Nope, geen planning, daar zit al iemand extra, die lul belt altijd voor 9u 's ochtends als je vrij bentquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
In de planning of andere tak binnen de Brussaard groep?![]()
coolquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:12 schreef PeuRac het volgende:
Ff mn laatste post herhalen
[..]
Nope, geen planning, daar zit al iemand extra, die lul belt altijd voor 9u 's ochtends als je vrij bentHet wachtwoord is alweer een paar maanden zo
Ik blijf dan bij chauffeursdiensten/projecten ed, als wat Joris nu doet.
Eerst maar eens zien, voor januari gaan ze nog niks doenquote:
ach, je kunt het ook zo bekijken: als je er voor had moeten betalen was het nog erger geweest.quote:
Koop een autoquote:
wtf, jij bent die lelijkerd toch nietquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf, jij bent die lelijkerd toch niet
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had je echt heel anders voorgesteld Alexxxx![]()
![]()
Nu hangt de 205 met de kont op de grond?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef BoJo het volgende:
Zo ben net terug, heb alle zooi wat niet vast zat aan de Jeep eraf getrokken en in m'n Peugeot gedumpt![]()
En waarom denkt ie dat een Jeep Reservewiel op een 205 past?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu hangt de 205 met de kont op de grond?
Dat reservewiel zit anders nog flink vast.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En waarom denkt ie dat een Jeep Reservewiel op een 205 past?
Weet je hoe hard ik geen auto kan betalen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een autoOf regel beter werk, mn broertje kan bijna elke vrijdag betaald terug naar huis reizen
En soms 's maandags ook naar Utrecht toe.
www.brussaard.nl als je t via mij doet ben je in no-time aan de slag, ze zoeken nl nog mensen in jouw regio (Eindhoven/Tilburg). Werk genoeg en alleen wanneer jij het wilt, als je toevallig ergens heen moet, ff bellen en vaak valt er nog wat te combineren ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik geen auto kan betalen?
WErken: ga ik straks doen.
Ga waarschijnlijk wel kappen met chauffeuren... Maak te weinig uren, en die keren dat ze me bellen moet ik alsnog m´n hele agenda omgooien om ja te kunnen zeggen....![]()
zo vast zat ie anders niet meer, moest hem net nog flink vastdraaienquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat reservewiel zit anders nog flink vast.
Nu op discovery iets vaagsvuur in water
![]()
alsof ik voor brussaard ga werkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.brussaard.nl als je t via mij doet ben je in no-time aan de slag, ze zoeken nl nog mensen in jouw regio (Eindhoven/Tilburg). Werk genoeg en alleen wanneer jij het wilt, als je toevallig ergens heen moet, ff bellen en vaak valt er nog wat te combineren ook
oepsquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo vast zat ie anders niet meer, moest hem net nog flink vastdraaien![]()
2 à 3 dagen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
alsof ik voor brussaard ga werken
Ook brussaard zal 2 a 3 dagen van te voren bellen met opdrachten, en dan zit mijn agenda gewoon vrij vast.
ga waarschijnlijk voor 'n studentenconsultancy bureau 'n opdracht doen van 2 a 3 maanden ( 1 dag per week) en daarna stage...
Ik heb al gekozen voor nu wat minder geld hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja, Xtreem, het is OF nu geld hebben OF je politieke ambieties en andere onbetaalde zijsporen vermidneren.
ik kom echt nooit mensen van abaz tegen, wel veel van Brussaard zelf, en een of ander bureautje uit Brabant, waar al die chauffeurs op lopen te scheldenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
alsof ik voor brussaard ga werken
Ook brussaard zal 2 a 3 dagen van te voren bellen met opdrachten, en dan zit mijn agenda gewoon vrij vast.
ga waarschijnlijk voor 'n studentenconsultancy bureau 'n opdracht doen van 2 a 3 maanden ( 1 dag per week) en daarna stage...
waarom ben je dan (actief) lid van een partij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen voor nu wat minder geld hebben
En voor de duidelijkheid: ik heb geen politiek ambities
ja, en dat trek ik dus nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 à 3 dagen?![]()
De eind van de middag voor de volgende dag ja
Alleen als je zoals ik vrijwel dagelijks werkt krijg je het soms wat eerder te horen.
easyway?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom echt nooit mensen van abaz tegen, wel veel van Brussaard zelf, en een of ander bureautje uit Brabant, waar al die chauffeurs op lopen te schelden(ondertussen werkt een flink aantal van hun ook voor Brussaard
)
die koper heeft netzoals ik toen ik hem kocht nog niet naar het reservewiel gekekenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oepsde vorige keer zat hij nog aardig vast.
Om wel wat bij te dragen aan de verbetering van de maatschappij, om mezelf te ontwikkelen, om bestuurservaring op te doen, omdat het leuk is...quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom ben je dan (actief) lid van een partij?Puur om te netwerken?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
die koper heeft netzoals ik toen ik hem kocht nog niet naar het reservewiel gekeken![]()
hopelijk doet ie dat ook pas over een aantal weken ofzo![]()
![]()
ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
word er eentje wakker![]()
ben ik de enige die alle SCs terug leest??![]()
nee ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
word er eentje wakker![]()
ben ik de enige die alle SCs terug leest??![]()
Ja die, daar zou ik echt nooit willen werken, echt een puinzooi die lui daar, bellen je een paar uur vantevoren, je krijgt geen mail met daarin je opdracht gegevens, enz enz.quote:
ja idd doe ik ook, al dat nachtelijk gebagger is niet doorheen te komen als je dat allemaal moet lezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee ik ooken herman geloof ik ook
en van Tjabbo en TF mag je hetzelfde verwachten, als mod zijnde.
Tenzij er een nachtbagger SC tussendoor is geweest, die scroll ik even snel door
En Hugo ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee ik ooken herman geloof ik ook
en van Tjabbo en TF mag je hetzelfde verwachten, als mod zijnde.
Tenzij er een nachtbagger SC tussendoor is geweest, die scroll ik even snel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |