Weet ik, ik ben Fok! moe.quote:
- eind t +sten.quote:
Te lastig voor je in alcohol drijvende hersentjes?quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:01 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En nog wel een rebus zo op het eind.
Ga weg dan....quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Te lastig voor je in alcohol drijvende hersentjes?
'Trusten' stond er.
Een hele slechte inderdaad!quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:43 schreef moomphs het volgende:
Kutkick.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:33 schreef Misstique het volgende:
Pas 11.30 en nu al zin om me te bezatten![]()
Ik moet nog werken tot half 6quote:
nee, ik bestuur deze computer vanuit mijn dromenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:43 schreef dazzled het volgende:
zo, weer wakker?
Heujquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:21 schreef the900 het volgende:
Holla.
Het is pas net 2 uur geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef jackxl het volgende:
BEF uitspraken ??????
rond vieren met z'n 6en bieren
En ik ben net 20 minuten uit bed..quote:
ik echt netquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik ben net 20 minuten uit bed..
Opruimen is een goed plan...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik al sinds 11 uur, maar evengoed nog geen fuck gedaan afgezien van een beetje opruimen
Het tragische lot van de werkende klasse. Nog enkele maanden, en dan zal ook ik er aan moeten geloven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef Misstique het volgende:
* Misstique met weemoed terug denkt aan haar studententijd![]()
Sterkte! Je zult het nodig hebben..quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Het tragische lot van de werkende klasse. Nog enkele maanden, en dan zal ook ik er aan moeten geloven.
Jaja, de tijd van laveloze sex en tot 15.00 in je bed liggen is voorbij voor jou.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef Misstique het volgende:
Stelletje luie in-hun-nest-blijven-plakken losers!
Ik was er gvd al om 6.30 uur uit!!!!!!
* Misstique met weemoed terug denkt aan haar studententijd![]()
Kloptquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jaja, de tijd van laveloze sex en tot 15.00 in je bed liggen is voorbij voor jou.....
Daarentegen hoef ik me geen zorgen meer te maken over stufi en examensquote:
Mwoah dat doe ik ook niet.... kzou het wel moeten doen, maar tochquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarentegen hoef ik me geen zorgen meer te maken over stufi en examens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |