en griep (koorts)quote:
neem een sterke borrel en ga slapenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
en griep (koorts)
al 2 weken ofzo maar ben steeds toch gaan werken waardoor het alleen maar erger werd, dus toch maar besloten om het uit te zieken![]()
ja klopt, alleen de laatste meets waren er veeeeeel mensen die ik en de oude garde nooit gezien hadden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey BO, ik heb echt het idee dat er op elke meet echt alleen maar dezelfde mensen komenniet erg trouwens, want het is altijd erg gezellig
Ben benieuwd naar de nieuwjaars meet
nee ik heb geen zin meer, krijg wat van die schijt politie dat je ze aan het begin gelijk zoek rijd en weer terug moet enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Fugie het volgende:
jo![]()
verslapen voor school![]()
bo heb je most wanted al klaar gespeelt? ik moet er nog maar 2
Achja, heb deze week 2x gewerkt en krijg toch 5 dagen betaaldquote:
ja die is er meestal wel hoor, maar ook zeer veel nieuwe gezichten moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, heb deze week 2x gewerkt en krijg toch 5 dagen betaald(3x ging de rit niet door).
Op de meest vind ik het wel relax, ik leer steeds meer mensen kennen, dat is echt leukIk heb het idee dat de oude garde er juist wel meestal is, of zie ik dat fout?
Ja, die auto had ik ook al interesse inquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:10 schreef BoJo het volgende:
Die ene 155 v6 op SCARB is trouwens Proteo, best interessante v6 eigenlijk![]()
Volgens Paul kost die reparatie ongeveer 200 euro dus dat is nog te overzien.![]()
Daar kan ik niet over oordelen, ik hoor zelf ook bij de nieuwe gezichten volgens mij, al weten wel veel mensen m'n naamquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die is er meestal wel hoor, maar ook zeer veel nieuwe gezichten moet ik zeggen![]()
ik wordt met +300 km/h nog bijgehouden door die politie in 4 deurs sedannetjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:19 schreef Fugie het volgende:
ik ga altijd donuts leggen in het beginals ze me dan bijna pakken rij ik 100 meter verder en doe het weer
Ik had het over 2 verschillendequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die auto had ik ook al interesse inmaar welk probleem he jij het over dan? Ik zie alleen dat hij de auto een complete grote beurt geeft, de uitlaat fixed en evt verlaagd met nieuwe winterbanden.
Is wel een verschil van 70.000 kmquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik had het over 2 verschillende
scarb (roel) - 166d km, nieuwe apk, beurt en goedkoper. Maar verder niks over bekend.
artc (paul) - 240d km, apk tot februari, auto is al een tijdje bekend ook de vorige eigenaar en is volgens de kenners betrouwbaar, heeft al veel opties erop zoals squadra chip, sportuitlaat, verlagingsveren, veerpootbrug, gele koni's, maar is wel een stukje duurder. Hij is wel mooier met de mooie U spoiler en de QV skirts
![]()
Van MP ofso? Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:30 schreef BoJo het volgende:
Maar ik heb ook nog een zwarte met zwart leder interieur op het oog, wacht nog ff op de specs van de eigenaar.![]()
alleen achterquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel een verschil van 70.000 kmMaar je hebt wel gelijk, die van Paul weet je wat je koopt en is vrij compleet. Paul heeft alleen maar koni's achter toch, of ook voor? Die spoiler en skirts zijn eigenlijk een must voor de 155
![]()
Ja tijd geleden stond ie op marktplaats, toen stond erbij dat ie wilde ruilen tegen een 4x4, dus ik reageren natuurlijkquote:
jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:46 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ai... Gelukkig is het goed afgelopen las ik?
welke meet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey BO, ik heb echt het idee dat er op elke meet echt alleen maar dezelfde mensen komenniet erg trouwens, want het is altijd erg gezellig
Ben benieuwd naar de nieuwjaars meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |