In de rug door zoonlief.quote:Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef Aarti het volgende:
Uhm wat is er ook alweer met die paps van behrooz gebeurd, was die nou dood geschoten?
Ik geloof niet dat Chloe iets voorgepland heeft hieromtrent.quote:Op maandag 12 december 2005 15:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Met die CD Rom was op zich wel ongeloofwaardig, maar t werd er wel leuker op. Uiteraard komt t straks uit en dan heeft Edgar het gedaan omdat hij op die CD Rom moest kijken. Wel slim van Chloe natuurlijk.
Dat denk ik ook niet, maar mochten ze dat van die piloot uitvinden en erachter komen dat die CD Rom er al eventjes ligt, dan denk ik niet dat Chloe de kans voorbij laat gaan haar oude baan terug te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Chloe iets voorgepland heeft hieromtrent.
En terecht, Chloe rules!!quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar mochten ze dat van die piloot uitvinden en erachter komen dat die CD Rom er al eventjes ligt, dan denk ik niet dat Chloe de kans voorbij laat gaan haar oude baan terug te krijgen.
Die pa had zichzelf opgesloten met Behrooz en werd vervolgens door hem doodgeschoten. Dina heeft meegewerkt met CTU om bij Marwan in de buurt te komen en wilde hem nog proberen dood te schieten, ook al kon dat niet. Nogal verraderlijk tochquote:Op maandag 12 december 2005 23:24 schreef trith het volgende:
chloe is een bitch met sjaggie kop, edgar is de bom. en jack ook. maar waarom moest in GODS naam de familie Araz dood?
Dat is omdat iedereen elke keer aan een grofgebekt konijn denkt als hij in beeld is, dat leidt af.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef Aarti het volgende:
De rol van de president is dit seizoen trouwens wel erg minimaal...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is omdat iedereen elke keer aan een grofgebekt konijn denkt als hij in beeld is, dat leidt af.
Geef mij dat konijn maar, die had alles al die terroristenbende allang opgerold!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Hit the road Jack, graag zelfs
Doe mij Palmer maar, een man met charisma. Rare beslissingen, maar in elk geval daadkracht
fantastisch he!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:15 schreef SunChaser het volgende:
Die Jack strooit wel altijd lustig rond met zijn imuniteitsverklaringen. Gelukkig worden ze ook echt uitgevoerd anders was er geen reet aan.
Edgar doet niets verkeerd. Hij wil steeds maar op die cd kijken, maar elke keer wordt hem opgedragen om eerst iets anders te gaan doen wat een hogere prioriteit heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:55 schreef Repeat het volgende:
En ik zit me echt op te winden als die Edgar steeds maar niet op die cd kijkt met die informatie over die vlieger erop. Kijk godver es op die cd man, ik hoop dat ze die Edgar ook gaan ondervragen daarzo omdat hij zo laks doet met die informatie.
en dat is wat Marwan probeerde te bereiken: CTU afleiden.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:31 schreef Zombine het volgende:
[..]
Edgar doet niets verkeerd. Hij wil steeds maar op die cd kijken, maar elke keer wordt hem opgedragen om eerst iets anders te gaan doen wat een hogere prioriteit heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |