Hi,quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:44 schreef hesselmid het volgende:
Ik kan nu naar alle radio stations luisteren, wat voorheen alleen beschikbaar was voor subscribers
Edit: Ik zie nu ook dat er staat dat ik subscriber ben![]()
Gebeurt dat na een bepaalde tijd ofzo?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:51 schreef peaceman het volgende:
Geinig:
Tracks played: 11111
http://www.last.fm/user/Peace_man/
En nu niks meer afspelen zeker.quote:No recently played tracks to display.
Ben nu op mijn werk. Gisteravond voor het laatst dingen geluisterd. Ik kijk er vandaag op en zie bij toeval dat staan... Wel lachen! Maar vanavond/dit weekend gewoon weer door hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:23 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
[..]
En nu niks meer afspelen zeker.
Precies, heb sinds gisteren ook een Audioscrobbler profiel. Ben benieuwd of 't gaat bevallen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:37 schreef peaceman het volgende:
Even een terugvindpost plaatsen.
Hoezo? is haar smaak niet jouw smaak?quote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef DaisyDuke het volgende:
Zie net dat de muziek die m'n vriendin op haar account luistert, ook in mijn Audioscrobbler profiel wordt bijgehouden. Hoe kan ik dit veranderen?
Als het puur gaat om artiesten die je liever niet in je last.fm account hebt, dan kan je complete directories excluden. Deze worden dan niet gesubmit. Wil je vriendin een eigen last.fm account of wil je de jouwe 'puur' houden, dan denk ik dat het het makkelijkste is om per Windows account een eigen Winamp met aparte last.fm plugin op te zetten.quote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef DaisyDuke het volgende:
Zie net dat de muziek die m'n vriendin op haar account luistert, ook in mijn Audioscrobbler profiel wordt bijgehouden. Hoe kan ik dit veranderen?
Niet in alle gevallen nee. Maar buiten dat moet het statistisch natuurlijk wel zuiver blijven.quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo? is haar smaak niet jouw smaak?
Okee, dank je. Dat gaan we maar eens proberen dan!quote:Op maandag 12 december 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het puur gaat om artiesten die je liever niet in je last.fm account hebt, dan kan je complete directories excluden. Deze worden dan niet gesubmit. Wil je vriendin een eigen last.fm account of wil je de jouwe 'puur' houden, dan denk ik dat het het makkelijkste is om per Windows account een eigen Winamp met aparte last.fm plugin op te zetten.
Tja, het is en blijft lastig.quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef peaceman het volgende:
Ik geloof wel dat het kan, maar hoe weet ik niet.... Waarschijnlijk weet Frollo dat wel
lijkt mij logisch ja...quote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Maar als je bij het inloggen je plugin inschakeld en bij het uitloggen weer uitschakeld. Dan is het probleem toch opgelost, of niet?
Vooralsnog luister ik of specifiek naar albums, of specifiek naar losse nummers zonder geactiveerde shufflefunctie. Maar ik ben momenteel bezig om mijn hele CD-collectie om te zetten naar digitale vorm (ben na 3 weken bij de letter H of zo), dus wellicht dat ik binnenkort wat vaker gebruik ga maken van de shufflefunctie.quote:Op maandag 12 december 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hoe luisteren jullie eigen je mp3's? Ik toch vooral random. Als ik echt platen in zijn geheel draai, zie je dit altijd terug in mijn weeklijst. Zo had ik deze week Spinvis, My Morning Jacket en Stef Bos echt specifiek geluisterd. Rara wie er op 1,2 en 3 staan in de weeklijst..
Ik shuffle nooit. De enige keer dat er muziek voorbij komt die ik niet specifiek los aangeklikt heb is het als onderdeel van een album.quote:Op maandag 12 december 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hoe luisteren jullie eigen je mp3's?
Puik ideequote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Maar als je bij het inloggen je plugin inschakeld en bij het uitloggen weer uitschakeld. Dan is het probleem toch opgelost, of niet?
Ik doe bijna altijd albums. En ja, ik heb hetzelfde als jou, maar maakt me in principe weinig uit. Het duurt alleen even een paar duizend nummers voordat de totale lijst een beetje een representatief beeld geeft.quote:Op maandag 12 december 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hoe luisteren jullie eigen je mp3's? Ik toch vooral random. Als ik echt platen in zijn geheel draai, zie je dit altijd terug in mijn weeklijst. Zo had ik deze week Spinvis, My Morning Jacket en Stef Bos echt specifiek geluisterd. Rara wie er op 1,2 en 3 staan in de weeklijst..
Ik ben ook m'n cd's allemaal aan 't rippen. Ik ben na 2 maanden pas bij Felix da Housecatquote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vooralsnog luister ik of specifiek naar albums, of specifiek naar losse nummers zonder geactiveerde shufflefunctie. Maar ik ben momenteel bezig om mijn hele CD-collectie om te zetten naar digitale vorm (ben na 3 weken bij de letter H of zo), dus wellicht dat ik binnenkort wat vaker gebruik ga maken van de shufflefunctie.
Hey Deezyquote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Geef je vriendin gewoon een eigen PC. Helemaal nergens last meer vanquote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Puik idee
Ik ben alleen bang dat ik het vergeet en dan wekenlang muziek luister zonder dat het geregistreerd wordt
Ik speel wel enigszins vals, een van mijn vrienden heeft ook al een veertigtal van mijn CDs voor me geript. Alle beetjes helpen, niet waar?quote:Op maandag 12 december 2005 12:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben ook m'n cd's allemaal aan 't rippen. Ik ben na 2 maanden pas bij Felix da Housecat![]()
Dat schiet lekker op inderdaad. Hoewel het van mij gewoon luiheid isquote:Op maandag 12 december 2005 13:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik speel wel enigszins vals, een van mijn vrienden heeft ook al een veertigtal van mijn CDs voor me geript. Alle beetjes helpen, niet waar?
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:33 schreef Anton het volgende:
veranderen die nog wel eens
Volgens mij heb je die avatar wel eens gepost of hier gehad. Daarnaast verraadde je muzieksmaak jequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:53 schreef dwerg het volgende:
Wauw, hoe wist je dat ik dat was, Anton?
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat enig, pfaf is m'n buurman!
Bij mij sta je nog wel in het lijstje hoor.... Jij draait gewoon teveel ouwe lullen muziekquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:42 schreef cafca het volgende:
[..]leuk is dat.
Ik heb een hele tijd peaceman als buurman gehad, maar de laatste tijd luistert hij teveel Frans Bauer (of Radiohead) denk ik, wat hij is een heel eind gezakt op mijn neighbours-lijstje
Is niet ongebruikelijk nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Toch al een paar dagen geen update gehad. Komt dat vaker voor?
Ja, helaas wel..quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Toch al een paar dagen geen update gehad. Komt dat vaker voor?
Jahaa, da's alleen voor de incrowd hè!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef wlsandman het volgende:
hey, wat is dat pony gebeuren waar jullie het over hebben??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100, meen ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef Quarks het volgende:
Zo, ook maar even de Fok groep gejoined
Zo te zien heb ik een unieke smaak in de groep
Hoeveel muziek moet je eigenlijk luisteren voordat er neighbours verschijnen?
Mijn topper is een 15 jarig amerikaans meisjequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef Z het volgende:
Mijn buren, die vaak wisselen overigens, zijn best meestal 15 jarige Amerikaanse jongetjes, wat zegt dat over mijjn muzieksmaak..
Myspace is toch een beetje de Partyflock van Amerika?quote:Op zondag 18 december 2005 12:53 schreef Z het volgende:
Kewl. Ik heb we via LastFM wel eens een beetje verdiept in het Myspace gebeuren, best een interessante kijk op een deel van de Amerikaanse jeugdcultuur, ze schrijven wel allemaal hetzelfde trouwens.
Oh ik lees net: "You have not got any neighbours yet. Neighbours are auto-generated after you've listened to about 300 tracks."quote:
Ik bedoel qua niveauquote:Op zondag 18 december 2005 13:05 schreef Z het volgende:
Myspace is wat breder denk ik.
Jij hebt ook wel een best geile lijst.quote:Op zondag 18 december 2005 13:05 schreef Ascaroth het volgende:
Mijn neighbours hebben Yabba-Dabba-Dance!-avatars.
Wow, je luistert 70359 tracks in 285 dagen!quote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef the_disheaver het volgende:
tvp
Heb me ook aangemeld bij Fok!
http://www.last.fm/user/Disheaver/
Al heeft mijn eerste buur slechts 7 gelijke artiesten (?). Bij anderen gaat dat eerder richting de 20...
teveel je pc aan laten staan...quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef Quarks het volgende:
[..]
Wow, je luistert 70359 tracks in 285 dagen!
Bij een gemiddelde duur van 5 minuten is dat meer dan 20 uur per dag, hoe kan dat?
Ik hecht ook geen waarde aan de zogenaamde 'top fans', er zijn veel mensen die gewoon de id3 tag aanpassen waardoor alle muziek die ze luisteren onder een artiest komt te staan.quote:Op zondag 18 december 2005 15:36 schreef Ascaroth het volgende:
Wat is de lol van een lijst hevig verstoorde statistieken?
Ik bedoel, naast die notatie in de Top Fans natuurlijk.
quote:Op zondag 18 december 2005 18:33 schreef LostFormat het volgende:
Waar zijn die tagjes precies goed voor?
quote:Tagging your music makes it a lot easier to find later; click on a tag word and you can instantly see a list of items you've tagged with that term. But what's really interesting is that you can also view everyone else's tags! Wonder what a new artist sounds like? Check their tags. Explore how different people tag the stuff you like, or view what the entire site thinks is good chillout music. What's more, Last.fm now offers tag radio: pick and tag and play! By tagging your music, you're contributing to an always-evolving tag ecosystem of keyword-based playlists. It's a lot of fun.
Hangt af van het aantal unieke artiesten (meer dan 20).quote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef BDisOKE het volgende:
ik heb niks getagged maar wel een eigen station!
Wat trouwens SUPER is!
Random tracks van bands die je goed vind!
Hangt volgens mij af van je aantal geluisterde tracks.
ik ben ook ff aan het kloten met die radio's, echt geweldigquote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef BDisOKE het volgende:
ik heb niks getagged maar wel een eigen station!
Wat trouwens SUPER is!
Random tracks van bands die je goed vind!
Hangt volgens mij af van je aantal geluisterde tracks.
Af en toe schrik ik wel even.quote:Op zondag 18 december 2005 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik ben ook ff aan het kloten met die radio's, echt geweldig![]()
Je kunt ook een radio kiezen die bv, alleen indie-liedjes afspeelt, of emo.![]()
En de liedjes die je luisterd worden ook gewoon toegevoegd aan je geluisterde nummers![]()
greasemonkey werkt helaas niet met ff 1.06quote:Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef Quarks het volgende:
[..]
Af en toe schrik ik wel even.
Ben ik naar een klassiek station aan het luisteren, komt er opeens Black Sabbath voorbij
Hier staan trouwens handige last.fm userscripts voor in Greasemonkey
Pak dan de oude versie op: http://greasemonkey.mozdev.org/quote:Op zondag 18 december 2005 21:02 schreef wlsandman het volgende:
[..]
greasemonkey werkt helaas niet met ff 1.06![]()
Ja dat heb ik ook wel eens. Lijkt net of er dan wat ruis op de lijn zit... want een volgende keer pakt ie dezelfde mp3 gewoon wel.quote:Op maandag 19 december 2005 08:38 schreef cafca het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat er af en toe nummers "wegvallen" in je lijst?
Zo heb ik de afgelopen week 2 albums van een bepaalde band geluisterd, en volgens mijn weeklijstje maar 3 nummers, terwijl ze wel gesubmit zijn.
De schrik der zee bedoel je?quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef dwerg het volgende:
Er hebben slechts negen (9!!!) mensen naar Bloody Mary van Tom & Dick geluisterd.
Volgens mij betekent dat dat er 22 mensen uit de groep naar Muse geluisterd hebbenquote:Op maandag 19 december 2005 09:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar hoe zit dat met die weekly chart van de Fok! groep? Want ik heb de afgelopen week 34 keer naar Muse geluisterd, maar in die weeklijst staat 'ie op nummer 18 met het getal 22.
Ah natuurlijk, da's logisch.quote:Op maandag 19 december 2005 09:32 schreef cafca het volgende:
Volgens mij betekent dat dat er 22 mensen uit de groep naar Muse geluisterd hebben
Ook even dat radio-dingetje geinstalleerd: echt geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik ben ook ff aan het kloten met die radio's, echt geweldig![]()
Je kunt ook een radio kiezen die bv, alleen indie-liedjes afspeelt, of emo.![]()
En de liedjes die je luisterd worden ook gewoon toegevoegd aan je geluisterde nummers![]()
Ja, die.quote:Op maandag 19 december 2005 09:26 schreef Frollo het volgende:
De schrik der zee bedoel je?
Nou, gelukkig maar dat we Tom & Dick gehad hebben, dan.quote:Op maandag 19 december 2005 20:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, die.
De moeder aller Nederlandstalige hoempa-muziek. Zonder Tom & Dick hadden we geen Marianne Weber, of Vrijbuiters, of Holland Duo of noem ze maar op.
Gauw maar weer eens draaien dan, je schijnt namelijk heel makkelijk top-fan te kunnen wordenquote:Op maandag 19 december 2005 20:50 schreef cafca het volgende:
volgens mij heb ik dat nummer wel ergens, maar ik heb het niet meer gedraaid sinds ik audio scrobbel
Aha, dus jij zat bij mij te spiekenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb het ook zojuist gedownload.. Weet nog niet precies wat je er allemaal mee kan maar daar kom ik nog wel achter..
Het is wel lastig dat mijn broertje ook vaak muziek luistert, en hij af en toe een flink foute muziek(lees hard,-speedcore e.d.) in zijn lijst wil zetten.. Dit hoeft er niet tussen van mij, dus even oplossing zoeken.. Had al wat gelezen in dit topic, dus ga maar eens mee klooien.
Ook heb ik altijd een flinke speellijst(>150 nummers ofzo), dus lekker overzicht zal je er niet van krijgen..
http://www.last.fm/user/hansels
De muziek van jezelf in een eigen maken zetten, dan bij opties alleen jouw map inculden et voila.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb het ook zojuist gedownload.. Weet nog niet precies wat je er allemaal mee kan maar daar kom ik nog wel achter..
Het is wel lastig dat mijn broertje ook vaak muziek luistert, en hij af en toe een flink foute muziek(lees hard,-speedcore e.d.) in zijn lijst wil zetten.. Dit hoeft er niet tussen van mij, dus even oplossing zoeken.. Had al wat gelezen in dit topic, dus ga maar eens mee klooien.
Ook heb ik altijd een flinke speellijst(>150 nummers ofzo), dus lekker overzicht zal je er niet van krijgen..
http://www.last.fm/user/hansels
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha, dus jij zat bij mij te spieken![]()
Nja, dat gaat ook niet echt denk ik.. Kijk nog wel ff.. Zeg zowiezo wel dat hij al zijn 'foute' muziek maar in mediaplayer oid gaat afspelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
De muziek van jezelf in een eigen maken zetten, dan bij opties alleen jouw map inculden et voila.
Waarom gaat dat niet lukken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nja, dat gaat ook niet echt denk ik.. Kijk nog wel ff.. Zeg zowiezo wel dat hij al zijn 'foute' muziek maar in mediaplayer oid gaat afspelen![]()
Hoe kan ik nou in winamp de instellingen van A.S. aanpassen? Las iets met ctrl + P, maar daar word ik ook niet echt wijzer van.. Al gevonden![]()
Hmm.. ja.. dit is opzich wel goeie, ik 'ban' gewoon zijn hardcore e.d. map.. Thanksquote:Op woensdag 21 december 2005 11:57 schreef Quarks het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet lukken?
Maak gewoon je eigen map met muziek en maak daar een playlist van; hetzelfde voor je broer.
Hetzelfde
Spammen doe ik niet; is er iets mis met de queue op cluster 3?quote:"Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission."
staat er bij mij nu ook ja...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef Quarks het volgende:
Ik krijg sinds een paar uur een foutmelding:
[..]
Spammen doe ik niet; is er iets mis met de queue op cluster 3?
quote:"On Your Site" chart images:
* brand new gallery of chart styles - choose from one of 5000+ designs to put on your blog / MySpace / website, including our official styles, editor's picks, and our most popular user-contributed designs
* small tweaks to our style designer (available to subscribers)
Recommendation Improvements:
* your profile page now features a "recently recommended" sidebar on the right, showing you the latest and greatest stuff to hear and read
* don't like the new sidebar? you can turn it off from our new recommendation preferences screen, and set other settings as well. (look for more personalisation settings like this in the new year!)
* a new design for the recommendations overview page, and new features for the music page (view your overall recommendations instead of weekly ones!)
* Last.fm recommendation radio now looks at the position of the "obscure-o-matic" slider when the button to start it is clicked, ensuring your station omits Coldplay and company (should you choose, of course)
Ja. Eerst check je dan je tag, maar dan zie je dat die gewoon goed is... Ligt het aan mij denk je dan... Nee dus.. iedereen heeft er af en toe last van.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Raar dat sommige tracks domweg genegeerd worden en niet eens in je Recent Tracks komen. Is dit een bekend verschijnsel?
De track moet wel langer dan 30 seconden zijn officieel. Maar niet-officieel heeft ie ook nog wel eens last met tracks die korter zijn dan anderhalve minuut. En voor- of achteruit spoelen en pauzeren vindt AS ook niet fijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Raar dat sommige tracks domweg genegeerd worden en niet eens in je Recent Tracks komen. Is dit een bekend verschijnsel?
Dat geldt allemaal niet in mijn geval. Het zal Peaceman's "hik in het systeem" wel zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De track moet wel langer dan 30 seconden zijn officieel. Maar niet-officieel heeft ie ook nog wel eens last met tracks die korter zijn dan anderhalve minuut. En voor- of achteruit spoelen en pauzeren vindt AS ook niet fijn.
Dat is denk ik niet wat DaisyDuke bedoelt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef thijsdetweede het volgende:
Even in de log kijken waarom hij niks submit... bij mij had tie een paar keer de laatste tijd dat alleen het eerste nummer goed ging bij een winamp sessie; bij een restart kwam de hele bunch 'oude' nummers dan weer mee.
Record to Profile aangevinkt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:01 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat ik me ook afvraag, die tracks op de radio komen bij mij (althans vandaag) niet in het lijstje van recent tracks.
Ja, ik ben er nu achter dat heb op een of andere manier soms wel werkt en soms niet. Nogal vaagquote:
Dat duurt heel lang, ik heb na 1200 nummers ook nog geen neighbours.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef Proper_fucked het volgende:
ik heb nu 520 nummers geluisterd en nog geen neighbours..
Die recommendations zijn echt tof, zitten hoop tussen die ik idd luister of iig tof vind mara ook hoop die ik niet ken dus ga maar eens ff naar kijken![]()
Geen idee, want sinds een week nauwelijks iets gedraaid... Wel is het vaker dat ze wat problemen hebben, dus het verbaast me niet....quote:Op maandag 2 januari 2006 11:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Audioscrobbler al een aantal dagen kuren?
Eerst kijken naar de statusquote:Op maandag 2 januari 2006 11:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Audioscrobbler al een aantal dagen kuren?
Ah, okee. Dat wist ik niet. Dank!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:16 schreef Quarks het volgende:
[..]
Eerst kijken naar de status
"The server is currently: OFFLINE - Due to recent database issues, it'll be down until Monday at the earliest."
quote:
George Baker heerscht mênquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Prep2Fight het volgende:
Weet je wat helemaal zuigt.. dat mijn broertje George baker luistert.. en die nu ook 4x in mijn lijst staat.. blegh
Das smaakquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
George Baker heerscht mênLittle green bag, Paloma blanca
Of je medegebruiker een eigen computer laten kopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Of gewoon je plugin uitschakelen zodra je je computer afsluit.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of je medegebruiker een eigen computer laten kopen.
Yep, mijn vriendin heeft in de kerstvakantie een laptop gekocht. Eindelijk blijft mijn profiel zuiver en hoef ik niet elke twee weken 300x Kylie eruit te slopen
Dus vanaf nu draai je Kylie zelf als we haar langs zien komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of je medegebruiker een eigen computer laten kopen.
Yep, mijn vriendin heeft in de kerstvakantie een laptop gekocht. Eindelijk blijft mijn profiel zuiver en hoef ik niet elke twee weken 300x Kylie eruit te slopen
Zo is dat. Light Years is nog steeds een van mijn favo albumsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus vanaf nu draai je Kylie zelf als we haar langs zien komen![]()
Heb je aanwijzingen dan dat het op zal houden te bestaan?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef Frollo het volgende:
Hij submit weer uitstekend
Het is toch wel een puike dienst hoor. Ik betaal er graag aan mee, ondanks de barre prestaties. Maar voor hoelang nog?
Wie vraagt zich dit ook af?
Nee, totaal niet. Ik bedoel alleen dat als de betalenden nu weglopen, het alleen maar erger wordt. Dus ik probeer me niet te storen aan die onbereikbaarheid af en toequote:Op zondag 8 januari 2006 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je aanwijzingen dan dat het op zal houden te bestaan?
Gelukkig voor ons wordt alles gecached.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Seborik het volgende:
Ik vind het prima zo. Kan niemand zien wat voor troep ik aan het draaien ben.
Daarvoor hebben we Arcee, die houdt dat allemaal bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Seborik het volgende:
Daar heb je toch niets aan, want de echte crap, draai ik niet te vaak natuurlijk en dan komt het amper terug.
Omdat je niet meer een 'donateur' bentquote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef peaceman het volgende:
Eerst kon je zien wie je pagina had bezocht, nu ineens niet meer..
Iemand een idee waarom?
Omdat je subscription is verlopen vermoedelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef peaceman het volgende:
Eerst kon je zien wie je pagina had bezocht, nu ineens niet meer..
Iemand een idee waarom?
Ik kon het laatst ook zien en was geeneens donateur! (maar wel blauw)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat je niet meer een 'donateur' bent![]()
Dat verklaart hetquote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Seborik het volgende:
Een hoop mensen kregen een gratis subscription, omdat Audioscrobbler er een tijdje uit had gelegen of zoiets, en als je verder niet betaald hebt, is dat nu weer weg.
da's niet eerlijk.. afgelopen weekend lag ie ook weer plat...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Seborik het volgende:
Een hoop mensen kregen een gratis subscription, omdat Audioscrobbler er een tijdje uit had gelegen of zoiets, en als je verder niet betaald hebt, is dat nu weer weg.
Waarschijnlijk als ik net verhuisd benquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wanneer komen ze de pony brengen?
Dead Can Dancequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:53 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Zie nu ook het topic op fok! Ben zelf ook groot fan van A.S. Mijn account = last.fm/user/Nuclear_Rabbit
M'n nr 1 neighbour is trouwens degene waarmee ik al 7 maanden 'n relatie heb, dat is cool
hahah, ik liep dit topic ff door te lezen, en op wat profielen te klikken; dus vandaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef Frollo het volgende:
wlsandman, geen idee wie je bent of waarom je bij mijn profiel hebt gekeken, maar als je dan toch de Mannen van de Radio aan het luisteren bent, kan ik je Zand en Schelpjes en Ondankbare Plant van harte aanraden
Ff joinen dan maarquote:Invitation to join the new Bollywood Soundtracks group
Hi there,
I just started a new Last.fm group called "Bollywood Soundtracks":
http://www.last.fm/group/Bollywood%2BSoundtracks
I'm contacting you because you are listed among the top fans of my favorite artists and movies:
http://www.last.fm/group/Bollywood%2BSoundtracks/connections
If you feel like it, please visit the new group!
In case you want to contribute to the journals section and the forum, it would be great if you introduced yourself:
http://www.last.fm/group/(...)/forum/27215/_/72555
The group isn't that busy yet. After all, it's brand new! ;-) Therefore, please be patient. If there's nothing of interest to you in the group right now, give it another chance in a few week(s).
By joining the group, you'd get regular updates on the activities in the group "Bollywood Soundtracks" ...
In case you are joining the group: Could you tag the Bollywood songs you're listening to with the keywords "Bollywood", "Bollywood Soundtracks" and "Bollywood Movies"?
Best regards,
- Peter
Helemaal nergens last vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef Maserati het volgende:
Hmm, ik dacht dat dit voor iedereen gold. Maar ik kan al een week niet meer de last.fm site bezoeken. Hij wil er gewoon absoluut niet heen gaan, iemand met hetzelfde probleem of is er gewoon iets op m'n computer die dit blokt?
Ach joh, ik ben nog van de AS-generatie dat we soms 2 maanden op een update van de lijsten moesten wachten. Anderhalve dag wachten is echt geen grote ramp dan, hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:29 schreef ThomYorke het volgende:
Weer een storing bij Audioscrobbler?
Top Artists – Overall
Generated: Friday Jan 13
Sinds vrijdag zijn de lijsten niet meer vernieuwd![]()
2 maandenquote:Op zondag 15 januari 2006 09:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben nog van de AS-generatie dat we soms 2 maanden op een update van de lijsten moesten wachten. Anderhalve dag wachten is echt geen grote ramp dan, hoor.
Een ponyquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef wlsandman het volgende:
Wat voor extra functies krijg je eigenlijk als je je account upgrade?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een pony
Kijk hier eens:
http://www.last.fm/subscribe.php
Het leukste vind ik wel dat je kunt zien wie jouw profielpagina recentelijk heeft bezocht.
Eigenlijk wel, maar dan zet ik liever de shuffle aan in wmpquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Personal Radio. Met gemak die 36 euro waard.
Oh, die radio is juist wat ik het minst vaak gebruik. Ik bepaal liever zelf wat ik welk moment draai.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Personal Radio. Met gemak die 36 euro waard.
Volgens mij kon je vroeger zelf nog bepalen hoelang een subscriptie duurde (max. 12 maanden), of je nu 50 dollar of slechts 1 dollar doneerde. En volgens mij is het een stuk voordeliger om 36 dollar te betalen dan 36 euro, maar dat kan ook aan mij liggen (heb de koersen niet echt meer in de gaten gehouden de laatste maanden).quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Toch wel ¤36 per jaar![]()
Mwah, best veel eigenlijk
Bij last.fm betaal je per maand. Wil je 1 maan upgraden, dan kost het ¤3. Dus per 12maanden kost het ¤36quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij kon je vroeger zelf nog bepalen hoelang een subscriptie duurde (max. 12 maanden), of je nu 50 dollar of slechts 1 dollar doneerde. En volgens mij is het een stuk voordeliger om 36 dollar te betalen dan 36 euro, maar dat kan ook aan mij liggen (heb de koersen niet echt meer in de gaten gehouden de laatste maanden).
Damn dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
TVP![]()
Nog een tip voor Mac gebruikende muziekliefhebbers:
Coverflow,
[afbeelding]
Dit geeft je de mogelijkheid om echt door je verzameling heen te bladeren, super eyecandy!
http://www.steelskies.com/coverflow/
Ik had vanochtend thuis een soort text-only versie, maar nu, een uurtje later op het werk, lijkt alles weer normaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:16 schreef ThomYorke het volgende:
Btw de site van Last.fm ligt er weer uit![]()
Ok, hij doet het hier ook weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik had vanochtend thuis een soort text-only versie, maar nu, een uurtje later op het werk, lijkt alles weer normaal.
Ik vond die radio in het begin nog wel leuk, maar ik hoorde wel heel vaak dezelfde nummers langskomen. Ik zie dat m'n subscription inmiddels ook weer verlopen is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:07 schreef Frollo het volgende:
Oh, die radio is juist wat ik het minst vaak gebruik.
Anderhalf biertje per maand minder drinken dan maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Toch wel ¤36 per jaar![]()
Mwah, best veel eigenlijk
Dat zeggen die donatie-ronselaars met klemborden in de stad ook altijd. Ik houd verdomme geen bier meer over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Anderhalf biertje per maand minder drinken dan maar.
Help!quote:Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission.
Het updaten wordt verpreid over de gehele week. Reden is simpel: de server minder belasten. Ik geloof dat die van mij op zondag geupdate zou worden. Ooit ergens gelezen, maar das al een tijd terug.Aangezien de week-chars van maandag tot maandag gaan, ben ik het laatste aan de beurt...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef peaceman het volgende:
Het valt me op dat het bij de weeklijstjes van anderen lang duurt voor die geplaatst zijn. Iemand een idee hoe dit kan?
Ja, gelukkig heb ik de laatste tijd toch niet zoveel geluisterdquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Frollo het volgende:
Mijn weekstats zijn nog steeds niet ververst!!
Ze lopen nog steeds van Monday Jan 23 - Monday Jan 30
Ik heb zelfs helemaal geen weekstats meer...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Frollo het volgende:
De mijne maandag alquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Frollo het volgende:
Ik zie die van jou gewoon hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb zelfs helemaal geen weekstats meer...
quote:
Ah, ik snap nu wat je bedoelt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]daar snap ik niks van. Ja, op de overview page staat de weekstat van vorige week, maar als de bij charts op weekly klikt, krijg je alleen de overall chart....
quote:This weeks Weekly Charts
Thursday, 9 February at 11:42
Sorry about the delay on this weeks Weekly Charts, we ran out of disk space and i'm juggling files around and re-generating the charts. They should be fully working (groups, countries etc) later today, although many people will have personal charts already.
Ik geloof dat de nieuwe versie (momenteel in beta, en daardoor tot dusver alleen toegankelijk voor subscribers) het radioprobleem zou aanpakken. Ook geen Pink Floyd meer als je naar jazzradio luistert en zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik vond die radio in het begin nog wel leuk, maar ik hoorde wel heel vaak dezelfde nummers langskomen. Ik zie dat m'n subscription inmiddels ook weer verlopen is.
Nou ja, uit goodwill binnenkort maar weer eens verlengen, het blijft verder toch een leuk initiatief.
Eensch!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:34 schreef Frollo het volgende:
Iemand de nieuwe functies al gezien? Lay-outtechnisch en vooral inhoudelijk is er een hele hoop veranderd, bijvoorbeeld een wiki voor elke artiest en een shoutbox voor bij je eigen profiel.
Leuk om mee te spelen hoor, daar niet van. Maar is het nou wel slim om al die nieuwe functionaliteit toe te voegen als het eigenlijk al te veel schijfruimte kost om een paar weeklijstjes te berekenen?
Dan moet je natuurlijk een link ernaar in je sig zetten. Da's leuk, kunnen we kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef blieblie het volgende:
Audioscrobbler is leuk.
Heb me gisteren ook ff aangemeld.
Fear my bad tastequote:Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk een link ernaar in je sig zetten. Da's leuk, kunnen we kijken
Ik heb maar liefst 35 soloacts, 7 duo's en 8 bands. Ik heb trouwens maar één neger in mijn top 50! Eentje maar!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Frollo het volgende:
Interessant. Bij mij ziet de top 50 er zo uit: 16x Brits, 15x Amerikaans, 3x Duits, 2x Frans, 2x Noors en 2x Belgisch. Verder nog Nederlands, Russisch, Grieks (Vangelis), Australisch, Schots, Oostenrijks (Mahler), Pools (Chopin), Indiaas en Nederlands/Belgisch (Gare du Nord).
De top 10 is overwegend Brits (5x: Pet Shop Boys, Beatles, New Order, Erasure en Suede), maar ook een Duits duo (Jam & Spoon, op #1 zelfs), een Noor (Biosphere, op #2) een Fransman (Jean-Michel Jarre) en een Rus (Shostakovich) hebben er een plaatsje gevonden. A Girl Called Eddy is de enige Amerikaanse in mijn top 10.
Overigens heb ik 18 bands in m'n top 50, 13 duo's, 12 soloacts, 3 klassieke componisten en 2 soundtracks.
Ja, ik heb gezien dat bovenstaande aantallen samen geen 50 opleveren, waarschijnlijk zit er ergens een foutje dus, maar ik heb geen zin om opnieuw te tellen.
Ik ook één: Sylvester (op #15, maar dat komt vooral door mijn vriendin, die zijn Greatest Hits een middagje op repeat had laten staan).quote:Op maandag 13 februari 2006 15:12 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens maar één neger in mijn top 50! Eentje maar!
Drexciya bestond uit twee negers, Jamie Lidell, Leftfield en The Black Dog zijn blanken (en Engelsen). Gek dat ik Drexciya er niet in heb staan, kan me toch herinneren dat ik daar geregeld naar heb geluisterd.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ook één: Sylvester (op #15, maar dat komt vooral door mijn vriendin, die zijn Greatest Hits een middagje op repeat had laten staan).
[afbeelding]
Figuur 1: Sylvester
Al heb ik er ook een aantal artiesten tussen staan, zoals Jamie Lidell, Leftfield, The Black Dog en Drexciya, waarvan ik eigenlijk niet eens weet hoe ze eruitzien. Dus het zouden er in theorie meer kunnen zijn.
Luister(de) jij nou 10x naar hetzelfde nummerquote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef Seborik het volgende:
Ik niet één, nu ben ik een racist!!!
Wel overwegend veel joden.
Niet. Die moet je toevallig weten ofwel opzoeken op bijvoorbeeld www.allmusic.comquote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef rotskibo het volgende:
waar kan je die nationaliteiten zien dan?
volgens mij niet direct, gewoon ff opzoeken denkquote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef rotskibo het volgende:
waar kan je die nationaliteiten zien dan?
Tnxquote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Drexciya bestond uit twee negers, Jamie Lidell, Leftfield en The Black Dog zijn blanken (en Engelsen).
Nét niet vaak genoeg. Ze staan bij jou op #52quote:Gek dat ik Drexciya er niet in heb staan, kan me toch herinneren dat ik daar geregeld naar heb geluisterd.
Dan heb ik nog geluk dat ik regelmatig naar jazz luister naast alle spierwitte indiebandjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef Seborik het volgende:
Ik niet één, nu ben ik een racist!!!
6x nederland hierzoquote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef Zanderrr het volgende:
Bij mij bestaat de hele top tien uit negers, op twee acts na. Ben ik nou een wigger?![]()
De Nederlanders doen het ook goed hier, er staan er maar liefst nul in m'n hele top 50.
Neen, alleen de eerste 300, in elk geval bij mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Z het volgende:
Geeft hij bij 'op Artists – Overall' alle ooit beluisterde bandjes weer?
Soms wel 30x of meer. En nu?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Luister(de) jij nou 10x naar hetzelfde nummer![]()
![]()
ik kan wel 2x van hetzelfde nummer genieten, maar daarna begint het te vervelen iddquote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
Pure jaloezie, dat je niet keer op keer van hetzelfde kunt genieten.
Nee, die lijstjes updaten gewoon trager.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:10 schreef blieblie het volgende:
Wat raar.
De nummers die ik gisteren gedraait heb zijn wel in AS terecht gekomen (de teller staat namelijk hoger) maar niet bij Top Artists & Top Tracks.
Ik heb gisteren +/- 6 nummers van Tristan Prettyman gedraait maar ze is nergens te bekennen. Heb ik iets verkeerd staan fzo?
Niet zo stressen gast, nergens goed voor. De stats zijn gewoon nog niet ververst. Kijk dan, er staat Generated: Monday Feb 13. Gewoon geduld hebben, maar dat leer je vanzelf wel als je bij AS zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:10 schreef blieblie het volgende:
Wat raar.
De nummers die ik gisteren gedraait heb zijn wel in AS terecht gekomen (de teller staat namelijk hoger) maar niet bij Top Artists & Top Tracks.
Ik heb gisteren +/- 6 nummers van Tristan Prettyman gedraait maar ze is nergens te bekennen. Heb ik iets verkeerd staan fzo?
Waar dan? Zie niks. Wel prettig, ik hoef niet per se de hele dag met St. Hallmark geconfronteerd te worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:38 schreef Frollo het volgende:
Grappig, die kleine poppetjes naast de usernames (die grijs zijn bij users en blauw bij subscribers) zijn vandaag hartjes!
Ik stress nie, vond het alleen raar. Zou net zoiets zijn als dat Fok elke middag om 4 uur de AT ff refreshedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niet zo stressen gast, nergens goed voor. De stats zijn gewoon nog niet ververst. Kijk dan, er staat Generated: Monday Feb 13. Gewoon geduld hebben, maar dat leer je vanzelf wel als je bij AS zit
Nieuw album binnengehaald, wel beginnen met luisteren alleen de tags waren nog niet aangepastquote:Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
The track you submitted appears to be badly tagged - please check the file's tags.
Kijk even bij de configuratie van de plugin; als het goed is zit daar een log file bij waarin je precies kunt zien of liedjes wel of niet worden gesubmit, en zo nee, wat dan de foutmelding is. De laatste paar weken heeft Last.FM veel problemen met het doorsturen van informatie naar de server, dus daar zal het waarschijnlijk wel aan liggen (dan wordt de afspeelinfo gewoon gecached voor later). Maar controleer toch maar even voor de zekerheid, het kan ook zijn dat je plugin is uitgeschakeld of het password niet wordt geaccepteerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:43 schreef cosmick het volgende:
Vreemd wel (denk ik): de hele ochtend tracks zitten afspelen op m'n laptop waarvan er geen een is toegevoegd (met de plugin uiteraard; normaliter geen problemen mee).
Speel ik nu tracks op mijn pc af en die worden wel gelijk toegevoegd?
Kom wel wat foutmeldingen tegen ja in het logfile (van de laptop).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijk even bij de configuratie van de plugin; als het goed is zit daar een log file bij waarin je precies kunt zien of liedjes wel of niet worden gesubmit, en zo nee, wat dan de foutmelding is. De laatste paar weken heeft Last.FM veel problemen met het doorsturen van informatie naar de server, dus daar zal het waarschijnlijk wel aan liggen (dan wordt de afspeelinfo gewoon gecached voor later). Maar controleer toch maar even voor de zekerheid, het kan ook zijn dat je plugin is uitgeschakeld of het password niet wordt geaccepteerd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kom wel wat foutmeldingen tegen ja in het logfile (van de laptop).
Heb 'm ff geupt: file
Wel aardig wat errors iid!!!
1 |
Ik heb echt veel geduld. Heel veel. Al dagen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Grobbel het volgende:
Je moet gewoon even geduld hebben
Ik heb ooit bijna twee maanden geduld moeten hebben, maar uiteindelijk komt het toch wel weer goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:51 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb echt veel geduld. Heel veel. Al dagen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:20 schreef dwerg het volgende:
Ik heb twee uur met alle instellingen geklooid, winamp weggegooid, bijna Windows opnieuw geïnstalleerd, geen idee wat ik heb gedaan, maar het draait weer. Hoera. Nu heb ik geen zin meer om muziek te luisteren.
Je moet de id3 tags invoerenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:20 schreef cosmick het volgende:
Fijn.
72561.203 02/19/2006 14:18:07 CScrobbler::OnTrackPlay Couldn't determine song info - check file is tagged. Song will not be submitted
En zo een heule lijst.
Dacht gisteren een stapeltje cd's goed geript te hebben ..
Yeah i know. Vaak zijn gedownloade mp3'tjes daar al wel van voorzien. Heb gisteren gisteren "Exact Audio Copy" gebruikt om (eigen) cd's te rippen. Keurig via de button "Get CD Information from Freedb.org" tags toegevoegd.. Alle mp3'tjes kregen keurig een naam... dus ik dacht.. ok!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je moet de id3 tags invoeren.
Dat is hetgeen waar Audioscrobbler zijn info uit haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |