OK. Thanx 4 the infoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:08 schreef Reena het volgende:
Ik zou het graag voor je willen doen, maar je mag maar 2 kaarten per concert bestellen en aangezien er iemand met me meegaat, kan ik dat helaas niet voor je doen![]()
Trouwens als je via iemand van de Spiral een kaartje kan krijgen, moet je ook met diegene naar het concert (in ieder geval naar binnengaan met diegene), want mensen met een Spiral kaartje moeten zich identificeren...(die zagen er in Amerika anders uit dan de ticketmaster kaartjes), 1 van de 2 mensen moet een Spiral lid zijn.
Op de NIN-site staat dat de voorverkoop voor de fanclub begin komende week gaat beginnen. Gewone voorverkoop zal dus nog wel niet aanstaande zaterdag beginnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef TrentReznor het volgende:
Waarom staat er geen info over het concert op de sites van ticketmaster, paradiso en concert.nl![]()
Of heeft iemand wel al ergens anders info gevonden?
Wil weten wanneer ik nou voor de deur van het postkantoor moet gaan slapen!![]()
Vorige keer was NIN in 013 erg goed (tevens de aanleiding voor het allereerste NIN-topic: Nine Inch Nails ).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:00 schreef Reena het volgende:
Oeh dat zou wel cool zijn als er twee data in NL zouden zijn...ben nog nooit in de 013 geweest, maar hoor altijd hele goede dingen over die zaal!
Sjawel. Geheel accoustisch en TR met baard. Tis ff wennen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:10 schreef Mathijz het volgende:
Volgens mij klopt de link naar youtube niet
jee das raar, ik droomde laatst over Trent (zo in de ban van 't concertquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Sjawel. Geheel accoustisch en TR met baard. Tis ff wennen.![]()
Bron: Podiuminfo.nl (overigens ook bevestigd op Paradiso.nlquote:Extra show Nine Inch Nails in Paradiso en meer informatie
Hoewel de voorverkoop voor het geplande concert nog moest komen komt Paradiso met een extra concert. Dit zorgt ervoor dan Nine Inch Nails op 21 én 22 maart 2007 te zien zal zijn in Amsterdam. Doordat het nog even duurt hebben de boezekers alle tijd om te sparen, want tickets gaan weg voor maarliefst ¤42,50 excl. service kosten en lidmaatschap. Dit vanaf zaterdag 11 november.
Welke bandleden frontman Trent Reznor zal menemen is bij ons (nog) niet bekend.
Auw! Dat wordt water en brood dit voorjaar....quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
tickets gaan weg voor maarliefst ¤42,50 excl. service kosten en lidmaatschap
Ik ook, de pessimist in me heeft het zweet al in haar handen staan. Hopelijk is dat nergens voor nodig en kan ik later deze week een enorme vreugdedans doen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef Reena het volgende:
Ben benieuwd hoe dat zal gaan met de voorverkoop op the Spiral.
De capaciteit van het Palladium is 4000 man/vrouw (wist Google me te vertellen).quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:23 schreef Devlinsect het volgende:
Keulen is hier niet zo ver vandaan. Die ga ik zeker ook aan doen. Hopelijk is daar de zaal groter dan Paradiso.
Fijne opbouw, lekkere baslijn, stofzuigerquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:55 schreef Devlinsect het volgende:
En wat zijn jullie favo nummers van WT?
7 & 8 maart Brixtonquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef bartrid het volgende:
Waar in Londen? Da's maar een half uurtje hier vandaan
da's tenminste een goede zaal.quote:
En hoe laat kun je de kaarten verkrijgen? 0900 uur of 1000 uur? Thx 4 the info.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:22 schreef Mathijz het volgende:
Ja, GWK of postkantoor maakt niks uit.
Had ik er ook zeker wel voor over gehad, maar dit voelt toch ff heel wat beter...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef Reena het volgende:
Yup mijne zijn ook binnen...scheelt weer kamperen voor het postkantoor
Terwijl ik toch echt Nederland heb aangeven. Hebben jullie dat ook of moet ik me toch maar druk gaan maken?quote:country: US
Heb ik inderdaad ook, heb ook geen andere optie kunnen ontdekken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ook kaartjes gescoort. Alleen staat er bij mij op dat receiptscherm dat komt (en wat je moet uitprinten) nadat je bevestigd hebt bij zowel booking als shipping adress te staan
[..]
Terwijl ik toch echt Nederland heb aangeven. Hebben jullie dat ook of moet ik me toch maar druk gaan maken?
Ergens moest je een land aangeven. Maar daar heb ik toch echt "Netherlands, kingdom of the" aangeven dacht ik..quote:Op woensdag 1 november 2006 18:26 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook, heb ook geen andere optie kunnen ontdekken eerlijk gezegd.
Ik heb ook de bevestiginsmail, en ik heb net toch maar even in steenkolen Engels een mailtje nagestuurd......quote:Maar goed, de bevestigingsemail is wel binnen, en anders maar even een mailtje er achter aan...
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 18:30 schreef Reena het volgende:
Ok, zou je ons kunnen laten weten als je antwoord krijgt?
quote:Subject
RE: Your Ticket Purchase #xxxx
Discussion Thread
Response (Chris) 11/01/2006 01:27 PM
Our records indicate your country is correct on your order.
We apologize for the confusion.
Thank you,
Chris
Ticketing Customer Service Department
Musictoday, LLC
The Artist/Fan Connection
www.musictoday.com
Je kan het voor de zekerheid doen. Weten we gelijk wat zekerder dat ze er echt naar hebben gekeken in plaats van dat ze een standaardreply'dje gestuurd hebben...quote:Op woensdag 1 november 2006 19:44 schreef Reena het volgende:
Wow Musictoday die snel reageert....damn....ben onder de indruk
Denk je dat ik er vanuit moet gaan dat het bij mij (en de anderen) ook goed is, of zal ik ook maar een mailtje sturen?
Ik heb ook even een mailtje gestuurd en zal het antwoord ook in dit topic plakken als het binnen is.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan het voor de zekerheid doen. Weten we gelijk wat zekerder dat ze er echt naar hebben gekeken in plaats van dat ze een standaardreply'dje gestuurd hebben...
Wat knap, want de 22ste is nog helemaal niet in de verkoop gegaan, ook niet bij the Spiral...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:40 schreef TrentReznor het volgende:
Staan wel al op marktplaats , vieze afzetters..net als dat spriralgezeik
Niks aan de hand dus...quote:Discussion Thread
Response (Priscilla) 11/01/2006 05:59 PM
Our records indicate your shipping destination country is correct on your order.
We apologize for the confusion.
Thank you,
Priscilla
nin Ticketing Customer Service
Concert in België en UK zijn allemaal uitverkocht.quote:
Ik woon 3 min van 't GWK, maar aangezien het voor een ander concert toch nog misging gaat m'n vriend voor me, kan ik 't tenminste niet weer verklotenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef Koekjesbeest het volgende:
Ik denk dat ik bij mn zus ga logeren. Die woont bóven een postkantoor.
Een vriendin van me gaat mee, die geen enkel nummer kent maar alleen fan is van Twiggy Jeordiequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:23 schreef Reena het volgende:
Een vriendin van me gaat mee naar 4 concerten, terwijl ze het zelf redelijke muziek vind. Voel me echt schuldig...
Zelfde hier voor de donderdag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik probeerde 't ondertussen ook via de ticketmaster, daar kom je gewoon niet doorheenKwam 1 keer door de woensdag en daar stond dat er geen kaarten (meer?) beschikbaar waren..
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:44 schreef Mathijz het volgende:
gvd zo'n klotehommel waarvan zijn pinpas het niet deed
Volgende keer maar creditcard van mn vader, dit is niks![]()
Komt ie nu meequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:36 schreef TrenTs het volgende:
Ik had best voor wat mensjes hier meer willen kopen hoor.
Dat denk ik ook, Paradiso is lekker intiem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:38 schreef Frozen het volgende:
Heb ze! Ik ga er ook heen op woensdag!
Dit wordt echt bijzonder...
Volgende keer als ik ga zal ik het in het topic vermelden voor ik ze ga halen.quote:
Als we nu allemaal zowel ticketservice mailen en deze praktijken als misbruik aangeven op marktplaats, misschien dat ze dan eindelijk er eens wat aan gaan doen. Het helpt misschien niet voor degene die nu niets hebben, maar doe het dan voor een volgende keer !quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze staan alweer voor 100 euro op MarktplaatsWas het echt in 10 min uitverkocht?
Moest je dat nou tegelijk met mij postenquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze staan alweer voor 100 euro op MarktplaatsWas het echt in 10 min uitverkocht?
Dat vind ik een goed idee, het is nu nog duidelijk aantoonbaar dat het ze enkel om winst gaat en geen lulsmoes als "ik kan die dag niet" is. Iemand zin om een standaardmailtje oid te typen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef MusicInMyHead het volgende:
[..]
Als we nu allemaal zowel ticketservice mailen en deze praktijken als misbruik aangeven op marktplaats, misschien dat ze dan eindelijk er eens wat aan gaan doen. Het helpt misschien niet voor degene die nu niets hebben, maar doe het dan voor een volgende keer !
Marktplaats:
http://verkopen.marktplaats.nl/contact_form.php (kies als onderwerp "misbruik")
Ticketservice
http://www.ticketmaster.nl/html/ticketservice/help.htmI?l=NL#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |