Kan ik me voorstellen, lekker compleet en bekend met als enige echte naadeel die kilometerstand.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
die van Paul vind ik nog het interessantst![]()
Nah bij de 3 ton een revisie laten doen das toch pas na 2 jaar. Hij ziet er gewoon super strak uit voorderest.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, lekker compleet en bekend met als enige echte naadeel die kilometerstand.
En dan is de keuze tussen revisie of een H&S Corse Evo ook niet zo groot meer, ook qua prijs.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nah bij de 3 ton een revisie laten doen das toch pas na 2 jaar. Hij ziet er gewoon super strak uit voorderest.
idd. Ik dacht even dat er butt ugly velgen onder zouden zitten maar het zijn 15 inch versies die op de madeno velgen lijken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan is de keuze tussen revisie of een H&S Corse Evo ook niet zo groot meer, ook qua prijs.
klopt ja, had ik gelezen, maar toch zou ik tzt voor 16 of 17" kiezen (staat wat gevulder)quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd. Ik dacht even dat er butt ugly velgen onder zouden zitten maar het zijn 15 inch versies die op de madeno velgen lijken.![]()
ja dat zeker maar ik lig er niet wakker van tot na de winterquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt ja, had ik gelezen, maar toch zou ik tzt voor 16 of 17" kiezen (staat wat gevulder)
staat alleen nieuwe voorbanden en 75% achterbanden. Met mijn 155 reed ik ook rond op zomerbanden het hele jaar door en met sneeuwquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Uiteraard, liggen er al winterbanden op of laat je die er zelf op leggen?
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er trouwens nog wat interessants op tv of niet
Lost zodirectquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er trouwens nog wat interessants op tv of niet
mietjequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Lost volg ik niet, ik hou niet zo van dat soort thrillers
Ik heb 2 jaar niet durven zwemmen vanwege Deep Blue Seequote:
In dat geval moet je eens een film met een vagina dentalis er in bekijkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar niet durven zwemmen vanwege Deep Blue See![]()
dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar niet durven zwemmen vanwege Deep Blue See![]()
Niet echt neequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
![]()
dus je vond het niet zo relaxt toen ik vertelde dat er haaien regelmatig in de buurt van waar wij zaten rond zwemmen![]()
![]()
van haaien krijg ik 't niet zo benauwd. misschien wel als 'k aan 't zemmen ben er zijn witte haaien in de buurt, maar denk niet dat er iemand is die zich dan wel veilig voeltquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt neeik ben ook als de dood in Burgers Zoo, daar hebben ze een gigantisch bassin met hele grote haaien waar je naast/onder staat
![]()
Ohja, het glas kan daar onmogelijk breken, is echt iets van 15cm dik ofso (ben bij de bouw geweest dankzij mn vaders werk).
Dat was op vakantie dus wel het gevalquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
van haaien krijg ik 't niet zo benauwd. misschien wel als 'k aan 't zemmen ben er zijn witte haaien in de buurt, maar denk niet dat er iemand is die zich dan wel veilig voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |