quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Wat is dat nou voor een instellingquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:21 schreef JDude het volgende:
OP komt zo wel.
weer poging tot quoten,,quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:17 schreef the900 het volgende:
zie je nou wat voor verwarring het niet-quoten veroorzaakt?
hij is er al.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:22 schreef pc-fr34k het volgende:
OP-looze topics, is dat een nieuwe rage?
zelfs naar een ander topic.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:22 schreef dazzled het volgende:
[..]
weer poging tot quoten,,
de verwarring van het niet-quoten,
weer een wijze les geleerd
Ik had geen zin, normaal bespreken we altijd op pagina 6 wie de volgende opent of iemand claimt hem al.quote:
Zijn moeder?quote:
Ik hoefde 'm niet eens te openen. Maar stik er maar in, ik ben pitten.quote:
ik begroet je wel namens hem.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wacht nog op een begroeting van rompompom..
ALS ik een topic open dan zorg ik dat de OP er al gelijk in staat.quote:
En blijf weg.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoefde 'm niet eens te openen. Maar stik er maar in, ik ben pitten.
ik ben niet zo snel,, stap voor stap,,quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:22 schreef the900 het volgende:
[..]
zelfs naar een ander topic.
zie je wel dat je het kan?
ik vond je bericht anders wel heel liefquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had geen zin, normaal bespreken we altijd op pagina 6 wie de volgende opent of iemand claimt hem al..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:24 schreef dazzled het volgende:
[..]
ik ben niet zo snel,, stap voor stap,,
het is net als veterstrikken,,,,, neem klitteband schoenen
Oja! hoiquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vond je bericht anders wel heel lief![]()
![]()
![]()
Zo baar je nog een rel mén!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:22 schreef dazzled het volgende:
[..]
weer poging tot quoten,,
de verwarring van het niet-quoten,
weer een wijze les geleerd
Krijg lepra aan je voordeur dat je bel er af valt!quote:
Ga yvonne palen zonder condoom!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:24 schreef the900 het volgende:
[..]
Krijg lepra aan je voordeur dat je bel er af valt!
jeejte, ben nog alleen maar lief geweestquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:25 schreef Janetje het volgende:
Doe eens lief hier..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vond je bericht anders wel heel lief![]()
![]()
![]()
Je lul in Yvonne stoppen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
mmm, doet mij denken aan een flauwe mop:
wat is het toppunt van persoonlijke on-hygiëne??
Aangenaam! DL. Neem een halve liter van me 14.gif! C ook??quote:
Moet dat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:25 schreef Janetje het volgende:
Doe eens lief hier..
Ik had het ook tegen die wandelende testosteronhoopjes hier..quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jeejte, ben nog alleen maar lief geweest![]()
quote:
quote:[..]
Je lul in Yvonne stoppen?
Ik wel. maar ik weet niet of GJ nog leeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Aangenaam! DL. Neem een halve liter van me 14.gif! C ook??
Neuh..quote:
Bah.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
klitteband horen als je je onderbroek naar beneden trekt![]()
Bij deze!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:28 schreef dazzled het volgende:
als ik zo naar m'n pak ijsthee kijk,, dan gaat er bier op dit moment zeer zeker wel in
hoe kun je nou dood gaan van de ijsthee?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:27 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ik wel. maar ik weet niet of GJ nog leeft.
ik heb er anders geen moeite meequote:Op vrijdag 2 december 2005 02:28 schreef the900 het volgende:
[..]
Bah.
Weet je waarom vrouwen 's ochtends moeilijk plassen?
onderkoeling.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:29 schreef dazzled het volgende:
[..]
hoe kun je nou dood gaan van de ijsthee?
Had je moeten melden dan had ik mijn 2 blikken Hollandia laten liggen 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:28 schreef dazzled het volgende:
als ik zo naar m'n pak ijsthee kijk,, dan gaat er bier op dit moment zeer zeker wel in
Weet je nog mijn verhaal over die overdatum ice-tea"?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:29 schreef dazzled het volgende:
[..]
hoe kun je nou dood gaan van de ijsthee?
quote:
Oi!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wacht nog op een begroeting van rompompom..
Foto van je monitor!! (of voorgevel)quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damnit.. ik spuugde mn bier uit..
EEN KETTER!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]Damnit.. ik spuugde mn bier uit..
Neuh..quote:
Je bent bij nader inzien best grappig.quote:
En een heiden.. en trots erop...quote:
Bij nader inzien ben jij gewoon traag van begrip...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:32 schreef the900 het volgende:
[..]
Je bent bij nader inzien best grappig.
want?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bij nader inzien ben jij gewoon traag van begrip...
Vooroordelen zijn zoooooo 1981. Niet geheel toevallig is dat mijn geboortejaar...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:32 schreef the900 het volgende:
[..]
Je bent bij nader inzien best grappig.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:30 schreef the900 het volgende:
[..]
Foto van je monitor!! (of voorgevel)
goh, dat we dan op jouw verjaardag dan niet kerst vierenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn zoooooo 1981. Niet geheel toevallig is dat mijn geboortejaar...
dat klinkt best,, uhmm,,quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn zoooooo 1981. Niet geheel toevallig is dat mijn geboortejaar...
Ik heb welgeteld in totaal over de hele dag 3 pakken jus d'orange en 1 pak chocomelk op. Ben verdomme dus nuchter, maar ik ben al gek genoeg van mezelf.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het lijkt wel of we allemaal flink aan de drank zitten... Haal dus nog wel even een BBC voor mezelf![]()
D'r kan er maar 1 de beste zijn hequote:Op vrijdag 2 december 2005 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
goh, dat we dan op jouw verjaardag dan niet kerst vieren![]()
Hmm.. ja..quote:
Sterft..quote:
Je the900 postte het zelf tussen haakjes!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ZELFS IK VIND HET NIET MEER GRAPPIG!!!!![]()
![]()
![]()
Mijn halve verjaardag is eerste Kerstdag, dus je mag het best vieren hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
goh, dat we dan op jouw verjaardag dan niet kerst vieren![]()
ik ben gek op vuur, en roel meer van de aarde, dus jah, hij gaat voor heiden en ik voor ketterquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ja..
Jij zou eerder voor.. HEIDEN!! gaan.. maar ik zie het er in ja..
[..]
Sterft..
Krijg kanker tussen je harthaakjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je postte het zelf tussen haakjes!!!![]()
![]()
0 teveel!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je the9000 postte het zelf tussen haakjes!!!![]()
![]()
Zie je in het volgende deeltjequote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef the900 het volgende:
Wat gaat het snel!!
ik haal even wat te drinken.
Zie edit!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Krijg kanker tussen je harthaakjes
quote:
quote:
jje bent slecht in de toekomst voorspellen.quote:
het is erger als je het heden niet kan voorspellen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:37 schreef the900 het volgende:
[..]
jje bent slecht in de toekomst voorspellen.
nee schat, de tijd dat ik jou de beste vond heb ik alweer achter me liggen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
D'r kan er maar 1 de beste zijn he
Ik krijg daar dan ook niet voor betaald. Best jammer, eigenlijk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:37 schreef the900 het volgende:
[..]
jje bent slecht in de toekomst voorspellen.
Voor wie ga je nu?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee schat, de tijd dat ik jou de beste vond heb ik alweer achter me liggen...
Goeie verklaring..quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef dazzled het volgende:
[..]
ik ben gek op vuur, en roel meer van de aarde, dus jah, hij gaat voor heiden en ik voor ketter
Zo gaat het nou altijdquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee schat, de tijd dat ik jou de beste vond heb ik alweer achter me liggen...
Tof.. enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:39 schreef the900 het volgende:
wat een snelheid voor de tijd van de dag zeg
ligt eraan wat de eisen van die functie zijn.quote:
gezellig in elk geval. ik ben blij dat BeF weer zo opgeleefd is, het is toch een aardige tijd behoorlijk dood geweestquote:
ik ben de baas, dus ik kan zo zorgen dat jij er aan voldoetquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef the900 het volgende:
[..]
ligt eraan wat de eisen van die functie zijn.
Werk eens niet zo samen jullie...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En geheel goed vertaald door deze meneer.
verklaard het woordje STERFT ook weer,,quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef xwrrw het volgende:
[..]
vooral als jij een ban hebtquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef the900 het volgende:
[..]
gezellig in elk geval. ik ben blij dat BeF weer zo opgeleefd is, het is toch een aardige tijd behoorlijk dood geweest
Ik dacht dat vertalen meer iets voor J. was!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef xwrrw het volgende:
[..]
nu weet ik nog niet wat ik moet doen en of ik die functie wel wilquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben de baas, dus ik kan zo zorgen dat jij er aan voldoet
scheelde het echt zo?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vooral als jij een ban hebt
En daar heb jij weer een punt..quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht dat vertalen meer iets voor J. was!
bijna 7 uurtjes slaap. best te doenquote:
Of een schilderij van Monet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
En daar heb jij weer een punt..
Wat een boel punten in dit topic.. damn lijkt wel een spijkerbed..
Mits niet in bad.quote:
quote:
iets of iemand die je wakker maakt.quote:
hoewel ik zelf meer fan ben van artiesten als Gaudi en Daliquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mits niet in bad.
[..]
Pointilisme..
zeer irritant object dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:45 schreef the900 het volgende:
[..]
iets of iemand die je wakker maakt.
als je het wel doet krijg je geen spijtquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:43 schreef the900 het volgende:
[..]
nu weet ik nog niet wat ik moet doen en of ik die functie wel wil
ir·ri·tant (bn.)quote:
Niet als je de afgelopen week aan tien of meer gewend benquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:44 schreef the900 het volgende:
[..]
bijna 7 uurtjes slaap. best te doen
Geloof mij een leven zonder wekker is heeeeeel erg relaxedquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef the900 het volgende:
[..]
ir·ri·tant (bn.)
1 ergerlijk, in hoge mate vervelend
In dat opzicht wel. Hoewel het leven zonder wekker ook vervelend zou zijn.
ik krijg sowieso nooit spijt. ik doe het dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je het wel doet krijg je geen spijt
als je het niet doet ook
eehm. Chicks with dicks?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dacht dat vrouwen daar alleen last van hadden
Je zou hem ook "cerror" kunnen noemen.. als je van die conclusie uitgaat..quote:
ligt eraan. je kan ook gewoon een wekker aanschaffen voor de momenten dat je hem toevallig een keer nodig hebtquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Geloof mij een leven zonder wekker is heeeeeel erg relaxed
quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:48 schreef the900 het volgende:
[..]
ik krijg sowieso nooit spijt. ik doe het dus.
en nu?
nee, maar een odol in je rug prikkend is best 'hinderlijk'quote:[..]
eehm. Chicks with dicks?
gras is groen, maar niet alles wat groen is noemen we gras.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zou hem ook "cerror" kunnen noemen.. als je van die conclusie uitgaat..
in dat opzicht heb ik er nooit last van gehad. gelukkig.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, maar een odol in je rug prikkend is best 'hinderlijk'
Moet je wel wakker worden naast iemand VM.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dacht dat vrouwen daar alleen last van hadden
ik weet er dan meestal wel raad meequote:Op vrijdag 2 december 2005 02:49 schreef the900 het volgende:
[..]
in dat opzicht heb ik er nooit last van gehad. gelukkig.
Afgelopen weken 's avonds en snachts gwerkt, daarna fok, daarna slaap, daarna werk, fok, slaap enz enz enzquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:49 schreef the900 het volgende:
[..]
ligt eraan. je kan ook gewoon een wekker aanschaffen voor de momenten dat je hem toevallig een keer nodig hebt
maar ik ben het met je eens dat het heerlijk relaxed is een tijdje zonder tijd te leven. Mijn ritme past zich dan autoimatisch aan aan een etmaal van 27 uur, dus het is elke keer weer lichter/donkerder als ik opsta en ga slapen.
Ik geloof dat ik mijn eerste opdracht heb ontvangen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:50 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Moet je wel wakker worden naast iemand VM.
nee hoor, mijn dildo heeft ook wel eens last van een odolquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:50 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Moet je wel wakker worden naast iemand VM.
mijn ex ook. wel lastig dat zij altijd 3 a 4 uur eerder wakker werd dan ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik weet er dan meestal wel raad mee![]()
het zou erg zijn als dat niet zo wasquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee hoor, mijn dildo heeft ook wel eens last van een odol
jij mag niet meer radenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:50 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn eerste opdracht heb ontvangen.
dan ga ik zo wel gewoon slapenquote:
o, ik laat mijn slapies meestal wel even slapen, anders heb ik er niets aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:51 schreef the900 het volgende:
[..]
mijn ex ook. wel lastig dat zij altijd 3 a 4 uur eerder wakker werd dan ik.
ik had echt een chronisch slaapgebrek na een paar maanden met haar.
de helft van de keren duurde het zo lang voor ik wakker was dat ze gefrustreerd wat anders ging doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, ik laat mijn slapies meestal wel even slapen, anders heb ik er niets aan![]()
ik ga dan meestal afwassenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:53 schreef the900 het volgende:
[..]
de helft van de keren duurde het zo lang voor ik wakker was dat ze gefrustreerd wat anders ging doen
moet ze me maar niet zo vroeg wakker maken
zulke dingen iddquote:
voor goede sex hoef je niet een stelletje te zijn hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:55 schreef the900 het volgende:
[..]
zulke dingen idd
het heeft toch zijn voordelen vrijgezel zijn
hoewel ik 1,5 jaar wel watlang begin te vinden.
je weet half niet hoe belangrijk de randjes zijn,,quote:
das waar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
voor goede sex hoef je niet een stelletje te zijn hoor![]()
Inderdaad niet de kantjes er vanaf lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:57 schreef dazzled het volgende:
[..]
je weet half niet hoe belangrijk de randjes zijn,,
ook voor de sex he uiteraard
dat zal zeer onfatsoenlijk zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:59 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Inderdaad niet de kantjes er vanaf lopen.
met sex loop ik nooit de kantjes er af...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:59 schreef xwrrw het volgende:
[..]
trusten skeetsjequote:Op vrijdag 2 december 2005 03:00 schreef the900 het volgende:
maar nu ga ik slapen dus.
truste allemaal![]()
Nee, dat moet je eraf scheuren met je tandenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:59 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En hoe zit dat met randgebruik in de laatste fase?quote:
Tabak, gozertquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:00 schreef the900 het volgende:
maar nu ga ik slapen dus.
truste allemaal![]()
jah, daar zou ik het graag even over willen hebben,, dat is toch weer een verkeerde benaming he..quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:02 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En hoe zit dat met randgebruik in de laatste fase?
Of randgroepjongeren?
Inderdaad foute targetting.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:03 schreef dazzled het volgende:
[..]
jah, daar zou ik het graag even over willen hebben,, dat is toch weer een verkeerde benaming he..
groep, tsjah, een groepering,, maar die rand, ik vind het een verkeerde manier van rasteren
Omheinings-schavuiten?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:05 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Inderdaad foute targetting.
Misschien moet er een nieuwe benaming komen voor ze gezien ze niet relevant zijn voor het op oog bedoelde taak!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:08 schreef dazzled het volgende:
iedereen al naar bed ofzo?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:08 schreef dazzled het volgende:
iedereen al naar bed ofzo?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Ja, van zulke replies gaat ook niet echt bruisen, denk je wel?
Er valt weinig te rellen of om ff een lolletje over te maken.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Ja, van zulke replies gaat ook niet echt bruisen, denk je wel?
Het was vanmiddag gewoon te grappig en dat kan niet overtroffen worden! Dat is het gewoonquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er valt weinig te rellen of om ff een lolletje over te maken.....
Dat schat ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het was vanmiddag gewoon te grappig en dat kan niet overtroffen worden! Dat is het gewoon
Mjah zulks een lachwekkende mensen zijn niet meer online om 3.14quote:
Ga slapen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er valt weinig te rellen of om ff een lolletje over te maken.....
je komt als geroepenquote:
Ontelbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
je komt als geroepenhoeveel mannen heb je deze week gepijpt?
Niet te snel, we gaan turfen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Des te sneller kun je je nest opzoeken. Voor je eigen bestwil.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:19 schreef DeLeider het volgende:
o
[..]
KANKER! zo is het ook niet leuk
Het is wel heel toevallig. mjj is gewoon een kloon van c.!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hehehe! PWNED!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Des te sneller kun je je nest opzoeken. Voor je eigen bestwil.
Je vriendin, bij je beste vriend op het moment. Tenzij je beste vriend Cerror is, dan klopt deze informatie niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef dazzled het volgende:
wow, ik lees PIJPEN, waar!??
MAAR!! ik kan nog niet slapen!! Geile slet die je d'r bentquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Des te sneller kun je je nest opzoeken. Voor je eigen bestwil.
informatie is niet je sterkste punt of wel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je vriendin, bij je beste vriend op het moment. Tenzij je beste vriend Cerror is, dan klopt deze informatie niet.
Jij hebt stiekum zitten lurken de hele avond!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je vriendin, bij je beste vriend op het moment. Tenzij je beste vriend Cerror is, dan klopt deze informatie niet.
Dan moet je ook niet huilen dat je ziek bent, endezo. Slaap is de beste medicatie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
MAAR!! ik kan nog niet slapen!! Geile slet die je d'r bent
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
je verwart het met in laten slapenquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen dat je ziek bent, endezo. Slaap is de beste medicatie.
Ga eensch dood, dat is de beste medicatie voor een kankerhoofd als het jouwequote:Op vrijdag 2 december 2005 03:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen dat je ziek bent, endezo. Slaap is de beste medicatie.
Altijd. Altijd meelurkend naar domme posts, die ik vervolgens tegen je kan gebruiken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij hebt stiekum zitten lurken de hele avond!
Scheelt dat ik die dan niet neerzetquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:25 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Altijd. Altijd meelurkend naar domme posts, die ik vervolgens tegen je kan gebruiken.
Bedankt voor het ongetwijfeld goedbedoelde advies.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ga eensch dood, dat is de beste medicatie voor een kankerhoofd als het jouwe
Zulks is zeker goedbedoeld en absoluut niet persoonlijk....quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Bedankt voor het ongetwijfeld goedbedoelde advies.
Maar natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulks is zeker goedbedoeld en absoluut niet persoonlijk....
pwnage gegen Mayo!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef dazzled het volgende:
[..]
informatie is niet je sterkste punt of wel?
Spuit 11.quote:
Kanker, neen. Teveel kerstliedjes. Vanochtend eerste paar uur bij muziek 'Let it snow' moeten zingen.quote:
Kijk: mij kan je neersabelen wat je wilt.quote:
nog meer sneeuw??quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kanker, neen. Teveel kerstliedjes. Vanochtend eerste paar uur bij muziek 'Let it snow' moeten zingen..
Muzieklesquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kanker, neen. Teveel kerstliedjes. Vanochtend eerste paar uur bij muziek 'Let it snow' moeten zingen..
Neen. Het enige dat ik tegen hem kan gebruiken is dat 'ie bevriend is met jou.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:31 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Kijk: mij kan je neersabelen wat je wilt.
Alsof jij een jaren geleden beter uitzag dan nu.
Maar GJ ken je totaal niet.
quote:
Komop mayo, dat kan beter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen. Het enige dat ik tegen hem kan gebruiken is dat 'ie bevriend is met jou..
neh daar schiet je niet veel mee op dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen. Het enige dat ik tegen hem kan gebruiken is dat 'ie bevriend is met jou..
Neen Cer, on second thought, ik wil je niet onnodig kwetsen.quote:
Maakt niet uit... every dog has it's day, het gebeurt zelfsch bij de beste.... enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen Cer, on second thought, ik wil je niet onnodig kwetsen.
Dat meen ik helemaal niet.
M'n inspiratie is gewoon op, weg, verdwenen.
zo begin ik ook te denkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef rompompom het volgende:
Lamme bende hier, ik ga wel schlapen
Schlemiel, its.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maakt niet uit... every dog has it's day, het gebeurt zelfsch bij de beste.... enzo
Uit pure verveling zou ik je bijna willen nuecken......quote:
Niet onnodig kwetsenquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen Cer, on second thought, ik wil je niet onnodig kwetsen.
Dat meen ik helemaal niet.
M'n inspiratie is gewoon op, weg, verdwenen.
Succes en doe ze de groeten van me!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:44 schreef dazzled het volgende:
ok,, veel succes met het debat..
ik ga me knuffelcollectie opzoeken
Weet ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uit pure verveling zou ik je bijna willen nuecken......
Sega en hester?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:44 schreef dazzled het volgende:
ok,, veel succes met het debat..
ik ga me knuffelcollectie opzoeken
Dat wist ik zelfs.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs.
Damn, wat doe je dat goed.
Druk. Potentieel vriendje endezo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ben je nog druk op msn of zullen we ff cammen?
Er staat wel meerdere foto's van mij op het internet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:48 schreef rompompom het volgende:
Ik heb een foto van PC-freak op inet gevonden!
Max?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Druk. Potentieel vriendje endezo.
Sta je toch even perplex heeeeeeee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs.
Damn, wat doe je dat goed.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er staat wel meerdere foto's van mij op het internet.. Welke heb je nu weer gevonden?
Eigenlijk niet echt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Sta je toch even perplex heeeeeeee.
Ik heb het hier niet over exen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Max?
Oh ja, ik zou nog steeds met hem zuipen.
Dat kan ik niet zijn, ik heb namelijk geen orrbel.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ah! dan cammen we over 2 weken wel
Ok, wat is je nieuwe neukprojectiel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over exen..
Max heeft me geblockt, en terecht..
Jij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:52 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ok, wat is je nieuwe neukprojectiel?
Geen fokker dus?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij..
HAHAHAHAHHAHAHA, was dat even schrikken.
Neen, noone you know.
Neen.quote:
Weet ik, ik ben Fok! moe.quote:
- eind t +sten.quote:
Te lastig voor je in alcohol drijvende hersentjes?quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:01 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En nog wel een rebus zo op het eind.
Ga weg dan....quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Te lastig voor je in alcohol drijvende hersentjes?
'Trusten' stond er.
Een hele slechte inderdaad!quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:43 schreef moomphs het volgende:
Kutkick.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:33 schreef Misstique het volgende:
Pas 11.30 en nu al zin om me te bezatten![]()
Moet nog werken om vier uurquote:
Ik moet nog werken tot half 6quote:
nee, ik bestuur deze computer vanuit mijn dromenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:43 schreef dazzled het volgende:
zo, weer wakker?
Heujquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:21 schreef the900 het volgende:
Holla.
Hoi tieten!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:38 schreef moomphs het volgende:
Hoi.
Het is pas net 2 uur geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef jackxl het volgende:
BEF uitspraken ??????
rond vieren met z'n 6en bieren
En ik ben net 20 minuten uit bed..quote:
ik echt netquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik ben net 20 minuten uit bed..
Ik al sinds 11 uur, maar evengoed nog geen fuck gedaan afgezien van een beetje opruimenquote:
Opruimen is een goed plan...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik al sinds 11 uur, maar evengoed nog geen fuck gedaan afgezien van een beetje opruimen
Het tragische lot van de werkende klasse. Nog enkele maanden, en dan zal ook ik er aan moeten geloven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef Misstique het volgende:
* Misstique met weemoed terug denkt aan haar studententijd![]()
Sterkte! Je zult het nodig hebben..quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Het tragische lot van de werkende klasse. Nog enkele maanden, en dan zal ook ik er aan moeten geloven.
Jaja, de tijd van laveloze sex en tot 15.00 in je bed liggen is voorbij voor jou.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef Misstique het volgende:
Stelletje luie in-hun-nest-blijven-plakken losers!
Ik was er gvd al om 6.30 uur uit!!!!!!
* Misstique met weemoed terug denkt aan haar studententijd![]()
Kloptquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jaja, de tijd van laveloze sex en tot 15.00 in je bed liggen is voorbij voor jou.....
Daarentegen hoef ik me geen zorgen meer te maken over stufi en examensquote:
Mwoah dat doe ik ook niet.... kzou het wel moeten doen, maar tochquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarentegen hoef ik me geen zorgen meer te maken over stufi en examens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |