Ach joh, ik ben nog van de AS-generatie dat we soms 2 maanden op een update van de lijsten moesten wachten. Anderhalve dag wachten is echt geen grote ramp dan, hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:29 schreef ThomYorke het volgende:
Weer een storing bij Audioscrobbler?
Top Artists – Overall
Generated: Friday Jan 13
Sinds vrijdag zijn de lijsten niet meer vernieuwd![]()
2 maandenquote:Op zondag 15 januari 2006 09:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben nog van de AS-generatie dat we soms 2 maanden op een update van de lijsten moesten wachten. Anderhalve dag wachten is echt geen grote ramp dan, hoor.
Een ponyquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef wlsandman het volgende:
Wat voor extra functies krijg je eigenlijk als je je account upgrade?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een pony
Kijk hier eens:
http://www.last.fm/subscribe.php
Het leukste vind ik wel dat je kunt zien wie jouw profielpagina recentelijk heeft bezocht.
Eigenlijk wel, maar dan zet ik liever de shuffle aan in wmpquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Personal Radio. Met gemak die 36 euro waard.
Oh, die radio is juist wat ik het minst vaak gebruik. Ik bepaal liever zelf wat ik welk moment draai.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Personal Radio. Met gemak die 36 euro waard.
Volgens mij kon je vroeger zelf nog bepalen hoelang een subscriptie duurde (max. 12 maanden), of je nu 50 dollar of slechts 1 dollar doneerde. En volgens mij is het een stuk voordeliger om 36 dollar te betalen dan 36 euro, maar dat kan ook aan mij liggen (heb de koersen niet echt meer in de gaten gehouden de laatste maanden).quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Toch wel ¤36 per jaar![]()
Mwah, best veel eigenlijk
Bij last.fm betaal je per maand. Wil je 1 maan upgraden, dan kost het ¤3. Dus per 12maanden kost het ¤36quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij kon je vroeger zelf nog bepalen hoelang een subscriptie duurde (max. 12 maanden), of je nu 50 dollar of slechts 1 dollar doneerde. En volgens mij is het een stuk voordeliger om 36 dollar te betalen dan 36 euro, maar dat kan ook aan mij liggen (heb de koersen niet echt meer in de gaten gehouden de laatste maanden).
Damn dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
TVP![]()
Nog een tip voor Mac gebruikende muziekliefhebbers:
Coverflow,
[afbeelding]
Dit geeft je de mogelijkheid om echt door je verzameling heen te bladeren, super eyecandy!
http://www.steelskies.com/coverflow/
Ik had vanochtend thuis een soort text-only versie, maar nu, een uurtje later op het werk, lijkt alles weer normaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:16 schreef ThomYorke het volgende:
Btw de site van Last.fm ligt er weer uit![]()
Ok, hij doet het hier ook weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik had vanochtend thuis een soort text-only versie, maar nu, een uurtje later op het werk, lijkt alles weer normaal.
Ik vond die radio in het begin nog wel leuk, maar ik hoorde wel heel vaak dezelfde nummers langskomen. Ik zie dat m'n subscription inmiddels ook weer verlopen is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:07 schreef Frollo het volgende:
Oh, die radio is juist wat ik het minst vaak gebruik.
Anderhalf biertje per maand minder drinken dan maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Toch wel ¤36 per jaar![]()
Mwah, best veel eigenlijk
Dat zeggen die donatie-ronselaars met klemborden in de stad ook altijd. Ik houd verdomme geen bier meer over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Anderhalf biertje per maand minder drinken dan maar.
Help!quote:Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission.
Het updaten wordt verpreid over de gehele week. Reden is simpel: de server minder belasten. Ik geloof dat die van mij op zondag geupdate zou worden. Ooit ergens gelezen, maar das al een tijd terug.Aangezien de week-chars van maandag tot maandag gaan, ben ik het laatste aan de beurt...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef peaceman het volgende:
Het valt me op dat het bij de weeklijstjes van anderen lang duurt voor die geplaatst zijn. Iemand een idee hoe dit kan?
Ja, gelukkig heb ik de laatste tijd toch niet zoveel geluisterdquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Frollo het volgende:
Mijn weekstats zijn nog steeds niet ververst!!
Ze lopen nog steeds van Monday Jan 23 - Monday Jan 30
Ik heb zelfs helemaal geen weekstats meer...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Frollo het volgende:
De mijne maandag alquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Frollo het volgende:
Ik zie die van jou gewoon hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb zelfs helemaal geen weekstats meer...
quote:
Ah, ik snap nu wat je bedoelt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]daar snap ik niks van. Ja, op de overview page staat de weekstat van vorige week, maar als de bij charts op weekly klikt, krijg je alleen de overall chart....
quote:This weeks Weekly Charts
Thursday, 9 February at 11:42
Sorry about the delay on this weeks Weekly Charts, we ran out of disk space and i'm juggling files around and re-generating the charts. They should be fully working (groups, countries etc) later today, although many people will have personal charts already.
Ik geloof dat de nieuwe versie (momenteel in beta, en daardoor tot dusver alleen toegankelijk voor subscribers) het radioprobleem zou aanpakken. Ook geen Pink Floyd meer als je naar jazzradio luistert en zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik vond die radio in het begin nog wel leuk, maar ik hoorde wel heel vaak dezelfde nummers langskomen. Ik zie dat m'n subscription inmiddels ook weer verlopen is.
Nou ja, uit goodwill binnenkort maar weer eens verlengen, het blijft verder toch een leuk initiatief.
Eensch!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:34 schreef Frollo het volgende:
Iemand de nieuwe functies al gezien? Lay-outtechnisch en vooral inhoudelijk is er een hele hoop veranderd, bijvoorbeeld een wiki voor elke artiest en een shoutbox voor bij je eigen profiel.
Leuk om mee te spelen hoor, daar niet van. Maar is het nou wel slim om al die nieuwe functionaliteit toe te voegen als het eigenlijk al te veel schijfruimte kost om een paar weeklijstjes te berekenen?
Dan moet je natuurlijk een link ernaar in je sig zetten. Da's leuk, kunnen we kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef blieblie het volgende:
Audioscrobbler is leuk.
Heb me gisteren ook ff aangemeld.
Fear my bad tastequote:Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk een link ernaar in je sig zetten. Da's leuk, kunnen we kijken
Ik heb maar liefst 35 soloacts, 7 duo's en 8 bands. Ik heb trouwens maar één neger in mijn top 50! Eentje maar!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Frollo het volgende:
Interessant. Bij mij ziet de top 50 er zo uit: 16x Brits, 15x Amerikaans, 3x Duits, 2x Frans, 2x Noors en 2x Belgisch. Verder nog Nederlands, Russisch, Grieks (Vangelis), Australisch, Schots, Oostenrijks (Mahler), Pools (Chopin), Indiaas en Nederlands/Belgisch (Gare du Nord).
De top 10 is overwegend Brits (5x: Pet Shop Boys, Beatles, New Order, Erasure en Suede), maar ook een Duits duo (Jam & Spoon, op #1 zelfs), een Noor (Biosphere, op #2) een Fransman (Jean-Michel Jarre) en een Rus (Shostakovich) hebben er een plaatsje gevonden. A Girl Called Eddy is de enige Amerikaanse in mijn top 10.
Overigens heb ik 18 bands in m'n top 50, 13 duo's, 12 soloacts, 3 klassieke componisten en 2 soundtracks.
Ja, ik heb gezien dat bovenstaande aantallen samen geen 50 opleveren, waarschijnlijk zit er ergens een foutje dus, maar ik heb geen zin om opnieuw te tellen.
Ik ook één: Sylvester (op #15, maar dat komt vooral door mijn vriendin, die zijn Greatest Hits een middagje op repeat had laten staan).quote:Op maandag 13 februari 2006 15:12 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens maar één neger in mijn top 50! Eentje maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |