Oh oh......quote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef kamagurka het volgende:
Mark zal pislink worden als ie dit ziet![]()
Omdat hij de voorgaande delen allemaal heeft geopend,..... én ik hem kenquote:
Oh shit. Nu ga ik 't krijgenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Omdat hij de voorgaande delen allemaal heeft geopend,..... én ik hem ken
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Mark het volgende:
Gelukkig kan ik het van Sack wel lijden
quote:
Dat is echt een van de leukste dingen die een artiest gedaan heeft...die muziekbestanden vrijgeven zodat je er zelf mee kan klooien. Vind het zelf heel leuk om te doen, maar ik maak de nummers er alleen maar slechter mee, haha. Maar ik heb een aantal hele goede remixen gehoord.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:04 schreef Devlinsect het volgende:
. Hopelijk wordt ook bij dit nummer de rauwe muziekbestanden vrijgegeven net zoals bij Only en THTF zodat we weer lekker kunnen klooien met samples![]()
Ja op zich wel, zeker voor Europese fans, die hebben er iets minder aan. Maar de pre-sale voor concertkaarten is (vooral in Amerika, omdat ze daar veel meer optreden) wel handig. Het is wel iets goedkoper dan andere "fanclubs".quote:
Idd, wat mij betreft ook geen geweldige keuze. Ik zeg: Sunspots.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Every day is exactly the same skip ik altijd
KROQ nog niet gezien. Kheb het al wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Idd, wat mij betreft ook geen geweldige keuze. Ik zeg: Sunspots.
Zo, iemand de KROQ Acoustic Almost Christmas-dinges meegepikt? In zijn geheel niet onaangenaam om te zien: Twiggy (ik vind het gewoon geen 'Jeordie') die toch blijkt te kunnen bewegen en een Josh Freese die hoorbaar op hete kolen achter zijn drumkit zit. Goede shit man!![]()
Snel kijken dan, ik vond KROQ namelijk leuker om te zien dan Voodoo.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef Devlinsect het volgende:
KROQ nog niet gezien. Kheb het al wel.
Ik hoop toch echt dat Josh Freese voorlopig mee blijft trommelen en dat de band in deze line up naar Nederland komt volgend jaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Devlinsect het volgende:
Goede show en de beeldkwaliteit valt me niet tegen. Gave Up liep inderdaad niet zoals het moest![]()
Josh Freese maakte fouten in Wish en begin van SinHoor liever Jerome..
Voodoo Festival vind ik toch vetter![]()
http://www.withteeth.de/kroq.htmquote:Op maandag 19 december 2005 21:05 schreef TrentReznor het volgende:
Weet iemand waar ergens ik die KROQ-show kan vinden?
NIN is nooit heeft nooit in zo'n korte periode 2 x Europa c.q. Nederland aangedaan.quote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat Josh Freese voorlopig mee blijft trommelen en dat de band in deze line up naar Nederland komt volgend jaar.![]()
quote:nine_inch_nerd: do you visit europe in 2006 and will there be an arenatour in europe 2006?
trent_reznor> We're discussing it now. I don't know but I'd like to.
Ow? Wat is je bron?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik weet dat ze [Trent + management} bezig zijn geweest om een kleinschalig optreden enkel voor fans te regelen in Amsterdam. Dat is nooit van de grond gekomen, maar het lijkt me dat Trent dus graag naar Nederland/Amsterdam wil komen als hij de kans krijgt.
Hole in Paradiso was ook wel leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ow? Wat is je bron?
Nederland schijnt het goed te verneuken voor een aantal artiesten. Een leuke anekdote, wel offtopic:
Marilyn Manson trad op in 1997 op Pinkpop en Dynamo. Dat ging niet helemaal zoals het moest. Het welbekende moddergevecht op Dynamo. Door de woede van Brian Warner, heeft hij een gat geslagen met zijn microfoon standaard in het podium. Na het optreden raakte hij slaags met security personeel.
Gevolg: een arrestatieteam wachtte op Schiphol op de heren voor het vernielen van podium en het bedreigen/ mishandelen van personeel van Dynamo. Of ze werden meegenomen naar het bureau is mij niet bekend. Wel moest MM een flinke som geld betalen voor het podium.
Ander verhaal is dat Prince in Nederland een stage apparaat van $100.000 dollar kwijt zou zijn geraakt in Nederland.
Enne, als NIN in HMH zou spelen, wordt er dan nog alcohol geschonken? Meneer Reznor is afgekickt en in sommige arena's was het verboden om alcohol te schenken. Of dit op verzoek is van de band: je ne sais pas.
M'n vriendin is destijds door z'n management benaderd om 't één en ander te regelen.quote:
Lullig, maar MM is wel erger gewend inmiddelsquote:Marilyn Manson trad op in 1997 op Pinkpop en Dynamo. Dat ging niet helemaal zoals het moest. Het welbekende moddergevecht op Dynamo. Door de woede van Brian Warner, heeft hij een gat geslagen met zijn microfoon standaard in het podium. Na het optreden raakte hij slaags met security personeel.
Gevolg: een arrestatieteam wachtte op Schiphol op de heren voor het vernielen van podium en het bedreigen/ mishandelen van personeel van Dynamo. Of ze werden meegenomen naar het bureau is mij niet bekend. Wel moest MM een flinke som geld betalen voor het podium.
En nog steeds houdt Prince van NL en doet graag aftershows en dergelijke in ons kikkerlandjequote:Ander verhaal is dat Prince in Nederland een stage apparaat van $100.000 dollar kwijt zou zijn geraakt in Nederland.
Recenter nog volgens mij. Ik was toen bij een feest in Nighttown (met oa. Sister Bliss) wat toen op het laatste moment van de grote zaal naar de basement verplaats werd omdat Prince de grote zaal nodig had voor z'n afterparty.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Devlinsect het volgende:
Prince komt hier graag en geeft graag een afterparty in ons land. Laatste was in 1998 als ik me niet vergis (met Kravitz!).
Ik ben druk bezig om m'n vriendin zo ver te krijgen om als nog wat te regelen met NIN. Maar voorlopig heb ik d'r nog niet zo gek gekregen.quote:Enne Sack, mocht je wat meer weten over NIN in de toekomst, wel ff hier vertellen hè![]()
quote:Volgende singel: Everyday Is Exactly The Same
quote:Hopelijk maken ze er weer een mooie clip bij
Mwoah, ik vind het juist wel grappig dat deze slepende mellow-versie zo'n enorme tegenpool is van het origineel. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik geen 'Down in it'-fan ben, die 'rappende' Trent doet het niet voor mij.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
Wat vinden jullie van de cover van Down In It van Tiga?
Fuck.quote:PaulGuyet: After this leg of the tour are you going back to the studio until the new album is done or are you touring again?
Trent_reznor: We're going out again this summer in the US - amphitheatres in major markets...
Hmm, ik zou me pas zorgen gaan maken (ook niet echt natuurlijk) als Trent weer de studio in zou gaan. Er is nog nergens te lezen dat ze Europa niet meer aan gaan doen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bron? Zou toch niet waar zijn.![]()
Er is nergens te lezen, dat ze Europe wel aan gaan doen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:36 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Hmm, ik zou me pas zorgen gaan maken (ook niet echt natuurlijk) als Trent weer de studio in zou gaan. Er is nog nergens te lezen dat ze Europa niet meer aan gaan doen...
Wait and see!
Dus is statistisch gezien de kans dat ze wel komen nog steeds groter dan de kans dat ze niet komen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Er is nergens te lezen, dat ze Europe wel aan gaan doen...
Bron is de chat die de band de 10e heeft gehouden met Spiral-leden. En inderdaad ze komen vast ooit nog wel deze kant op (het moet!), maar ik had stiekem een beetje ingezet op deze zomer, volgens mij meer mensen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Devlinsect het volgende:
Bron?
Vermakelijk topic idd. Ook leuk, enkele genoemde filmpjes:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef Vinduppie het volgende:
leuke quotes van Trent
Ik had ook wel verwacht dat ze deze lente/zomer zouden komen...maar nu ziet het er naar uit dat ze helemaal niet meer zullen komen...dus wachten op het volgende album?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:51 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Bron is de chat die de band de 10e heeft gehouden met Spiral-leden. En inderdaad ze komen vast ooit nog wel deze kant op (het moet!), maar ik had stiekem een beetje ingezet op deze zomer, volgens mij meer mensen...
[..]
Mr Self Destruct op de setlist!!? dat MOET ik horenquote:Trent Reznor leaves Manhattan court
Nine Inch Nails' leader Trent Reznor has more to be happy about than the recent Number One debut of his band's latest album With Teeth. A jury has awarded him nearly $3 million after finding his former friend and manager John Malm guilty of breach of contract. Reznor's lawsuit claimed that Malm got him to sign a contract giving Malm 20 percent of his gross earnings and letting him collect commissions indefinitely. Malm's attorney countered that his client worked for the band for many years without earning any salary and "kept nothing secret from Reznor." The $2.95 million award could reportedly top $4 million after interest is added.
Geef me jou definitie van commercieel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef 1972 het volgende:
Is dat misschien ook de reden geweest voor de "commerciele" nummers op With Teeth?
Ik volg de NIN website al een hele tijd hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Devlinsect het volgende:
Niet blut? Piemel, als je de website nin.com een beetje hebt gevolgd, weet je dat hij 100,000 dollar had voor de hele lawsuit met Malm. Omdat Malm hem naaide terwijl hij bezopen was (kort gezegd).
Misschien niet zoveel als hij zou kunnen overhebben, maar alsnog heeft hij miljoenen.quote:Voor een artiest die in 1989 begonnen is, heeft hij er barweinig aan overgehouden. (cocaine is ook niet gratis).
quote:Het gaat nu om de centen. Vierde keer een USA tour. Spiral Membershipetc. etc.
Dat van PHM weet ik, maar dan heb je sowiso nog The Fragile en With Teeth. Het ging me er vooral om dat er ook geld te verdienen is met de rechten van de liedjes. (niet dat hij daar veel van krijgt, maar het zal wel iets opleveren)quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef Devlinsect het volgende:
Rechten van liedjes van PHM zijn niet in handen van TR. Contract bij Interscope stelde weinig voor dus rechten van zijn liedjes en dus geld is een peuleschil.
Waarom niet? De mensen blijven komen, als ik daar zou wonen zou ik ook alle 4 de keren gegaan zijn, genoeg fans die nog willen hoor.. liever te veel dan te weinig tours, vooral met het uitzondelijk hoge niveau van de band / productie op dit moment (persoonlijk misschien)quote:Als het NIET om de centen zou zijn gegaan, zou hij niet voor de tweede of derde keer in NY optreden in een jaar tijd.
Daar heeft hij weinig inspraak op, en dat valt volgendsmij wel mee (vooral met die 1/2 'grote' andere bands die constand optreden in het voorprogramma)quote:De concertkaarten zouden goedkoper zijn
Tourmanagerquote:en de belachelijke prijzen van een WT tour tshirt niet zo hoog.
Dat zeg ik.. gamma?quote:Een CD uitbrengen is voor een artiest weinig bron van inkomsten. Een tour is dé manier om inkomen te krijgen. Mede door verkoop van merchandise. Ook natuurlijk om de fans te vreden te houden.
De locaties van de tour heeft hij niet al te veel zeggenschap over (tour manager) maar ik de meeste NIN fans zitten nou eenmaal in Amerika.quote:Als TR écht de fans tevreden wil stellen, was hij vaker dan vijf keer in Europa geweest (1990, 1994, 1999, 2000 en 2005)In plaats van vier keer in een jaar touren in USA. Dan heb ik het nog niet over de vaste samenstelling van de setlist....
NIN en uitstellen verbaasd je?quote:Na de tier tours is de SUGGESTIE om een acoustische setting te houden. Dat was de suggestie na optreden New Orleans t.b.v. de orkaan.
Nu is er een nieuwe tour aan de gang (dus suggestie wordt weer uitgesteld)
Goed toch? Ik hoop op een soort With Teeth (disc 2).. wat niet gek is aangezien het grotendeels tracks worden die nog niet af of klaar waren tijdens de productie van WT.quote:. En een nieuw album ligt op de planken (nee, geen remix album).
Die losse tickets (max. 3 op the spiral) op ebay hoef je je niet zon zorgen over te maken, wat wel vervelend was, waren die mensen die bakken met tickets kochten via Ticketservice e.dquote:The Spiral Membership:
Opgezet met de gedachte om o.a. meer grip hebben op de verkoop van kaarten. Check ebay, woekerprijzen voor kaarten. Ook is de Ticketservice ook niet gratis voor een band om te verkopen.
Dat levert dus wel degelijk wat op voor TR. Een reden om de echte fans in USA tegemoet te komen.
Gezien zijn opnamen voor het nieuwe album en nieuwe album voor Saul Williams, denk ik ook niet na augustus.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:54 schreef Collaborator het volgende:
En gezien het nieuwe tourschema ook niet in augustus..
The US. heeft het wel he
Amerikaanse telling is anders héquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:54 schreef Collaborator het volgende:
En gezien het nieuwe tourschema ook niet in augustus..
The US. heeft het wel he
Sweetquote:After touring for quite some time (with more to come) I've decided to completely immerse myself in writing. This seems to keep me sane during the months of repeating the same day over and over. Don't get me wrong - the shows are the focus of the day and I truly enjoy them, but the several hours AROUND the shows can equal lots of wasted, mind-numbing time. However, balance has never been my strong suit and this I believe contributed to my recent illness brought on by overdoing it...
I've brought my collaborator Atticus Ross out for a few weeks and we've split our time between working on new NIN tracks and helping Saul Williams on his upcoming record. Saul is one of the most talented and prolific people I've ever been in the same room with. We are both out to defy anyone's expectations and the limitations of genres and categorization with the tracks we're working on for his record and it's provided a great counterpoint to what I'm working on for nine inch nails. We have surprised ourselves at how productive the time we've spent has been...
On the NIN front, I believe I've stumbled into the missing musical "thing" I've been looking for through experimentation... it's a very exciting and inspiring time for me right now. The time between this tour and the next will be devoted to formalizing a new batch of NIN material that will be completed after the summer tour.
ps. doesn't sound like "with teeth"
Maar Pretty hate machine zou je dan ook commercieel kunnen noemen.... Terwijl dat toch een meesterlijk album is..quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:15 schreef JimBob het volgende:
Meer sing along..minder Broken / Downward Spiral stijl.
Is 'Ruiner' ooit uitgebracht en clip van gemaakt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef kamagurka het volgende:
K zag gister de clip van "closer" weer ns op mtv, damn! Wat een kunstwerkje blijft dat toch
Dacht ik al; is ook niet het meest toegankelijke nummer..quote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef Devlinsect het volgende:
Ruiner is slechts 1 of 2 x live gespeeld. En verder nooit een clip van uitgebracht.
Van Further Down The Spiral? Jep, das een lekkere remix van Charlie Clouser. Hij heeft veel remixen gemaakt van o.a. NIN. Tjek de film Saw of het nieuwe album Rob Zombie voor meer werk van hem.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dacht ik al; is ook niet het meest toegankelijke nummer..
hoewel de remix wat dat betreft heel anders is..
Vat maar even kort samen als je wilt Kim, de topics op ETS krijgen onderhand RLT Boulevard achtige proporties...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef Kimsomnia het volgende:
Over Clouser gesproken, iemand het gevolg van de bitchfight tussen Dillon en Reznor op ETS gelezen?![]()
quote:Technically, Jerome did with the "press release". Then TR jumped in. Then everyone freaked out. Then TR jumped back in. Then apparently most of the rest of the former band members stopped by to chat. Then everyone freaked out again. Then we all feel like idiots.
Trent reageert op nin.com:quote:Another loss Dillon is still dealing with is what he described as his unexpected expulsion from NIN. While Dillon said NIN leader Trent Reznor was very supportive of the Nearly project — at one point asking if he could help produce it or use some of the tracks as part of defunct goth-rock side project Tapeworm — Dillon maintains that Reznor was nowhere to be found after he became ill during NIN's tour last year. (…) Dillon said he called NIN management to tell them he was ready to resume playing and was met with "complete apathy and no sympathy for what I'd been through," he said. "I was not welcomed back with open arms, which I didn't understand, since I had been in the band for six years." Dillon said Reznor didn't call or contact him to see if he was OK and has not done so since.
En verandert dit enige tijd later in:quote:A few thoughts / corrections on Jerome Dillon's latest press attempt to create interest in his project:
First, the facts:
I was impressed with his demos that ended up being his record.
I thought the choice of using Claudia was fantastic - I love her voice.
I did not offer to produce his record.
I did not attempt or ask to use any of his tracks for the "Tapeworm" project (which was long dead by the time I heard his music).
His recollection of the events leading to his departure from the band is once again inaccurate.
Now I venture into commentary:
Jerome continuously has to see himself as the victim in all circumstances. He lives in a world where he is always being wronged by someone or something. That could be me, that could be management, that could be his drum tech, that could be the girl who mistakenly washed his permanent press designer jeans, that could be the person that didn't cook his chicken properly before the show, or that could be the record label that wont give him tour support for his new band to play a show. On that topic, what in the hell do you need tour support for? You're a new band with no record sales yet... do what any new band does - practice in the garage, pack your shit in the car, play a goddamned show and quit whining about it.
p.s. You look like an asshole in your picture.
Ondertussen variëren de reacties op ETS van “Trent is een zak.” tot “Ik heb Jerome altijd al een attention whore en een slechte drummer gevonden”. 'Teitan', een user waarvan velen veronderstellen dat het Trent zelf is, meldt al vrij snel in de thread: “Yes, yes, yes... but don't you just LOVE the drama?”. Dan volgt er een Jerome-kloon die op zich weinig reacties uitlokt, maar dan meldt ‘charlieclouser’ zich met een big ass-post. Hier.quote:OK enough!
Your 15 minutes are up!
It DID make for some interesting BB reading on an otherwise dull day, though.
But seriously, if you're going to throw some punches you may get hit back. Fuck the "high ground" - this is the internet, remember?
quote:You didn't see how he fucking shut Chris Vrenna down. Goddamn motherfucking PodBoy had been with TR since the ramen-noodle years, running down to CompUSA every week to buy TR more video games, sitting there reading from the cheats book while TR played Doom for hours, never giving Pod a chance to play,
quote:Would I do it all over again? Yeah, but I would have been right behind Robin on the way back to LA instead of waiting four more years for shit that wasn't ever gonna happen. That last tour we did was a joke, and you know it. Fucking TR forgetting lyrics onstage, Robin taking a swing at TR in Australia, shit I was ready to walk off stage and take a cab to the airport that one time in Japan when he just lying on stage drunk off his ass mumbling instead of singing.
Clouser of niet, ik heb me rot gelachen.quote:No, the punch was backstage. Dave Grohl and Taylor Hawkins rode into our tent on mopeds with "Hellecasters" hoodies on, pulled up over their motorcycle helmets, and looking like bubble-head aliens. It was a tense moment, as they were playing a goofy backstage gag, and Robin had just took a swing, not really a "punch your lights out" punch, though it might have been had it connected.... TR didn't go down or anything, he probably didn't even notice! They were tussling and arguing and all, and just when it got violent, the wall of the tent blows back and in come half of the Foo's on mopeds.
quote:...trent reznor talking shit about one of the guys that used to be in his band... wow....i didn't see that one coming. without sounding like dr. phil, it's interesting to me that someone who has made a career out of writing songs from a victim's perspective, would make such accusations. things that make you go hmmmmmmmm...............?
(...) in order to properly prepare for these shows, i will be working out, cutting my hair short, shaving my back and jumping around in my new leather pants.
Ik zie het niet meer gebeuren. Mijn glazen bol vertelt me dat Reznor doodop is en na deze US-leg de studiodeuren voor onze neuzen dicht zal smijten. Dan verschijnt er over enige tijd een prachtig Saul Williams-album en breekt voor NIN-fans de 'Soon'-periode weer aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:47 schreef Devlinsect het volgende:
Zullen ze Europa nog een keer aandoen of?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:47 schreef Devlinsect het volgende:
I've loved Peaches ever since I heard "Fuck the Pain Away". You will want to get to the show on time because she is the SHIT.
12:47pm_PST
Peaches. Wat ongelofelijk kut is dat. Een pauperwijf met een drumcomputer, een gitaar en wat obscene teksten. Bauhaus prima, maar Peachesquote:
Heb 'm al tijden geleden aangevraagd maar nog niks gezienquote:Op donderdag 6 april 2006 11:52 schreef Curiosity het volgende:
http://www.nin.com/access/collected/index.asp
Hier kun je een gratis DVD aanvragen.
Ik heb ook nog niks gezienquote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heb 'm al tijden geleden aangevraagd maar nog niks gezien![]()
Dat was half goed gegokt, geen EDIETS video dus. Dan doet iemand op Myspace uit de doeken hoe de, al wel opgenomen, video er uit zou hebben gezien. Of dat nu klopt of niet, Meathead weet er wel raad mee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:21 schreef Kimsomnia het volgende:
Gokje? Reznor heeft de video weggeflikkerd en Sheridan is du moment in sneltreinvaart een nieuwe aan het maken.
quote:"Pretty Hate Machine", I really didn't know what I was doing at all, so it was just 'here's a drum beat' and the last thing that kinda got put in was the melody of the song, because there were some cool songs, whatever. "The Downward Spiral" was an exorcise in a collage of noise, really, and than a song kinda came out in the end. "The Fragile" was a whole other situation with just kind of experimenting and see what happens, and then "With Teeth" is very formal, trying to write at a piano, because that's what I know the best: thinking about melody first and then trying to put sounds in it, arrange it.
Uhuh, vooral Jeordie scares me! Ik ben ook geneigd Aaron de schuld te geven, dat Annie Lennox-masker van Allessandro heb ik namelijk al eens eerder gezien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:59 schreef Reena het volgende:
Heb je de foto's van 6-6-6 gezien?
Twee nieuwe nummers gemist, goede shows te verkrijgen in perfect beeld en geluid, samenwerking met rapper Saul Williams voor nieuw album en is bezig met zijn laatste USA tour. Hopelijk wordt het nog touren in Europa.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Oef, ik heb meer dan 6 maanden dit topic niet gevolgd. Schande, shame on me!
Die shows interesseren me wel. Ik ga even teruglezenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Twee nieuwe nummers gemist, goede shows te verkrijgen in perfect beeld en geluid, samenwerking met rapper Saul Williams voor nieuw album en is bezig met zijn laatste USA tour. Hopelijk wordt het nog touren in Europa.
Je bent weer op de hoogte.
shows zul je hier niet vinden, demonoidquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Die shows interesseren me wel. Ik ga even teruglezen!
Ik heb geen enkele gevolgd. Kun je die gewoon live via de website van de radio luisteren? Of worden die door "the hole" uitgezonden? Ik heb laatst een zooi webcasts gedownload, maar nog niets bekeken...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Uhuh, vooral Jeordie scares me! Ik ben ook geneigd Aaron de schuld te geven, dat Annie Lennox-masker van Allessandro heb ik namelijk al eens eerder gezien.![]()
Ander nieuwtje dan nog:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister was het de beurt aan Head like a hole, Hurt en Sanity assassin. Die laatste vond ik, de eerste ook goed te doen en Hurt een beetje over the top.
Megaupload.com heeft ze ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
shows zul je hier niet vinden, demonoid![]()
Die NIN maskers waren naar mijn idee bedoelt voor het feest van 06-06-06 wat in het teken stond van een bepaald themafeest. Kheb ergens een flyer gezien voor die show (niet op nin.com).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Reena het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele gevolgd. Kun je die gewoon live via de website van de radio luisteren? Of worden die door "the hole" uitgezonden? Ik heb laatst een zooi webcasts gedownload, maar nog niets bekeken...
En ja...Allesandro's masker leek wel heeeeel erg op Aarons Icky Line verleden
Ja dat klopt, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat Allesandro zelf niet die weg bewandeld heeft...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die NIN maskers waren naar mijn idee bedoelt voor het feest van 06-06-06 wat in het teken stond van een bepaald themafeest. Kheb ergens een flyer gezien voor die show (niet op nin.com).
'Allesandro's masker' is zo oud als de weg van industrial. Skinny Puppy, Throwing Gristle etc. hebben het wel is gedaan. Aaron moet toch ergens de mosterd vandaan halen![]()
Eindelijk wat meer nieuwsquote:On June 24th, 2006 near the end of performing at the Molson Amphitheatre [17] in Toronto, Trent Reznor confirmed there would be a new album released "shortly".
He again confirmed this at Verizon Ampitheatre in Irvine, CA and Shoreline Ampitheatre in Mountain View, CA saying that he was going back into the studio for awhile and would be releasing new material after the first of the year.
He also said that he would be coming around on tour again in support of the new material.
Bron van de informatie?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:11 schreef Pantheon het volgende:
"Closure" wordt begin 2007 zoals het er nu voor staat en het nieuwe album/nieuwe release zomer 2007. Nothing Records werkt niet erg mee met nieuwe informatie, maar dat was er nog uit te persen. Verder is het alleen maar gokken wat het nieuwe materiaal wordt; een compleet nieuw album lijkt het echter te worden - Reznor heeft al gezegd dat er van WT géén remixplaat komt (Further Down the Spiral, Things Falling Apart...).
Het interview wat je bedoelt is interview rond Katrina Hurricane Bennefit of KROQ Christmas. Daar werden wel meer dingen in gezegd die nu al niet waar bleken. (hij is bijv. weer gaan touren in USA).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:21 schreef Reena het volgende:
Volgens mij was Reznor zelf ook verbaasd dat er op With Teeth "Nothing Records" stond. Verder heb ik in een radio interview gehoord dat het volgende album weer helemaal anders is/wordt dan With Teeth en dat er niet perse in een bandformatie opgetreden hoeft te worden. Volgens mij zat hij gewoon de fans een beetje te pesten. Ik hoop dat ze dan WEL een volwaardige Europese tour doen, want met het vorige album hebben ze hier nauwelijks getourd![]()
En Closure...ben benieuwd...volgens mij had bol.com tot voor kort het in hun assortiment staan, zogenaamd als import uit Japan, hehe.
Het is toch Interscope die er de hele tijd moeilijk over doet? Want volgens mij is het al jaren af en ligt het ergens op de plank bij Interscope stof te vergaren...
Hier bedoelde ik dus dat ze waarschijnlijk de fans zaten te pesten...maar je weet maar nooit natuurlijkquote:I don't want to keep doing what we're doing now because it's not going to make sense. It just feels like we've done it, we've done it, we've done it, and I'm old, so. No, we just want to try some different things. I'm not really sure what the next thing's going to be like. The new record doesn't sound like the last one and I don't know that a rock band is the best way to present it. So, I'm just tossing some ideas around. It's not nice and pretty but it's not guitar, bass and drums. It's more of a collage of sound and it may not transfer as easily or as appropriately to a rock band. It might be, I don't know, we'll see.
En tenslotte op Live105 werd Reznor geinterviewd en zei hij dat hij na de tour meteen de studio in zou duiken om de rest van de plaat op te nemen/af te maken...quote:DarkSoul520 <Q> Trent, any word on how that new album is coming along?
trent_reznor <A> The majority of the music feels pretty done. Working on words and vocals on this tour. I'm coming from a much different head-space this time around and it's showing in the work.
Hij is best naar inderdaadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zag gisteren de video van Happiness in Slavery...Een mooie prent hoor, maar wel erg extreem... hedendaagse 'shocking' video's kunnen daar nooit aan tippen geloof ik...
Die robotgeluidenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zag gisteren de video van Happiness in Slavery...Een mooie prent hoor, maar wel erg extreem... hedendaagse 'shocking' video's kunnen daar nooit aan tippen geloof ik...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
NIN wordt tegenwoordig zelfs gebruikt als achtergrondmuziek in de TV Makelaar
Oh dat wist ik niet, zo staat het in ieder geval op de cd, dus noem ik het zo. Van wie is het orgineel dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef Devlinsect het volgende:
A Warm Place is geen NIN nummer btw. Wie weet de naam van het origineel![]()
Ik lees wel eens op amerikaanse boards dat ze NIN muziek gebruiken bij nieuws items e.d. Kheb het nooit of zelden meegemaakt hier in NL.
Je hoorde een stukje van Only (instrumentaal gedeelte uit het begin van het nummer), dat vonden ze natuurlijk een heel hip deuntjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat meen je niet. Weet je ook nog welk nummer ze op de achtergrond plaatsen, terwijl ze opzoek waren naar een woning?![]()
Als je NIN kent, ken je David Bowie ook. Dus ik zet een cd van Bowie, een japanse uitgave. Het nummer heet Crystal Japan en klinkt exact hetzelfdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef Reena het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, zo staat het in ieder geval op de cd, dus noem ik het zo. Van wie is het orgineel dan?
Bij de NOS hadden ze wel de NIN uitvoering gebruikt, tenzij die dan precies hetzelfde is als het orgineel (wat mij niet echt logisch lijkt).
Ben je niet in de war met Beat It van Michael Jacksonquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Je hoorde een stukje van Only (instrumentaal gedeelte uit het begin van het nummer), dat vonden ze natuurlijk een heel hip deuntje![]()
Als NIN fan voel ik me nou heel beledigdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Beat It van Michael Jackson![]()
Sarcasmequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Als NIN fan voel ik me nou heel beledigd![]()
Idemquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
SarcasmeAls NIN fan zou je dat moeten weten
![]()
Zit 'm nu te luisteren, die van NIN is toch wel een stuk mooier vind ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als je NIN kent, ken je David Bowie ook. Dus ik zet een cd van Bowie, een japanse uitgave. Het nummer heet Crystal Japan en klinkt exact hetzelfde
Nou...als je NIN kent hoef je niet perse Bowie ook te kennen...lijkt mij. Maar goed, denk dat iedereen Bowie op zich wel kent. Wist niet dat het van hem was. Het is in ieder geval wel een heel mooi nummer! Zal het orgineel een keer opzoeken...bedankt voor de info...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als je NIN kent, ken je David Bowie ook. Dus ik zet een cd van Bowie, een japanse uitgave. Het nummer heet Crystal Japan en klinkt exact hetzelfde
Als je NIN de laatste 12 jaar hebt gevolgd, dan ken je Bowie ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:55 schreef Reena het volgende:
[..]
Nou...als je NIN kent hoef je niet perse Bowie ook te kennen...lijkt mij. Maar goed, denk dat iedereen Bowie op zich wel kent. Wist niet dat het van hem was. Het is in ieder geval wel een heel mooi nummer! Zal het orgineel een keer opzoeken...bedankt voor de info...
Na de tour van TDS heeft Bowie gevraagd of ze met hem willen touren. De zgn. Outside tour.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Reena het volgende:
Bedankt voor die link, ZwarteMagika! Ben benieuwd. Ik wist niet dat het gecovered was...had inderdaad ook nooit credits in TDS gezien. Normaal gesproken hoort dat toch wel vermeld te worden? Ach ja, zolang Bowie het goedgekeurd heeft, zal het wel goed (genoeg) zijn...
Ik heb NIN de laatste 12 jaar niet gevolgd, daarom ook mijn opmerking. Neemt niet weg dat ik wel vind dat iedereen op z'n minst wel een Bowie nummer MOET kennen, anders leef je echt ergens onder een steen. Ik had inderdaad wel gelezen dat NIN ooit met Bowie getourd heeft. Nou DAT lijkt me een legendarische tour. Waarschijnlijk was dit alleen in Amerika? Of hebben ze ook in Europa samen getourd?
De tour met Qotsa en Autolux had ik ook wel graag willen zien...*zucht*
Ik heb een bootleg van NIN en Bowie genaamd Feel the pain, weet niet of dat dezelfde is.. heb 'm nooit echt goed geluisterd (vond de combinatie niet echt geweldig eerlijk gezegd), alleen gekocht 'voor de heb'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Na de tour van TDS heeft Bowie gevraagd of ze met hem willen touren. De zgn. Outside tour.
Zijn goede geluidsopnamen van te krijgen. Piggy spelen ze als remix zoals FTDS en Closer ook een remix. Becoming wordt live gespeeld en sommige nummers klinken agressiever.![]()
Google is op NIN Children of the night. Dat is een goede bootleg.
*zet hem ff op*
Feel the Pain is dezelfde opname.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik heb een bootleg van NIN en Bowie genaamd Feel the pain, weet niet of dat dezelfde is.. heb 'm nooit echt goed geluisterd (vond de combinatie niet echt geweldig eerlijk gezegd), alleen gekocht 'voor de heb'
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:42 schreef Reena het volgende:
met andere woorden, Qotsa is niet orgineel?
Haha ja, maar TOEN waren ze ook niet erg goed nee, dat geef ik toe. Sowieso een gaar festival. De enige reden waarom ik daar heenging, was om NIN te zien (en gelukkig ben ik gegaan, want anders had ik ze helemaal niet meer gezien). Qotsa en Eagles of Death Metal waren een bonus. Interpol was ook heel erg saai, dat was wel jammer. Vind hun cd's wel ok. En the Masr Volta had afgezegd, grrrrrquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:11 schreef Collaborator het volgende:
[..]
QOTSA kan ik persoonlijk niet uitstaan, vrij saai.. het pakt me gewoon niet en live ook zeker niet bijzonder (gezien @ Rockin' Park 05)
Ik heb het ook niet meer gevolgd na Rockin' Park, volgendsmij was toen toch wel het toppunt van hun hype. Ik kwam er ook alleen voor NIN, heb nog bij Krezip gekeken (heb er een zwak voor na die eerste hit van zequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha ja, maar TOEN waren ze ook niet erg goed nee, dat geef ik toe. Sowieso een gaar festival. De enige reden waarom ik daar heenging, was om NIN te zien (en gelukkig ben ik gegaan, want anders had ik ze helemaal niet meer gezien). Qotsa en Eagles of Death Metal waren een bonus. Interpol was ook heel erg saai, dat was wel jammer. Vind hun cd's wel ok. En the Masr Volta had afgezegd, grrrrr
Ja, denk dat als ze in de tent gespeeld hadden, een stuk beter zouden zijn. De zanger zag er ook een beetje uit alsof hij er niet echt zin in had.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:32 schreef Devlinsect het volgende:
Ik vond QOTSA ook tegenvallen op RIP. Kwam door het brakke geluid.
T-rez heeft zelfs door het publiek gelopen tijdens de band die voor hen optrad waarvan ik de naam nu niet zo weet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:46 schreef Reena het volgende:
[..]
Ja, denk dat als ze in de tent gespeeld hadden, een stuk beter zouden zijn. De zanger zag er ook een beetje uit alsof hij er niet echt zin in had.
Eagles of Death Metal waren echt leuk. En ik vond het ook grappig dat leden van Qotsa en NIN aan de zijkant van het podium stonden om naar het concert te kijken...(wat mij trouwens wel afleidde)
NIN was echt heel goed. Het was de eerste keer dat ik ze live zag en ik was heel erg onder de indruk...![]()
Vet. Is het mogelijk om de hele chat met TR te posten?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:13 schreef Kimsomnia het volgende:
Q: Could you provide us with a more specific time frame for the BYIT DVD other than the year 2007
Trent: The DVD is done on our end, and has been. (...) but the primary reason it's being delayed until the first part of the year is Interscope. Pussycat Dolls > NIN.
Q: What is the status of the Closure DVD. Any news on your end?
Trent: If you hear anything, let me know. I have another equation for you to ponder. Black Eyed Peas > NIN.
Q: Will there be a live CD to accompany the new DVD?
Trent: No. The DVD is its own thing.
Q: Will there be any differences in content for the different With_Teeth DVD formats?
Rob: The track listing and bonus content are exactly the same between the three formats.
Wat heeft hij gepost? Over zijn nieuwe muzikale project?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:12 schreef Reena het volgende:
Alessandro heeft wel iets kleins gepost...
Johnny Cash heeft, vind ik, toch wel een hele mooie cover gemaakt...En Dillinger Escape Plan vind ik wel een goeie band, dus heb wel het idee dat zij een NIN liedje recht zullen doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat heeft hij gepost? Over zijn nieuwe muzikale project?
Ik heb een schurft aan bands die NIN coveren. Ik vond deze BOOTLEG VIDEO van Dillinger Escape Plan wel tof:
http://www.megaupload.com/?d=85YQX1OZ
![]()
Die was ik vergeten.quote:
Nu te horen in een Nike reclamequote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die was ik vergeten.Dat is zeker een goede cover
![]()
Hier het filmpje:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nu te horen in een Nike reclame![]()
quote:A couple of things...
This is the PLAN as of this moment.
The tour we just announced will continue after the announced dates.
This wave of touring is not me solo, it's the BAND. The band personnel will remain the same - Jeordie, Josh, Aaron and Allesandro.
The new record should drop in April.
Gelukkig zijn Paradiso kaartjes nooit zo duurquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Reena het volgende:
Ja, moet beginnen met sparen zo te zien....![]()
Ja, Spiral voorverkoop is voor alle leden van de Spiral en geldt voor alle Europese data. Je mag maximaal 2 kaartjes per concert bestellen, maar je kunt wel verschillende concerten bestellen...ehm...beetje vreemd geschreven, maar volgens mij snap je wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is die Spiral-voorverkoop er ook in Nederland? Dan is lid worden misschien wel de moeite. Dit zal echt binnen 1 minuut uitverkocht zijn verwacht ik.....
Nee dat klopt...misschien iets van 30-35 euro...maar ik bedoelde meer dat ik dan wel meer concerten dan alleen in Amsterdam wil gaan zienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Paradiso kaartjes nooit zo duur![]()
Ik snap 't helemaal. Maar even pappie bellen voor z'n creditcard nummer straksquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:15 schreef Reena het volgende:
[..]
Ja, Spiral voorverkoop is voor alle leden van de Spiral en geldt voor alle Europese data. Je mag maximaal 2 kaartjes per concert bestellen, maar je kunt wel verschillende concerten bestellen...ehm...beetje vreemd geschreven, maar volgens mij snap je wel wat ik bedoel
Vaak zelfs 15-25 euro, maar ik weet niet of het per band verschilt, misschien wordt t wel een stuk duurder, geen idee. Maar als je ze ook nog in het buitenland wil zien mag je idd wel vast gaan sparenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:15 schreef Reena het volgende:
Nee dat klopt...misschien iets van 30-35 euro...maar ik bedoelde meer dat ik dan wel meer concerten dan alleen in Amsterdam wil gaan zien
Ieder concert van NIN is er één waarbij je als muziekliefhebber bij moet zijn. Of het nou gaat om het visuele aspect of de vernieuwing van soundsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die show in Paradiso wordt er waarschijnlijk een 'waar je bij had moeten zijn' of waarvan later meer mensen zeggen dat ze er waren dan dat er werkelijk aanwezig waren
Maargoed, als 013 klopt, dan zou het geen ramp zijn als het geen Paradiso wordt, maar toch heel erg kut.
Hoeft trouwens niet voor alle data te betekenen...ze doen meestal een aantal shows tegelijk in de voorverkoop, maar niet alles...tenminste, dat was de vorige keer het geval, weet niet of dat nu ook het geval isquote:members of the spiral will have access to exclusive ticket pre-sales beginning next week.
OK. Thanx 4 the infoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:08 schreef Reena het volgende:
Ik zou het graag voor je willen doen, maar je mag maar 2 kaarten per concert bestellen en aangezien er iemand met me meegaat, kan ik dat helaas niet voor je doen![]()
Trouwens als je via iemand van de Spiral een kaartje kan krijgen, moet je ook met diegene naar het concert (in ieder geval naar binnengaan met diegene), want mensen met een Spiral kaartje moeten zich identificeren...(die zagen er in Amerika anders uit dan de ticketmaster kaartjes), 1 van de 2 mensen moet een Spiral lid zijn.
Op de NIN-site staat dat de voorverkoop voor de fanclub begin komende week gaat beginnen. Gewone voorverkoop zal dus nog wel niet aanstaande zaterdag beginnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef TrentReznor het volgende:
Waarom staat er geen info over het concert op de sites van ticketmaster, paradiso en concert.nl![]()
Of heeft iemand wel al ergens anders info gevonden?
Wil weten wanneer ik nou voor de deur van het postkantoor moet gaan slapen!![]()
Vorige keer was NIN in 013 erg goed (tevens de aanleiding voor het allereerste NIN-topic: Nine Inch Nails ).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:00 schreef Reena het volgende:
Oeh dat zou wel cool zijn als er twee data in NL zouden zijn...ben nog nooit in de 013 geweest, maar hoor altijd hele goede dingen over die zaal!
Sjawel. Geheel accoustisch en TR met baard. Tis ff wennen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:10 schreef Mathijz het volgende:
Volgens mij klopt de link naar youtube niet
jee das raar, ik droomde laatst over Trent (zo in de ban van 't concertquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Sjawel. Geheel accoustisch en TR met baard. Tis ff wennen.![]()
Bron: Podiuminfo.nl (overigens ook bevestigd op Paradiso.nlquote:Extra show Nine Inch Nails in Paradiso en meer informatie
Hoewel de voorverkoop voor het geplande concert nog moest komen komt Paradiso met een extra concert. Dit zorgt ervoor dan Nine Inch Nails op 21 én 22 maart 2007 te zien zal zijn in Amsterdam. Doordat het nog even duurt hebben de boezekers alle tijd om te sparen, want tickets gaan weg voor maarliefst ¤42,50 excl. service kosten en lidmaatschap. Dit vanaf zaterdag 11 november.
Welke bandleden frontman Trent Reznor zal menemen is bij ons (nog) niet bekend.
Auw! Dat wordt water en brood dit voorjaar....quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
tickets gaan weg voor maarliefst ¤42,50 excl. service kosten en lidmaatschap
Ik ook, de pessimist in me heeft het zweet al in haar handen staan. Hopelijk is dat nergens voor nodig en kan ik later deze week een enorme vreugdedans doen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef Reena het volgende:
Ben benieuwd hoe dat zal gaan met de voorverkoop op the Spiral.
De capaciteit van het Palladium is 4000 man/vrouw (wist Google me te vertellen).quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:23 schreef Devlinsect het volgende:
Keulen is hier niet zo ver vandaan. Die ga ik zeker ook aan doen. Hopelijk is daar de zaal groter dan Paradiso.
Fijne opbouw, lekkere baslijn, stofzuigerquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:55 schreef Devlinsect het volgende:
En wat zijn jullie favo nummers van WT?
7 & 8 maart Brixtonquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef bartrid het volgende:
Waar in Londen? Da's maar een half uurtje hier vandaan
da's tenminste een goede zaal.quote:
En hoe laat kun je de kaarten verkrijgen? 0900 uur of 1000 uur? Thx 4 the info.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:22 schreef Mathijz het volgende:
Ja, GWK of postkantoor maakt niks uit.
Had ik er ook zeker wel voor over gehad, maar dit voelt toch ff heel wat beter...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef Reena het volgende:
Yup mijne zijn ook binnen...scheelt weer kamperen voor het postkantoor
Terwijl ik toch echt Nederland heb aangeven. Hebben jullie dat ook of moet ik me toch maar druk gaan maken?quote:country: US
Heb ik inderdaad ook, heb ook geen andere optie kunnen ontdekken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ook kaartjes gescoort. Alleen staat er bij mij op dat receiptscherm dat komt (en wat je moet uitprinten) nadat je bevestigd hebt bij zowel booking als shipping adress te staan
[..]
Terwijl ik toch echt Nederland heb aangeven. Hebben jullie dat ook of moet ik me toch maar druk gaan maken?
Ergens moest je een land aangeven. Maar daar heb ik toch echt "Netherlands, kingdom of the" aangeven dacht ik..quote:Op woensdag 1 november 2006 18:26 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook, heb ook geen andere optie kunnen ontdekken eerlijk gezegd.
Ik heb ook de bevestiginsmail, en ik heb net toch maar even in steenkolen Engels een mailtje nagestuurd......quote:Maar goed, de bevestigingsemail is wel binnen, en anders maar even een mailtje er achter aan...
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 18:30 schreef Reena het volgende:
Ok, zou je ons kunnen laten weten als je antwoord krijgt?
quote:Subject
RE: Your Ticket Purchase #xxxx
Discussion Thread
Response (Chris) 11/01/2006 01:27 PM
Our records indicate your country is correct on your order.
We apologize for the confusion.
Thank you,
Chris
Ticketing Customer Service Department
Musictoday, LLC
The Artist/Fan Connection
www.musictoday.com
Je kan het voor de zekerheid doen. Weten we gelijk wat zekerder dat ze er echt naar hebben gekeken in plaats van dat ze een standaardreply'dje gestuurd hebben...quote:Op woensdag 1 november 2006 19:44 schreef Reena het volgende:
Wow Musictoday die snel reageert....damn....ben onder de indruk
Denk je dat ik er vanuit moet gaan dat het bij mij (en de anderen) ook goed is, of zal ik ook maar een mailtje sturen?
Ik heb ook even een mailtje gestuurd en zal het antwoord ook in dit topic plakken als het binnen is.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan het voor de zekerheid doen. Weten we gelijk wat zekerder dat ze er echt naar hebben gekeken in plaats van dat ze een standaardreply'dje gestuurd hebben...
Wat knap, want de 22ste is nog helemaal niet in de verkoop gegaan, ook niet bij the Spiral...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:40 schreef TrentReznor het volgende:
Staan wel al op marktplaats , vieze afzetters..net als dat spriralgezeik
Niks aan de hand dus...quote:Discussion Thread
Response (Priscilla) 11/01/2006 05:59 PM
Our records indicate your shipping destination country is correct on your order.
We apologize for the confusion.
Thank you,
Priscilla
nin Ticketing Customer Service
Concert in België en UK zijn allemaal uitverkocht.quote:
Ik woon 3 min van 't GWK, maar aangezien het voor een ander concert toch nog misging gaat m'n vriend voor me, kan ik 't tenminste niet weer verklotenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef Koekjesbeest het volgende:
Ik denk dat ik bij mn zus ga logeren. Die woont bóven een postkantoor.
Een vriendin van me gaat mee, die geen enkel nummer kent maar alleen fan is van Twiggy Jeordiequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:23 schreef Reena het volgende:
Een vriendin van me gaat mee naar 4 concerten, terwijl ze het zelf redelijke muziek vind. Voel me echt schuldig...
Zelfde hier voor de donderdag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik probeerde 't ondertussen ook via de ticketmaster, daar kom je gewoon niet doorheenKwam 1 keer door de woensdag en daar stond dat er geen kaarten (meer?) beschikbaar waren..
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:44 schreef Mathijz het volgende:
gvd zo'n klotehommel waarvan zijn pinpas het niet deed
Volgende keer maar creditcard van mn vader, dit is niks![]()
Komt ie nu meequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:36 schreef TrenTs het volgende:
Ik had best voor wat mensjes hier meer willen kopen hoor.
Dat denk ik ook, Paradiso is lekker intiem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:38 schreef Frozen het volgende:
Heb ze! Ik ga er ook heen op woensdag!
Dit wordt echt bijzonder...
Volgende keer als ik ga zal ik het in het topic vermelden voor ik ze ga halen.quote:
Als we nu allemaal zowel ticketservice mailen en deze praktijken als misbruik aangeven op marktplaats, misschien dat ze dan eindelijk er eens wat aan gaan doen. Het helpt misschien niet voor degene die nu niets hebben, maar doe het dan voor een volgende keer !quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze staan alweer voor 100 euro op MarktplaatsWas het echt in 10 min uitverkocht?
Moest je dat nou tegelijk met mij postenquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze staan alweer voor 100 euro op MarktplaatsWas het echt in 10 min uitverkocht?
Dat vind ik een goed idee, het is nu nog duidelijk aantoonbaar dat het ze enkel om winst gaat en geen lulsmoes als "ik kan die dag niet" is. Iemand zin om een standaardmailtje oid te typen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef MusicInMyHead het volgende:
[..]
Als we nu allemaal zowel ticketservice mailen en deze praktijken als misbruik aangeven op marktplaats, misschien dat ze dan eindelijk er eens wat aan gaan doen. Het helpt misschien niet voor degene die nu niets hebben, maar doe het dan voor een volgende keer !
Marktplaats:
http://verkopen.marktplaats.nl/contact_form.php (kies als onderwerp "misbruik")
Ticketservice
http://www.ticketmaster.nl/html/ticketservice/help.htmI?l=NL#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |