Werk eens niet zo samen jullie...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En geheel goed vertaald door deze meneer.
verklaard het woordje STERFT ook weer,,quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef xwrrw het volgende:
[..]
vooral als jij een ban hebtquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef the900 het volgende:
[..]
gezellig in elk geval. ik ben blij dat BeF weer zo opgeleefd is, het is toch een aardige tijd behoorlijk dood geweest
Ik dacht dat vertalen meer iets voor J. was!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef xwrrw het volgende:
[..]
nu weet ik nog niet wat ik moet doen en of ik die functie wel wilquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben de baas, dus ik kan zo zorgen dat jij er aan voldoet
scheelde het echt zo?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vooral als jij een ban hebt
En daar heb jij weer een punt..quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht dat vertalen meer iets voor J. was!
bijna 7 uurtjes slaap. best te doenquote:
Of een schilderij van Monet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
En daar heb jij weer een punt..
Wat een boel punten in dit topic.. damn lijkt wel een spijkerbed..
Mits niet in bad.quote:
quote:
iets of iemand die je wakker maakt.quote:
hoewel ik zelf meer fan ben van artiesten als Gaudi en Daliquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mits niet in bad.
[..]
Pointilisme..
zeer irritant object dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:45 schreef the900 het volgende:
[..]
iets of iemand die je wakker maakt.
als je het wel doet krijg je geen spijtquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:43 schreef the900 het volgende:
[..]
nu weet ik nog niet wat ik moet doen en of ik die functie wel wil
ir·ri·tant (bn.)quote:
Niet als je de afgelopen week aan tien of meer gewend benquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:44 schreef the900 het volgende:
[..]
bijna 7 uurtjes slaap. best te doen
Geloof mij een leven zonder wekker is heeeeeel erg relaxedquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef the900 het volgende:
[..]
ir·ri·tant (bn.)
1 ergerlijk, in hoge mate vervelend
In dat opzicht wel. Hoewel het leven zonder wekker ook vervelend zou zijn.
ik krijg sowieso nooit spijt. ik doe het dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je het wel doet krijg je geen spijt
als je het niet doet ook
eehm. Chicks with dicks?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dacht dat vrouwen daar alleen last van hadden
Je zou hem ook "cerror" kunnen noemen.. als je van die conclusie uitgaat..quote:
ligt eraan. je kan ook gewoon een wekker aanschaffen voor de momenten dat je hem toevallig een keer nodig hebtquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Geloof mij een leven zonder wekker is heeeeeel erg relaxed
quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:48 schreef the900 het volgende:
[..]
ik krijg sowieso nooit spijt. ik doe het dus.
en nu?
nee, maar een odol in je rug prikkend is best 'hinderlijk'quote:[..]
eehm. Chicks with dicks?
gras is groen, maar niet alles wat groen is noemen we gras.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zou hem ook "cerror" kunnen noemen.. als je van die conclusie uitgaat..
in dat opzicht heb ik er nooit last van gehad. gelukkig.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, maar een odol in je rug prikkend is best 'hinderlijk'
Moet je wel wakker worden naast iemand VM.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dacht dat vrouwen daar alleen last van hadden
ik weet er dan meestal wel raad meequote:Op vrijdag 2 december 2005 02:49 schreef the900 het volgende:
[..]
in dat opzicht heb ik er nooit last van gehad. gelukkig.
Afgelopen weken 's avonds en snachts gwerkt, daarna fok, daarna slaap, daarna werk, fok, slaap enz enz enzquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:49 schreef the900 het volgende:
[..]
ligt eraan. je kan ook gewoon een wekker aanschaffen voor de momenten dat je hem toevallig een keer nodig hebt
maar ik ben het met je eens dat het heerlijk relaxed is een tijdje zonder tijd te leven. Mijn ritme past zich dan autoimatisch aan aan een etmaal van 27 uur, dus het is elke keer weer lichter/donkerder als ik opsta en ga slapen.
Ik geloof dat ik mijn eerste opdracht heb ontvangen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:50 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Moet je wel wakker worden naast iemand VM.
nee hoor, mijn dildo heeft ook wel eens last van een odolquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:50 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Moet je wel wakker worden naast iemand VM.
mijn ex ook. wel lastig dat zij altijd 3 a 4 uur eerder wakker werd dan ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik weet er dan meestal wel raad mee![]()
het zou erg zijn als dat niet zo wasquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee hoor, mijn dildo heeft ook wel eens last van een odol
jij mag niet meer radenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:50 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn eerste opdracht heb ontvangen.
dan ga ik zo wel gewoon slapenquote:
o, ik laat mijn slapies meestal wel even slapen, anders heb ik er niets aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:51 schreef the900 het volgende:
[..]
mijn ex ook. wel lastig dat zij altijd 3 a 4 uur eerder wakker werd dan ik.
ik had echt een chronisch slaapgebrek na een paar maanden met haar.
de helft van de keren duurde het zo lang voor ik wakker was dat ze gefrustreerd wat anders ging doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, ik laat mijn slapies meestal wel even slapen, anders heb ik er niets aan![]()
ik ga dan meestal afwassenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:53 schreef the900 het volgende:
[..]
de helft van de keren duurde het zo lang voor ik wakker was dat ze gefrustreerd wat anders ging doen
moet ze me maar niet zo vroeg wakker maken
zulke dingen iddquote:
voor goede sex hoef je niet een stelletje te zijn hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:55 schreef the900 het volgende:
[..]
zulke dingen idd
het heeft toch zijn voordelen vrijgezel zijn
hoewel ik 1,5 jaar wel watlang begin te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |