Aha, dus jij zat bij mij te spiekenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb het ook zojuist gedownload.. Weet nog niet precies wat je er allemaal mee kan maar daar kom ik nog wel achter..
Het is wel lastig dat mijn broertje ook vaak muziek luistert, en hij af en toe een flink foute muziek(lees hard,-speedcore e.d.) in zijn lijst wil zetten.. Dit hoeft er niet tussen van mij, dus even oplossing zoeken.. Had al wat gelezen in dit topic, dus ga maar eens mee klooien.
Ook heb ik altijd een flinke speellijst(>150 nummers ofzo), dus lekker overzicht zal je er niet van krijgen..
http://www.last.fm/user/hansels
De muziek van jezelf in een eigen maken zetten, dan bij opties alleen jouw map inculden et voila.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb het ook zojuist gedownload.. Weet nog niet precies wat je er allemaal mee kan maar daar kom ik nog wel achter..
Het is wel lastig dat mijn broertje ook vaak muziek luistert, en hij af en toe een flink foute muziek(lees hard,-speedcore e.d.) in zijn lijst wil zetten.. Dit hoeft er niet tussen van mij, dus even oplossing zoeken.. Had al wat gelezen in dit topic, dus ga maar eens mee klooien.
Ook heb ik altijd een flinke speellijst(>150 nummers ofzo), dus lekker overzicht zal je er niet van krijgen..
http://www.last.fm/user/hansels
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha, dus jij zat bij mij te spieken![]()
Nja, dat gaat ook niet echt denk ik.. Kijk nog wel ff.. Zeg zowiezo wel dat hij al zijn 'foute' muziek maar in mediaplayer oid gaat afspelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
De muziek van jezelf in een eigen maken zetten, dan bij opties alleen jouw map inculden et voila.
Waarom gaat dat niet lukken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nja, dat gaat ook niet echt denk ik.. Kijk nog wel ff.. Zeg zowiezo wel dat hij al zijn 'foute' muziek maar in mediaplayer oid gaat afspelen![]()
Hoe kan ik nou in winamp de instellingen van A.S. aanpassen? Las iets met ctrl + P, maar daar word ik ook niet echt wijzer van.. Al gevonden![]()
Hmm.. ja.. dit is opzich wel goeie, ik 'ban' gewoon zijn hardcore e.d. map.. Thanksquote:Op woensdag 21 december 2005 11:57 schreef Quarks het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet lukken?
Maak gewoon je eigen map met muziek en maak daar een playlist van; hetzelfde voor je broer.
Hetzelfde
Spammen doe ik niet; is er iets mis met de queue op cluster 3?quote:"Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission."
staat er bij mij nu ook ja...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef Quarks het volgende:
Ik krijg sinds een paar uur een foutmelding:
[..]
Spammen doe ik niet; is er iets mis met de queue op cluster 3?
quote:"On Your Site" chart images:
* brand new gallery of chart styles - choose from one of 5000+ designs to put on your blog / MySpace / website, including our official styles, editor's picks, and our most popular user-contributed designs
* small tweaks to our style designer (available to subscribers)
Recommendation Improvements:
* your profile page now features a "recently recommended" sidebar on the right, showing you the latest and greatest stuff to hear and read
* don't like the new sidebar? you can turn it off from our new recommendation preferences screen, and set other settings as well. (look for more personalisation settings like this in the new year!)
* a new design for the recommendations overview page, and new features for the music page (view your overall recommendations instead of weekly ones!)
* Last.fm recommendation radio now looks at the position of the "obscure-o-matic" slider when the button to start it is clicked, ensuring your station omits Coldplay and company (should you choose, of course)
Ja. Eerst check je dan je tag, maar dan zie je dat die gewoon goed is... Ligt het aan mij denk je dan... Nee dus.. iedereen heeft er af en toe last van.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Raar dat sommige tracks domweg genegeerd worden en niet eens in je Recent Tracks komen. Is dit een bekend verschijnsel?
De track moet wel langer dan 30 seconden zijn officieel. Maar niet-officieel heeft ie ook nog wel eens last met tracks die korter zijn dan anderhalve minuut. En voor- of achteruit spoelen en pauzeren vindt AS ook niet fijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Raar dat sommige tracks domweg genegeerd worden en niet eens in je Recent Tracks komen. Is dit een bekend verschijnsel?
Dat geldt allemaal niet in mijn geval. Het zal Peaceman's "hik in het systeem" wel zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De track moet wel langer dan 30 seconden zijn officieel. Maar niet-officieel heeft ie ook nog wel eens last met tracks die korter zijn dan anderhalve minuut. En voor- of achteruit spoelen en pauzeren vindt AS ook niet fijn.
Dat is denk ik niet wat DaisyDuke bedoelt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef thijsdetweede het volgende:
Even in de log kijken waarom hij niks submit... bij mij had tie een paar keer de laatste tijd dat alleen het eerste nummer goed ging bij een winamp sessie; bij een restart kwam de hele bunch 'oude' nummers dan weer mee.
Record to Profile aangevinkt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:01 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat ik me ook afvraag, die tracks op de radio komen bij mij (althans vandaag) niet in het lijstje van recent tracks.
Ja, ik ben er nu achter dat heb op een of andere manier soms wel werkt en soms niet. Nogal vaagquote:
Dat duurt heel lang, ik heb na 1200 nummers ook nog geen neighbours.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef Proper_fucked het volgende:
ik heb nu 520 nummers geluisterd en nog geen neighbours..
Die recommendations zijn echt tof, zitten hoop tussen die ik idd luister of iig tof vind mara ook hoop die ik niet ken dus ga maar eens ff naar kijken![]()
Geen idee, want sinds een week nauwelijks iets gedraaid... Wel is het vaker dat ze wat problemen hebben, dus het verbaast me niet....quote:Op maandag 2 januari 2006 11:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Audioscrobbler al een aantal dagen kuren?
Eerst kijken naar de statusquote:Op maandag 2 januari 2006 11:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Audioscrobbler al een aantal dagen kuren?
Ah, okee. Dat wist ik niet. Dank!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:16 schreef Quarks het volgende:
[..]
Eerst kijken naar de status
"The server is currently: OFFLINE - Due to recent database issues, it'll be down until Monday at the earliest."
quote:
George Baker heerscht mênquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Prep2Fight het volgende:
Weet je wat helemaal zuigt.. dat mijn broertje George baker luistert.. en die nu ook 4x in mijn lijst staat.. blegh
Das smaakquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
George Baker heerscht mênLittle green bag, Paloma blanca
Of je medegebruiker een eigen computer laten kopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Of gewoon je plugin uitschakelen zodra je je computer afsluit.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of je medegebruiker een eigen computer laten kopen.
Yep, mijn vriendin heeft in de kerstvakantie een laptop gekocht. Eindelijk blijft mijn profiel zuiver en hoef ik niet elke twee weken 300x Kylie eruit te slopen
Dus vanaf nu draai je Kylie zelf als we haar langs zien komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of je medegebruiker een eigen computer laten kopen.
Yep, mijn vriendin heeft in de kerstvakantie een laptop gekocht. Eindelijk blijft mijn profiel zuiver en hoef ik niet elke twee weken 300x Kylie eruit te slopen
Zo is dat. Light Years is nog steeds een van mijn favo albumsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus vanaf nu draai je Kylie zelf als we haar langs zien komen![]()
Heb je aanwijzingen dan dat het op zal houden te bestaan?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef Frollo het volgende:
Hij submit weer uitstekend
Het is toch wel een puike dienst hoor. Ik betaal er graag aan mee, ondanks de barre prestaties. Maar voor hoelang nog?
Wie vraagt zich dit ook af?
Nee, totaal niet. Ik bedoel alleen dat als de betalenden nu weglopen, het alleen maar erger wordt. Dus ik probeer me niet te storen aan die onbereikbaarheid af en toequote:Op zondag 8 januari 2006 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je aanwijzingen dan dat het op zal houden te bestaan?
Gelukkig voor ons wordt alles gecached.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Seborik het volgende:
Ik vind het prima zo. Kan niemand zien wat voor troep ik aan het draaien ben.
Daarvoor hebben we Arcee, die houdt dat allemaal bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Seborik het volgende:
Daar heb je toch niets aan, want de echte crap, draai ik niet te vaak natuurlijk en dan komt het amper terug.
Omdat je niet meer een 'donateur' bentquote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef peaceman het volgende:
Eerst kon je zien wie je pagina had bezocht, nu ineens niet meer..
Iemand een idee waarom?
Omdat je subscription is verlopen vermoedelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef peaceman het volgende:
Eerst kon je zien wie je pagina had bezocht, nu ineens niet meer..
Iemand een idee waarom?
Ik kon het laatst ook zien en was geeneens donateur! (maar wel blauw)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat je niet meer een 'donateur' bent![]()
Dat verklaart hetquote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Seborik het volgende:
Een hoop mensen kregen een gratis subscription, omdat Audioscrobbler er een tijdje uit had gelegen of zoiets, en als je verder niet betaald hebt, is dat nu weer weg.
da's niet eerlijk.. afgelopen weekend lag ie ook weer plat...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Seborik het volgende:
Een hoop mensen kregen een gratis subscription, omdat Audioscrobbler er een tijdje uit had gelegen of zoiets, en als je verder niet betaald hebt, is dat nu weer weg.
Waarschijnlijk als ik net verhuisd benquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wanneer komen ze de pony brengen?
Dead Can Dancequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:53 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Zie nu ook het topic op fok! Ben zelf ook groot fan van A.S. Mijn account = last.fm/user/Nuclear_Rabbit
M'n nr 1 neighbour is trouwens degene waarmee ik al 7 maanden 'n relatie heb, dat is cool
hahah, ik liep dit topic ff door te lezen, en op wat profielen te klikken; dus vandaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef Frollo het volgende:
wlsandman, geen idee wie je bent of waarom je bij mijn profiel hebt gekeken, maar als je dan toch de Mannen van de Radio aan het luisteren bent, kan ik je Zand en Schelpjes en Ondankbare Plant van harte aanraden
Ff joinen dan maarquote:Invitation to join the new Bollywood Soundtracks group
Hi there,
I just started a new Last.fm group called "Bollywood Soundtracks":
http://www.last.fm/group/Bollywood%2BSoundtracks
I'm contacting you because you are listed among the top fans of my favorite artists and movies:
http://www.last.fm/group/Bollywood%2BSoundtracks/connections
If you feel like it, please visit the new group!
In case you want to contribute to the journals section and the forum, it would be great if you introduced yourself:
http://www.last.fm/group/(...)/forum/27215/_/72555
The group isn't that busy yet. After all, it's brand new! ;-) Therefore, please be patient. If there's nothing of interest to you in the group right now, give it another chance in a few week(s).
By joining the group, you'd get regular updates on the activities in the group "Bollywood Soundtracks" ...
In case you are joining the group: Could you tag the Bollywood songs you're listening to with the keywords "Bollywood", "Bollywood Soundtracks" and "Bollywood Movies"?
Best regards,
- Peter
Helemaal nergens last vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef Maserati het volgende:
Hmm, ik dacht dat dit voor iedereen gold. Maar ik kan al een week niet meer de last.fm site bezoeken. Hij wil er gewoon absoluut niet heen gaan, iemand met hetzelfde probleem of is er gewoon iets op m'n computer die dit blokt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |