Is dat een indecent proposal?quote:
Ik luister toch liever naar mijn eigen muziekverzamelingquote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef Janetje het volgende:
Foute doch toffe artiesten kijken op tv ist ja toll..
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
Omdat het een teringreeks is en ik Litso wil nuecken.
welkequote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef Janetje het volgende:
Foute doch toffe artiesten kijken op tv ist ja toll..
quote:
fapsequote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef the900 het volgende:
brb, even rukken om de spanning wat te laten zakken
Je bent écht een kneus he?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef the900 het volgende:
deaddoll.rar?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef the900 het volgende:
Veel succes.. we hoeven geen verslag..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef the900 het volgende:
Ik geil gewoon op jequote:
Was het maar zo'n feest. Ik moet het met die foto uit haar fobo doen, met die ranzige haren.quote:
Maar had je hem nou maar in je bed he DDquote:
Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar had je hem nou maar in je bed he DD
Dat dacht IJsmeis vast ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef Dead-Doll het volgende:
That just isn't going to happen..
En hou nou eens op met die [..] verwijderen! Ik word er nerveus van!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar IJ. heeft geen tieten.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar had je hem nou maar in je bed he DD
ach ik kan ook wel zonderquote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
That just isn't going to happen..
wat is er mis mee?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef Dead-Doll het volgende:
En hou nou eens op met die verwijderen! Ik word er nerveus van!
*civil war meeblertquote:Op donderdag 1 december 2005 20:59 schreef Janetje het volgende:
*surpreme meeblèrt....
Een mede nerd in BeF.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef killswitch het volgende:
* killswitch is nerd and proud of it
]Ik ben nooit gepest totdat ik ging slowchatten in een reeks waar Janetje in zit.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens last van gehad en ben nooit gepest
]Jullie hebben dat ook heul niet nodig!quote:
]+5 Schaterlachquote:
]www.rapidshare.de upload upload!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben nooit gepest totdat ik ging slowchatten in een reeks waar Janetje in zit..
BB is zo'n kut bagger programma maar als het aanstaat kijk je toch, wat een concept!quote:
Waarom, jij haat dingen toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Dead-Doll het volgende:
Oké we gaan het hebben over dingen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BB is zo'n kut bagger programma maar als het aanstaat kijk je toch, wat een concept!
BS, geef DD d'r account eens terugquote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Dead-Doll het volgende:
Oké we gaan het hebben over dingen.
Allemaal passend bij de reply die erbij hoord.quote:
geen last van eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BB is zo'n kut bagger programma maar als het aanstaat kijk je toch, wat een concept!
ookal zo kutquote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik niet.. Veronica is veel leuker..
is dat het niet dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef Dead-Doll het volgende:
Niet alle. Dan werd de wereld wel een heel ellendige plek opeens.
Ik ben niet BS, jij triangeljosti. Nog even en ik kom jou ook klappen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef JDude het volgende:
[..]
BS, geef DD d'r account eens terug [afbeelding]
De wereld ís een ellendige plek...quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar jij bent toch goth?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
De hel 14.gifquote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
De wereld ís een ellendige plek...
*krassuhkrassuhkrassuhhhh!*
Oh dat wordt dan vast april 2006 ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ben niet BS, jij triangeljosti. Nog even en ik kom jou ook klappen.
Hmm.. warrrrrrm...quote:
De naam love.. tis de naam..quote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waar mensen dat vandaan halen.
Vast.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh dat wordt dan vast april 2006 ofzo
wat doe ik verkeerd?quote:
quote:
stelletjes kuthuilies zijn we ookquote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef pc-fr34k het volgende:
3 goth/kras replies achter elkaar en DL quote er ook nog 1 met een reply..
1. Je nick.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waar mensen dat vandaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |