abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33128785
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:55 schreef Merkie het volgende:
Op www.tv.com staan episode summary's volgens mij.
Als je dan bij reviews kijkt staan er inderdaad hele moioe samenvattingen (plus een mening van de schrijver). Niet te ver naar beneden scrollen trouwens, want dan krijg je spoilers .
  Redactie Frontpage vrijdag 16 december 2005 @ 11:45:00 #127
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33128903
quote:
geen referentie naar Amerikaanse sites graag
pi_33131134
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

het liefst even een handmate samenvatting, zou ik écht heel erg blij mee zijn....
Carpe diem
pi_33132590
Jack is gevangen genomen door de terroristen. Tegelijkertijd zijn de terroristen ook nog bezig om hun volgende plan uit te voeren. Dit plan heeft te maken met een militair vliegtuig. Eén van de terroristen heeft een piloot en zijn gezin vermoord en heeft nu zijn identiteit aangenomen en is een militaire basis binnen gekomen en staat op het punt om op te stijgen. De politie heeft echter het vermoorde gezin gevonden en heeft dit aangemerkt als verdacht en in een rapportage aan CTU gezet. Marwan weet dit en wil proberen te voorkomen dat CTU erachter komt voordat het vliegtuig in de lucht is. Daarom stelt hij aan CTU een ruil voor. Jack moet geruild worden tegen Behrooz. Dit alles is alleen een afleidingsmanouvre om CTU van die moordzaak af te houden en ervoor te zorgen dat het echte plan door kan gaan.

Uiteindelijk lukt het Marwan om CTU lang genoeg af te leiden. CTU is veel meer bezig met het plaatsen van zendertjes in en op Behrooz en met allerlei vergaderingen over de ruil en laat vervolgens de politie rapporten links liggen. Intussen laat Jack zien dat hij ondanks zijn gevangenschap toch nog de held uit kan hangen. Hij weet een telefoonlijn kort te sluiten zodat er een sterker signaal uitgezonden wordt.

Aan het eind van de uitzending vindt de ruil plaats. Behrooz is nu in handen van de terroristen en Jack is weer bij CTU. Vlak na de ruil probeert een sluipschutter Jack nog neer te schieten, maar CTU weet hem net een fractie eerder uit te schakelen. Jack legt uit dat ze Marwan kunnen vinden door dat te scannen naar dat signaal van de kortgesloten telefoonlijn en de terroristen vinden alle zendertjes op Behrooz.

Volgens mij heb ik zo de belangrijkste gebeurtenissen wel verteld.
pi_33136188
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:44 schreef H.Flick het volgende:
Jack is gevangen genomen door de terroristen. Tegelijkertijd zijn de terroristen ook nog bezig om hun volgende plan uit te voeren. Dit plan heeft te maken met een militair vliegtuig. Eén van de terroristen heeft een piloot en zijn gezin vermoord en heeft nu zijn identiteit aangenomen en is een militaire basis binnen gekomen en staat op het punt om op te stijgen. De politie heeft echter het vermoorde gezin gevonden en heeft dit aangemerkt als verdacht en in een rapportage aan CTU gezet. Marwan weet dit en wil proberen te voorkomen dat CTU erachter komt voordat het vliegtuig in de lucht is. Daarom stelt hij aan CTU een ruil voor. Jack moet geruild worden tegen Behrooz. Dit alles is alleen een afleidingsmanouvre om CTU van die moordzaak af te houden en ervoor te zorgen dat het echte plan door kan gaan.

Uiteindelijk lukt het Marwan om CTU lang genoeg af te leiden. CTU is veel meer bezig met het plaatsen van zendertjes in en op Behrooz en met allerlei vergaderingen over de ruil en laat vervolgens de politie rapporten links liggen. Intussen laat Jack zien dat hij ondanks zijn gevangenschap toch nog de held uit kan hangen. Hij weet een telefoonlijn kort te sluiten zodat er een sterker signaal uitgezonden wordt.

Aan het eind van de uitzending vindt de ruil plaats. Behrooz is nu in handen van de terroristen en Jack is weer bij CTU. Vlak na de ruil probeert een sluipschutter Jack nog neer te schieten, maar CTU weet hem net een fractie eerder uit te schakelen. Jack legt uit dat ze Marwan kunnen vinden door dat te scannen naar dat signaal van de kortgesloten telefoonlijn en de terroristen vinden alle zendertjes op Behrooz.

Volgens mij heb ik zo de belangrijkste gebeurtenissen wel verteld.
Great, echt top van je dat je dit hebt getypt! Dus alleen de telfoonlijn is nog hoop en niet Behrooz meer dus, las ook al dat die waarschijnlijk niet lang meer leeft...
Carpe diem
  Donald Duck held vrijdag 16 december 2005 @ 15:45:37 #131
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33136372
En Edgar heeft het politierapport, met daarin de melding van de moord op het gezin v/d piloot, op een CD-ROM op zijn bureau liggen. Hij komt er maar niet aan toe om het te bekijken, want hij krijgt iedere keer nieuwe taken.
Het vliegtuig, met daarin nu de terrorist als piloot, is een stealthjager met de naam Phoenix. De aflevering sloot af met een shot van dat vliegtuig, dat net ging opstijgen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33136479
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:45 schreef __Saviour__ het volgende:
En Edgar heeft het politierapport, met daarin de melding van de moord op het gezin v/d piloot, op een CD-ROM op zijn bureau liggen. Hij komt er maar niet aan toe om het te bekijken, want hij krijgt iedere keer nieuwe taken.
Het vliegtuig, met daarin nu de terrorist als piloot, is een stealthjager met de naam Phoenix. De aflevering sloot af met een shot van dat vliegtuig, dat net ging opstijgen.
thanx dacht al dat het niet belanrgijke info was van die cdrom, las nl. wel ergens iets over een cd rom en vroeg het me al af
Carpe diem
  Redactie Frontpage vrijdag 16 december 2005 @ 16:08:58 #133
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33137102
Op de cd-rom stond dat de piloot en zijn gezin waren verdwenen. Die info is nu niet meer zo relevant volgens mij.
  Donald Duck held vrijdag 16 december 2005 @ 16:12:10 #134
46149 __Saviour__
pi_33137167
Als die stealth eenmaal in de lucht is, kunnen ze inderdaad maar weinig meer tegen doen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33137188
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:08 schreef SunChaser het volgende:
Op de cd-rom stond dat de piloot en zijn gezin waren verdwenen. Die info is nu niet meer zo relevant volgens mij.
nee, nu niet.
mission accomplished.
pi_33137508
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Als die stealth eenmaal in de lucht is, kunnen ze inderdaad maar weinig meer tegen doen
Ze zouden hem uit de lucht kunnen schieten...
  Redactie Frontpage vrijdag 16 december 2005 @ 16:24:32 #137
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33137593
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:21 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ze zouden hem uit de lucht kunnen schieten...
Hoe dan? Een Stealth zie je niet op de radar
pi_33137620
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Weet ik het... er is vast wel een andere manier om hem te tracken. In seizoen 2 zag je ook telkens van die grafiekjes met vliegtuigjes.
pi_33137656
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

briljante vinding
dan wordt het alleen maar leuker
pi_33138287
Dat vliegtuig gaat dus proberen de airforce one te ownen.

maar daar zal jack bauer zelf wel wat op weten te vinden
pi_33138316
Dat is volgens mij een spoiler .
pi_33138341
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo beter?
pi_33138395
Nee . Gewoon helemaal niks zeggen over dingen die nog komen gaan.
pi_33138710
ik weet et ook niet zeker hoor
pi_33139458
Oh, je speculeert! Dan is het goed Ze gingen wel iets met de president doen, dat was al bekend inderdaad.
  Donald Duck held vrijdag 16 december 2005 @ 17:51:54 #146
46149 __Saviour__
pi_33140039
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef H.Flick het volgende:
Weet ik het... er is vast wel een andere manier om hem te tracken. In seizoen 2 zag je ook telkens van die grafiekjes met vliegtuigjes.
Ik denk niet dat CTU een manier heeft om stealths op te sporen. Dat zou té ongeloofwaardig worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33140507
ik denk ook dat ze gaan proberen airforce one naar beneden te halen met die stealth...
what you see, is what you get!
  Donald Duck held vrijdag 16 december 2005 @ 18:15:22 #148
46149 __Saviour__
pi_33140556
De terroristen pakken dit keer wel groots uit, de ene aanslag na de andere.
Eigenlijk kan deze president me niet zo boeien, hij maakt veel te weinig deel uit van het verhaal. Met Palmer in de vorige seizoenen was het echt veel cooler.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33140583
Het is opzich ook al ongeloofwaardig dat een testvlucht gedaan wordt met wapens aan boord. Of heeft die terrorist ze er zelf onder gehangen
pi_33190752
Hey, een nieuw topic. Dat soort dingen merk ik pas als het al weer bijna vol zit :S. Vanavond weer een nieuwe aflevering! Jottem!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')