Hij wil steeds maar op die cd kijken, maar elke keer wordt hem opgedragen om eerst iets anders te gaan doen wat een hogere prioriteit heeft.
Als je dan bij reviews kijkt staan er inderdaad hele moioe samenvattingen (plus een mening van de schrijver). Niet te ver naar beneden scrollen trouwens, want dan krijg je spoilersquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:55 schreef Merkie het volgende:
Op www.tv.com staan episode summary's volgens mij.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:44 schreef H.Flick het volgende:
Jack is gevangen genomen door de terroristen. Tegelijkertijd zijn de terroristen ook nog bezig om hun volgende plan uit te voeren. Dit plan heeft te maken met een militair vliegtuig. Eén van de terroristen heeft een piloot en zijn gezin vermoord en heeft nu zijn identiteit aangenomen en is een militaire basis binnen gekomen en staat op het punt om op te stijgen. De politie heeft echter het vermoorde gezin gevonden en heeft dit aangemerkt als verdacht en in een rapportage aan CTU gezet. Marwan weet dit en wil proberen te voorkomen dat CTU erachter komt voordat het vliegtuig in de lucht is. Daarom stelt hij aan CTU een ruil voor. Jack moet geruild worden tegen Behrooz. Dit alles is alleen een afleidingsmanouvre om CTU van die moordzaak af te houden en ervoor te zorgen dat het echte plan door kan gaan.
Uiteindelijk lukt het Marwan om CTU lang genoeg af te leiden. CTU is veel meer bezig met het plaatsen van zendertjes in en op Behrooz en met allerlei vergaderingen over de ruil en laat vervolgens de politie rapporten links liggen. Intussen laat Jack zien dat hij ondanks zijn gevangenschap toch nog de held uit kan hangen. Hij weet een telefoonlijn kort te sluiten zodat er een sterker signaal uitgezonden wordt.
Aan het eind van de uitzending vindt de ruil plaats. Behrooz is nu in handen van de terroristen en Jack is weer bij CTU. Vlak na de ruil probeert een sluipschutter Jack nog neer te schieten, maar CTU weet hem net een fractie eerder uit te schakelen. Jack legt uit dat ze Marwan kunnen vinden door dat te scannen naar dat signaal van de kortgesloten telefoonlijn en de terroristen vinden alle zendertjes op Behrooz.
Volgens mij heb ik zo de belangrijkste gebeurtenissen wel verteld.
thanx dacht al dat het niet belanrgijke info was van die cdrom, las nl. wel ergens iets over een cd rom en vroeg het me al afquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:45 schreef __Saviour__ het volgende:
En Edgar heeft het politierapport, met daarin de melding van de moord op het gezin v/d piloot, op een CD-ROM op zijn bureau liggen. Hij komt er maar niet aan toe om het te bekijken, want hij krijgt iedere keer nieuwe taken.
Het vliegtuig, met daarin nu de terrorist als piloot, is een stealthjager met de naam Phoenix. De aflevering sloot af met een shot van dat vliegtuig, dat net ging opstijgen.
nee, nu niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:08 schreef SunChaser het volgende:
Op de cd-rom stond dat de piloot en zijn gezin waren verdwenen. Die info is nu niet meer zo relevant volgens mij.
Ze zouden hem uit de lucht kunnen schieten...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Als die stealth eenmaal in de lucht is, kunnen ze inderdaad maar weinig meer tegen doen
Hoe dan? Een Stealth zie je niet op de radarquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze zouden hem uit de lucht kunnen schieten...
Weet ik het... er is vast wel een andere manier om hem te tracken. In seizoen 2 zag je ook telkens van die grafiekjes met vliegtuigjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe dan? Een Stealth zie je niet op de radar
briljante vindingquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe dan? Een Stealth zie je niet op de radar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo beter?
Ik denk niet dat CTU een manier heeft om stealths op te sporen. Dat zou té ongeloofwaardig worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef H.Flick het volgende:
Weet ik het... er is vast wel een andere manier om hem te tracken. In seizoen 2 zag je ook telkens van die grafiekjes met vliegtuigjes.
meestal begon het wel iets later...quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef H.Flick het volgende:
De afgelopen weken klopte de tijd toch elke keer?
kapot, gecrasht, ontploft, helemaal naar de kloten.quote:Op zondag 18 december 2005 23:37 schreef Tobbes het volgende:
GVD! Weer een week wachten
Wat moet ik verstaan onder een ´indirect hit´? Brokstukken van f16 op AF1?
Pff, ik wacht al sinds afgelopen zomer op seizoen 5 van 24. Dan moet jij niet zeuren over 1 weekiequote:Op zondag 18 december 2005 23:37 schreef Tobbes het volgende:
GVD! Weer een week wachten
Wat moet ik verstaan onder een ´indirect hit´? Brokstukken van f16 op AF1?
En Jack heeft bij invallen dan ook nooit een helm op zoals de meeste anderen wel hebben.quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef Zombine het volgende:
1 nadelig puntje is dat jack soms wel een matrix-achtige-dude lijkt te zijn. Toen met die inval in dat gebouw schoten alle terroristen mis![]()
die raket op dat vliegtuig moet zoals het altijd bij 24 gaat nog wel een groter doel hebbenquote:Op maandag 19 december 2005 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Goede aflevering! Ik vond het alleen wel suf dat ze pas een half uur voordat AF1 geraakt werd Keeler even met zijn zoon lieten praten. Als ze dat verhaallijntje een paar weken eerder begonnen waren was het veel dramatischer geweest.
Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat, want als AF1 echt neerstort (waar ik wel vanuit ga gezien de gigantische explosie die we zagen) dan lijkt het plan van de terroristen gelukt. Maar er zijn nog een aantal weken te gaan, dus misschien komt er dan nog een aanslag!
Ik kijk het voorstukje nooit omdat dat de hele volgende uitzending vaak verziekt.quote:Op maandag 19 december 2005 14:32 schreef koenimex het volgende:
In het voorstukje van volgende week werd toch al wat meer duidelijk over het vliegtuig?
Was idd een beetje suf. Alsof je op het laatste moment nog medelijden moest voelen voor de man. Als Palmer erin had gezeten dan had ik logischerwijs wel medelijden gehad.quote:Op maandag 19 december 2005 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Goede aflevering! Ik vond het alleen wel suf dat ze pas een half uur voordat AF1 geraakt werd Keeler even met zijn zoon lieten praten. Als ze dat verhaallijntje een paar weken eerder begonnen waren was het veel dramatischer geweest.
Tja als we zo gaan beginnen...... Tis toch wel erg toevallig dat precies altijd om het hele uur er net iets super spannends staat te gebeuren.....quote:Op maandag 19 december 2005 09:49 schreef ief-kijkt-24 het volgende:
[..]
En Jack heeft bij invallen dan ook nooit een helm op zoals de meeste anderen wel hebben.
Heb je gelijk in. Normaal doe ik dat nooit eigenlijk. Dan kan zelfs de meest breinloze film mij nog wel vermaken, maar aangezien de eerste 3 delen zo goed waren begin ik toch kritisch naar deeltje 4 te kijken. Niet dat ik er niets aan vind hoor. Vind het zeker weer super seizoen.quote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Aarti het volgende:
Jullie denken teveel na :p
waar speelde die gozer ook al weer nog meer in?quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef Aarti het volgende:
Ik hoop ook dat ie dood is, anders wordt het iets te ongeloofwaardig! (...)
Wel zielig voor die zoon, dat was wel een lekker hapje
pick one.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:38 schreef klossie het volgende:
[..]
waar speelde die gozer ook al weer nog meer in?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
pick one.
Boston Public, Once and Again, Movie Stars, Philly, CSI: Miami, Line of Fire, NCIS
http://www.tv.com/chris-olivero/person/32021/appearances.html
Directe hit wil zeggen dat AF 1 zelf geraakt is, dat was niet het geval. Eén van de omringende F16's is geraakt, de kracht die daarbij vrijkwam heeft ook AF 1 geraakt. Clearquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Tobbes het volgende:
Waarom dan 'indirect'? en niet 'direct'?
PAS OP HE! niet te veel verklappen!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:41 schreef IV_Xample het volgende:
me vriend heeft het hele seizoen ook al gezien en die zegt ook : nu gaat het verhaal weer de goede kant in, dus volgens mij wordt het wel spannend
hehehehe
HOER,quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:41 schreef IV_Xample het volgende:
me vriend heeft het hele seizoen ook al gezien en die zegt ook : nu gaat het verhaal weer de goede kant in, dus volgens mij wordt het wel spannend
hehehehe
Het is me te vaak gebeurd in deze topicreeks dat ik dingen lees die ik niet had willen lezen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:04 schreef Merkie het volgende:
Iemand zegt dat het spannend wordt; "OMFG SPOILER NO OGEN DICHT".
Overdreven heur...
Het zij je vergevenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef Merkie het volgende:
Enthousiasme. Lijkt me de beste verklaring, betrap mezelf er ook wel eens op.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef trith het volgende:
en jack heeft geen hoofdbescherming nodig hij is jack geen swat nerd.
Volgens mij is het bedoeld als uitdrukking.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:27 schreef robertvt het volgende:
Vraag me af of die Anderson nog iets zal gaan doen. Hij zei toch zoiets van "After I'm done, the whole world's gonna be after me." of zoiets.
Nou zie ik dat eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren omdat hij AF1 heeft neergehaald.
Sorry hoor, maar wat is er spoiler/stoer aan het zeggen dat ik de volgende episode één van de betere vind?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef Aarti het volgende:
Het is me te vaak gebeurd in deze topicreeks dat ik dingen lees die ik niet had willen lezen.
Zo wil ik ook perse de previews niet lezen, ik ga graag blanco een aflevering in.
Sowieso snap ik niet zo goed waarom mensen de behoefte voelen om aan te kondigen dat de volgende aflevering echt super wordt, soort verkapte ik-heb-hem-al-gezien-dus-ik-ben-stoer-post of zo? maar goed.
Ontopic: ik wou dat het zondag was![]()
Dat ik het nut er niet van snap, betekent niet dat ik het een spoiler vind.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat is er spoiler/stoer aan het zeggen dat ik de volgende episode één van de betere vind?
Come on zeg, dan zou ik voortaan de 24 topics maar ontwijken. Dingen als 'seizoen 3 is kei spannend want de terroristen gaan weer een aanslag plegen' mogen dan zeker ook niet?
Juist wel, hij heeft een aanslag gepleegd op de machtigste man ter wereld, dat lijkt me toch wel een klopjacht waardquote:Op donderdag 22 december 2005 18:27 schreef robertvt het volgende:
Vraag me af of die Anderson nog iets zal gaan doen. Hij zei toch zoiets van "After I'm done, the whole world's gonna be after me." of zoiets.
Nou zie ik dat eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren omdat hij AF1 heeft neergehaald.
ik vind hetquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Nog later! Heerlijk in bed 24 kijken.
Alhoewel ik me kan voorstellen dat veel mensen het ook niet zien zitten.
Hoe kom je aan die info? Ik ben daar idd ook niet zo blij mee...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:04 schreef mvroegin het volgende:
Aanstaande zondag laatste keer 24 direct na de zondagavondfilm.
Vanaf 1 januari komt er eerst RTL travel na de zondagavondfilm en dan pas 24.
Balen!!!
godver zeg, zijn ze zo dom ofzo dat ze niet doorhebben dat er wel mensen met een leven zijn die vroeg naar college of hun werk moeten ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:04 schreef mvroegin het volgende:
Aanstaande zondag laatste keer 24 direct na de zondagavondfilm.
Vanaf 1 januari komt er eerst RTL travel na de zondagavondfilm en dan pas 24.
Balen!!!
John Doe. Net op een spannend stuk stoppen ze ermeequote:Op vrijdag 23 december 2005 19:39 schreef Shogo het volgende:
Misschien zouden we er eens een stapel mailtjes naar toe moeten sturen. Maar goed ze zijn nog niet zo erg als die sbs hufters die series halverwege het seizoen afkappen en nooit meer terugkomen ermee.
Misschien zou je het beter kunnen lezen. Ik bedoelde dat Yorin destijds gewoon de beschikbare afleveringen heeft uitgezonden dus heel seizoen 1 en dus dat heeft afgemaakt, daarna viel er niet verder te gaan omdat seizoen 2 niet is gemaakt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:23 schreef IV_Xample het volgende:
John Doe afgemaakt??
echt niet....het is zo afgemaakt dat er een seizoen 2 op zou volgen, alleen is er geen seizoen 2 gekomen en dus zat je met een super open einde...
dat noem ik niet afmaken
hehehehehe
Veronica magazine. Staan nu de komende twee weken in. Zondag 1 januari pas na RTL travel en als ik bij volgende week kijk (8 januari) ook na RTL travel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef koenimex het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info? Ik ben daar idd ook niet zo blij mee...
Koop de dvd box maar zodra die uit is hier.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:46 schreef Repeat het volgende:
Kut zeg, volgens tvgids.nl om iets over tien, maar volgens de rtl site om iets over 11.
Hoe laat moet ik nu mn videorecorder instellenIk zit dan nl ruig te eten
quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Koopdownload de dvd box maar zodra die uit is hier.
Je zou bijna depressief worden van dat zooitje ongeregeld bij rtl5...![]()
Herman den Blijker is wel leuk! Ik neem gewoon alles op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:25 schreef mvroegin het volgende:
Nieuwe update: volgens de RTL7 site komt 24 morgen (25 december) niet om 22.10 maar om 23.05
Men gooit nu Herman Den Blijker: Herrie In De Keuken tussen de zondagavondfilm en 24.
Ze worden bedankt!!!
Hij is al te downloaden, op DVD, je hebt dan de FOX-afleveringen met logo's enzo maar wel breedbeeld en niet dat kansloze 4:3 formaat. Bovendien hebben ze NL-subs.quote:
ja NL-subs gemaakt door een of andere zwakbegaafde op zn zolderkamertje...quote:Op zondag 25 december 2005 12:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij is al te downloaden, op DVD, je hebt dan de FOX-afleveringen met logo's enzo maar wel breedbeeld en niet dat kansloze 4:3 formaat. Bovendien hebben ze NL-subs.
Ik heb t over de TV-uitzendingenquote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef Repeat het volgende:
En ik heb seizoen 1 t/m 3 al, en afaik waren s2 en s3 gewoon 16:9 hoorIig s3...
ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb t over de TV-uitzendingen
whahaha, dat was ik ook van plan. hahahahaquote:Op zondag 25 december 2005 13:13 schreef snellejelle het volgende:
ik heb de video maar van 10 tot 1 geprogrammeerd
Kijk het inderdaad vaker op woensdag dan op zondagquote:Op zondag 25 december 2005 20:55 schreef Sidekick het volgende:
Ach, en anders kan je altijd nog woensdagavond bekijken mocht je het missen.
de eerste keer kijken is sowieso altijd leuker. Maar het zijn ook de reclames die het een beetje verprutsen.quote:Ik vind 24 op TV trouwens echt geen zak aan . Lijkt veel minder leuk dan toen ik het op de PC keek .
Ik herkende hem ook ergens van... maar dat was volgens mij niet uit 24.quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef SHERMAN het volgende:
Dat hulpje van de vice president komt me bekend voor...
Is dat niet dat hulpje van palmer ofzo?
Je bedoelt Mike Novick? Was het hulpje van Palmer, tot hij meehielp hem af te zetten in S3quote:Op maandag 26 december 2005 00:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook ergens van... maar dat was volgens mij niet uit 24.
Die moest naar Washington.quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Overigens, waar is die Heller opeens gebleven![]()
Audrey had het over hem zonder zijn naam te noemen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Overigens, waar is die Heller opeens gebleven![]()
quote:11:07 P.M.
Audrey tells Jack that Secretary Heller wants him to lead the mission to recover the Nuclear Football, which was lost in the crash but has a tracer.
bla bla blaquote:
Ik dacht precies hetzelfde toen ik zijn kop zag.quote:Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef Sonja27 het volgende:
Het feit dat Mike er weer in zit is voor mij al een reden om te gaan denken dat die weer een nieuw smerig spelletje speelt met die vice-president. Hier steekt iets achter. Dat kan gewoon niet anders.
dat het onvolledig is meegegeven?quote:Op maandag 26 december 2005 21:28 schreef laurenzo85 het volgende:
Zou het kunnen zijn dat die bladzijdes, die kwijt zijn geraak,t wellicht al eerder door 1 van hun is weggehaald, en niet door Marwan is meegenomen? Zou ik echt iets 24-achtigs vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |