quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef vlad het volgende:
nee Canada![]()
al kan je Canada bijna chinees/japans noemen met alle chinatowns en spleetogen hier![]()
verhuizerquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:14 schreef BoJo het volgende:
[..]wat voor werk heb je nu gevonden eigenlijk ?
naaien als ze geen tips gevenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:15 schreef vlad het volgende:
[..]
verhuizer![]()
en ben me toch in dikke villa's geweest maandag. En alleen maar lekker vrouwen gezien![]()
maar geen tips![]()
mja, kon makkelijk eigenlijkquote:
ze werken in ploegendienstquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Dag lieve vriendjesHier ben ik weer na een week hard werken in Amsterdam
Vanmorgen zag ik om 8:30 godverdomme al hoeren achter het raam zittenop die tijd krijg ik hem echt niet omhoog hoor
jij hebt nooit een ODOLquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Dag lieve vriendjesHier ben ik weer na een week hard werken in Amsterdam
Vanmorgen zag ik om 8:30 godverdomme al hoeren achter het raam zittenop die tijd krijg ik hem echt niet omhoog hoor
Ja ik stond dus in de file in mijn mega geile vito en ze keek me zo aan van heb je zinquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze werken in ploegendienst
en 8:30 is niet vroeg?
his file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
Morgen sinterklaas vieren met mijn maten!
Vorig jaar hebben we deze klassieker 100 keer gedraaid
ziet die er netjes uit?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:41 schreef BoJo het volgende:
Ik krijg net foto's en info van die zwarte 155 v6 overgemailt... nu weet ik het helemaal niet meer.![]()
Lucht je hart....quote:
rechtsklikken helptquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
his file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |