Die moest naar Washington.quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Overigens, waar is die Heller opeens gebleven![]()
Audrey had het over hem zonder zijn naam te noemen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Overigens, waar is die Heller opeens gebleven![]()
quote:11:07 P.M.
Audrey tells Jack that Secretary Heller wants him to lead the mission to recover the Nuclear Football, which was lost in the crash but has a tracer.
bla bla blaquote:
Ik dacht precies hetzelfde toen ik zijn kop zag.quote:Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef Sonja27 het volgende:
Het feit dat Mike er weer in zit is voor mij al een reden om te gaan denken dat die weer een nieuw smerig spelletje speelt met die vice-president. Hier steekt iets achter. Dat kan gewoon niet anders.
dat het onvolledig is meegegeven?quote:Op maandag 26 december 2005 21:28 schreef laurenzo85 het volgende:
Zou het kunnen zijn dat die bladzijdes, die kwijt zijn geraak,t wellicht al eerder door 1 van hun is weggehaald, en niet door Marwan is meegenomen? Zou ik echt iets 24-achtigs vinden..
Nou, zoiets ja..quote:Op maandag 26 december 2005 21:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dat het onvolledig is meegegeven?![]()
Dat komt niet meer in de serie. Op internet is het wel te vinden, het zit namelijk in de deleted scenes van de boxset.quote:Op maandag 26 december 2005 00:39 schreef H.Flick het volgende:
We weten trouwens helemaal niet wat er met Behrooz is gebeurd
Ik vind het wel heel vreemd dat een dergelijk persoon nog steeds in dienst is bij de president, hij was toch ontslagen door Palmer?quote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat is Mike Novick uit S2.
[afbeelding]
Nu je het zegt, inderdaad raar detail.quote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef Molline het volgende:
Wat ik verder vreemd vind: hebben de mobiele telefoons van CTU geen trilfunctie? Vond het nogal knullig dat bij de achtervolging Jacks gsm iedere keer af ging, je zou toch zeggen dat je dan normaal gesproken wel ontdekt wordt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |