quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oi, het is toch zo. Het is een slijmjurk!
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:02 schreef xwrrw het volgende:
Van alles kan in de wondere wereld dat c. heet.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Op je bolle hoofd!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef xwrrw het volgende:
Waar is de OP?
Smerig snel geëdit, gelukkig zagen we hetquote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef xwrrw het volgende:
Waar is de OP?
Daar op de trap, ja daar....quote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef xwrrw het volgende:
Waar is de OP?
Kweenie, ik dacht dat het moestquote:Op donderdag 1 december 2005 18:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom doen jullie altijd zo ingewikkeld met het reeksnummer? Zet er dan gewoon 256 neer..
Troe maai frent, tootallie troe.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een relletje hier en daar speeds things up
Mits goede rel.quote:
Dat is leuk.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom doen jullie altijd zo ingewikkeld met het reeksnummer? Zet er dan gewoon 256 neer..
wat het niet was want het slachtoffer liep weg.quote:
Lol is er nou wel af. Zeker nu de PUBSC ook aan het aftellen isquote:Op donderdag 1 december 2005 18:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits goede rel.
[..]
Dat is leuk..
Bier halenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:30 schreef xwrrw het volgende:
SHAG HAlEN!
Shag moek heiequote:Op donderdag 1 december 2005 18:30 schreef xwrrw het volgende:
SHAG HAlEN!
Waarom doe jij altijd zo snel over dingen...?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:30 schreef xwrrw het volgende:
SHAG HAlEN!
Ik haat dingen, en ik moest het nog halen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:32 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd zo snel over dingen...?.
Ik haat dingen ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:33 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ik haat dingen, en ik moest het nog halen.
`quote:Op donderdag 1 december 2005 18:32 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd zo snel over dingen...?.
Dingen zijn juist tof. Stomme goth.quote:
niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
`
Je gaat me neit vertellen dat je het ok vind als een jongen z'n zaad in 3 minuten achter in je strot spuit en vervolgens gaat slapen... of wel?
Zei ik dat dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
`
Je gaat me neit vertellen dat je het ok vind als een jongen z'n zaad in 3 minuten achter in je strot spuit en vervolgens gaat slapen... of wel?
DL denkt vaak aan sex.quote:
Neuh, zo vatte jij het op.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je zei het op een belachelijk makende manier....
Het is bijna betreurenswaardig.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:36 schreef xwrrw het volgende:
[..]
DL denkt vaak aan sex.
Hij is ook maar een man.
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:36 schreef xwrrw het volgende:
[..]
DL denkt vaak aan sex.
Hij is ook maar een man. jongetje
Er staat waarschijnlijk iemand in m'n aura.quote:
Zolang we geen romeinse cijfers gebruik vind ik alles wel goed, dat vind ik altijd zo irritant rekenen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:31 schreef Talietje het volgende:
er kunnen nou wel weer gewoon cijfertjes gebruikt worden ipv dat 250+ nogwat
Vooral met bier op is het een beleving.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zolang we geen romeinse cijfers gebruik vind ik alles wel goed, dat vind ik altijd zo irritant rekenen.
Sjee, gaan we spiritueel doen?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Er staat waarschijnlijk iemand in m'n aura.
Foutje, moet kunnen.
Wat bij cerror spiritueel inhoud: De film Casper.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:40 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Sjee, gaan we spiritueel doen?.
Hm, hm.. Interessant..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:42 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Wat bij cerror spiritueel inhoud: De film Casper.
En met bier op word zelfs de film Conan the destroyer spiritueel voor me.quote:
Alles met bier...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:39 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Vooral met bier op is het een beleving.
Wacht maar eens tot je paddo's op hebt. Dan wordt het hoesje van een dvd al zo spiritueel dat je hem in de achtertuin moet begravenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En met bier op word zelfs de film Conan the destroyer spiritueel voor me.
Ligt eraan wie betaalt.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:45 schreef Janetje het volgende:
Een kop chocomel gaan drinken op het station, met een vriendinnetje is tof..
dankequote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef Snakey het volgende:
256 it is.
hoe gaat het liedje?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Yay! Ik heb het liedje gevonden waar ik al tijden naar zocht! Maar zonder artiestennaam en songtitel is dat nogal lastig hè...
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:42 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Wat bij cerror spiritueel inhoud: De film Casper.
ik oook net gedaaanquote:Op donderdag 1 december 2005 18:41 schreef the900 het volgende:
Weten jullie wat ik zo ga eten?
Nou?
Nou?
Pannekoeken!
En dan sta je daar te graven en vraag je je af of die schop geen pijn hebt.. en waarom je die dvd moet begraven, want hij leeft toch niet..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:45 schreef the900 het volgende:
[..]
Wacht maar eens tot je paddo's op hebt. Dan wordt het hoesje van een dvd al zo spiritueel dat je hem in de achtertuin moet begraven
Zozo vuige lesbo!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:45 schreef Janetje het volgende:
Een kop chocomel gaan drinken op het station, met een vriendinnetje is tof..
Wij zelf..quote:
pankekoeken met spek en kaas en stroop is echt ideaal wintervoer!quote:
jij hebt ervaring?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan sta je daar te graven en vraag je je af of die schop geen pijn hebt.. en waarom je die dvd moet begraven, want hij leeft toch niet..
Ohhh... mooie plant.... *2 uur staart*
ik vroeg niet naar de titelquote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
I want you back van Jackson Five..
Chinees eten is anders ook best fijn heur.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef the900 het volgende:
[..]
pankekoeken met spek en kaas en stroop is echt ideaal wintervoer!
Ik zeg toch niet dat ik achter het station een dildo in dr reet heb geduwd?quote:
Aziaten beffen, zeker weten fijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Chinees eten is anders ook best fijn heur.
zekerquote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Mag ik ook even fantaseren dame!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik achter het station een dildo in dr reet heb geduwd?
Chocomel, drinken.. dus..
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Aziaten beffen, zeker weten fijn.
Weet niet, nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Aziaten beffen, zeker weten fijn.
Ik heb me na het eten van paddo's eens 2 uur liggen afvragen, in bed, toen ze bijna uitgewerkt waren... "Goh.. ik zie mijn bed niet, het licht is uit.. is mijn bed er nog wel?"quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Weet niet, nog nooit geprobeerd..
Ja natuurlijk..quote:
Ik heb wel eens 2 uur in bed gelegen met hartkloppingen, een vervormend konijnenhoofd in de hoek van de kamer en de neiging uit mijn raam te springen. De rest van de trip was wel ontzettend gaaf toruwensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb me na het eten van paddo's eens 2 uur liggen afvragen, in bed, toen ze bijna uitgewerkt waren... "Goh.. ik zie mijn bed niet, het licht is uit.. is mijn bed er nog wel?"
Lotte het perfecte meisje, uit Ruurlo?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk..maar niet over mij.. of Lotte..
...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Niet?
Klein tapijtenreinigertje van me.
Weheheh.. ach ik heb het maar een keer gedaan.. was heul tof.. Maar had het na een uur of 6 wel weer gehad..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 2 uur in bed gelegen met hartkloppingen, een vervormend konijnenhoofd in de hoek van de kamer en de neiging uit mijn raam te springen. De rest van de trip was wel ontzettend gaaf toruwens
Neuh, vriendinnetje, uut Twentequote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef the900 het volgende:
[..]
Lotte het perfecte meisje, uit Ruurlo?
ja dat was ook mijn enige trip tot nu toe hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 18:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weheheh.. ach ik heb het maar een keer gedaan.. was heul tof.. Maar had het na een uur of 6 wel weer gehad..En dat op een halve portie..
je weet maar nooitquote:[..]
Neuh, vriendinnetje, uut Twente
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan sta je daar te graven en vraag je je af of die schop geen pijn hebt.. en waarom je die dvd moet begraven, want hij leeft toch niet..
Ohhh... mooie plant.... *2 uur staart*
Mooi nummer.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
I want you back van Jackson Five..
Weer wat in de OP.quote:
Aha!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
ja mogen die onderste quotes van rpp en talietje er niet uit? gaat nergens over, en is ook niet bepaald grappigquote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
! Prachtig!
.
[..]
Mooi nummer..
[..]
Weer wat in de OP.. Die OP wordt aardig groot.
.
owja, ik ging wat nuttigs doen.quote:
WEL!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef the900 het volgende:
[..]
ja mogen die onderste quotes van rpp en talietje er niet uit? gaat nergens over, en is ook niet bepaald grappig
Bovendien zijn die niet echt te begrijpen als je er niet bij was.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef the900 het volgende:
[..]
ja mogen die onderste quotes van rpp en talietje er niet uit? gaat nergens over, en is ook niet bepaald grappig
Nah!quote:
Daar stem ik ook voor..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef the900 het volgende:
[..]
*Eensch, haal er maar uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef the900 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nah!![]()
[..]
Daar stem ik ook voor..
De laatste drie die er nu in staan moeten eruitquote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
! Prachtig!
.
[..]
Mooi nummer..
[..]
Weer wat in de OP.. Die OP wordt aardig groot.
.
Nah.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
De laatste drie die er nu in staan moeten eruit
Hebben niks met BeF te maken.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef xwrrw het volgende:
Maar den wondere wereld genaamd c. blijft d'r in.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
De laatste drie die er nu in staan moeten eruit
Hebben niks met BeF te maken.
Whehehe...quote:
Zeikerdquote:
Geweldigquote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik haalde ze weg. Die van RPP en T.
Ik ga nu koken, en ik ben toch zeker ook geen kok.quote:
Heb ik die van c. er ook uitgemiktquote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik haalde ze weg. Die van RPP en T.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb ik die van c. er ook uitgemikt [afbeelding]
o die, dat is wel ok eigenlijkquote:
quote:
mên, die gozer is echt kansloos zegquote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel een beetje op..
*foto vergelijkt..
Hey.. een tweaker..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef the900 het volgende:
[..]
mên, die gozer is echt kansloos zeg
Ik ken gewoon zulke mensen. Echt eng.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Broehaha, dé nerd.
*foto niet heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel een beetje op..
*foto vergelijkt..
Voor hem is tweakers nog kinderachtig. Het is een rasechte slashdotter.quote:
nerd's zijn tofquote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Broehaha, dé nerd.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Voor hem is tweakers nog kinderachtig. Het is een rasechte slashdotter.
Hé.. een gore tweaker..quote:
ja want het commentaar op /. is altijd van een erg hoog niveau jaquote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Voor hem is tweakers nog kinderachtig. Het is een rasechte slashdotter.
omg jij komt daar ook echt?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja want het commentaar op /. is altijd van een erg hoog niveau ja
de w00ts en lollermfg's zijn daar gewoon niet te tellen
Best erg dat je dat weetquote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja want het commentaar op /. is altijd van een erg hoog niveau ja
de w00ts en lollermfg's zijn daar gewoon niet te tellen
kom soms wel eens een linkje tegen op tweakers of got jaquote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef the900 het volgende:
[..]
omg jij komt daar ook echt?
ik noemde gewoon een willekeurige nerdsite
quote:
P0epiequote:
Spiffyquote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef the900 het volgende:
jofel.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik had het over killswitch..
[..]
P0epie
quote:
Echt dit kan niet echt zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef Janetje het volgende:Oh god.. voor het eerst lenzen indoen met een camera erbij...
en die camera prop je dus samen met die lensen in je oog?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef Janetje het volgende:Oh god.. voor het eerst lenzen indoen met een camera erbij...
idd, eerste keer harde lenzen was voor mij een uur binnen blijven zitten omdat ik zo hard traande en pijn had dat ik niks zag.quote:
waar woon je?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef the900 het volgende:
KUT!
heb ik me helemaal uitgesloofd met pannekoeken enzo... alles staat klaar om ze te bakken...
komt mijn huisgenote niet thuis eten. Nu heb ik veel te veel beslag
had ik net zo goed friet kunnen halen
Hopelijk niet...quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
en die camera prop je dus samen met die lensen in je oog?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hopelijk niet...
[..]Ga jij nog eens even terug naar nerdschool...
Je hebt de les leuke grappen maken waar je zelf niet om lacht, overgeslagen.
Velp, vlak bij arnhemquote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
waar woon je?
* killswitch moet ook nog eten
Heb net 16 jaar een bril gehad.. paar maanden geleden lenzen.. zachte.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef the900 het volgende:
[..]
idd, eerste keer harde lenzen was voor mij een uur binnen blijven zitten omdat ik zo hard traande en pijn had dat ik niks zag.
eerste keer zachte lenzen (na 2 jaar weer een bril) was ook minstens een half uur rustig aan doen en veeel getraan.
ik heb sowieso alle lessen over verantwoorde humor overgeslagen dusquote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hopelijk niet...
[..]
Ga jij nog eens even terug naar nerdschool...
Je hebt de les leuke grappen maken waar je zelf niet om lacht, overgeslagen.
owja, das ook wel een plan anders.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef rompompom het volgende:
Het is panneNkoeken!
En koude pannenkoeken zijn geweldig als ontbijt
vanaf je 4e? wow.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb net 16 jaar een bril gehad.. paar maanden geleden lenzen.. zachte.
Heb er nog nooit langer dan 3 minuten over gedaan om ze in te krijgen..
wie staken er?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef the900 het volgende:
zie ned 3, staking.
mmm dat kost me anderhalf uur met de trein, laat maar dusquote:
jampot glazenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef the900 het volgende:
[..]
vanaf je 4e? wow.
is wel een verademing he, lenzenIk was er zelf iig erg blij mee.
(een bril is ook niet te doen met -8)
"De wereld draait door", de programmamakers zijn het niet eens met nieuwe besluiten van weet ik veel wie.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie staken er?
[..]
mmm dat kost me anderhalf uur met de trein, laat maar dus
zolang de ns niet staakt vind ik het bestquote:Op donderdag 1 december 2005 19:28 schreef the900 het volgende:
[..]
"De wereld draait door", de programmamakers zijn het niet eens met nieuwe besluiten van weet ik veel wie.
Dan eet ik ze wel voor het ontbijt
Mijn ouders waren gelukkig wel slim genoeg om de duurste (=dunste) glazen voor me te kopen... viel nog best mee met het jampotgehalte.quote:
Jij lacht ook snel he?quote:
Gelukkig maar..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb sowieso alle lessen over verantwoorde humor overgeslagen dus
je liep dus niet voor lul als broekie zijndequote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef the900 het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gelukkig wel slim genoeg om de duurste (=dunste) glazen voor me te kopen... viel nog best mee met het jampotgehalte.
Mits bier.....quote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij lacht ook snel he?
[..]
Gelukkig maar..![]()
dat wel, maar dat kwam omdat ik mijn haar nooit kamde en een oilily-kleuren bril op had (koos ik zelf). Ik werd dan ook gepest op de basisschool. Resulterend in mijn voorliefde voor metal en mijn aandachtsgebrek.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
je liep dus niet voor lul als broekie zijnde
Jup.. Oeh het was een verandering..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef the900 het volgende:
[..]
vanaf je 4e? wow.
is wel een verademing he, lenzenIk was er zelf iig erg blij mee.
(een bril is ook niet te doen met -8)
oke dit klinkt me ff te bekent in de orenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef the900 het volgende:
[..]
dat wel, maar dat kwam omdat ik mijn haar nooit kamde en een oilily-kleuren bril op had (koos ik zelf). Ik werd dan ook gepest op de basisschool. Resulterend in mijn voorliefde voor metal en mijn aandachtsgebrek.
Herkenbaar...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef the900 het volgende:
[..]
dat wel, maar dat kwam omdat ik mijn haar nooit kamde en een oilily-kleuren bril op had (koos ik zelf). Ik werd dan ook gepest op de basisschool. Resulterend in mijn voorliefde voor metal en mijn aandachtsgebrek.
\m/quote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef the900 het volgende:
Ik heb eindelijk lotgenoten gevonden!
Iedereen in bef heeft wel een vergelijkbare jeugd/levenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef the900 het volgende:
Ik heb eindelijk lotgenoten gevonden!
Ik heb nooit ergens last van gehad en ben nooit gepestquote:Op donderdag 1 december 2005 19:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Iedereen in bef heeft wel een vergelijkbare jeugd/leven
HA!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Misstique het volgende:
Hallo enzow
Mwoah gepest is een groot woord, mjah contactgestoord is aangeborenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens last van gehad en ben nooit gepest
daar kunnen we wel wat aan doen hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
mischien dat dat wel wat zegt over het niveau hier?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Iedereen in bef heeft wel een vergelijkbare jeugd/leven
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien dat dat wel wat zegt over het niveau hier?
Het verklaart het wel..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien dat dat wel wat zegt over het niveau hier?
Je mag wel wat van mij hebben..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leef je uitquote:Op donderdag 1 december 2005 19:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar kunnen we wel wat aan doen hoor
Daar is het al een beetje te laat voor, niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het verklaart het wel..
[..]
Je mag wel wat van mij hebben..
Neuh.. ik stuur de nare opmerkingen van nu wel gewoon naar jou toe..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef rompompom het volgende:
Daar is het al een beetje te laat voor, niet?
autoforwardquote:Op donderdag 1 december 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik stuur de nare opmerkingen van nu wel gewoon naar jou toe..
Tof!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik stuur de nare opmerkingen van nu wel gewoon naar jou toe..
Ey meisje, neuken?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bruce almighty "answer all" "Yes"
Ideaal tochquote:Op donderdag 1 december 2005 19:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey meisje, neuken?
*answer all* *Yes*
Dan zit je agenda vol totdat je weggaatquote:Op donderdag 1 december 2005 19:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey meisje, neuken?
*answer all* *Yes*
quote:
Whehehehe..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan zit je agenda vol totdat je weggaat
En niet alleen je agenda
Eigenlijk niet nee.. Dat verzoek krijg ik toch nooit..quote:
-3 voorspelbaar: Nuecken?!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.. Dat verzoek krijg ik toch nooit..
*reply to all* *neuh*quote:
Succes en tot heel snel weerquote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef rompompom het volgende:
Mensen, ik ga net doen alsof ik ook wat anders te doen heb. Laters!
quote:
Ok, dat is gewoon eng..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef the900 het volgende:
If (vraag==Biertje?)
{
reply.to.all("Yes") ;
}
sorry, ik ben stiekem toch een beetje een nerd.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Huilie.. open er een topic over..
[..]
Ok, dat is gewoon eng..
Hmm.. volgens yvonne was je wel een aardige krullebol..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:59 schreef the900 het volgende:
[..]
sorry, ik ben stiekem toch een beetje een nerd.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. volgens yvonne was je wel een aardige krullebol..
Ik moet echt eens stoppen incrowd topics mee te lezen..![]()
whehe.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. volgens yvonne was je wel een aardige krullebol..
Ik moet echt eens stoppen incrowd topics mee te lezen..![]()
Ach.. iedereen heeft wel iets nerdigs hier (ik niet, ik ben digibeet) maar toch zegt het niks..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef the900 het volgende:
[..]
whehe.
Ik ben niet echt een nerd eigenlijk. Ik heb wel verstand van computers (maar ik gok dat ik het al lang niet haal bij KS), maar ik heb ook vrienden en ik ga uit op zaterdagavond.
valt mee dus.
en yvonne vond me tof idd, ik weet alleen niet wat dat zegt
hey ik heb ook een sociaal leven hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef the900 het volgende:
[..]
whehe.
Ik ben niet echt een nerd eigenlijk. Ik heb wel verstand van computers (maar ik gok dat ik het al lang niet haal bij KS), maar ik heb ook vrienden en ik ga uit op zaterdagavond.
valt mee dus.
en yvonne vond me tof idd, ik weet alleen niet wat dat zegt
Vooral dat onderste is best wel waarquote:Op donderdag 1 december 2005 20:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. iedereen heeft wel iets nerdigs hier (ik niet, ik ben digibeet) maar toch zegt het niks..
Yvonne vindt je wel tof.. Hmm.. das heul eng..
yvonne was zelf trouwens ook best tofquote:Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Vooral dat onderste is best wel waar
Jaja.. je hebt een leven.. dat weten we nu wel..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ik heb ook een sociaal leven hoor
sterker nog, zat dinsdag in de kroeg, woensdag ook, vanavond een keertje niet en morgen en zaterdag werk ik bij een poppodium
sst daar is ze weerquote:Op donderdag 1 december 2005 20:09 schreef Dead-Doll het volgende:
Sjee. Ga je even weg, hebben ze alweer 2 pagina's volgepost.
Psswwwswwssssquote:
tof, rellenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tsssk..
Litseau ik sla je echt op je bek bij de meet heur..
meer bliebjes voor C. dus \m/quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef xwrrw het volgende:
Hey tof, ik heb weer inspiratie! \\o \o/ o//
Door de rellen?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef xwrrw het volgende:
Hey tof, ik heb weer inspiratie! \\o \o/ o//
is dat een belofte?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tsssk..
Litseau ik sla je echt op je bek bij de meet heur..
spank me babyquote:Op donderdag 1 december 2005 20:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja ik sla hem echt. Dat weet je best dat ik mensen kan slaan.
Ligt er helemaal uit inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef the900 het volgende:
meer mensen problemen met MSN?
jup ik lag er zonet ook al een kwartier uitquote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef the900 het volgende:
wtf heb je het over?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef xwrrw het volgende:
Dit nummer word misschien nog goed ook.
stuur maar als ie klaar isquote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef xwrrw het volgende:
Pass even door als het af is.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef xwrrw het volgende:
Nergens last vanquote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef the900 het volgende:
oeh gij maakt ook muzak?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:34 schreef the900 het volgende:
Ik wil mijn drumsynthesizer op mijn pc aansluiten. Dát is pas een goed idee
nog niet. Ik moet eens een keer een goed programma (QBase ofzo) onder de knie zien te krijgen. En eens wat vaker oefenen met drummen.quote:
Kook nie!quote:
omdat ik weer terug ben.quote:
kook niet, coke wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
kook wel, lekkere recepten enzo
kom hier dan, wollah!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Omdat het een teringreeks is en ik Litso wil klappen.
Is dat een indecent proposal?quote:
Ik luister toch liever naar mijn eigen muziekverzamelingquote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef Janetje het volgende:
Foute doch toffe artiesten kijken op tv ist ja toll..
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
Omdat het een teringreeks is en ik Litso wil nuecken.
welkequote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef Janetje het volgende:
Foute doch toffe artiesten kijken op tv ist ja toll..
quote:
fapsequote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef the900 het volgende:
brb, even rukken om de spanning wat te laten zakken
Je bent écht een kneus he?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef the900 het volgende:
deaddoll.rar?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef the900 het volgende:
Veel succes.. we hoeven geen verslag..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef the900 het volgende:
Ik geil gewoon op jequote:
Was het maar zo'n feest. Ik moet het met die foto uit haar fobo doen, met die ranzige haren.quote:
Maar had je hem nou maar in je bed he DDquote:
Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar had je hem nou maar in je bed he DD
Dat dacht IJsmeis vast ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef Dead-Doll het volgende:
That just isn't going to happen..
En hou nou eens op met die [..] verwijderen! Ik word er nerveus van!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar IJ. heeft geen tieten.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar had je hem nou maar in je bed he DD
ach ik kan ook wel zonderquote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
That just isn't going to happen..
wat is er mis mee?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef Dead-Doll het volgende:
En hou nou eens op met die verwijderen! Ik word er nerveus van!
*civil war meeblertquote:Op donderdag 1 december 2005 20:59 schreef Janetje het volgende:
*surpreme meeblèrt....
Een mede nerd in BeF.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef killswitch het volgende:
* killswitch is nerd and proud of it
Ik ben nooit gepest totdat ik ging slowchatten in een reeks waar Janetje in zit.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jullie hebben dat ook heul niet nodig!quote:
+5 Schaterlachquote:
www.rapidshare.de upload upload!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben nooit gepest totdat ik ging slowchatten in een reeks waar Janetje in zit..
BB is zo'n kut bagger programma maar als het aanstaat kijk je toch, wat een concept!quote:
Variabele PI's zijn okay!quote:
Waarom, jij haat dingen toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Dead-Doll het volgende:
Oké we gaan het hebben over dingen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BB is zo'n kut bagger programma maar als het aanstaat kijk je toch, wat een concept!
BS, geef DD d'r account eens terugquote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Dead-Doll het volgende:
Oké we gaan het hebben over dingen.
Allemaal passend bij de reply die erbij hoord.quote:
geen last van eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BB is zo'n kut bagger programma maar als het aanstaat kijk je toch, wat een concept!
ookal zo kutquote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik niet.. Veronica is veel leuker..
is dat het niet dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef Dead-Doll het volgende:
Niet alle. Dan werd de wereld wel een heel ellendige plek opeens.
Ik ben niet BS, jij triangeljosti. Nog even en ik kom jou ook klappen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef JDude het volgende:
[..]
BS, geef DD d'r account eens terug [afbeelding]
De wereld ís een ellendige plek...quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar jij bent toch goth?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
De hel 14.gifquote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
De wereld ís een ellendige plek...
*krassuhkrassuhkrassuhhhh!*
Oh dat wordt dan vast april 2006 ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ben niet BS, jij triangeljosti. Nog even en ik kom jou ook klappen.
Hmm.. warrrrrrm...quote:
De naam love.. tis de naam..quote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waar mensen dat vandaan halen.
Vast.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh dat wordt dan vast april 2006 ofzo
Ga je hierna de "matige grap" vertellen?quote:
wat doe ik verkeerd?quote:
quote:
stelletjes kuthuilies zijn we ookquote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef pc-fr34k het volgende:
3 goth/kras replies achter elkaar en DL quote er ook nog 1 met een reply..
1. Je nick.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waar mensen dat vandaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |