Weet je nog mijn verhaal over die overdatum ice-tea"?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:29 schreef dazzled het volgende:
[..]
hoe kun je nou dood gaan van de ijsthee?
quote:
Oi!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wacht nog op een begroeting van rompompom..
Foto van je monitor!! (of voorgevel)quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damnit.. ik spuugde mn bier uit..
EEN KETTER!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]Damnit.. ik spuugde mn bier uit..
Neuh..quote:
Je bent bij nader inzien best grappig.quote:
En een heiden.. en trots erop...quote:
Bij nader inzien ben jij gewoon traag van begrip...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:32 schreef the900 het volgende:
[..]
Je bent bij nader inzien best grappig.
want?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bij nader inzien ben jij gewoon traag van begrip...
Vooroordelen zijn zoooooo 1981. Niet geheel toevallig is dat mijn geboortejaar...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:32 schreef the900 het volgende:
[..]
Je bent bij nader inzien best grappig.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:30 schreef the900 het volgende:
[..]
Foto van je monitor!! (of voorgevel)
goh, dat we dan op jouw verjaardag dan niet kerst vierenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn zoooooo 1981. Niet geheel toevallig is dat mijn geboortejaar...
dat klinkt best,, uhmm,,quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn zoooooo 1981. Niet geheel toevallig is dat mijn geboortejaar...
Ik heb welgeteld in totaal over de hele dag 3 pakken jus d'orange en 1 pak chocomelk op. Ben verdomme dus nuchter, maar ik ben al gek genoeg van mezelf.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het lijkt wel of we allemaal flink aan de drank zitten... Haal dus nog wel even een BBC voor mezelf![]()
D'r kan er maar 1 de beste zijn hequote:Op vrijdag 2 december 2005 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
goh, dat we dan op jouw verjaardag dan niet kerst vieren![]()
Hmm.. ja..quote:
Sterft..quote:
Je the900 postte het zelf tussen haakjes!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ZELFS IK VIND HET NIET MEER GRAPPIG!!!!![]()
![]()
![]()
Mijn halve verjaardag is eerste Kerstdag, dus je mag het best vieren hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
goh, dat we dan op jouw verjaardag dan niet kerst vieren![]()
ik ben gek op vuur, en roel meer van de aarde, dus jah, hij gaat voor heiden en ik voor ketterquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ja..
Jij zou eerder voor.. HEIDEN!! gaan.. maar ik zie het er in ja..
[..]
Sterft..
Krijg kanker tussen je harthaakjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je postte het zelf tussen haakjes!!!![]()
![]()
0 teveel!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je the9000 postte het zelf tussen haakjes!!!![]()
![]()
Zie je in het volgende deeltjequote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef the900 het volgende:
Wat gaat het snel!!
ik haal even wat te drinken.
Zie edit!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Krijg kanker tussen je harthaakjes
quote:
quote:
jje bent slecht in de toekomst voorspellen.quote:
het is erger als je het heden niet kan voorspellen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:37 schreef the900 het volgende:
[..]
jje bent slecht in de toekomst voorspellen.
nee schat, de tijd dat ik jou de beste vond heb ik alweer achter me liggen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
D'r kan er maar 1 de beste zijn he
Ik krijg daar dan ook niet voor betaald. Best jammer, eigenlijk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:37 schreef the900 het volgende:
[..]
jje bent slecht in de toekomst voorspellen.
Voor wie ga je nu?quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee schat, de tijd dat ik jou de beste vond heb ik alweer achter me liggen...
Goeie verklaring..quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef dazzled het volgende:
[..]
ik ben gek op vuur, en roel meer van de aarde, dus jah, hij gaat voor heiden en ik voor ketter
Zo gaat het nou altijdquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee schat, de tijd dat ik jou de beste vond heb ik alweer achter me liggen...
Tof.. enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:39 schreef the900 het volgende:
wat een snelheid voor de tijd van de dag zeg
ligt eraan wat de eisen van die functie zijn.quote:
gezellig in elk geval. ik ben blij dat BeF weer zo opgeleefd is, het is toch een aardige tijd behoorlijk dood geweestquote:
ik ben de baas, dus ik kan zo zorgen dat jij er aan voldoetquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:41 schreef the900 het volgende:
[..]
ligt eraan wat de eisen van die functie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |