We gaan ons best doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
En ik vind zometeen uit of herm en hugo weten waar mijn huis wont
Nu zit je waarschijnlijk in de bieb...quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef vlad het volgende:
ik zorg er gewoon voor dat ik niet traceerbaar ben![]()
begonnen in hoogeveen, twee flatjes bewoond in arnhem, een in finland, en nu iets van 25 verschillende slaapplaatsen gehad in Canada![]()
knappe jongen die mij nu nog opspeurt![]()
IP-adressen doen wonderenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef vlad het volgende:
ik zorg er gewoon voor dat ik niet traceerbaar ben![]()
begonnen in hoogeveen, twee flatjes bewoond in arnhem, een in finland, en nu iets van 25 verschillende slaapplaatsen gehad in Canada![]()
knappe jongen die mij nu nog opspeurt![]()
goede pogingquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu zit je waarschijnlijk in de bieb...
True or true?
je onderschat de wereldstad Hoogeveenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Je had beter in Hoogeveen willen blijven als je geen menen op bezoek wilt.. daar komt toch niemand
land met weinig inwoners, Canada?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IP-adressen doen wonderenen buitenlanders vallen op, zeker in een land met realtief weinig inwoners, dus je bent voor iemand die het wil echt wel te traceren
PF, niemand wil bij Majelle in het dorp komenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:55 schreef vlad het volgende:
[..]
je onderschat de wereldstad Hoogeveen![]()
Het aantal inwoners is maar 2x dat van Nederland, dat tegenover de oppervlakte, is niet veel inwoners.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:58 schreef vlad het volgende:
[..]
land met weinig inwoners, Canada?![]()
en buitenlander in Canada? Ik geloof zo uit mijn bolle hoofd dat Canada voor 70% uit immigranten bestaat, dus juist het ware mekka om onder te duiken![]()
dat zei je de eerste keer niet dus lees je eigen post nog eens en dan de mijne ipv gelijk te willen hebben terwijl je het niet hebtquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoorAls je van de snelweg af richting t dorp rijdt kom je tot de verkeerslichten idd 1 rotonde tegen, als je daar rechtdoor gaat dan bij de verkeerslichten links, kom je langs dat tankstation, scherpebocht naar rechts dan de 2e rotonde.
Groter dan China?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:03 schreef vlad het volgende:
jep. Nederland is net zo groot als heel Vancouver eiland![]()
en Canada is op een na het grootste land ter wereld.
tot zover de topografie les![]()
Fotoquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leuk? neuh, spw-er
jong? euhm.. ytoen ik nog conatct had was ze 17.. zal nu 20 zijn
vrouw? ja.
dacht ik ookquote:
jellebel @ nogwat of zoquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:08 schreef vlad het volgende:
alleen sovjet unie is groter geloof ik. Canada is iig tweede grootste land.
adres, email, foonnummer?![]()
en waar ken jij spw-ers van?![]()
grote kans dat ze bij mij op school gezeten heeft. Geloof dat we maar een spw opleiding hebben in hgv![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |