en griep (koorts)quote:
neem een sterke borrel en ga slapenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
en griep (koorts)
al 2 weken ofzo maar ben steeds toch gaan werken waardoor het alleen maar erger werd, dus toch maar besloten om het uit te zieken![]()
ja klopt, alleen de laatste meets waren er veeeeeel mensen die ik en de oude garde nooit gezien hadden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey BO, ik heb echt het idee dat er op elke meet echt alleen maar dezelfde mensen komenniet erg trouwens, want het is altijd erg gezellig
Ben benieuwd naar de nieuwjaars meet
nee ik heb geen zin meer, krijg wat van die schijt politie dat je ze aan het begin gelijk zoek rijd en weer terug moet enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Fugie het volgende:
jo![]()
verslapen voor school![]()
bo heb je most wanted al klaar gespeelt? ik moet er nog maar 2
Achja, heb deze week 2x gewerkt en krijg toch 5 dagen betaaldquote:
ja die is er meestal wel hoor, maar ook zeer veel nieuwe gezichten moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, heb deze week 2x gewerkt en krijg toch 5 dagen betaald(3x ging de rit niet door).
Op de meest vind ik het wel relax, ik leer steeds meer mensen kennen, dat is echt leukIk heb het idee dat de oude garde er juist wel meestal is, of zie ik dat fout?
Ja, die auto had ik ook al interesse inquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:10 schreef BoJo het volgende:
Die ene 155 v6 op SCARB is trouwens Proteo, best interessante v6 eigenlijk![]()
Volgens Paul kost die reparatie ongeveer 200 euro dus dat is nog te overzien.![]()
Daar kan ik niet over oordelen, ik hoor zelf ook bij de nieuwe gezichten volgens mij, al weten wel veel mensen m'n naamquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die is er meestal wel hoor, maar ook zeer veel nieuwe gezichten moet ik zeggen![]()
ik wordt met +300 km/h nog bijgehouden door die politie in 4 deurs sedannetjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:19 schreef Fugie het volgende:
ik ga altijd donuts leggen in het beginals ze me dan bijna pakken rij ik 100 meter verder en doe het weer
Ik had het over 2 verschillendequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die auto had ik ook al interesse inmaar welk probleem he jij het over dan? Ik zie alleen dat hij de auto een complete grote beurt geeft, de uitlaat fixed en evt verlaagd met nieuwe winterbanden.
Is wel een verschil van 70.000 kmquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik had het over 2 verschillende
scarb (roel) - 166d km, nieuwe apk, beurt en goedkoper. Maar verder niks over bekend.
artc (paul) - 240d km, apk tot februari, auto is al een tijdje bekend ook de vorige eigenaar en is volgens de kenners betrouwbaar, heeft al veel opties erop zoals squadra chip, sportuitlaat, verlagingsveren, veerpootbrug, gele koni's, maar is wel een stukje duurder. Hij is wel mooier met de mooie U spoiler en de QV skirts
![]()
Van MP ofso? Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:30 schreef BoJo het volgende:
Maar ik heb ook nog een zwarte met zwart leder interieur op het oog, wacht nog ff op de specs van de eigenaar.![]()
alleen achterquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel een verschil van 70.000 kmMaar je hebt wel gelijk, die van Paul weet je wat je koopt en is vrij compleet. Paul heeft alleen maar koni's achter toch, of ook voor? Die spoiler en skirts zijn eigenlijk een must voor de 155
![]()
Ja tijd geleden stond ie op marktplaats, toen stond erbij dat ie wilde ruilen tegen een 4x4, dus ik reageren natuurlijkquote:
jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:46 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ai... Gelukkig is het goed afgelopen las ik?
welke meet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey BO, ik heb echt het idee dat er op elke meet echt alleen maar dezelfde mensen komenniet erg trouwens, want het is altijd erg gezellig
Ben benieuwd naar de nieuwjaars meet
Anders mail je Hilbert/Serge wat zij je zouden adviseren, minder kilometers en onbekend of meer opties en kilometers en bekend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen achter![]()
Ja en die skirts zijn errug gewilt en lastig te vinden![]()
Maar wat je zegt het blijft een verschil van 70d km.![]()
das die meet met al die dooie artiesten, toch?quote:
www.artc155.nl <= nieuwjaarsmeet. Allemaal 155's en 1 GTVquote:
Ik vind zwart, proteo en dat lichtere blauw (niet mijn spastische blauwequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders mail je Hilbert/Serge wat zij je zouden adviseren, minder kilometers en onbekend of meer opties en kilometers en bekend.
Zwart heeft me nooit zo getrokken, net als zilvergrijs (al is Ilja's auto wel erg mooi).
onzin dat laatste, alles word gerespecteerd dat is juist het mooie van de ARTC geen scheve blikken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.artc155.nl <= nieuwjaarsmeet. Allemaal 155's en 1 GTVvan een 1.6 t/m 3.0 en 2.0 Turbo.
Jij mag ook wel komen hoorhet is niet verplicht een Alfa te hebben, je moet alleen wel weten dat er vaak over weinig anders gepraat wordt
En andere merken als Alfa moeten ver weg geparkeert worden
![]()
Proteo, champagne, wit, zwart, in die volgorde vind ik t mooi. Jij bedoelt dat blauwe van Jochem's Q4??quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind zwart, proteo en dat lichtere blauw (niet mijn spastische blauwe) mooi
(in die volgorde)
Ja ik denk dat ik dat ook wel doe, ik wacht nog ff op antwoord van die zwarte.![]()
Ja of Edwins vorige auto.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Proteo, champagne, wit, zwart, in die volgorde vind ik t mooi. Jij bedoelt dat blauwe van Jochem's Q4??
Nee Bo, dat komt omdat ze je willen gebruiken als een 155 kapot gaat, niet elke club heeft een eigen sleepdienstquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
onzin dat laatste, alles word gerespecteerd dat is juist het mooie van de ARTC geen scheve blikken.![]()
Vind ik ook een erg mooie kleur, maar vind em toch net iets te apart, net als dat Tundra verde (groen).quote:
Best welquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef BoJo het volgende:
Wel een beetje fout als we allebei in een Proteo v6 rijden![]()
ik hou niet van groenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik ook een erg mooie kleur, maar vind em toch net iets te apart, net als dat Tundra verde (groen).
voor mij word het straks een verademingquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best welmaar ik moet eerst vast werk hebben, anders hou ik geen cent meer over in de maand
![]()
Vandaar dat je nu thuis zit, met een groene auto in de garage en een groen uitgeslagen auto buitenquote:
Die velgen gaan er onderuit he, komt 15" onder, dus je moet nog wel andere velgen kopenquote:
ja ik begrijp jouw situatie wel, simpelweg omdat ik daar ook in zat 2 jaar geleden waar ik ook alleen Brussaard werk had om het te bekostigenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu thuis zit, met een groene auto in de garage en een groen uitgeslagen auto buiten![]()
Ik kan me voorstellen dat het voor jou een stuk goedkoper is, maar ik betaal nu verzekering en WB voor een 1.8, dat scheelt een boel met een 2.5 v6 en dan komt het vebruik nog, ligt nu rond 1 op 12 bij mij.
ja weet ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die velgen gaan er onderuit he, komt 15" onder, dus je moet nog wel andere velgen kopen![]()
Maar het is zeker een auto waar je 's ochtends met een glimlach naartoe loopt, hoe kut je je ook voelt.
Er is een kans dat ik bij Brussaard blijf, maar dan in een andere functie. Ik kwam dinsdag Rob tegen (de directeur) en ff mee gesproken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik begrijp jouw situatie wel, simpelweg omdat ik daar ook in zat 2 jaar geleden waar ik ook alleen Brussaard werk had om het te bekostigen![]()
Mooie velgen voor winterbandenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja weet ik![]()
Heb al met hem gemailt, die 15 inchers zijn niet eens zo heel lelijk... kom je de winter wel mee door.![]()
In de planning of andere tak binnen de Brussaard groep?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een kans dat ik bij Brussaard blijf, maar dan in een andere functie. Ik kwam dinsdag Rob tegen (de directeur) en ff mee gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |