Of je medegebruiker een eigen computer laten kopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Of gewoon je plugin uitschakelen zodra je je computer afsluit.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of je medegebruiker een eigen computer laten kopen.
Yep, mijn vriendin heeft in de kerstvakantie een laptop gekocht. Eindelijk blijft mijn profiel zuiver en hoef ik niet elke twee weken 300x Kylie eruit te slopen
Dus vanaf nu draai je Kylie zelf als we haar langs zien komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of je medegebruiker een eigen computer laten kopen.
Yep, mijn vriendin heeft in de kerstvakantie een laptop gekocht. Eindelijk blijft mijn profiel zuiver en hoef ik niet elke twee weken 300x Kylie eruit te slopen
Zo is dat. Light Years is nog steeds een van mijn favo albumsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus vanaf nu draai je Kylie zelf als we haar langs zien komen![]()
Heb je aanwijzingen dan dat het op zal houden te bestaan?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef Frollo het volgende:
Hij submit weer uitstekend
Het is toch wel een puike dienst hoor. Ik betaal er graag aan mee, ondanks de barre prestaties. Maar voor hoelang nog?
Wie vraagt zich dit ook af?
Nee, totaal niet. Ik bedoel alleen dat als de betalenden nu weglopen, het alleen maar erger wordt. Dus ik probeer me niet te storen aan die onbereikbaarheid af en toequote:Op zondag 8 januari 2006 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je aanwijzingen dan dat het op zal houden te bestaan?
Gelukkig voor ons wordt alles gecached.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Seborik het volgende:
Ik vind het prima zo. Kan niemand zien wat voor troep ik aan het draaien ben.
Daarvoor hebben we Arcee, die houdt dat allemaal bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Seborik het volgende:
Daar heb je toch niets aan, want de echte crap, draai ik niet te vaak natuurlijk en dan komt het amper terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |