meestal begon het wel iets later...quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef H.Flick het volgende:
De afgelopen weken klopte de tijd toch elke keer?
kapot, gecrasht, ontploft, helemaal naar de kloten.quote:Op zondag 18 december 2005 23:37 schreef Tobbes het volgende:
GVD! Weer een week wachten
Wat moet ik verstaan onder een ´indirect hit´? Brokstukken van f16 op AF1?
Pff, ik wacht al sinds afgelopen zomer op seizoen 5 van 24. Dan moet jij niet zeuren over 1 weekiequote:Op zondag 18 december 2005 23:37 schreef Tobbes het volgende:
GVD! Weer een week wachten
Wat moet ik verstaan onder een ´indirect hit´? Brokstukken van f16 op AF1?
En Jack heeft bij invallen dan ook nooit een helm op zoals de meeste anderen wel hebben.quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef Zombine het volgende:
1 nadelig puntje is dat jack soms wel een matrix-achtige-dude lijkt te zijn. Toen met die inval in dat gebouw schoten alle terroristen mis![]()
die raket op dat vliegtuig moet zoals het altijd bij 24 gaat nog wel een groter doel hebbenquote:Op maandag 19 december 2005 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Goede aflevering! Ik vond het alleen wel suf dat ze pas een half uur voordat AF1 geraakt werd Keeler even met zijn zoon lieten praten. Als ze dat verhaallijntje een paar weken eerder begonnen waren was het veel dramatischer geweest.
Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat, want als AF1 echt neerstort (waar ik wel vanuit ga gezien de gigantische explosie die we zagen) dan lijkt het plan van de terroristen gelukt. Maar er zijn nog een aantal weken te gaan, dus misschien komt er dan nog een aanslag!
Ik kijk het voorstukje nooit omdat dat de hele volgende uitzending vaak verziekt.quote:Op maandag 19 december 2005 14:32 schreef koenimex het volgende:
In het voorstukje van volgende week werd toch al wat meer duidelijk over het vliegtuig?
Was idd een beetje suf. Alsof je op het laatste moment nog medelijden moest voelen voor de man. Als Palmer erin had gezeten dan had ik logischerwijs wel medelijden gehad.quote:Op maandag 19 december 2005 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Goede aflevering! Ik vond het alleen wel suf dat ze pas een half uur voordat AF1 geraakt werd Keeler even met zijn zoon lieten praten. Als ze dat verhaallijntje een paar weken eerder begonnen waren was het veel dramatischer geweest.
Tja als we zo gaan beginnen...... Tis toch wel erg toevallig dat precies altijd om het hele uur er net iets super spannends staat te gebeuren.....quote:Op maandag 19 december 2005 09:49 schreef ief-kijkt-24 het volgende:
[..]
En Jack heeft bij invallen dan ook nooit een helm op zoals de meeste anderen wel hebben.
Heb je gelijk in. Normaal doe ik dat nooit eigenlijk. Dan kan zelfs de meest breinloze film mij nog wel vermaken, maar aangezien de eerste 3 delen zo goed waren begin ik toch kritisch naar deeltje 4 te kijken. Niet dat ik er niets aan vind hoor. Vind het zeker weer super seizoen.quote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Aarti het volgende:
Jullie denken teveel na :p
waar speelde die gozer ook al weer nog meer in?quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef Aarti het volgende:
Ik hoop ook dat ie dood is, anders wordt het iets te ongeloofwaardig! (...)
Wel zielig voor die zoon, dat was wel een lekker hapje
pick one.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:38 schreef klossie het volgende:
[..]
waar speelde die gozer ook al weer nog meer in?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
pick one.
Boston Public, Once and Again, Movie Stars, Philly, CSI: Miami, Line of Fire, NCIS
http://www.tv.com/chris-olivero/person/32021/appearances.html
Directe hit wil zeggen dat AF 1 zelf geraakt is, dat was niet het geval. Eén van de omringende F16's is geraakt, de kracht die daarbij vrijkwam heeft ook AF 1 geraakt. Clearquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Tobbes het volgende:
Waarom dan 'indirect'? en niet 'direct'?
PAS OP HE! niet te veel verklappen!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:41 schreef IV_Xample het volgende:
me vriend heeft het hele seizoen ook al gezien en die zegt ook : nu gaat het verhaal weer de goede kant in, dus volgens mij wordt het wel spannend
hehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |