Dan ben ik het ook met de topicstart van het vorige topic oneensquote:Op zondag 4 december 2005 20:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik kopieerde hem van het vorige topic
Die scene heeft een of andere prijs gewonnen, dus daarom zal hij wel in de OP staan.quote:Op zondag 4 december 2005 20:28 schreef Merkie het volgende:
Pff, ben het niet eens met de topicstart. Hoe kan je die scene uit seizoen 3 nou verkiezen boven de Chapelle-scene zonder tikkende klok
.
Gewoon 22:00 inschakelen dan ben je tenminste zeker. Nou ja zeker het is tenslotte rtl5 dus misschien is het beter nu vast in te schakelen.quote:Op zondag 4 december 2005 20:36 schreef IV_Xample het volgende:
maar vanavond toch om 22 uur?? om en nabij 22 uur...kank beter zeggen
hoe ken je nou in slaap vallen tijdens 24quote:Op zondag 4 december 2005 20:45 schreef IV_Xample het volgende:
ik zet me video altijd aan, want als ik eenmaal in me bedje lig wil het nog wel eens gebeuren dak in slaap val
maar heb hem vanaf 22 uur ingeprogrammeerd
Ik heb seizoen 1 t/m 6 van West Wing op DVD, 1 t/m 4 van OZ.quote:Op zondag 4 december 2005 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Daarom kijk ik ze ook op DVDIk ga volgend jaar maar eens beginnen aan West Wing en The Sopranos, nog nooit gezien
Ja, bij die scene had ik al zoiets van 'zal wel weer ongeladen zijn'. Maar toen dacht ik weer van, 'oh nee, zullen ze vast niet nog een keer doen.' Maar goed...quote:Op zondag 4 december 2005 23:09 schreef H.Flick het volgende:
'Schiet-hem-dood-als-test-maar-stiekem-is-het-pistool-niet-geladen' hebben we ook al een keer gehad in 24
De plotwendingen zijn altijd zo verzonnen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:30 schreef H.Flick het volgende:
Alle nog levende oudjes zijn al bijna terug gekomen... ik heb nog hoop dat Palmer ook nog komt. Al zou ik niet weten hoe,
en die "shoot him"-scene is ook al eens geweest.quote:
had ik ook! vond het toch wel weer een coole scene! zou er overigens op 1e kerstdag worden uitgezonden denken jullie?quote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef robertvt het volgende:
[..]
Ja, bij die scene had ik al zoiets van 'zal wel weer ongeladen zijn'. Maar toen dacht ik weer van, 'oh nee, zullen ze vast niet nog een keer doen.' Maar goed...![]()
Ik weet niet, het lijkt dit seizoen wel een trend om oude personages onverwacht terug te laten keren. Wie weet....quote:Op maandag 5 december 2005 00:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis in deel 4 wel een beetje de rust van David Palmer.
Ik heb die OP destijds gemaakt voor deeltje 2 en iedereen neemt m over, waarvoor dank, maar aangezien ik daar een goed screenshot van liggen had, zette ik die erinquote:Op zondag 4 december 2005 20:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben ik het ook met de topicstart van het vorige topic oneens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |