je weet half niet hoe belangrijk de randjes zijn,,quote:
das waar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
voor goede sex hoef je niet een stelletje te zijn hoor![]()
Inderdaad niet de kantjes er vanaf lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:57 schreef dazzled het volgende:
[..]
je weet half niet hoe belangrijk de randjes zijn,,
ook voor de sex he uiteraard
dat zal zeer onfatsoenlijk zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:59 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Inderdaad niet de kantjes er vanaf lopen.
met sex loop ik nooit de kantjes er af...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:59 schreef xwrrw het volgende:
[..]
trusten skeetsjequote:Op vrijdag 2 december 2005 03:00 schreef the900 het volgende:
maar nu ga ik slapen dus.
truste allemaal![]()
Nee, dat moet je eraf scheuren met je tandenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:59 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En hoe zit dat met randgebruik in de laatste fase?quote:
Tabak, gozertquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:00 schreef the900 het volgende:
maar nu ga ik slapen dus.
truste allemaal![]()
jah, daar zou ik het graag even over willen hebben,, dat is toch weer een verkeerde benaming he..quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:02 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En hoe zit dat met randgebruik in de laatste fase?
Of randgroepjongeren?
Inderdaad foute targetting.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:03 schreef dazzled het volgende:
[..]
jah, daar zou ik het graag even over willen hebben,, dat is toch weer een verkeerde benaming he..
groep, tsjah, een groepering,, maar die rand, ik vind het een verkeerde manier van rasteren
Omheinings-schavuiten?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:05 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Inderdaad foute targetting.
Misschien moet er een nieuwe benaming komen voor ze gezien ze niet relevant zijn voor het op oog bedoelde taak!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:08 schreef dazzled het volgende:
iedereen al naar bed ofzo?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:08 schreef dazzled het volgende:
iedereen al naar bed ofzo?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Ja, van zulke replies gaat ook niet echt bruisen, denk je wel?
Er valt weinig te rellen of om ff een lolletje over te maken.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Ja, van zulke replies gaat ook niet echt bruisen, denk je wel?
Het was vanmiddag gewoon te grappig en dat kan niet overtroffen worden! Dat is het gewoonquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er valt weinig te rellen of om ff een lolletje over te maken.....
Dat schat ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het was vanmiddag gewoon te grappig en dat kan niet overtroffen worden! Dat is het gewoon
Mjah zulks een lachwekkende mensen zijn niet meer online om 3.14quote:
Ga slapen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er valt weinig te rellen of om ff een lolletje over te maken.....
je komt als geroepenquote:
Ontelbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
je komt als geroepenhoeveel mannen heb je deze week gepijpt?
Niet te snel, we gaan turfen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Des te sneller kun je je nest opzoeken. Voor je eigen bestwil.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:19 schreef DeLeider het volgende:
o
[..]
KANKER! zo is het ook niet leuk
Het is wel heel toevallig. mjj is gewoon een kloon van c.!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hehehe! PWNED!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Des te sneller kun je je nest opzoeken. Voor je eigen bestwil.
Je vriendin, bij je beste vriend op het moment. Tenzij je beste vriend Cerror is, dan klopt deze informatie niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef dazzled het volgende:
wow, ik lees PIJPEN, waar!??
MAAR!! ik kan nog niet slapen!! Geile slet die je d'r bentquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Des te sneller kun je je nest opzoeken. Voor je eigen bestwil.
informatie is niet je sterkste punt of wel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je vriendin, bij je beste vriend op het moment. Tenzij je beste vriend Cerror is, dan klopt deze informatie niet.
Jij hebt stiekum zitten lurken de hele avond!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je vriendin, bij je beste vriend op het moment. Tenzij je beste vriend Cerror is, dan klopt deze informatie niet.
Dan moet je ook niet huilen dat je ziek bent, endezo. Slaap is de beste medicatie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
MAAR!! ik kan nog niet slapen!! Geile slet die je d'r bent
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
je verwart het met in laten slapenquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen dat je ziek bent, endezo. Slaap is de beste medicatie.
Ga eensch dood, dat is de beste medicatie voor een kankerhoofd als het jouwequote:Op vrijdag 2 december 2005 03:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen dat je ziek bent, endezo. Slaap is de beste medicatie.
Altijd. Altijd meelurkend naar domme posts, die ik vervolgens tegen je kan gebruiken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij hebt stiekum zitten lurken de hele avond!
Scheelt dat ik die dan niet neerzetquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:25 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Altijd. Altijd meelurkend naar domme posts, die ik vervolgens tegen je kan gebruiken.
Bedankt voor het ongetwijfeld goedbedoelde advies.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ga eensch dood, dat is de beste medicatie voor een kankerhoofd als het jouwe
Zulks is zeker goedbedoeld en absoluut niet persoonlijk....quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Bedankt voor het ongetwijfeld goedbedoelde advies.
Maar natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulks is zeker goedbedoeld en absoluut niet persoonlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |