pwnage gegen Mayo!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:22 schreef dazzled het volgende:
[..]
informatie is niet je sterkste punt of wel?
Spuit 11.quote:
Kanker, neen. Teveel kerstliedjes. Vanochtend eerste paar uur bij muziek 'Let it snow' moeten zingen.quote:
Kijk: mij kan je neersabelen wat je wilt.quote:
nog meer sneeuw??quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kanker, neen. Teveel kerstliedjes. Vanochtend eerste paar uur bij muziek 'Let it snow' moeten zingen..
Muzieklesquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kanker, neen. Teveel kerstliedjes. Vanochtend eerste paar uur bij muziek 'Let it snow' moeten zingen..
Neen. Het enige dat ik tegen hem kan gebruiken is dat 'ie bevriend is met jou.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:31 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Kijk: mij kan je neersabelen wat je wilt.
Alsof jij een jaren geleden beter uitzag dan nu.
Maar GJ ken je totaal niet.
quote:
Komop mayo, dat kan beter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen. Het enige dat ik tegen hem kan gebruiken is dat 'ie bevriend is met jou..
neh daar schiet je niet veel mee op dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen. Het enige dat ik tegen hem kan gebruiken is dat 'ie bevriend is met jou..
Neen Cer, on second thought, ik wil je niet onnodig kwetsen.quote:
Maakt niet uit... every dog has it's day, het gebeurt zelfsch bij de beste.... enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen Cer, on second thought, ik wil je niet onnodig kwetsen.
Dat meen ik helemaal niet.
M'n inspiratie is gewoon op, weg, verdwenen.
zo begin ik ook te denkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef rompompom het volgende:
Lamme bende hier, ik ga wel schlapen
Schlemiel, its.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maakt niet uit... every dog has it's day, het gebeurt zelfsch bij de beste.... enzo
Uit pure verveling zou ik je bijna willen nuecken......quote:
Niet onnodig kwetsenquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen Cer, on second thought, ik wil je niet onnodig kwetsen.
Dat meen ik helemaal niet.
M'n inspiratie is gewoon op, weg, verdwenen.
Succes en doe ze de groeten van me!quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:44 schreef dazzled het volgende:
ok,, veel succes met het debat..
ik ga me knuffelcollectie opzoeken
Weet ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uit pure verveling zou ik je bijna willen nuecken......
Sega en hester?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:44 schreef dazzled het volgende:
ok,, veel succes met het debat..
ik ga me knuffelcollectie opzoeken
Dat wist ik zelfs.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs.
Damn, wat doe je dat goed.
Druk. Potentieel vriendje endezo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ben je nog druk op msn of zullen we ff cammen?
Er staat wel meerdere foto's van mij op het internet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:48 schreef rompompom het volgende:
Ik heb een foto van PC-freak op inet gevonden!
Max?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Druk. Potentieel vriendje endezo.
Sta je toch even perplex heeeeeeee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:46 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs.
Damn, wat doe je dat goed.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er staat wel meerdere foto's van mij op het internet.. Welke heb je nu weer gevonden?
Eigenlijk niet echt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Sta je toch even perplex heeeeeeee.
Ik heb het hier niet over exen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Max?
Oh ja, ik zou nog steeds met hem zuipen.
Dat kan ik niet zijn, ik heb namelijk geen orrbel.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ah! dan cammen we over 2 weken wel
Ok, wat is je nieuwe neukprojectiel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over exen..
Max heeft me geblockt, en terecht..
Jij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:52 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ok, wat is je nieuwe neukprojectiel?
Geen fokker dus?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij..
HAHAHAHAHHAHAHA, was dat even schrikken.
Neen, noone you know.
Neen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |