SSSSSSTquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu verder in de serie. Het continuiteitsprobleem wordt er niet beter op, maar de ontwikkelingen zijn echt geweldig.
Is in Amerika ook. Komt ook een : volgende keer in etc etcquote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef H.Flick het volgende:
Stelletje idioten bij RTL5. Stop even wat spoilers in de aankondiging van deze aflevering.
Ik heb ook elke week weer moeite om mijn ouders weg te schoppen van miljoenenjacht.quote:Op zondag 11 december 2005 22:19 schreef du_ke het volgende:
Ga het woensdag wel bekijken. moeder en zusje willen miljoenenjacht kijken
.
ja idd dat had ik ook. Maar ik zat daar eerst meer met de gedachten van: hoe hebben ze zoiets gefilmd, ze zullen het wel uit een of andere docu geknipt hebben ofzo. Ik weet niet of je zomaar ff zo'n stealth bomber kan gebruiken voor opnames van een serie.quote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ik heb ook elke week weer moeite om mijn ouders weg te schoppen van miljoenenjacht.
Verder wel leuke aflevering, maar ook beetje voorspelbaar.
EDIT: wat leken die laatste beelden van dat vliegtuig trouwens raar? Net alsof dat uit een programma over vliegtuigen was geknipt & geplakt. Vonden meer mensen dat?
Op de DVD-box van deel 3 staat een docu hoe ze die scene met die straaljagers hebben gemaakt. Ze krijgen alle hulp van Defensie.quote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef The.PhantoM het volgende:
Ik weet niet of je zomaar ff zo'n stealth bomber kan gebruiken voor opnames van een serie.
Ik denk dat zo'n beetje alles al te vinden is over die f117.quote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja idd dat had ik ook. Maar ik zat daar eerst meer met de gedachten van: hoe hebben ze zoiets gefilmd, ze zullen het wel uit een of andere docu geknipt hebben ofzo. Ik weet niet of je zomaar ff zo'n stealth bomber kan gebruiken voor opnames van een serie.
Dat einde in dat waterkanaal?quote:Op maandag 12 december 2005 01:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op de DVD-box van deel 3 staat een docu hoe ze die scene met die straaljagers hebben gemaakt. Ze krijgen alle hulp van Defensie.
Yep. Erg coole docu.quote:Op maandag 12 december 2005 01:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat einde in dat waterkanaal?
Dat was zo fokking geil.
Die link had ik niet eens gelegd, maar idd. Ze kunnen satelietbeelden binnen 5 seconden oploaden naar gsm's, dus intern heb je geen cd's nodig. En dan nog van die onhandige 700 mb dingen.quote:Op maandag 12 december 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
Video weer bekeken.
Niet echt een sterke aflevering en erg voorspelbaar hoe Edgar elke keer die CD-rom (waarom trouwens? Ze sturen constant alle data van PC naar PC en opeens moet het op een CD-rom gebrand worden?) weer net niet bekijkt.
Je hebt zitten slapen aan het begin van de aflevering...quote:Op maandag 12 december 2005 11:56 schreef trith het volgende:
Alleen met die zenders in Behrooz was een beetje voorspelbaar...
En Behrooz gaat dood denk ik zo, scheisse eerst Dina en nu waarschijnlijk Behrooz, maar is Dina wel dood eigenlijk? want heb lichaam niet gezien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |