quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef vlad het volgende:
nee Canada![]()
al kan je Canada bijna chinees/japans noemen met alle chinatowns en spleetogen hier![]()
verhuizerquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:14 schreef BoJo het volgende:
[..]wat voor werk heb je nu gevonden eigenlijk ?
naaien als ze geen tips gevenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:15 schreef vlad het volgende:
[..]
verhuizer![]()
en ben me toch in dikke villa's geweest maandag. En alleen maar lekker vrouwen gezien![]()
maar geen tips![]()
mja, kon makkelijk eigenlijkquote:
ze werken in ploegendienstquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Dag lieve vriendjesHier ben ik weer na een week hard werken in Amsterdam
Vanmorgen zag ik om 8:30 godverdomme al hoeren achter het raam zittenop die tijd krijg ik hem echt niet omhoog hoor
jij hebt nooit een ODOLquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Dag lieve vriendjesHier ben ik weer na een week hard werken in Amsterdam
Vanmorgen zag ik om 8:30 godverdomme al hoeren achter het raam zittenop die tijd krijg ik hem echt niet omhoog hoor
Ja ik stond dus in de file in mijn mega geile vito en ze keek me zo aan van heb je zinquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze werken in ploegendienst
en 8:30 is niet vroeg?
his file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
Morgen sinterklaas vieren met mijn maten!
Vorig jaar hebben we deze klassieker 100 keer gedraaid
ziet die er netjes uit?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:41 schreef BoJo het volgende:
Ik krijg net foto's en info van die zwarte 155 v6 overgemailt... nu weet ik het helemaal niet meer.![]()
Lucht je hart....quote:
rechtsklikken helptquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
his file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.
Valt me nog mee dat hij geen chemisch toilet onder z'n buro heeft staan danquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:00 schreef Hugster het volgende:
M'n broertje was zo verslaafd aan GTA San andreas dat hij naast z'n toetsenbord is gaan koken die hork
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:00 schreef Hugster het volgende:
M'n broertje was zo verslaafd aan GTA San andreas dat hij naast z'n toetsenbord is gaan koken die hork
[afbeelding]
Heb je ffquote:
wat een mafkeesquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:00 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
welcome to my lifequote:
ja en nee... interieur zwart lederquote:
Altijd positief blijven en van alles de lol in zien. Over een jaar lig je dubbel dat een 1 of andere half tamme afgekeurde jostie je auto geramt heeft en dat hij terug moest komen van zijn baas. HOE KANSLOOSquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:10 schreef Mukie het volgende:
verhaal
dat sowieso, maar ik akn er niet tegen dat die vent zo walgelijk laconiek isquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:24 schreef Fugie het volgende:
whehe gewoon laten dokken die aap, dat heb ik ook laten doen en toen bij me beunhaas laten fixxen, was ik toch mooi 1200 euro rijker![]()
![]()
en mijn opel rijdt weer, mijn draagarm was krum en de spoorstang ofzo was bekant dubbel gevouwenNu nog ff uit laten lijnen en ik kan middelburg weer onveilig maken
Inderdaad. Totaal geen respect voor ander mans eigendommenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat sowieso, maar ik akn er niet tegen dat die vent zo walgelijk laconiek is
Zijn baas is een goede vriend van mequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Altijd positief blijven en van alles de lol in zien. Over een jaar lig je dubbel dat een 1 of andere half tamme afgekeurde jostie je auto geramt heeft en dat hij terug moest komen van zijn baas. HOE KANSLOOS![]()
Maar voor nu is het gewoon kut.
Ik heb het al eens op mn werk meegemaakt, heb ik 3 maanden! moeten wachten op zn gegevensquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:40 schreef Fugie het volgende:
naja je moet blij zijn dat je zijn gegevens enzo wel hebt, bij mij was dat wel anders
Snap zowiezo niet waarom mensen er zo moeilijk over doen, ben je toch voor verzekerd(Bij overheidseigendommen geldt een uitzondering natuurlijk
)
Die 240 van Paul is niet eens zo extreem veel volgens mij, maar had je H&S al een mailtje gestuurd dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en nee... interieur zwart lederziet er super uit maar als ik zo de foto's rond kijk dan zie ik een aantal dingetjes. Spiegelkap aan bestuurderskant niet meegespoten, lelijke pispotten dtm uitlaat, motor ziet er van buitenkant niet echt netjes uit... motorkap en achterklep prof overgespoten.
Enige wat me aanstaat is de kleur, vet mooie interieur en dat de distririem gedaan is + kleppen gesteld. 2 ton op de teller ipv de 240d van Paul. pfff...
ja dat nog wel. Maar de wond is elke dag erger en erger aan het ontsteken helaasquote:
uit ervaring kan ik je zeggen dat door rijden na een aanrijding zwaar vervelend is als dat op je naam staatquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
En anders had ik hem aangegeven bij de politie, maar dat was dan nog een van zn minste zorgen![]()
I know, dus hij mag van geluk spreken dat ie terug kwamquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat nog wel. Maar de wond is elke dag erger en erger aan het ontsteken helaas![]()
ik zit nu zonder pleister, maar het ziet er ECHT niet uit gek![]()
[..]
uit ervaring kan ik je zeggen dat door rijden na een aanrijding zwaar vervelend is als dat op je naam staat
Echt welquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:49 schreef PeuRac het volgende:
dat sucks mukiewat een eikel. Jij blij dat je z'n baas kenden
Voor jou had er misschien meer lol in gezeten als hij was doorgereden, dan had hij een flink probleemquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
I know, dus hij mag van geluk spreken dat ie terug kwam
neequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 240 van Paul is niet eens zo extreem veel volgens mij, maar had je H&S al een mailtje gestuurd dan?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee![]()
ik wacht ff tot die Jeep echt verkocht is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |