HOER,quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:41 schreef IV_Xample het volgende:
me vriend heeft het hele seizoen ook al gezien en die zegt ook : nu gaat het verhaal weer de goede kant in, dus volgens mij wordt het wel spannend
hehehehe
Het is me te vaak gebeurd in deze topicreeks dat ik dingen lees die ik niet had willen lezen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:04 schreef Merkie het volgende:
Iemand zegt dat het spannend wordt; "OMFG SPOILER NO OGEN DICHT".
Overdreven heur...
Het zij je vergevenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef Merkie het volgende:
Enthousiasme. Lijkt me de beste verklaring, betrap mezelf er ook wel eens op.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef trith het volgende:
en jack heeft geen hoofdbescherming nodig hij is jack geen swat nerd.
Volgens mij is het bedoeld als uitdrukking.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:27 schreef robertvt het volgende:
Vraag me af of die Anderson nog iets zal gaan doen. Hij zei toch zoiets van "After I'm done, the whole world's gonna be after me." of zoiets.
Nou zie ik dat eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren omdat hij AF1 heeft neergehaald.
Sorry hoor, maar wat is er spoiler/stoer aan het zeggen dat ik de volgende episode één van de betere vind?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef Aarti het volgende:
Het is me te vaak gebeurd in deze topicreeks dat ik dingen lees die ik niet had willen lezen.
Zo wil ik ook perse de previews niet lezen, ik ga graag blanco een aflevering in.
Sowieso snap ik niet zo goed waarom mensen de behoefte voelen om aan te kondigen dat de volgende aflevering echt super wordt, soort verkapte ik-heb-hem-al-gezien-dus-ik-ben-stoer-post of zo? maar goed.
Ontopic: ik wou dat het zondag was![]()
Dat ik het nut er niet van snap, betekent niet dat ik het een spoiler vind.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat is er spoiler/stoer aan het zeggen dat ik de volgende episode één van de betere vind?
Come on zeg, dan zou ik voortaan de 24 topics maar ontwijken. Dingen als 'seizoen 3 is kei spannend want de terroristen gaan weer een aanslag plegen' mogen dan zeker ook niet?
Juist wel, hij heeft een aanslag gepleegd op de machtigste man ter wereld, dat lijkt me toch wel een klopjacht waardquote:Op donderdag 22 december 2005 18:27 schreef robertvt het volgende:
Vraag me af of die Anderson nog iets zal gaan doen. Hij zei toch zoiets van "After I'm done, the whole world's gonna be after me." of zoiets.
Nou zie ik dat eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren omdat hij AF1 heeft neergehaald.
ik vind hetquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Nog later! Heerlijk in bed 24 kijken.
Alhoewel ik me kan voorstellen dat veel mensen het ook niet zien zitten.
Hoe kom je aan die info? Ik ben daar idd ook niet zo blij mee...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:04 schreef mvroegin het volgende:
Aanstaande zondag laatste keer 24 direct na de zondagavondfilm.
Vanaf 1 januari komt er eerst RTL travel na de zondagavondfilm en dan pas 24.
Balen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |