Kan ik me voorstellen, lekker compleet en bekend met als enige echte naadeel die kilometerstand.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
die van Paul vind ik nog het interessantst![]()
Nah bij de 3 ton een revisie laten doen das toch pas na 2 jaar. Hij ziet er gewoon super strak uit voorderest.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, lekker compleet en bekend met als enige echte naadeel die kilometerstand.
En dan is de keuze tussen revisie of een H&S Corse Evo ook niet zo groot meer, ook qua prijs.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nah bij de 3 ton een revisie laten doen das toch pas na 2 jaar. Hij ziet er gewoon super strak uit voorderest.
idd. Ik dacht even dat er butt ugly velgen onder zouden zitten maar het zijn 15 inch versies die op de madeno velgen lijken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan is de keuze tussen revisie of een H&S Corse Evo ook niet zo groot meer, ook qua prijs.
klopt ja, had ik gelezen, maar toch zou ik tzt voor 16 of 17" kiezen (staat wat gevulder)quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd. Ik dacht even dat er butt ugly velgen onder zouden zitten maar het zijn 15 inch versies die op de madeno velgen lijken.![]()
ja dat zeker maar ik lig er niet wakker van tot na de winterquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt ja, had ik gelezen, maar toch zou ik tzt voor 16 of 17" kiezen (staat wat gevulder)
staat alleen nieuwe voorbanden en 75% achterbanden. Met mijn 155 reed ik ook rond op zomerbanden het hele jaar door en met sneeuwquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Uiteraard, liggen er al winterbanden op of laat je die er zelf op leggen?
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er trouwens nog wat interessants op tv of niet
Lost zodirectquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er trouwens nog wat interessants op tv of niet
mietjequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Lost volg ik niet, ik hou niet zo van dat soort thrillers
Ik heb 2 jaar niet durven zwemmen vanwege Deep Blue Seequote:
In dat geval moet je eens een film met een vagina dentalis er in bekijkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar niet durven zwemmen vanwege Deep Blue See![]()
dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar niet durven zwemmen vanwege Deep Blue See![]()
Niet echt neequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
![]()
dus je vond het niet zo relaxt toen ik vertelde dat er haaien regelmatig in de buurt van waar wij zaten rond zwemmen![]()
![]()
van haaien krijg ik 't niet zo benauwd. misschien wel als 'k aan 't zemmen ben er zijn witte haaien in de buurt, maar denk niet dat er iemand is die zich dan wel veilig voeltquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt neeik ben ook als de dood in Burgers Zoo, daar hebben ze een gigantisch bassin met hele grote haaien waar je naast/onder staat
![]()
Ohja, het glas kan daar onmogelijk breken, is echt iets van 15cm dik ofso (ben bij de bouw geweest dankzij mn vaders werk).
Dat was op vakantie dus wel het gevalquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
van haaien krijg ik 't niet zo benauwd. misschien wel als 'k aan 't zemmen ben er zijn witte haaien in de buurt, maar denk niet dat er iemand is die zich dan wel veilig voelt
t is toch wel wat als je er zelfs mee pimpt dat je vader bouwvakker isquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt neeik ben ook als de dood in Burgers Zoo, daar hebben ze een gigantisch bassin met hele grote haaien waar je naast/onder staat
![]()
Ohja, het glas kan daar onmogelijk breken, is echt iets van 15cm dik ofso (ben bij de bouw geweest dankzij mn vaders werk).
Lekker op't strand blijven liggen dan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was op vakantie dus wel het gevalze volgen af en toe zelfs rond om er naar te zoeken
![]()
jammer dat ik dit niet eerder wist, dan had ik je eerder kunnen jennenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was op vakantie dus wel het gevalze volgen af en toe zelfs rond om er naar te zoeken
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t is toch wel wat als je er zelfs mee pimpt dat je vader bouwvakker is
Oh, das best gaafquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]m'n pa is uitgever, hij gaf boeken uit voor de bouwsector bus bij grote projecten ging hij zelf altijd kijken. Nu zit hij in de groen sector en de proces industrie.
@Botering is maar goed dat je dat niet hebt gezegd, dan was ik echt voor geen goud dat water in gegaan
Eerst Misset, dat werd Elsevier en heet nu Reed Business Information.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, das best gaafWelke uitgever?
ah, net zo'n mannetje al sjij. 100 plannen, maar er komt niks van terechtquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst Misset, dat werd Elsevier en heet nu Reed Business Information.
Nu heeft mijn vader 2 uitgeverijen, en hij heeft nog een boel plannen, de bedrijven lopen pas sinds de zomer
Zou ik niet zeggen, zijn huidige projecten overtreffen elke verwachting. de omzet ir ruim 50% hoger als verwacht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, net zo'n mannetje al sjij. 100 plannen, maar er komt niks van terecht
Elsevier en Reed Business Information ken ik uiteraard
ik weet nog wel een site waar je vrachtwagens kunt kijken, voor de afwisselingquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:29 schreef BoJo het volgende:
ik zit alleen maar telkens naar die autos te kijken pffff moet echt ff kappen.![]()
Zo eng is het nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Lost volg ik niet, ik hou niet zo van dat soort thrillers
daar ben je niet oud genoeg voorquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo eng is het nou ook weer niet hoor!
Het is spannend op een bepaalde leuke manier!
Ik heb btw de Live Aid van 1985, eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarvoor?quote:
LIve aid, das van 1985 manquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarvoor?
Lost of Live Aid?
Ik had hem in eerste instantie ook alleen voor Queen, maar de rest is ook koel![]()
LIjkt me wiedes jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus![]()
Ik vind hem leuker dan die van 2005!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |