Ik heb ook even een mailtje gestuurd en zal het antwoord ook in dit topic plakken als het binnen is.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan het voor de zekerheid doen. Weten we gelijk wat zekerder dat ze er echt naar hebben gekeken in plaats van dat ze een standaardreply'dje gestuurd hebben...
Wat knap, want de 22ste is nog helemaal niet in de verkoop gegaan, ook niet bij the Spiral...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:40 schreef TrentReznor het volgende:
Staan wel al op marktplaats , vieze afzetters..net als dat spriralgezeik
Niks aan de hand dus...quote:Discussion Thread
Response (Priscilla) 11/01/2006 05:59 PM
Our records indicate your shipping destination country is correct on your order.
We apologize for the confusion.
Thank you,
Priscilla
nin Ticketing Customer Service
Concert in België en UK zijn allemaal uitverkocht.quote:
Ik woon 3 min van 't GWK, maar aangezien het voor een ander concert toch nog misging gaat m'n vriend voor me, kan ik 't tenminste niet weer verklotenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef Koekjesbeest het volgende:
Ik denk dat ik bij mn zus ga logeren. Die woont bóven een postkantoor.
Een vriendin van me gaat mee, die geen enkel nummer kent maar alleen fan is van Twiggy Jeordiequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:23 schreef Reena het volgende:
Een vriendin van me gaat mee naar 4 concerten, terwijl ze het zelf redelijke muziek vind. Voel me echt schuldig...
Zelfde hier voor de donderdag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik probeerde 't ondertussen ook via de ticketmaster, daar kom je gewoon niet doorheenKwam 1 keer door de woensdag en daar stond dat er geen kaarten (meer?) beschikbaar waren..
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:44 schreef Mathijz het volgende:
gvd zo'n klotehommel waarvan zijn pinpas het niet deed
Volgende keer maar creditcard van mn vader, dit is niks![]()
Komt ie nu meequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:36 schreef TrenTs het volgende:
Ik had best voor wat mensjes hier meer willen kopen hoor.
Dat denk ik ook, Paradiso is lekker intiem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:38 schreef Frozen het volgende:
Heb ze! Ik ga er ook heen op woensdag!
Dit wordt echt bijzonder...
Volgende keer als ik ga zal ik het in het topic vermelden voor ik ze ga halen.quote:
Als we nu allemaal zowel ticketservice mailen en deze praktijken als misbruik aangeven op marktplaats, misschien dat ze dan eindelijk er eens wat aan gaan doen. Het helpt misschien niet voor degene die nu niets hebben, maar doe het dan voor een volgende keer !quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze staan alweer voor 100 euro op MarktplaatsWas het echt in 10 min uitverkocht?
Moest je dat nou tegelijk met mij postenquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze staan alweer voor 100 euro op MarktplaatsWas het echt in 10 min uitverkocht?
Dat vind ik een goed idee, het is nu nog duidelijk aantoonbaar dat het ze enkel om winst gaat en geen lulsmoes als "ik kan die dag niet" is. Iemand zin om een standaardmailtje oid te typen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef MusicInMyHead het volgende:
[..]
Als we nu allemaal zowel ticketservice mailen en deze praktijken als misbruik aangeven op marktplaats, misschien dat ze dan eindelijk er eens wat aan gaan doen. Het helpt misschien niet voor degene die nu niets hebben, maar doe het dan voor een volgende keer !
Marktplaats:
http://verkopen.marktplaats.nl/contact_form.php (kies als onderwerp "misbruik")
Ticketservice
http://www.ticketmaster.nl/html/ticketservice/help.htmI?l=NL#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |