Geweldigquote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik haalde ze weg. Die van RPP en T.
Ik ga nu koken, en ik ben toch zeker ook geen kok.quote:
Heb ik die van c. er ook uitgemiktquote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik haalde ze weg. Die van RPP en T.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb ik die van c. er ook uitgemikt [afbeelding]
o die, dat is wel ok eigenlijkquote:
quote:
mên, die gozer is echt kansloos zegquote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel een beetje op..
*foto vergelijkt..
Hey.. een tweaker..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef the900 het volgende:
[..]
mên, die gozer is echt kansloos zeg
Ik ken gewoon zulke mensen. Echt eng.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Broehaha, dé nerd.
*foto niet heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel een beetje op..
*foto vergelijkt..
Voor hem is tweakers nog kinderachtig. Het is een rasechte slashdotter.quote:
nerd's zijn tofquote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Broehaha, dé nerd.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Voor hem is tweakers nog kinderachtig. Het is een rasechte slashdotter.
Hé.. een gore tweaker..quote:
ja want het commentaar op /. is altijd van een erg hoog niveau jaquote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Voor hem is tweakers nog kinderachtig. Het is een rasechte slashdotter.
omg jij komt daar ook echt?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja want het commentaar op /. is altijd van een erg hoog niveau ja
de w00ts en lollermfg's zijn daar gewoon niet te tellen
Best erg dat je dat weetquote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja want het commentaar op /. is altijd van een erg hoog niveau ja
de w00ts en lollermfg's zijn daar gewoon niet te tellen
kom soms wel eens een linkje tegen op tweakers of got jaquote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef the900 het volgende:
[..]
omg jij komt daar ook echt?
ik noemde gewoon een willekeurige nerdsite
quote:
P0epiequote:
Spiffyquote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef the900 het volgende:
jofel.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik had het over killswitch..
[..]
P0epie
quote:
Echt dit kan niet echt zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef Janetje het volgende:Oh god.. voor het eerst lenzen indoen met een camera erbij...
en die camera prop je dus samen met die lensen in je oog?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef Janetje het volgende:Oh god.. voor het eerst lenzen indoen met een camera erbij...
idd, eerste keer harde lenzen was voor mij een uur binnen blijven zitten omdat ik zo hard traande en pijn had dat ik niks zag.quote:
waar woon je?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef the900 het volgende:
KUT!
heb ik me helemaal uitgesloofd met pannekoeken enzo... alles staat klaar om ze te bakken...
komt mijn huisgenote niet thuis eten. Nu heb ik veel te veel beslag
had ik net zo goed friet kunnen halen
Hopelijk niet...quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
en die camera prop je dus samen met die lensen in je oog?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hopelijk niet...
[..]Ga jij nog eens even terug naar nerdschool...
Je hebt de les leuke grappen maken waar je zelf niet om lacht, overgeslagen.
Velp, vlak bij arnhemquote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
waar woon je?
* killswitch moet ook nog eten
Heb net 16 jaar een bril gehad.. paar maanden geleden lenzen.. zachte.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef the900 het volgende:
[..]
idd, eerste keer harde lenzen was voor mij een uur binnen blijven zitten omdat ik zo hard traande en pijn had dat ik niks zag.
eerste keer zachte lenzen (na 2 jaar weer een bril) was ook minstens een half uur rustig aan doen en veeel getraan.
ik heb sowieso alle lessen over verantwoorde humor overgeslagen dusquote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hopelijk niet...
[..]
Ga jij nog eens even terug naar nerdschool...
Je hebt de les leuke grappen maken waar je zelf niet om lacht, overgeslagen.
owja, das ook wel een plan anders.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef rompompom het volgende:
Het is panneNkoeken!
En koude pannenkoeken zijn geweldig als ontbijt
vanaf je 4e? wow.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb net 16 jaar een bril gehad.. paar maanden geleden lenzen.. zachte.
Heb er nog nooit langer dan 3 minuten over gedaan om ze in te krijgen..
wie staken er?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef the900 het volgende:
zie ned 3, staking.
mmm dat kost me anderhalf uur met de trein, laat maar dusquote:
jampot glazenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef the900 het volgende:
[..]
vanaf je 4e? wow.
is wel een verademing he, lenzenIk was er zelf iig erg blij mee.
(een bril is ook niet te doen met -8)
"De wereld draait door", de programmamakers zijn het niet eens met nieuwe besluiten van weet ik veel wie.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie staken er?
[..]
mmm dat kost me anderhalf uur met de trein, laat maar dus
zolang de ns niet staakt vind ik het bestquote:Op donderdag 1 december 2005 19:28 schreef the900 het volgende:
[..]
"De wereld draait door", de programmamakers zijn het niet eens met nieuwe besluiten van weet ik veel wie.
Dan eet ik ze wel voor het ontbijt
Mijn ouders waren gelukkig wel slim genoeg om de duurste (=dunste) glazen voor me te kopen... viel nog best mee met het jampotgehalte.quote:
Jij lacht ook snel he?quote:
Gelukkig maar..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb sowieso alle lessen over verantwoorde humor overgeslagen dus
je liep dus niet voor lul als broekie zijndequote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef the900 het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gelukkig wel slim genoeg om de duurste (=dunste) glazen voor me te kopen... viel nog best mee met het jampotgehalte.
Mits bier.....quote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij lacht ook snel he?
[..]
Gelukkig maar..![]()
dat wel, maar dat kwam omdat ik mijn haar nooit kamde en een oilily-kleuren bril op had (koos ik zelf). Ik werd dan ook gepest op de basisschool. Resulterend in mijn voorliefde voor metal en mijn aandachtsgebrek.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
je liep dus niet voor lul als broekie zijnde
Jup.. Oeh het was een verandering..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef the900 het volgende:
[..]
vanaf je 4e? wow.
is wel een verademing he, lenzenIk was er zelf iig erg blij mee.
(een bril is ook niet te doen met -8)
oke dit klinkt me ff te bekent in de orenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef the900 het volgende:
[..]
dat wel, maar dat kwam omdat ik mijn haar nooit kamde en een oilily-kleuren bril op had (koos ik zelf). Ik werd dan ook gepest op de basisschool. Resulterend in mijn voorliefde voor metal en mijn aandachtsgebrek.
Herkenbaar...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef the900 het volgende:
[..]
dat wel, maar dat kwam omdat ik mijn haar nooit kamde en een oilily-kleuren bril op had (koos ik zelf). Ik werd dan ook gepest op de basisschool. Resulterend in mijn voorliefde voor metal en mijn aandachtsgebrek.
\m/quote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef the900 het volgende:
Ik heb eindelijk lotgenoten gevonden!
Iedereen in bef heeft wel een vergelijkbare jeugd/levenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef the900 het volgende:
Ik heb eindelijk lotgenoten gevonden!
Ik heb nooit ergens last van gehad en ben nooit gepestquote:Op donderdag 1 december 2005 19:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Iedereen in bef heeft wel een vergelijkbare jeugd/leven
HA!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Misstique het volgende:
Hallo enzow
Mwoah gepest is een groot woord, mjah contactgestoord is aangeborenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens last van gehad en ben nooit gepest
daar kunnen we wel wat aan doen hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
mischien dat dat wel wat zegt over het niveau hier?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Iedereen in bef heeft wel een vergelijkbare jeugd/leven
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien dat dat wel wat zegt over het niveau hier?
Het verklaart het wel..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien dat dat wel wat zegt over het niveau hier?
Je mag wel wat van mij hebben..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leef je uitquote:Op donderdag 1 december 2005 19:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar kunnen we wel wat aan doen hoor
Daar is het al een beetje te laat voor, niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het verklaart het wel..
[..]
Je mag wel wat van mij hebben..
Neuh.. ik stuur de nare opmerkingen van nu wel gewoon naar jou toe..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef rompompom het volgende:
Daar is het al een beetje te laat voor, niet?
autoforwardquote:Op donderdag 1 december 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik stuur de nare opmerkingen van nu wel gewoon naar jou toe..
Tof!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik stuur de nare opmerkingen van nu wel gewoon naar jou toe..
Ey meisje, neuken?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bruce almighty "answer all" "Yes"
Ideaal tochquote:Op donderdag 1 december 2005 19:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey meisje, neuken?
*answer all* *Yes*
Dan zit je agenda vol totdat je weggaatquote:Op donderdag 1 december 2005 19:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey meisje, neuken?
*answer all* *Yes*
quote:
Whehehehe..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan zit je agenda vol totdat je weggaat
En niet alleen je agenda
Eigenlijk niet nee.. Dat verzoek krijg ik toch nooit..quote:
-3 voorspelbaar: Nuecken?!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.. Dat verzoek krijg ik toch nooit..
*reply to all* *neuh*quote:
Succes en tot heel snel weerquote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef rompompom het volgende:
Mensen, ik ga net doen alsof ik ook wat anders te doen heb. Laters!
quote:
Ok, dat is gewoon eng..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef the900 het volgende:
If (vraag==Biertje?)
{
reply.to.all("Yes") ;
}
sorry, ik ben stiekem toch een beetje een nerd.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Huilie.. open er een topic over..
[..]
Ok, dat is gewoon eng..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |