Volgens mij betekent dat dat er 22 mensen uit de groep naar Muse geluisterd hebbenquote:Op maandag 19 december 2005 09:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar hoe zit dat met die weekly chart van de Fok! groep? Want ik heb de afgelopen week 34 keer naar Muse geluisterd, maar in die weeklijst staat 'ie op nummer 18 met het getal 22.
Ah natuurlijk, da's logisch.quote:Op maandag 19 december 2005 09:32 schreef cafca het volgende:
Volgens mij betekent dat dat er 22 mensen uit de groep naar Muse geluisterd hebben
Ook even dat radio-dingetje geinstalleerd: echt geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik ben ook ff aan het kloten met die radio's, echt geweldig![]()
Je kunt ook een radio kiezen die bv, alleen indie-liedjes afspeelt, of emo.![]()
En de liedjes die je luisterd worden ook gewoon toegevoegd aan je geluisterde nummers![]()
Ja, die.quote:Op maandag 19 december 2005 09:26 schreef Frollo het volgende:
De schrik der zee bedoel je?
Nou, gelukkig maar dat we Tom & Dick gehad hebben, dan.quote:Op maandag 19 december 2005 20:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, die.
De moeder aller Nederlandstalige hoempa-muziek. Zonder Tom & Dick hadden we geen Marianne Weber, of Vrijbuiters, of Holland Duo of noem ze maar op.
Gauw maar weer eens draaien dan, je schijnt namelijk heel makkelijk top-fan te kunnen wordenquote:Op maandag 19 december 2005 20:50 schreef cafca het volgende:
volgens mij heb ik dat nummer wel ergens, maar ik heb het niet meer gedraaid sinds ik audio scrobbel
Aha, dus jij zat bij mij te spiekenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb het ook zojuist gedownload.. Weet nog niet precies wat je er allemaal mee kan maar daar kom ik nog wel achter..
Het is wel lastig dat mijn broertje ook vaak muziek luistert, en hij af en toe een flink foute muziek(lees hard,-speedcore e.d.) in zijn lijst wil zetten.. Dit hoeft er niet tussen van mij, dus even oplossing zoeken.. Had al wat gelezen in dit topic, dus ga maar eens mee klooien.
Ook heb ik altijd een flinke speellijst(>150 nummers ofzo), dus lekker overzicht zal je er niet van krijgen..
http://www.last.fm/user/hansels
De muziek van jezelf in een eigen maken zetten, dan bij opties alleen jouw map inculden et voila.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb het ook zojuist gedownload.. Weet nog niet precies wat je er allemaal mee kan maar daar kom ik nog wel achter..
Het is wel lastig dat mijn broertje ook vaak muziek luistert, en hij af en toe een flink foute muziek(lees hard,-speedcore e.d.) in zijn lijst wil zetten.. Dit hoeft er niet tussen van mij, dus even oplossing zoeken.. Had al wat gelezen in dit topic, dus ga maar eens mee klooien.
Ook heb ik altijd een flinke speellijst(>150 nummers ofzo), dus lekker overzicht zal je er niet van krijgen..
http://www.last.fm/user/hansels
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha, dus jij zat bij mij te spieken![]()
Nja, dat gaat ook niet echt denk ik.. Kijk nog wel ff.. Zeg zowiezo wel dat hij al zijn 'foute' muziek maar in mediaplayer oid gaat afspelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
De muziek van jezelf in een eigen maken zetten, dan bij opties alleen jouw map inculden et voila.
Waarom gaat dat niet lukken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nja, dat gaat ook niet echt denk ik.. Kijk nog wel ff.. Zeg zowiezo wel dat hij al zijn 'foute' muziek maar in mediaplayer oid gaat afspelen![]()
Hoe kan ik nou in winamp de instellingen van A.S. aanpassen? Las iets met ctrl + P, maar daar word ik ook niet echt wijzer van.. Al gevonden![]()
Hmm.. ja.. dit is opzich wel goeie, ik 'ban' gewoon zijn hardcore e.d. map.. Thanksquote:Op woensdag 21 december 2005 11:57 schreef Quarks het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet lukken?
Maak gewoon je eigen map met muziek en maak daar een playlist van; hetzelfde voor je broer.
Hetzelfde
Spammen doe ik niet; is er iets mis met de queue op cluster 3?quote:"Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:
Spam protection triggered: You submitted a track dated earlier than your last submission."
staat er bij mij nu ook ja...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef Quarks het volgende:
Ik krijg sinds een paar uur een foutmelding:
[..]
Spammen doe ik niet; is er iets mis met de queue op cluster 3?
quote:"On Your Site" chart images:
* brand new gallery of chart styles - choose from one of 5000+ designs to put on your blog / MySpace / website, including our official styles, editor's picks, and our most popular user-contributed designs
* small tweaks to our style designer (available to subscribers)
Recommendation Improvements:
* your profile page now features a "recently recommended" sidebar on the right, showing you the latest and greatest stuff to hear and read
* don't like the new sidebar? you can turn it off from our new recommendation preferences screen, and set other settings as well. (look for more personalisation settings like this in the new year!)
* a new design for the recommendations overview page, and new features for the music page (view your overall recommendations instead of weekly ones!)
* Last.fm recommendation radio now looks at the position of the "obscure-o-matic" slider when the button to start it is clicked, ensuring your station omits Coldplay and company (should you choose, of course)
Ja. Eerst check je dan je tag, maar dan zie je dat die gewoon goed is... Ligt het aan mij denk je dan... Nee dus.. iedereen heeft er af en toe last van.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Raar dat sommige tracks domweg genegeerd worden en niet eens in je Recent Tracks komen. Is dit een bekend verschijnsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |