WHAHAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb net nog wel een klapper van een jongo gerookt
de ALLER laatse!![]()
zak op, ga niet meer bijhalen![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:12 schreef PeuRac het volgende:
Zo, kijken hoelang het duurt voordat Bo een v6 heeft, inzetten kan vanaf nu
Maandje max gok ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:12 schreef PeuRac het volgende:
Zo, kijken hoelang het duurt voordat Bo een v6 heeft, inzetten kan vanaf nu
Ik gok 2 weken.quote:
quote:Jan Paul artc152
--------------------------------------------------------------------------------
Tja en na mijn voorgaande topicje hier het volgende...
Ze staat nu bijna een dag in de garage en ik heb haar eindelijk een naam gegeven. Zijn er nog meer leden binnen het ARTC zo gestoord? Zo ja, hoe heet ze/hij dan?
Mijn JB-NX-81 heb ik "Sophia" gedoopt!
Geplaatst: Za 03 Dec 2005, 8:21 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Big Momma
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:17 schreef Hugster het volgende:
Ik durft hem aan, ik ga voor max.1.5 week
Zolang in de 205 rijden en het geld hebben houdt hij nooit volquote:
Mooi he, vond hem wel toepasselijk... ik wilde eerst alleen een wit vlak maar dit stond beterquote:
sst, je verpest mijn voorkennisquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb er al 4 op het oog![]()
of beinvloed ik nu de weddenschap![]()
Vind het absoluut toepasselijk jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mooi he, vond hem wel toepasselijk... ik wilde eerst alleen een wit vlak maar dit stond beter![]()
Mijn moeder zegt altijd nergens aan mee te willen doen en geeft ons dan altijd toch weer met kerst en sinterklaas cadeau'squote:Op zaterdag 3 december 2005 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
daarom ben ik ook zo blij met de situatie zoals wij het vieren:
bij mijn ouders thuis. met al hun afstammelingen pplus aanhang. en alle kado's belanden op een grote stapel. geen scheve gezichten, nieemnad weet wat van wie komt. valt niet op als je eens iemand geen kado geeft (wat moet je in s hemelsnaam aan je schoonzus gevene die je niet mag, en waar je geen enekele overeenkomst mee hebt, en alleen conatct op verjhaarden en zo?) en het valt dus ook niet op als je geen gedichten schrijft
Absoluutquote:
OMGquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga vanavond steengrillen en bbowlen met collega's [afbeelding]
Sandra is mee, dus ik ben benieuwd naar hun verbaasde koppiesquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMG.
Dat is een van de ergste straffen die je me kunt geven, bowlen![]()
![]()
Als in...?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is mee, dus ik ben benieuwd naar hun verbaasde koppies
ik heb het na een half uur idd alweer gezien, daarna word het zo gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
Dat "best" leuk zijn en "best" lachen is het hem juist.
Bij bowlen heeft iedereen altijd het gevoel alsof het gezellig moet zijn... en daarom wordt het meestal "best" gezellig...![]()
![]()
![]()
Nee hoor, misschien dat de drank hielp en dat we eigenlijk echt wel wouden winnen (iedereen gooide redelijk goed en gelijk met elkaar op). Maar bij ons was het oprecht gezelligquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
Dat "best" leuk zijn en "best" lachen is het hem juist.
Bij bowlen heeft iedereen altijd het gevoel alsof het gezellig moet zijn... en daarom wordt het meestal "best" gezellig...![]()
![]()
![]()
Je mag altijd geld overmaken naar mijn 190D beschermings fondsquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:55 schreef BoJo het volgende:
Zo ik moest me wel vreselijk inhouden net in de MediaMarkt![]()
Vooral rond de Apple meuk![]()
Je kan ook mijn 1.8 8v overnemen, koop je wel die Apple meuk, koop ik Paul's v6 welquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:55 schreef BoJo het volgende:
Zo ik moest me wel vreselijk inhouden net in de MediaMarkt![]()
Vooral rond de Apple meuk![]()
Ik ben niet te overtuigenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien dat de drank hielp en dat we eigenlijk echt wel wouden winnen (iedereen gooide redelijk goed en gelijk met elkaar op). Maar bij ons was het oprecht gezelligal hielden we het na 2 potjes wel voor gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |