Hi,quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:44 schreef hesselmid het volgende:
Ik kan nu naar alle radio stations luisteren, wat voorheen alleen beschikbaar was voor subscribers
Edit: Ik zie nu ook dat er staat dat ik subscriber ben![]()
Gebeurt dat na een bepaalde tijd ofzo?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:51 schreef peaceman het volgende:
Geinig:
Tracks played: 11111
http://www.last.fm/user/Peace_man/
En nu niks meer afspelen zeker.quote:No recently played tracks to display.
Ben nu op mijn werk. Gisteravond voor het laatst dingen geluisterd. Ik kijk er vandaag op en zie bij toeval dat staan... Wel lachen! Maar vanavond/dit weekend gewoon weer door hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:23 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
[..]
En nu niks meer afspelen zeker.
Precies, heb sinds gisteren ook een Audioscrobbler profiel. Ben benieuwd of 't gaat bevallen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:37 schreef peaceman het volgende:
Even een terugvindpost plaatsen.
Hoezo? is haar smaak niet jouw smaak?quote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef DaisyDuke het volgende:
Zie net dat de muziek die m'n vriendin op haar account luistert, ook in mijn Audioscrobbler profiel wordt bijgehouden. Hoe kan ik dit veranderen?
Als het puur gaat om artiesten die je liever niet in je last.fm account hebt, dan kan je complete directories excluden. Deze worden dan niet gesubmit. Wil je vriendin een eigen last.fm account of wil je de jouwe 'puur' houden, dan denk ik dat het het makkelijkste is om per Windows account een eigen Winamp met aparte last.fm plugin op te zetten.quote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef DaisyDuke het volgende:
Zie net dat de muziek die m'n vriendin op haar account luistert, ook in mijn Audioscrobbler profiel wordt bijgehouden. Hoe kan ik dit veranderen?
Niet in alle gevallen nee. Maar buiten dat moet het statistisch natuurlijk wel zuiver blijven.quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo? is haar smaak niet jouw smaak?
Okee, dank je. Dat gaan we maar eens proberen dan!quote:Op maandag 12 december 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het puur gaat om artiesten die je liever niet in je last.fm account hebt, dan kan je complete directories excluden. Deze worden dan niet gesubmit. Wil je vriendin een eigen last.fm account of wil je de jouwe 'puur' houden, dan denk ik dat het het makkelijkste is om per Windows account een eigen Winamp met aparte last.fm plugin op te zetten.
Tja, het is en blijft lastig.quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef peaceman het volgende:
Ik geloof wel dat het kan, maar hoe weet ik niet.... Waarschijnlijk weet Frollo dat wel
lijkt mij logisch ja...quote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Maar als je bij het inloggen je plugin inschakeld en bij het uitloggen weer uitschakeld. Dan is het probleem toch opgelost, of niet?
Vooralsnog luister ik of specifiek naar albums, of specifiek naar losse nummers zonder geactiveerde shufflefunctie. Maar ik ben momenteel bezig om mijn hele CD-collectie om te zetten naar digitale vorm (ben na 3 weken bij de letter H of zo), dus wellicht dat ik binnenkort wat vaker gebruik ga maken van de shufflefunctie.quote:Op maandag 12 december 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hoe luisteren jullie eigen je mp3's? Ik toch vooral random. Als ik echt platen in zijn geheel draai, zie je dit altijd terug in mijn weeklijst. Zo had ik deze week Spinvis, My Morning Jacket en Stef Bos echt specifiek geluisterd. Rara wie er op 1,2 en 3 staan in de weeklijst..
Ik shuffle nooit. De enige keer dat er muziek voorbij komt die ik niet specifiek los aangeklikt heb is het als onderdeel van een album.quote:Op maandag 12 december 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hoe luisteren jullie eigen je mp3's?
Puik ideequote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Maar als je bij het inloggen je plugin inschakeld en bij het uitloggen weer uitschakeld. Dan is het probleem toch opgelost, of niet?
Ik doe bijna altijd albums. En ja, ik heb hetzelfde als jou, maar maakt me in principe weinig uit. Het duurt alleen even een paar duizend nummers voordat de totale lijst een beetje een representatief beeld geeft.quote:Op maandag 12 december 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hoe luisteren jullie eigen je mp3's? Ik toch vooral random. Als ik echt platen in zijn geheel draai, zie je dit altijd terug in mijn weeklijst. Zo had ik deze week Spinvis, My Morning Jacket en Stef Bos echt specifiek geluisterd. Rara wie er op 1,2 en 3 staan in de weeklijst..
Ik ben ook m'n cd's allemaal aan 't rippen. Ik ben na 2 maanden pas bij Felix da Housecatquote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vooralsnog luister ik of specifiek naar albums, of specifiek naar losse nummers zonder geactiveerde shufflefunctie. Maar ik ben momenteel bezig om mijn hele CD-collectie om te zetten naar digitale vorm (ben na 3 weken bij de letter H of zo), dus wellicht dat ik binnenkort wat vaker gebruik ga maken van de shufflefunctie.
Hey Deezyquote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Geef je vriendin gewoon een eigen PC. Helemaal nergens last meer vanquote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Puik idee
Ik ben alleen bang dat ik het vergeet en dan wekenlang muziek luister zonder dat het geregistreerd wordt
Ik speel wel enigszins vals, een van mijn vrienden heeft ook al een veertigtal van mijn CDs voor me geript. Alle beetjes helpen, niet waar?quote:Op maandag 12 december 2005 12:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben ook m'n cd's allemaal aan 't rippen. Ik ben na 2 maanden pas bij Felix da Housecat![]()
Dat schiet lekker op inderdaad. Hoewel het van mij gewoon luiheid isquote:Op maandag 12 december 2005 13:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik speel wel enigszins vals, een van mijn vrienden heeft ook al een veertigtal van mijn CDs voor me geript. Alle beetjes helpen, niet waar?
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:33 schreef Anton het volgende:
veranderen die nog wel eens
Volgens mij heb je die avatar wel eens gepost of hier gehad. Daarnaast verraadde je muzieksmaak jequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:53 schreef dwerg het volgende:
Wauw, hoe wist je dat ik dat was, Anton?
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat enig, pfaf is m'n buurman!
Bij mij sta je nog wel in het lijstje hoor.... Jij draait gewoon teveel ouwe lullen muziekquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:42 schreef cafca het volgende:
[..]leuk is dat.
Ik heb een hele tijd peaceman als buurman gehad, maar de laatste tijd luistert hij teveel Frans Bauer (of Radiohead) denk ik, wat hij is een heel eind gezakt op mijn neighbours-lijstje
Is niet ongebruikelijk nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Toch al een paar dagen geen update gehad. Komt dat vaker voor?
Ja, helaas wel..quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Toch al een paar dagen geen update gehad. Komt dat vaker voor?
Jahaa, da's alleen voor de incrowd hè!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef wlsandman het volgende:
hey, wat is dat pony gebeuren waar jullie het over hebben??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100, meen ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef Quarks het volgende:
Zo, ook maar even de Fok groep gejoined
Zo te zien heb ik een unieke smaak in de groep
Hoeveel muziek moet je eigenlijk luisteren voordat er neighbours verschijnen?
Mijn topper is een 15 jarig amerikaans meisjequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef Z het volgende:
Mijn buren, die vaak wisselen overigens, zijn best meestal 15 jarige Amerikaanse jongetjes, wat zegt dat over mijjn muzieksmaak..
Myspace is toch een beetje de Partyflock van Amerika?quote:Op zondag 18 december 2005 12:53 schreef Z het volgende:
Kewl. Ik heb we via LastFM wel eens een beetje verdiept in het Myspace gebeuren, best een interessante kijk op een deel van de Amerikaanse jeugdcultuur, ze schrijven wel allemaal hetzelfde trouwens.
Oh ik lees net: "You have not got any neighbours yet. Neighbours are auto-generated after you've listened to about 300 tracks."quote:
Ik bedoel qua niveauquote:Op zondag 18 december 2005 13:05 schreef Z het volgende:
Myspace is wat breder denk ik.
Jij hebt ook wel een best geile lijst.quote:Op zondag 18 december 2005 13:05 schreef Ascaroth het volgende:
Mijn neighbours hebben Yabba-Dabba-Dance!-avatars.
Wow, je luistert 70359 tracks in 285 dagen!quote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef the_disheaver het volgende:
tvp
Heb me ook aangemeld bij Fok!
http://www.last.fm/user/Disheaver/
Al heeft mijn eerste buur slechts 7 gelijke artiesten (?). Bij anderen gaat dat eerder richting de 20...
teveel je pc aan laten staan...quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef Quarks het volgende:
[..]
Wow, je luistert 70359 tracks in 285 dagen!
Bij een gemiddelde duur van 5 minuten is dat meer dan 20 uur per dag, hoe kan dat?
Ik hecht ook geen waarde aan de zogenaamde 'top fans', er zijn veel mensen die gewoon de id3 tag aanpassen waardoor alle muziek die ze luisteren onder een artiest komt te staan.quote:Op zondag 18 december 2005 15:36 schreef Ascaroth het volgende:
Wat is de lol van een lijst hevig verstoorde statistieken?
Ik bedoel, naast die notatie in de Top Fans natuurlijk.
quote:Op zondag 18 december 2005 18:33 schreef LostFormat het volgende:
Waar zijn die tagjes precies goed voor?
quote:Tagging your music makes it a lot easier to find later; click on a tag word and you can instantly see a list of items you've tagged with that term. But what's really interesting is that you can also view everyone else's tags! Wonder what a new artist sounds like? Check their tags. Explore how different people tag the stuff you like, or view what the entire site thinks is good chillout music. What's more, Last.fm now offers tag radio: pick and tag and play! By tagging your music, you're contributing to an always-evolving tag ecosystem of keyword-based playlists. It's a lot of fun.
Hangt af van het aantal unieke artiesten (meer dan 20).quote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef BDisOKE het volgende:
ik heb niks getagged maar wel een eigen station!
Wat trouwens SUPER is!
Random tracks van bands die je goed vind!
Hangt volgens mij af van je aantal geluisterde tracks.
ik ben ook ff aan het kloten met die radio's, echt geweldigquote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef BDisOKE het volgende:
ik heb niks getagged maar wel een eigen station!
Wat trouwens SUPER is!
Random tracks van bands die je goed vind!
Hangt volgens mij af van je aantal geluisterde tracks.
Af en toe schrik ik wel even.quote:Op zondag 18 december 2005 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik ben ook ff aan het kloten met die radio's, echt geweldig![]()
Je kunt ook een radio kiezen die bv, alleen indie-liedjes afspeelt, of emo.![]()
En de liedjes die je luisterd worden ook gewoon toegevoegd aan je geluisterde nummers![]()
greasemonkey werkt helaas niet met ff 1.06quote:Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef Quarks het volgende:
[..]
Af en toe schrik ik wel even.
Ben ik naar een klassiek station aan het luisteren, komt er opeens Black Sabbath voorbij
Hier staan trouwens handige last.fm userscripts voor in Greasemonkey
Pak dan de oude versie op: http://greasemonkey.mozdev.org/quote:Op zondag 18 december 2005 21:02 schreef wlsandman het volgende:
[..]
greasemonkey werkt helaas niet met ff 1.06![]()
Ja dat heb ik ook wel eens. Lijkt net of er dan wat ruis op de lijn zit... want een volgende keer pakt ie dezelfde mp3 gewoon wel.quote:Op maandag 19 december 2005 08:38 schreef cafca het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat er af en toe nummers "wegvallen" in je lijst?
Zo heb ik de afgelopen week 2 albums van een bepaalde band geluisterd, en volgens mijn weeklijstje maar 3 nummers, terwijl ze wel gesubmit zijn.
De schrik der zee bedoel je?quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef dwerg het volgende:
Er hebben slechts negen (9!!!) mensen naar Bloody Mary van Tom & Dick geluisterd.
Volgens mij betekent dat dat er 22 mensen uit de groep naar Muse geluisterd hebbenquote:Op maandag 19 december 2005 09:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar hoe zit dat met die weekly chart van de Fok! groep? Want ik heb de afgelopen week 34 keer naar Muse geluisterd, maar in die weeklijst staat 'ie op nummer 18 met het getal 22.
Ah natuurlijk, da's logisch.quote:Op maandag 19 december 2005 09:32 schreef cafca het volgende:
Volgens mij betekent dat dat er 22 mensen uit de groep naar Muse geluisterd hebben
Ook even dat radio-dingetje geinstalleerd: echt geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik ben ook ff aan het kloten met die radio's, echt geweldig![]()
Je kunt ook een radio kiezen die bv, alleen indie-liedjes afspeelt, of emo.![]()
En de liedjes die je luisterd worden ook gewoon toegevoegd aan je geluisterde nummers![]()
Ja, die.quote:Op maandag 19 december 2005 09:26 schreef Frollo het volgende:
De schrik der zee bedoel je?
Nou, gelukkig maar dat we Tom & Dick gehad hebben, dan.quote:Op maandag 19 december 2005 20:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, die.
De moeder aller Nederlandstalige hoempa-muziek. Zonder Tom & Dick hadden we geen Marianne Weber, of Vrijbuiters, of Holland Duo of noem ze maar op.
Gauw maar weer eens draaien dan, je schijnt namelijk heel makkelijk top-fan te kunnen wordenquote:Op maandag 19 december 2005 20:50 schreef cafca het volgende:
volgens mij heb ik dat nummer wel ergens, maar ik heb het niet meer gedraaid sinds ik audio scrobbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |