Nope, geen planning, daar zit al iemand extra, die lul belt altijd voor 9u 's ochtends als je vrij bentquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
In de planning of andere tak binnen de Brussaard groep?![]()
coolquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:12 schreef PeuRac het volgende:
Ff mn laatste post herhalen
[..]
Nope, geen planning, daar zit al iemand extra, die lul belt altijd voor 9u 's ochtends als je vrij bentHet wachtwoord is alweer een paar maanden zo
Ik blijf dan bij chauffeursdiensten/projecten ed, als wat Joris nu doet.
Eerst maar eens zien, voor januari gaan ze nog niks doenquote:
ach, je kunt het ook zo bekijken: als je er voor had moeten betalen was het nog erger geweest.quote:
Koop een autoquote:
wtf, jij bent die lelijkerd toch nietquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf, jij bent die lelijkerd toch niet
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had je echt heel anders voorgesteld Alexxxx![]()
![]()
Nu hangt de 205 met de kont op de grond?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef BoJo het volgende:
Zo ben net terug, heb alle zooi wat niet vast zat aan de Jeep eraf getrokken en in m'n Peugeot gedumpt![]()
En waarom denkt ie dat een Jeep Reservewiel op een 205 past?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu hangt de 205 met de kont op de grond?
Dat reservewiel zit anders nog flink vast.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En waarom denkt ie dat een Jeep Reservewiel op een 205 past?
Weet je hoe hard ik geen auto kan betalen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een autoOf regel beter werk, mn broertje kan bijna elke vrijdag betaald terug naar huis reizen
En soms 's maandags ook naar Utrecht toe.
www.brussaard.nl als je t via mij doet ben je in no-time aan de slag, ze zoeken nl nog mensen in jouw regio (Eindhoven/Tilburg). Werk genoeg en alleen wanneer jij het wilt, als je toevallig ergens heen moet, ff bellen en vaak valt er nog wat te combineren ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik geen auto kan betalen?
WErken: ga ik straks doen.
Ga waarschijnlijk wel kappen met chauffeuren... Maak te weinig uren, en die keren dat ze me bellen moet ik alsnog m´n hele agenda omgooien om ja te kunnen zeggen....![]()
zo vast zat ie anders niet meer, moest hem net nog flink vastdraaienquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat reservewiel zit anders nog flink vast.
Nu op discovery iets vaagsvuur in water
![]()
alsof ik voor brussaard ga werkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.brussaard.nl als je t via mij doet ben je in no-time aan de slag, ze zoeken nl nog mensen in jouw regio (Eindhoven/Tilburg). Werk genoeg en alleen wanneer jij het wilt, als je toevallig ergens heen moet, ff bellen en vaak valt er nog wat te combineren ook
oepsquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo vast zat ie anders niet meer, moest hem net nog flink vastdraaien![]()
2 à 3 dagen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
alsof ik voor brussaard ga werken
Ook brussaard zal 2 a 3 dagen van te voren bellen met opdrachten, en dan zit mijn agenda gewoon vrij vast.
ga waarschijnlijk voor 'n studentenconsultancy bureau 'n opdracht doen van 2 a 3 maanden ( 1 dag per week) en daarna stage...
Ik heb al gekozen voor nu wat minder geld hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja, Xtreem, het is OF nu geld hebben OF je politieke ambieties en andere onbetaalde zijsporen vermidneren.
ik kom echt nooit mensen van abaz tegen, wel veel van Brussaard zelf, en een of ander bureautje uit Brabant, waar al die chauffeurs op lopen te scheldenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
alsof ik voor brussaard ga werken
Ook brussaard zal 2 a 3 dagen van te voren bellen met opdrachten, en dan zit mijn agenda gewoon vrij vast.
ga waarschijnlijk voor 'n studentenconsultancy bureau 'n opdracht doen van 2 a 3 maanden ( 1 dag per week) en daarna stage...
waarom ben je dan (actief) lid van een partij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen voor nu wat minder geld hebben
En voor de duidelijkheid: ik heb geen politiek ambities
ja, en dat trek ik dus nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 à 3 dagen?![]()
De eind van de middag voor de volgende dag ja
Alleen als je zoals ik vrijwel dagelijks werkt krijg je het soms wat eerder te horen.
easyway?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom echt nooit mensen van abaz tegen, wel veel van Brussaard zelf, en een of ander bureautje uit Brabant, waar al die chauffeurs op lopen te schelden(ondertussen werkt een flink aantal van hun ook voor Brussaard
)
die koper heeft netzoals ik toen ik hem kocht nog niet naar het reservewiel gekekenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oepsde vorige keer zat hij nog aardig vast.
Om wel wat bij te dragen aan de verbetering van de maatschappij, om mezelf te ontwikkelen, om bestuurservaring op te doen, omdat het leuk is...quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom ben je dan (actief) lid van een partij?Puur om te netwerken?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
die koper heeft netzoals ik toen ik hem kocht nog niet naar het reservewiel gekeken![]()
hopelijk doet ie dat ook pas over een aantal weken ofzo![]()
![]()
ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
word er eentje wakker![]()
ben ik de enige die alle SCs terug leest??![]()
nee ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
word er eentje wakker![]()
ben ik de enige die alle SCs terug leest??![]()
Ja die, daar zou ik echt nooit willen werken, echt een puinzooi die lui daar, bellen je een paar uur vantevoren, je krijgt geen mail met daarin je opdracht gegevens, enz enz.quote:
ja idd doe ik ook, al dat nachtelijk gebagger is niet doorheen te komen als je dat allemaal moet lezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee ik ooken herman geloof ik ook
en van Tjabbo en TF mag je hetzelfde verwachten, als mod zijnde.
Tenzij er een nachtbagger SC tussendoor is geweest, die scroll ik even snel door
En Hugo ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee ik ooken herman geloof ik ook
en van Tjabbo en TF mag je hetzelfde verwachten, als mod zijnde.
Tenzij er een nachtbagger SC tussendoor is geweest, die scroll ik even snel door
De eerste keer dat jij naar t reservewiel keek was toch toen we de remmen vervingen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
die koper heeft netzoals ik toen ik hem kocht nog niet naar het reservewiel gekeken![]()
hopelijk doet ie dat ook pas over een aantal weken ofzo![]()
![]()
mjah toen had ik hem al een maand of 3/4quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De eerste keer dat jij naar t reservewiel keek was toch toen we de remmen vervingen?
Zuilensering afrit 'Maarsen-Dorp' dan richting 'Maarsen-Dorp' bij verkeerslichten links af, rotonde rechtdoor, 1e rechts, eind links, 2e rechts.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Middaaaaaaag![]()
!
wat was de straatnaam en het nr ookalweer?
Als ik dat invoer in m'n navi zegt hij "onbekend adres"quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zuilensering afrit 'Maarsen-Dorp' dan richting 'Maarsen-Dorp' bij verkeerslichten links af, rotonde rechtdoor, 1e rechts, eind links, 2e rechts.
Tering, erg he![]()
www.telefoongids.nlquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik dat invoer in m'n navi zegt hij "onbekend adres"
dan bij stoplichten naar links, dan passeer je het tankstation aan je linker kant, krijg je nog een rotonde waar je rechtdoor gaat dan eerste rechts aan het eind links en dan 2de rechtsquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zuilensering afrit 'Maarsen-Dorp' dan richting 'Maarsen-Dorp' bij verkeerslichten links af, rotonde rechtdoor, 1e rechts, eind links, 2e rechts.
Tering, erg he![]()
en ik waar je bed slaaptquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:11 schreef Hugster het volgende:
godverdomme, peu weet waar mijn huis woont![]()
en ik die van peuquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet gofterdomme niet gekker worden nou eh
Ik weet het van de jouwe ook btw![]()
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan bij stoplichten naar links, dan passeer je het tankstation aan je linker kant, krijg je nog een rotonde waar je rechtdoor gaat dan eerste rechts aan het eind links en dan 2de rechts![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:11 schreef Hugster het volgende:
godverdomme, peu weet waar mijn huis woont![]()
nee je mist een stukjequote:Op vrijdag 2 december 2005 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
van jou weet ik het ookik weet alleen niet hoe die Afslag op de A2 heet
![]()
Nee hoorquote:
We gaan ons best doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
En ik vind zometeen uit of herm en hugo weten waar mijn huis wont
Nu zit je waarschijnlijk in de bieb...quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef vlad het volgende:
ik zorg er gewoon voor dat ik niet traceerbaar ben![]()
begonnen in hoogeveen, twee flatjes bewoond in arnhem, een in finland, en nu iets van 25 verschillende slaapplaatsen gehad in Canada![]()
knappe jongen die mij nu nog opspeurt![]()
IP-adressen doen wonderenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef vlad het volgende:
ik zorg er gewoon voor dat ik niet traceerbaar ben![]()
begonnen in hoogeveen, twee flatjes bewoond in arnhem, een in finland, en nu iets van 25 verschillende slaapplaatsen gehad in Canada![]()
knappe jongen die mij nu nog opspeurt![]()
goede pogingquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu zit je waarschijnlijk in de bieb...
True or true?
je onderschat de wereldstad Hoogeveenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Je had beter in Hoogeveen willen blijven als je geen menen op bezoek wilt.. daar komt toch niemand
land met weinig inwoners, Canada?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IP-adressen doen wonderenen buitenlanders vallen op, zeker in een land met realtief weinig inwoners, dus je bent voor iemand die het wil echt wel te traceren
PF, niemand wil bij Majelle in het dorp komenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:55 schreef vlad het volgende:
[..]
je onderschat de wereldstad Hoogeveen![]()
Het aantal inwoners is maar 2x dat van Nederland, dat tegenover de oppervlakte, is niet veel inwoners.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:58 schreef vlad het volgende:
[..]
land met weinig inwoners, Canada?![]()
en buitenlander in Canada? Ik geloof zo uit mijn bolle hoofd dat Canada voor 70% uit immigranten bestaat, dus juist het ware mekka om onder te duiken![]()
dat zei je de eerste keer niet dus lees je eigen post nog eens en dan de mijne ipv gelijk te willen hebben terwijl je het niet hebtquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoorAls je van de snelweg af richting t dorp rijdt kom je tot de verkeerslichten idd 1 rotonde tegen, als je daar rechtdoor gaat dan bij de verkeerslichten links, kom je langs dat tankstation, scherpebocht naar rechts dan de 2e rotonde.
Groter dan China?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:03 schreef vlad het volgende:
jep. Nederland is net zo groot als heel Vancouver eiland![]()
en Canada is op een na het grootste land ter wereld.
tot zover de topografie les![]()
Fotoquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leuk? neuh, spw-er
jong? euhm.. ytoen ik nog conatct had was ze 17.. zal nu 20 zijn
vrouw? ja.
dacht ik ookquote:
jellebel @ nogwat of zoquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:08 schreef vlad het volgende:
alleen sovjet unie is groter geloof ik. Canada is iig tweede grootste land.
adres, email, foonnummer?![]()
en waar ken jij spw-ers van?![]()
grote kans dat ze bij mij op school gezeten heeft. Geloof dat we maar een spw opleiding hebben in hgv![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef vlad het volgende:
nee Canada![]()
al kan je Canada bijna chinees/japans noemen met alle chinatowns en spleetogen hier![]()
verhuizerquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:14 schreef BoJo het volgende:
[..]wat voor werk heb je nu gevonden eigenlijk ?
naaien als ze geen tips gevenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:15 schreef vlad het volgende:
[..]
verhuizer![]()
en ben me toch in dikke villa's geweest maandag. En alleen maar lekker vrouwen gezien![]()
maar geen tips![]()
mja, kon makkelijk eigenlijkquote:
ze werken in ploegendienstquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Dag lieve vriendjesHier ben ik weer na een week hard werken in Amsterdam
Vanmorgen zag ik om 8:30 godverdomme al hoeren achter het raam zittenop die tijd krijg ik hem echt niet omhoog hoor
jij hebt nooit een ODOLquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Dag lieve vriendjesHier ben ik weer na een week hard werken in Amsterdam
Vanmorgen zag ik om 8:30 godverdomme al hoeren achter het raam zittenop die tijd krijg ik hem echt niet omhoog hoor
Ja ik stond dus in de file in mijn mega geile vito en ze keek me zo aan van heb je zinquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze werken in ploegendienst
en 8:30 is niet vroeg?
his file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
Morgen sinterklaas vieren met mijn maten!
Vorig jaar hebben we deze klassieker 100 keer gedraaid
ziet die er netjes uit?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:41 schreef BoJo het volgende:
Ik krijg net foto's en info van die zwarte 155 v6 overgemailt... nu weet ik het helemaal niet meer.![]()
Lucht je hart....quote:
rechtsklikken helptquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
his file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.
Valt me nog mee dat hij geen chemisch toilet onder z'n buro heeft staan danquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:00 schreef Hugster het volgende:
M'n broertje was zo verslaafd aan GTA San andreas dat hij naast z'n toetsenbord is gaan koken die hork
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:00 schreef Hugster het volgende:
M'n broertje was zo verslaafd aan GTA San andreas dat hij naast z'n toetsenbord is gaan koken die hork
[afbeelding]
Heb je ffquote:
wat een mafkeesquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:00 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
welcome to my lifequote:
ja en nee... interieur zwart lederquote:
Altijd positief blijven en van alles de lol in zien. Over een jaar lig je dubbel dat een 1 of andere half tamme afgekeurde jostie je auto geramt heeft en dat hij terug moest komen van zijn baas. HOE KANSLOOSquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:10 schreef Mukie het volgende:
verhaal
dat sowieso, maar ik akn er niet tegen dat die vent zo walgelijk laconiek isquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:24 schreef Fugie het volgende:
whehe gewoon laten dokken die aap, dat heb ik ook laten doen en toen bij me beunhaas laten fixxen, was ik toch mooi 1200 euro rijker![]()
![]()
en mijn opel rijdt weer, mijn draagarm was krum en de spoorstang ofzo was bekant dubbel gevouwenNu nog ff uit laten lijnen en ik kan middelburg weer onveilig maken
Inderdaad. Totaal geen respect voor ander mans eigendommenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat sowieso, maar ik akn er niet tegen dat die vent zo walgelijk laconiek is
Zijn baas is een goede vriend van mequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Altijd positief blijven en van alles de lol in zien. Over een jaar lig je dubbel dat een 1 of andere half tamme afgekeurde jostie je auto geramt heeft en dat hij terug moest komen van zijn baas. HOE KANSLOOS![]()
Maar voor nu is het gewoon kut.
Ik heb het al eens op mn werk meegemaakt, heb ik 3 maanden! moeten wachten op zn gegevensquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:40 schreef Fugie het volgende:
naja je moet blij zijn dat je zijn gegevens enzo wel hebt, bij mij was dat wel anders
Snap zowiezo niet waarom mensen er zo moeilijk over doen, ben je toch voor verzekerd(Bij overheidseigendommen geldt een uitzondering natuurlijk
)
Die 240 van Paul is niet eens zo extreem veel volgens mij, maar had je H&S al een mailtje gestuurd dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en nee... interieur zwart lederziet er super uit maar als ik zo de foto's rond kijk dan zie ik een aantal dingetjes. Spiegelkap aan bestuurderskant niet meegespoten, lelijke pispotten dtm uitlaat, motor ziet er van buitenkant niet echt netjes uit... motorkap en achterklep prof overgespoten.
Enige wat me aanstaat is de kleur, vet mooie interieur en dat de distririem gedaan is + kleppen gesteld. 2 ton op de teller ipv de 240d van Paul. pfff...
ja dat nog wel. Maar de wond is elke dag erger en erger aan het ontsteken helaasquote:
uit ervaring kan ik je zeggen dat door rijden na een aanrijding zwaar vervelend is als dat op je naam staatquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
En anders had ik hem aangegeven bij de politie, maar dat was dan nog een van zn minste zorgen![]()
I know, dus hij mag van geluk spreken dat ie terug kwamquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat nog wel. Maar de wond is elke dag erger en erger aan het ontsteken helaas![]()
ik zit nu zonder pleister, maar het ziet er ECHT niet uit gek![]()
[..]
uit ervaring kan ik je zeggen dat door rijden na een aanrijding zwaar vervelend is als dat op je naam staat
Echt welquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:49 schreef PeuRac het volgende:
dat sucks mukiewat een eikel. Jij blij dat je z'n baas kenden
Voor jou had er misschien meer lol in gezeten als hij was doorgereden, dan had hij een flink probleemquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
I know, dus hij mag van geluk spreken dat ie terug kwam
neequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 240 van Paul is niet eens zo extreem veel volgens mij, maar had je H&S al een mailtje gestuurd dan?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee![]()
ik wacht ff tot die Jeep echt verkocht is.![]()
Kan ik me voorstellen, lekker compleet en bekend met als enige echte naadeel die kilometerstand.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
die van Paul vind ik nog het interessantst![]()
Nah bij de 3 ton een revisie laten doen das toch pas na 2 jaar. Hij ziet er gewoon super strak uit voorderest.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, lekker compleet en bekend met als enige echte naadeel die kilometerstand.
En dan is de keuze tussen revisie of een H&S Corse Evo ook niet zo groot meer, ook qua prijs.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nah bij de 3 ton een revisie laten doen das toch pas na 2 jaar. Hij ziet er gewoon super strak uit voorderest.
idd. Ik dacht even dat er butt ugly velgen onder zouden zitten maar het zijn 15 inch versies die op de madeno velgen lijken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan is de keuze tussen revisie of een H&S Corse Evo ook niet zo groot meer, ook qua prijs.
klopt ja, had ik gelezen, maar toch zou ik tzt voor 16 of 17" kiezen (staat wat gevulder)quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd. Ik dacht even dat er butt ugly velgen onder zouden zitten maar het zijn 15 inch versies die op de madeno velgen lijken.![]()
ja dat zeker maar ik lig er niet wakker van tot na de winterquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt ja, had ik gelezen, maar toch zou ik tzt voor 16 of 17" kiezen (staat wat gevulder)
staat alleen nieuwe voorbanden en 75% achterbanden. Met mijn 155 reed ik ook rond op zomerbanden het hele jaar door en met sneeuwquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Uiteraard, liggen er al winterbanden op of laat je die er zelf op leggen?
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er trouwens nog wat interessants op tv of niet
Lost zodirectquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er trouwens nog wat interessants op tv of niet
mietjequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Lost volg ik niet, ik hou niet zo van dat soort thrillers
Ik heb 2 jaar niet durven zwemmen vanwege Deep Blue Seequote:
In dat geval moet je eens een film met een vagina dentalis er in bekijkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar niet durven zwemmen vanwege Deep Blue See![]()
dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar niet durven zwemmen vanwege Deep Blue See![]()
Niet echt neequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
![]()
dus je vond het niet zo relaxt toen ik vertelde dat er haaien regelmatig in de buurt van waar wij zaten rond zwemmen![]()
![]()
van haaien krijg ik 't niet zo benauwd. misschien wel als 'k aan 't zemmen ben er zijn witte haaien in de buurt, maar denk niet dat er iemand is die zich dan wel veilig voeltquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt neeik ben ook als de dood in Burgers Zoo, daar hebben ze een gigantisch bassin met hele grote haaien waar je naast/onder staat
![]()
Ohja, het glas kan daar onmogelijk breken, is echt iets van 15cm dik ofso (ben bij de bouw geweest dankzij mn vaders werk).
Dat was op vakantie dus wel het gevalquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
van haaien krijg ik 't niet zo benauwd. misschien wel als 'k aan 't zemmen ben er zijn witte haaien in de buurt, maar denk niet dat er iemand is die zich dan wel veilig voelt
t is toch wel wat als je er zelfs mee pimpt dat je vader bouwvakker isquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt neeik ben ook als de dood in Burgers Zoo, daar hebben ze een gigantisch bassin met hele grote haaien waar je naast/onder staat
![]()
Ohja, het glas kan daar onmogelijk breken, is echt iets van 15cm dik ofso (ben bij de bouw geweest dankzij mn vaders werk).
Lekker op't strand blijven liggen dan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was op vakantie dus wel het gevalze volgen af en toe zelfs rond om er naar te zoeken
![]()
jammer dat ik dit niet eerder wist, dan had ik je eerder kunnen jennenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was op vakantie dus wel het gevalze volgen af en toe zelfs rond om er naar te zoeken
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t is toch wel wat als je er zelfs mee pimpt dat je vader bouwvakker is
Oh, das best gaafquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]m'n pa is uitgever, hij gaf boeken uit voor de bouwsector bus bij grote projecten ging hij zelf altijd kijken. Nu zit hij in de groen sector en de proces industrie.
@Botering is maar goed dat je dat niet hebt gezegd, dan was ik echt voor geen goud dat water in gegaan
Eerst Misset, dat werd Elsevier en heet nu Reed Business Information.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, das best gaafWelke uitgever?
ah, net zo'n mannetje al sjij. 100 plannen, maar er komt niks van terechtquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst Misset, dat werd Elsevier en heet nu Reed Business Information.
Nu heeft mijn vader 2 uitgeverijen, en hij heeft nog een boel plannen, de bedrijven lopen pas sinds de zomer
Zou ik niet zeggen, zijn huidige projecten overtreffen elke verwachting. de omzet ir ruim 50% hoger als verwacht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, net zo'n mannetje al sjij. 100 plannen, maar er komt niks van terecht
Elsevier en Reed Business Information ken ik uiteraard
ik weet nog wel een site waar je vrachtwagens kunt kijken, voor de afwisselingquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:29 schreef BoJo het volgende:
ik zit alleen maar telkens naar die autos te kijken pffff moet echt ff kappen.![]()
Zo eng is het nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Lost volg ik niet, ik hou niet zo van dat soort thrillers
daar ben je niet oud genoeg voorquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo eng is het nou ook weer niet hoor!
Het is spannend op een bepaalde leuke manier!
Ik heb btw de Live Aid van 1985, eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarvoor?quote:
LIve aid, das van 1985 manquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarvoor?
Lost of Live Aid?
Ik had hem in eerste instantie ook alleen voor Queen, maar de rest is ook koel![]()
LIjkt me wiedes jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus![]()
Ik vind hem leuker dan die van 2005!
ik wil vrij zijnquote:
Ga hem zelf maar eens een keer kijken, als je hem ooit kan vindenquote:
ik geef je ook gelijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga hem zelf maar eens een keer kijken, als je hem ooit kan vinden!
Wedden dat ik gelijk heb!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik geef je ook gelijk
Maar jij als kutnoob in het leven hoort zulk soort dingen niet te kijken.
Ach ja, het is ook maar 2 jaar voor mijn tijdquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra wil nog even voor het slapen gaan.
Tot later
(PS: ik kijk zelf ook muziek DVD's van ver voor mn tijd, The Doors,Rory Gallagher, Jethro Tull enz... Maar die zijn dan weer van Sandra)
ik weet het... ik wil zo graag nu al rond toeren in een 155 v6quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:50 schreef Fugie het volgende:
btw bo, als je je verveelt moet je proberen te voorkomen dat je op sites gaat kijken naar dingen die je kan kopen, dat is niet goed voor je bankrekening
wat ik allemaal wel niet wilquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet het... ik wil zo graag nu al rond toeren in een 155 v6![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat ik allemaal wel niet wil
ik had afgelopen zaterdag nog ff een realitycheck, die zijn kut![]()
of ik doe op tijd mijn winterbanden eronderquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
of je neemt een verhoogde rijvaardigeheids cursusje, scheelt je een hoop geld![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zonet mn 19.000e post op FOk! gemaakt
nog even en ik ben net zo kansloos als Herman en Xtreem
Gelukkig is mark zn kansloosheid slechts moeilijk te benaderen
Hoppa gooi opquote:Aantal posts: 44461 (gemiddeld 30 per dag)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
Mja met Herm en Hugo d'r bij gaat t net ietsje vlotter
Hihiquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
Mja met Herm en Hugo d'r bij gaat t net ietsje vlotter
ik heb net nog wel een klapper van een jongo gerooktquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JIj kunt ook nergens tegen
Was het maar weer zomer hequote:Op zaterdag 3 december 2005 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kut ik moet me cupra gaan wassen
idd bijna naamgenootquote:
congratsquote:
WHAHAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb net nog wel een klapper van een jongo gerookt
de ALLER laatse!![]()
zak op, ga niet meer bijhalen![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:12 schreef PeuRac het volgende:
Zo, kijken hoelang het duurt voordat Bo een v6 heeft, inzetten kan vanaf nu
Maandje max gok ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:12 schreef PeuRac het volgende:
Zo, kijken hoelang het duurt voordat Bo een v6 heeft, inzetten kan vanaf nu
Ik gok 2 weken.quote:
quote:Jan Paul artc152
--------------------------------------------------------------------------------
Tja en na mijn voorgaande topicje hier het volgende...
Ze staat nu bijna een dag in de garage en ik heb haar eindelijk een naam gegeven. Zijn er nog meer leden binnen het ARTC zo gestoord? Zo ja, hoe heet ze/hij dan?
Mijn JB-NX-81 heb ik "Sophia" gedoopt!
Geplaatst: Za 03 Dec 2005, 8:21 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Big Momma
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:17 schreef Hugster het volgende:
Ik durft hem aan, ik ga voor max.1.5 week
Zolang in de 205 rijden en het geld hebben houdt hij nooit volquote:
Mooi he, vond hem wel toepasselijk... ik wilde eerst alleen een wit vlak maar dit stond beterquote:
sst, je verpest mijn voorkennisquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb er al 4 op het oog![]()
of beinvloed ik nu de weddenschap![]()
Vind het absoluut toepasselijk jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mooi he, vond hem wel toepasselijk... ik wilde eerst alleen een wit vlak maar dit stond beter![]()
Mijn moeder zegt altijd nergens aan mee te willen doen en geeft ons dan altijd toch weer met kerst en sinterklaas cadeau'squote:Op zaterdag 3 december 2005 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
daarom ben ik ook zo blij met de situatie zoals wij het vieren:
bij mijn ouders thuis. met al hun afstammelingen pplus aanhang. en alle kado's belanden op een grote stapel. geen scheve gezichten, nieemnad weet wat van wie komt. valt niet op als je eens iemand geen kado geeft (wat moet je in s hemelsnaam aan je schoonzus gevene die je niet mag, en waar je geen enekele overeenkomst mee hebt, en alleen conatct op verjhaarden en zo?) en het valt dus ook niet op als je geen gedichten schrijft
Absoluutquote:
OMGquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga vanavond steengrillen en bbowlen met collega's [afbeelding]
Sandra is mee, dus ik ben benieuwd naar hun verbaasde koppiesquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMG.
Dat is een van de ergste straffen die je me kunt geven, bowlen![]()
![]()
Als in...?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is mee, dus ik ben benieuwd naar hun verbaasde koppies
ik heb het na een half uur idd alweer gezien, daarna word het zo gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
Dat "best" leuk zijn en "best" lachen is het hem juist.
Bij bowlen heeft iedereen altijd het gevoel alsof het gezellig moet zijn... en daarom wordt het meestal "best" gezellig...![]()
![]()
![]()
Nee hoor, misschien dat de drank hielp en dat we eigenlijk echt wel wouden winnen (iedereen gooide redelijk goed en gelijk met elkaar op). Maar bij ons was het oprecht gezelligquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
Dat "best" leuk zijn en "best" lachen is het hem juist.
Bij bowlen heeft iedereen altijd het gevoel alsof het gezellig moet zijn... en daarom wordt het meestal "best" gezellig...![]()
![]()
![]()
Je mag altijd geld overmaken naar mijn 190D beschermings fondsquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:55 schreef BoJo het volgende:
Zo ik moest me wel vreselijk inhouden net in de MediaMarkt![]()
Vooral rond de Apple meuk![]()
Je kan ook mijn 1.8 8v overnemen, koop je wel die Apple meuk, koop ik Paul's v6 welquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:55 schreef BoJo het volgende:
Zo ik moest me wel vreselijk inhouden net in de MediaMarkt![]()
Vooral rond de Apple meuk![]()
Ik ben niet te overtuigenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien dat de drank hielp en dat we eigenlijk echt wel wouden winnen (iedereen gooide redelijk goed en gelijk met elkaar op). Maar bij ons was het oprecht gezelligal hielden we het na 2 potjes wel voor gezien.
Maar goed met zo'n mooie mattenset wordt het altijd overal gezellig!quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien dat de drank hielp en dat we eigenlijk echt wel wouden winnen (iedereen gooide redelijk goed en gelijk met elkaar op). Maar bij ons was het oprecht gezelligal hielden we het na 2 potjes wel voor gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |