Ach joh, ik ben nog van de AS-generatie dat we soms 2 maanden op een update van de lijsten moesten wachten. Anderhalve dag wachten is echt geen grote ramp dan, hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:29 schreef ThomYorke het volgende:
Weer een storing bij Audioscrobbler?
Top Artists – Overall
Generated: Friday Jan 13
Sinds vrijdag zijn de lijsten niet meer vernieuwd![]()
2 maandenquote:Op zondag 15 januari 2006 09:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben nog van de AS-generatie dat we soms 2 maanden op een update van de lijsten moesten wachten. Anderhalve dag wachten is echt geen grote ramp dan, hoor.
Een ponyquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef wlsandman het volgende:
Wat voor extra functies krijg je eigenlijk als je je account upgrade?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een pony
Kijk hier eens:
http://www.last.fm/subscribe.php
Het leukste vind ik wel dat je kunt zien wie jouw profielpagina recentelijk heeft bezocht.
Eigenlijk wel, maar dan zet ik liever de shuffle aan in wmpquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Personal Radio. Met gemak die 36 euro waard.
Oh, die radio is juist wat ik het minst vaak gebruik. Ik bepaal liever zelf wat ik welk moment draai.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Personal Radio. Met gemak die 36 euro waard.
Volgens mij kon je vroeger zelf nog bepalen hoelang een subscriptie duurde (max. 12 maanden), of je nu 50 dollar of slechts 1 dollar doneerde. En volgens mij is het een stuk voordeliger om 36 dollar te betalen dan 36 euro, maar dat kan ook aan mij liggen (heb de koersen niet echt meer in de gaten gehouden de laatste maanden).quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Toch wel ¤36 per jaar![]()
Mwah, best veel eigenlijk
Bij last.fm betaal je per maand. Wil je 1 maan upgraden, dan kost het ¤3. Dus per 12maanden kost het ¤36quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij kon je vroeger zelf nog bepalen hoelang een subscriptie duurde (max. 12 maanden), of je nu 50 dollar of slechts 1 dollar doneerde. En volgens mij is het een stuk voordeliger om 36 dollar te betalen dan 36 euro, maar dat kan ook aan mij liggen (heb de koersen niet echt meer in de gaten gehouden de laatste maanden).
Damn dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
TVP![]()
Nog een tip voor Mac gebruikende muziekliefhebbers:
Coverflow,
[afbeelding]
Dit geeft je de mogelijkheid om echt door je verzameling heen te bladeren, super eyecandy!
http://www.steelskies.com/coverflow/
Ik had vanochtend thuis een soort text-only versie, maar nu, een uurtje later op het werk, lijkt alles weer normaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:16 schreef ThomYorke het volgende:
Btw de site van Last.fm ligt er weer uit![]()
Ok, hij doet het hier ook weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik had vanochtend thuis een soort text-only versie, maar nu, een uurtje later op het werk, lijkt alles weer normaal.
Ik vond die radio in het begin nog wel leuk, maar ik hoorde wel heel vaak dezelfde nummers langskomen. Ik zie dat m'n subscription inmiddels ook weer verlopen is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:07 schreef Frollo het volgende:
Oh, die radio is juist wat ik het minst vaak gebruik.
Anderhalf biertje per maand minder drinken dan maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Toch wel ¤36 per jaar![]()
Mwah, best veel eigenlijk
Dat zeggen die donatie-ronselaars met klemborden in de stad ook altijd. Ik houd verdomme geen bier meer over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Anderhalf biertje per maand minder drinken dan maar.
Help!quote:Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |