Haha ja, maar TOEN waren ze ook niet erg goed nee, dat geef ik toe. Sowieso een gaar festival. De enige reden waarom ik daar heenging, was om NIN te zien (en gelukkig ben ik gegaan, want anders had ik ze helemaal niet meer gezien). Qotsa en Eagles of Death Metal waren een bonus. Interpol was ook heel erg saai, dat was wel jammer. Vind hun cd's wel ok. En the Masr Volta had afgezegd, grrrrrquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:11 schreef Collaborator het volgende:
[..]
QOTSA kan ik persoonlijk niet uitstaan, vrij saai.. het pakt me gewoon niet en live ook zeker niet bijzonder (gezien @ Rockin' Park 05)
Ik heb het ook niet meer gevolgd na Rockin' Park, volgendsmij was toen toch wel het toppunt van hun hype. Ik kwam er ook alleen voor NIN, heb nog bij Krezip gekeken (heb er een zwak voor na die eerste hit van zequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha ja, maar TOEN waren ze ook niet erg goed nee, dat geef ik toe. Sowieso een gaar festival. De enige reden waarom ik daar heenging, was om NIN te zien (en gelukkig ben ik gegaan, want anders had ik ze helemaal niet meer gezien). Qotsa en Eagles of Death Metal waren een bonus. Interpol was ook heel erg saai, dat was wel jammer. Vind hun cd's wel ok. En the Masr Volta had afgezegd, grrrrr
Ja, denk dat als ze in de tent gespeeld hadden, een stuk beter zouden zijn. De zanger zag er ook een beetje uit alsof hij er niet echt zin in had.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:32 schreef Devlinsect het volgende:
Ik vond QOTSA ook tegenvallen op RIP. Kwam door het brakke geluid.
T-rez heeft zelfs door het publiek gelopen tijdens de band die voor hen optrad waarvan ik de naam nu niet zo weet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:46 schreef Reena het volgende:
[..]
Ja, denk dat als ze in de tent gespeeld hadden, een stuk beter zouden zijn. De zanger zag er ook een beetje uit alsof hij er niet echt zin in had.
Eagles of Death Metal waren echt leuk. En ik vond het ook grappig dat leden van Qotsa en NIN aan de zijkant van het podium stonden om naar het concert te kijken...(wat mij trouwens wel afleidde)
NIN was echt heel goed. Het was de eerste keer dat ik ze live zag en ik was heel erg onder de indruk...![]()
Vet. Is het mogelijk om de hele chat met TR te posten?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:13 schreef Kimsomnia het volgende:
Q: Could you provide us with a more specific time frame for the BYIT DVD other than the year 2007
Trent: The DVD is done on our end, and has been. (...) but the primary reason it's being delayed until the first part of the year is Interscope. Pussycat Dolls > NIN.
Q: What is the status of the Closure DVD. Any news on your end?
Trent: If you hear anything, let me know. I have another equation for you to ponder. Black Eyed Peas > NIN.
Q: Will there be a live CD to accompany the new DVD?
Trent: No. The DVD is its own thing.
Q: Will there be any differences in content for the different With_Teeth DVD formats?
Rob: The track listing and bonus content are exactly the same between the three formats.
Wat heeft hij gepost? Over zijn nieuwe muzikale project?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:12 schreef Reena het volgende:
Alessandro heeft wel iets kleins gepost...
Johnny Cash heeft, vind ik, toch wel een hele mooie cover gemaakt...En Dillinger Escape Plan vind ik wel een goeie band, dus heb wel het idee dat zij een NIN liedje recht zullen doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat heeft hij gepost? Over zijn nieuwe muzikale project?
Ik heb een schurft aan bands die NIN coveren. Ik vond deze BOOTLEG VIDEO van Dillinger Escape Plan wel tof:
http://www.megaupload.com/?d=85YQX1OZ
![]()
Die was ik vergeten.quote:
Nu te horen in een Nike reclamequote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die was ik vergeten.Dat is zeker een goede cover
![]()
Hier het filmpje:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nu te horen in een Nike reclame![]()
quote:A couple of things...
This is the PLAN as of this moment.
The tour we just announced will continue after the announced dates.
This wave of touring is not me solo, it's the BAND. The band personnel will remain the same - Jeordie, Josh, Aaron and Allesandro.
The new record should drop in April.
Gelukkig zijn Paradiso kaartjes nooit zo duurquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Reena het volgende:
Ja, moet beginnen met sparen zo te zien....![]()
Ja, Spiral voorverkoop is voor alle leden van de Spiral en geldt voor alle Europese data. Je mag maximaal 2 kaartjes per concert bestellen, maar je kunt wel verschillende concerten bestellen...ehm...beetje vreemd geschreven, maar volgens mij snap je wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is die Spiral-voorverkoop er ook in Nederland? Dan is lid worden misschien wel de moeite. Dit zal echt binnen 1 minuut uitverkocht zijn verwacht ik.....
Nee dat klopt...misschien iets van 30-35 euro...maar ik bedoelde meer dat ik dan wel meer concerten dan alleen in Amsterdam wil gaan zienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Paradiso kaartjes nooit zo duur![]()
Ik snap 't helemaal. Maar even pappie bellen voor z'n creditcard nummer straksquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:15 schreef Reena het volgende:
[..]
Ja, Spiral voorverkoop is voor alle leden van de Spiral en geldt voor alle Europese data. Je mag maximaal 2 kaartjes per concert bestellen, maar je kunt wel verschillende concerten bestellen...ehm...beetje vreemd geschreven, maar volgens mij snap je wel wat ik bedoel
Vaak zelfs 15-25 euro, maar ik weet niet of het per band verschilt, misschien wordt t wel een stuk duurder, geen idee. Maar als je ze ook nog in het buitenland wil zien mag je idd wel vast gaan sparenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:15 schreef Reena het volgende:
Nee dat klopt...misschien iets van 30-35 euro...maar ik bedoelde meer dat ik dan wel meer concerten dan alleen in Amsterdam wil gaan zien
Ieder concert van NIN is er één waarbij je als muziekliefhebber bij moet zijn. Of het nou gaat om het visuele aspect of de vernieuwing van soundsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die show in Paradiso wordt er waarschijnlijk een 'waar je bij had moeten zijn' of waarvan later meer mensen zeggen dat ze er waren dan dat er werkelijk aanwezig waren
Maargoed, als 013 klopt, dan zou het geen ramp zijn als het geen Paradiso wordt, maar toch heel erg kut.
Hoeft trouwens niet voor alle data te betekenen...ze doen meestal een aantal shows tegelijk in de voorverkoop, maar niet alles...tenminste, dat was de vorige keer het geval, weet niet of dat nu ook het geval isquote:members of the spiral will have access to exclusive ticket pre-sales beginning next week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |