je weet half niet hoe belangrijk de randjes zijn,,quote:
das waar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
voor goede sex hoef je niet een stelletje te zijn hoor![]()
Inderdaad niet de kantjes er vanaf lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:57 schreef dazzled het volgende:
[..]
je weet half niet hoe belangrijk de randjes zijn,,
ook voor de sex he uiteraard
dat zal zeer onfatsoenlijk zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:59 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Inderdaad niet de kantjes er vanaf lopen.
met sex loop ik nooit de kantjes er af...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:59 schreef xwrrw het volgende:
[..]
trusten skeetsjequote:Op vrijdag 2 december 2005 03:00 schreef the900 het volgende:
maar nu ga ik slapen dus.
truste allemaal![]()
Nee, dat moet je eraf scheuren met je tandenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:59 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En hoe zit dat met randgebruik in de laatste fase?quote:
Tabak, gozertquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:00 schreef the900 het volgende:
maar nu ga ik slapen dus.
truste allemaal![]()
jah, daar zou ik het graag even over willen hebben,, dat is toch weer een verkeerde benaming he..quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:02 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En hoe zit dat met randgebruik in de laatste fase?
Of randgroepjongeren?
Inderdaad foute targetting.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:03 schreef dazzled het volgende:
[..]
jah, daar zou ik het graag even over willen hebben,, dat is toch weer een verkeerde benaming he..
groep, tsjah, een groepering,, maar die rand, ik vind het een verkeerde manier van rasteren
Omheinings-schavuiten?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:05 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Inderdaad foute targetting.
Misschien moet er een nieuwe benaming komen voor ze gezien ze niet relevant zijn voor het op oog bedoelde taak!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:08 schreef dazzled het volgende:
iedereen al naar bed ofzo?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:08 schreef dazzled het volgende:
iedereen al naar bed ofzo?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Ja, van zulke replies gaat ook niet echt bruisen, denk je wel?
Er valt weinig te rellen of om ff een lolletje over te maken.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Ja, van zulke replies gaat ook niet echt bruisen, denk je wel?
Het was vanmiddag gewoon te grappig en dat kan niet overtroffen worden! Dat is het gewoonquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er valt weinig te rellen of om ff een lolletje over te maken.....
Dat schat ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het was vanmiddag gewoon te grappig en dat kan niet overtroffen worden! Dat is het gewoon
Mjah zulks een lachwekkende mensen zijn niet meer online om 3.14quote:
Ga slapen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er valt weinig te rellen of om ff een lolletje over te maken.....
je komt als geroepenquote:
Ontelbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
je komt als geroepenhoeveel mannen heb je deze week gepijpt?
Niet te snel, we gaan turfen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Des te sneller kun je je nest opzoeken. Voor je eigen bestwil.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:19 schreef DeLeider het volgende:
o
[..]
KANKER! zo is het ook niet leuk
Het is wel heel toevallig. mjj is gewoon een kloon van c.!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hehehe! PWNED!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Des te sneller kun je je nest opzoeken. Voor je eigen bestwil.
Je vriendin, bij je beste vriend op het moment. Tenzij je beste vriend Cerror is, dan klopt deze informatie niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef dazzled het volgende:
wow, ik lees PIJPEN, waar!??
MAAR!! ik kan nog niet slapen!! Geile slet die je d'r bentquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Des te sneller kun je je nest opzoeken. Voor je eigen bestwil.
informatie is niet je sterkste punt of wel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je vriendin, bij je beste vriend op het moment. Tenzij je beste vriend Cerror is, dan klopt deze informatie niet.
Jij hebt stiekum zitten lurken de hele avond!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je vriendin, bij je beste vriend op het moment. Tenzij je beste vriend Cerror is, dan klopt deze informatie niet.
Dan moet je ook niet huilen dat je ziek bent, endezo. Slaap is de beste medicatie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
MAAR!! ik kan nog niet slapen!! Geile slet die je d'r bent
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
je verwart het met in laten slapenquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen dat je ziek bent, endezo. Slaap is de beste medicatie.
Ga eensch dood, dat is de beste medicatie voor een kankerhoofd als het jouwequote:Op vrijdag 2 december 2005 03:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen dat je ziek bent, endezo. Slaap is de beste medicatie.
Altijd. Altijd meelurkend naar domme posts, die ik vervolgens tegen je kan gebruiken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij hebt stiekum zitten lurken de hele avond!
Scheelt dat ik die dan niet neerzetquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:25 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Altijd. Altijd meelurkend naar domme posts, die ik vervolgens tegen je kan gebruiken.
Bedankt voor het ongetwijfeld goedbedoelde advies.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ga eensch dood, dat is de beste medicatie voor een kankerhoofd als het jouwe
Zulks is zeker goedbedoeld en absoluut niet persoonlijk....quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Bedankt voor het ongetwijfeld goedbedoelde advies.
Maar natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulks is zeker goedbedoeld en absoluut niet persoonlijk....
pwnage gegen Mayo!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef dazzled het volgende:
[..]
informatie is niet je sterkste punt of wel?
Spuit 11.quote:
Kanker, neen. Teveel kerstliedjes. Vanochtend eerste paar uur bij muziek 'Let it snow' moeten zingen.quote:
Kijk: mij kan je neersabelen wat je wilt.quote:
nog meer sneeuw??quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kanker, neen. Teveel kerstliedjes. Vanochtend eerste paar uur bij muziek 'Let it snow' moeten zingen..
Muzieklesquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kanker, neen. Teveel kerstliedjes. Vanochtend eerste paar uur bij muziek 'Let it snow' moeten zingen..
Neen. Het enige dat ik tegen hem kan gebruiken is dat 'ie bevriend is met jou.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:31 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Kijk: mij kan je neersabelen wat je wilt.
Alsof jij een jaren geleden beter uitzag dan nu.
Maar GJ ken je totaal niet.
quote:
Komop mayo, dat kan beter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen. Het enige dat ik tegen hem kan gebruiken is dat 'ie bevriend is met jou..
neh daar schiet je niet veel mee op dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen. Het enige dat ik tegen hem kan gebruiken is dat 'ie bevriend is met jou..
Neen Cer, on second thought, ik wil je niet onnodig kwetsen.quote:
Maakt niet uit... every dog has it's day, het gebeurt zelfsch bij de beste.... enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen Cer, on second thought, ik wil je niet onnodig kwetsen.
Dat meen ik helemaal niet.
M'n inspiratie is gewoon op, weg, verdwenen.
zo begin ik ook te denkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef rompompom het volgende:
Lamme bende hier, ik ga wel schlapen
Schlemiel, its.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maakt niet uit... every dog has it's day, het gebeurt zelfsch bij de beste.... enzo
Uit pure verveling zou ik je bijna willen nuecken......quote:
Niet onnodig kwetsenquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen Cer, on second thought, ik wil je niet onnodig kwetsen.
Dat meen ik helemaal niet.
M'n inspiratie is gewoon op, weg, verdwenen.
Succes en doe ze de groeten van me!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:44 schreef dazzled het volgende:
ok,, veel succes met het debat..
ik ga me knuffelcollectie opzoeken
Weet ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uit pure verveling zou ik je bijna willen nuecken......
Sega en hester?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:44 schreef dazzled het volgende:
ok,, veel succes met het debat..
ik ga me knuffelcollectie opzoeken
Dat wist ik zelfs.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs.
Damn, wat doe je dat goed.
Druk. Potentieel vriendje endezo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ben je nog druk op msn of zullen we ff cammen?
Er staat wel meerdere foto's van mij op het internet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:48 schreef rompompom het volgende:
Ik heb een foto van PC-freak op inet gevonden!
Max?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Druk. Potentieel vriendje endezo.
Sta je toch even perplex heeeeeeee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs.
Damn, wat doe je dat goed.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er staat wel meerdere foto's van mij op het internet.. Welke heb je nu weer gevonden?
Eigenlijk niet echt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Sta je toch even perplex heeeeeeee.
Ik heb het hier niet over exen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Max?
Oh ja, ik zou nog steeds met hem zuipen.
Dat kan ik niet zijn, ik heb namelijk geen orrbel.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ah! dan cammen we over 2 weken wel
Ok, wat is je nieuwe neukprojectiel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over exen..
Max heeft me geblockt, en terecht..
Jij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:52 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ok, wat is je nieuwe neukprojectiel?
Geen fokker dus?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij..
HAHAHAHAHHAHAHA, was dat even schrikken.
Neen, noone you know.
Neen.quote:
Weet ik, ik ben Fok! moe.quote:
- eind t +sten.quote:
Te lastig voor je in alcohol drijvende hersentjes?quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:01 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En nog wel een rebus zo op het eind.
Ga weg dan....quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Te lastig voor je in alcohol drijvende hersentjes?
'Trusten' stond er.
Een hele slechte inderdaad!quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:43 schreef moomphs het volgende:
Kutkick.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:33 schreef Misstique het volgende:
Pas 11.30 en nu al zin om me te bezatten![]()
Ik moet nog werken tot half 6quote:
nee, ik bestuur deze computer vanuit mijn dromenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:43 schreef dazzled het volgende:
zo, weer wakker?
Heujquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:21 schreef the900 het volgende:
Holla.
Het is pas net 2 uur geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef jackxl het volgende:
BEF uitspraken ??????
rond vieren met z'n 6en bieren
En ik ben net 20 minuten uit bed..quote:
ik echt netquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik ben net 20 minuten uit bed..
Opruimen is een goed plan...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik al sinds 11 uur, maar evengoed nog geen fuck gedaan afgezien van een beetje opruimen
Het tragische lot van de werkende klasse. Nog enkele maanden, en dan zal ook ik er aan moeten geloven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef Misstique het volgende:
* Misstique met weemoed terug denkt aan haar studententijd![]()
Sterkte! Je zult het nodig hebben..quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Het tragische lot van de werkende klasse. Nog enkele maanden, en dan zal ook ik er aan moeten geloven.
Jaja, de tijd van laveloze sex en tot 15.00 in je bed liggen is voorbij voor jou.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef Misstique het volgende:
Stelletje luie in-hun-nest-blijven-plakken losers!
Ik was er gvd al om 6.30 uur uit!!!!!!
* Misstique met weemoed terug denkt aan haar studententijd![]()
Kloptquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jaja, de tijd van laveloze sex en tot 15.00 in je bed liggen is voorbij voor jou.....
Daarentegen hoef ik me geen zorgen meer te maken over stufi en examensquote:
Mwoah dat doe ik ook niet.... kzou het wel moeten doen, maar tochquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarentegen hoef ik me geen zorgen meer te maken over stufi en examens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |