Ach joh, ik ben nog van de AS-generatie dat we soms 2 maanden op een update van de lijsten moesten wachten. Anderhalve dag wachten is echt geen grote ramp dan, hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:29 schreef ThomYorke het volgende:
Weer een storing bij Audioscrobbler?
Top Artists – Overall
Generated: Friday Jan 13
Sinds vrijdag zijn de lijsten niet meer vernieuwd![]()
2 maandenquote:Op zondag 15 januari 2006 09:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben nog van de AS-generatie dat we soms 2 maanden op een update van de lijsten moesten wachten. Anderhalve dag wachten is echt geen grote ramp dan, hoor.
Een ponyquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef wlsandman het volgende:
Wat voor extra functies krijg je eigenlijk als je je account upgrade?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een pony
Kijk hier eens:
http://www.last.fm/subscribe.php
Het leukste vind ik wel dat je kunt zien wie jouw profielpagina recentelijk heeft bezocht.
Eigenlijk wel, maar dan zet ik liever de shuffle aan in wmpquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Personal Radio. Met gemak die 36 euro waard.
Oh, die radio is juist wat ik het minst vaak gebruik. Ik bepaal liever zelf wat ik welk moment draai.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Personal Radio. Met gemak die 36 euro waard.
Volgens mij kon je vroeger zelf nog bepalen hoelang een subscriptie duurde (max. 12 maanden), of je nu 50 dollar of slechts 1 dollar doneerde. En volgens mij is het een stuk voordeliger om 36 dollar te betalen dan 36 euro, maar dat kan ook aan mij liggen (heb de koersen niet echt meer in de gaten gehouden de laatste maanden).quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Toch wel ¤36 per jaar![]()
Mwah, best veel eigenlijk
Bij last.fm betaal je per maand. Wil je 1 maan upgraden, dan kost het ¤3. Dus per 12maanden kost het ¤36quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij kon je vroeger zelf nog bepalen hoelang een subscriptie duurde (max. 12 maanden), of je nu 50 dollar of slechts 1 dollar doneerde. En volgens mij is het een stuk voordeliger om 36 dollar te betalen dan 36 euro, maar dat kan ook aan mij liggen (heb de koersen niet echt meer in de gaten gehouden de laatste maanden).
Damn dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
TVP![]()
Nog een tip voor Mac gebruikende muziekliefhebbers:
Coverflow,
[afbeelding]
Dit geeft je de mogelijkheid om echt door je verzameling heen te bladeren, super eyecandy!
http://www.steelskies.com/coverflow/
Ik had vanochtend thuis een soort text-only versie, maar nu, een uurtje later op het werk, lijkt alles weer normaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:16 schreef ThomYorke het volgende:
Btw de site van Last.fm ligt er weer uit![]()
Ok, hij doet het hier ook weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik had vanochtend thuis een soort text-only versie, maar nu, een uurtje later op het werk, lijkt alles weer normaal.
Ik vond die radio in het begin nog wel leuk, maar ik hoorde wel heel vaak dezelfde nummers langskomen. Ik zie dat m'n subscription inmiddels ook weer verlopen is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:07 schreef Frollo het volgende:
Oh, die radio is juist wat ik het minst vaak gebruik.
Anderhalf biertje per maand minder drinken dan maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Toch wel ¤36 per jaar![]()
Mwah, best veel eigenlijk
Dat zeggen die donatie-ronselaars met klemborden in de stad ook altijd. Ik houd verdomme geen bier meer over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Anderhalf biertje per maand minder drinken dan maar.
Help!quote:Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission.
Het updaten wordt verpreid over de gehele week. Reden is simpel: de server minder belasten. Ik geloof dat die van mij op zondag geupdate zou worden. Ooit ergens gelezen, maar das al een tijd terug.Aangezien de week-chars van maandag tot maandag gaan, ben ik het laatste aan de beurt...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef peaceman het volgende:
Het valt me op dat het bij de weeklijstjes van anderen lang duurt voor die geplaatst zijn. Iemand een idee hoe dit kan?
Ja, gelukkig heb ik de laatste tijd toch niet zoveel geluisterdquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Frollo het volgende:
Mijn weekstats zijn nog steeds niet ververst!!
Ze lopen nog steeds van Monday Jan 23 - Monday Jan 30
Ik heb zelfs helemaal geen weekstats meer...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Frollo het volgende:
De mijne maandag alquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Frollo het volgende:
Ik zie die van jou gewoon hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb zelfs helemaal geen weekstats meer...
quote:
Ah, ik snap nu wat je bedoelt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]daar snap ik niks van. Ja, op de overview page staat de weekstat van vorige week, maar als de bij charts op weekly klikt, krijg je alleen de overall chart....
quote:This weeks Weekly Charts
Thursday, 9 February at 11:42
Sorry about the delay on this weeks Weekly Charts, we ran out of disk space and i'm juggling files around and re-generating the charts. They should be fully working (groups, countries etc) later today, although many people will have personal charts already.
Ik geloof dat de nieuwe versie (momenteel in beta, en daardoor tot dusver alleen toegankelijk voor subscribers) het radioprobleem zou aanpakken. Ook geen Pink Floyd meer als je naar jazzradio luistert en zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik vond die radio in het begin nog wel leuk, maar ik hoorde wel heel vaak dezelfde nummers langskomen. Ik zie dat m'n subscription inmiddels ook weer verlopen is.
Nou ja, uit goodwill binnenkort maar weer eens verlengen, het blijft verder toch een leuk initiatief.
Eensch!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:34 schreef Frollo het volgende:
Iemand de nieuwe functies al gezien? Lay-outtechnisch en vooral inhoudelijk is er een hele hoop veranderd, bijvoorbeeld een wiki voor elke artiest en een shoutbox voor bij je eigen profiel.
Leuk om mee te spelen hoor, daar niet van. Maar is het nou wel slim om al die nieuwe functionaliteit toe te voegen als het eigenlijk al te veel schijfruimte kost om een paar weeklijstjes te berekenen?
Dan moet je natuurlijk een link ernaar in je sig zetten. Da's leuk, kunnen we kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef blieblie het volgende:
Audioscrobbler is leuk.
Heb me gisteren ook ff aangemeld.
Fear my bad tastequote:Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk een link ernaar in je sig zetten. Da's leuk, kunnen we kijken
Ik heb maar liefst 35 soloacts, 7 duo's en 8 bands. Ik heb trouwens maar één neger in mijn top 50! Eentje maar!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Frollo het volgende:
Interessant. Bij mij ziet de top 50 er zo uit: 16x Brits, 15x Amerikaans, 3x Duits, 2x Frans, 2x Noors en 2x Belgisch. Verder nog Nederlands, Russisch, Grieks (Vangelis), Australisch, Schots, Oostenrijks (Mahler), Pools (Chopin), Indiaas en Nederlands/Belgisch (Gare du Nord).
De top 10 is overwegend Brits (5x: Pet Shop Boys, Beatles, New Order, Erasure en Suede), maar ook een Duits duo (Jam & Spoon, op #1 zelfs), een Noor (Biosphere, op #2) een Fransman (Jean-Michel Jarre) en een Rus (Shostakovich) hebben er een plaatsje gevonden. A Girl Called Eddy is de enige Amerikaanse in mijn top 10.
Overigens heb ik 18 bands in m'n top 50, 13 duo's, 12 soloacts, 3 klassieke componisten en 2 soundtracks.
Ja, ik heb gezien dat bovenstaande aantallen samen geen 50 opleveren, waarschijnlijk zit er ergens een foutje dus, maar ik heb geen zin om opnieuw te tellen.
Ik ook één: Sylvester (op #15, maar dat komt vooral door mijn vriendin, die zijn Greatest Hits een middagje op repeat had laten staan).quote:Op maandag 13 februari 2006 15:12 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens maar één neger in mijn top 50! Eentje maar!
Drexciya bestond uit twee negers, Jamie Lidell, Leftfield en The Black Dog zijn blanken (en Engelsen). Gek dat ik Drexciya er niet in heb staan, kan me toch herinneren dat ik daar geregeld naar heb geluisterd.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ook één: Sylvester (op #15, maar dat komt vooral door mijn vriendin, die zijn Greatest Hits een middagje op repeat had laten staan).
[afbeelding]
Figuur 1: Sylvester
Al heb ik er ook een aantal artiesten tussen staan, zoals Jamie Lidell, Leftfield, The Black Dog en Drexciya, waarvan ik eigenlijk niet eens weet hoe ze eruitzien. Dus het zouden er in theorie meer kunnen zijn.
Luister(de) jij nou 10x naar hetzelfde nummerquote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef Seborik het volgende:
Ik niet één, nu ben ik een racist!!!
Wel overwegend veel joden.
Niet. Die moet je toevallig weten ofwel opzoeken op bijvoorbeeld www.allmusic.comquote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef rotskibo het volgende:
waar kan je die nationaliteiten zien dan?
volgens mij niet direct, gewoon ff opzoeken denkquote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef rotskibo het volgende:
waar kan je die nationaliteiten zien dan?
Tnxquote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Drexciya bestond uit twee negers, Jamie Lidell, Leftfield en The Black Dog zijn blanken (en Engelsen).
Nét niet vaak genoeg. Ze staan bij jou op #52quote:Gek dat ik Drexciya er niet in heb staan, kan me toch herinneren dat ik daar geregeld naar heb geluisterd.
Dan heb ik nog geluk dat ik regelmatig naar jazz luister naast alle spierwitte indiebandjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef Seborik het volgende:
Ik niet één, nu ben ik een racist!!!
6x nederland hierzoquote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef Zanderrr het volgende:
Bij mij bestaat de hele top tien uit negers, op twee acts na. Ben ik nou een wigger?![]()
De Nederlanders doen het ook goed hier, er staan er maar liefst nul in m'n hele top 50.
Neen, alleen de eerste 300, in elk geval bij mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Z het volgende:
Geeft hij bij 'op Artists – Overall' alle ooit beluisterde bandjes weer?
Soms wel 30x of meer. En nu?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Luister(de) jij nou 10x naar hetzelfde nummer![]()
![]()
ik kan wel 2x van hetzelfde nummer genieten, maar daarna begint het te vervelen iddquote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
Pure jaloezie, dat je niet keer op keer van hetzelfde kunt genieten.
Nee, die lijstjes updaten gewoon trager.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:10 schreef blieblie het volgende:
Wat raar.
De nummers die ik gisteren gedraait heb zijn wel in AS terecht gekomen (de teller staat namelijk hoger) maar niet bij Top Artists & Top Tracks.
Ik heb gisteren +/- 6 nummers van Tristan Prettyman gedraait maar ze is nergens te bekennen. Heb ik iets verkeerd staan fzo?
Niet zo stressen gast, nergens goed voor. De stats zijn gewoon nog niet ververst. Kijk dan, er staat Generated: Monday Feb 13. Gewoon geduld hebben, maar dat leer je vanzelf wel als je bij AS zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:10 schreef blieblie het volgende:
Wat raar.
De nummers die ik gisteren gedraait heb zijn wel in AS terecht gekomen (de teller staat namelijk hoger) maar niet bij Top Artists & Top Tracks.
Ik heb gisteren +/- 6 nummers van Tristan Prettyman gedraait maar ze is nergens te bekennen. Heb ik iets verkeerd staan fzo?
Waar dan? Zie niks. Wel prettig, ik hoef niet per se de hele dag met St. Hallmark geconfronteerd te worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:38 schreef Frollo het volgende:
Grappig, die kleine poppetjes naast de usernames (die grijs zijn bij users en blauw bij subscribers) zijn vandaag hartjes!
Ik stress nie, vond het alleen raar. Zou net zoiets zijn als dat Fok elke middag om 4 uur de AT ff refreshedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niet zo stressen gast, nergens goed voor. De stats zijn gewoon nog niet ververst. Kijk dan, er staat Generated: Monday Feb 13. Gewoon geduld hebben, maar dat leer je vanzelf wel als je bij AS zit
Nieuw album binnengehaald, wel beginnen met luisteren alleen de tags waren nog niet aangepastquote:Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
The track you submitted appears to be badly tagged - please check the file's tags.
Kijk even bij de configuratie van de plugin; als het goed is zit daar een log file bij waarin je precies kunt zien of liedjes wel of niet worden gesubmit, en zo nee, wat dan de foutmelding is. De laatste paar weken heeft Last.FM veel problemen met het doorsturen van informatie naar de server, dus daar zal het waarschijnlijk wel aan liggen (dan wordt de afspeelinfo gewoon gecached voor later). Maar controleer toch maar even voor de zekerheid, het kan ook zijn dat je plugin is uitgeschakeld of het password niet wordt geaccepteerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:43 schreef cosmick het volgende:
Vreemd wel (denk ik): de hele ochtend tracks zitten afspelen op m'n laptop waarvan er geen een is toegevoegd (met de plugin uiteraard; normaliter geen problemen mee).
Speel ik nu tracks op mijn pc af en die worden wel gelijk toegevoegd?
Kom wel wat foutmeldingen tegen ja in het logfile (van de laptop).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijk even bij de configuratie van de plugin; als het goed is zit daar een log file bij waarin je precies kunt zien of liedjes wel of niet worden gesubmit, en zo nee, wat dan de foutmelding is. De laatste paar weken heeft Last.FM veel problemen met het doorsturen van informatie naar de server, dus daar zal het waarschijnlijk wel aan liggen (dan wordt de afspeelinfo gewoon gecached voor later). Maar controleer toch maar even voor de zekerheid, het kan ook zijn dat je plugin is uitgeschakeld of het password niet wordt geaccepteerd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kom wel wat foutmeldingen tegen ja in het logfile (van de laptop).
Heb 'm ff geupt: file
Wel aardig wat errors iid!!!
| 1 |
Ik heb echt veel geduld. Heel veel. Al dagen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Grobbel het volgende:
Je moet gewoon even geduld hebben
Ik heb ooit bijna twee maanden geduld moeten hebben, maar uiteindelijk komt het toch wel weer goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:51 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb echt veel geduld. Heel veel. Al dagen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:20 schreef dwerg het volgende:
Ik heb twee uur met alle instellingen geklooid, winamp weggegooid, bijna Windows opnieuw geīnstalleerd, geen idee wat ik heb gedaan, maar het draait weer. Hoera. Nu heb ik geen zin meer om muziek te luisteren.
Je moet de id3 tags invoerenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:20 schreef cosmick het volgende:
Fijn.
72561.203 02/19/2006 14:18:07 CScrobbler::OnTrackPlay Couldn't determine song info - check file is tagged. Song will not be submitted
En zo een heule lijst.
Dacht gisteren een stapeltje cd's goed geript te hebben ..
Yeah i know. Vaak zijn gedownloade mp3'tjes daar al wel van voorzien. Heb gisteren gisteren "Exact Audio Copy" gebruikt om (eigen) cd's te rippen. Keurig via de button "Get CD Information from Freedb.org" tags toegevoegd.. Alle mp3'tjes kregen keurig een naam... dus ik dacht.. ok!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je moet de id3 tags invoeren.
Dat is hetgeen waar Audioscrobbler zijn info uit haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |