abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35265495
Jep, ken de quotes (en site). En heb de filmpjes (al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang).

Dus er zijn hier spiral members aanwezig?

Reznor is zo goed als broke(n). Geld is op en wat is er lucratiever dan een tour? Jep, wel de Amerikaanse tour want die brengt geld in het laatje (meer fans). Vandaar ook de vierde keer een tour in USA.

Wist je trouwens dat ze tegenwoordig openen met Mr. Selfdestruct in de setlist En Everyday Is Exactly The Same wordt live gespeeld. En die klinkt beter dan op cd (veel nummers van WT klinkt beter live dan op CD IMHO)

Ga nog is ff luisteren naar een concert van vorige week....
  zondag 19 februari 2006 @ 20:05:51 #52
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_35265851
Wat een klootzak is het toch. Eerst gaan touren met Qotsa en nou nóg niet komen
Tranquillo
pi_35292411
Reznor is dus echt NIET blut hoor, hij heeft juist vorig jaar milioenen gehad van John Malm Jr. (ex manager) en ook fijn verdient aan concert verkopen.
Wat is er nou het leukste van een band (voor de band zelf?): het optreden natuurlijk..
quote:
Trent Reznor leaves Manhattan court
Nine Inch Nails' leader Trent Reznor has more to be happy about than the recent Number One debut of his band's latest album With Teeth. A jury has awarded him nearly $3 million after finding his former friend and manager John Malm guilty of breach of contract. Reznor's lawsuit claimed that Malm got him to sign a contract giving Malm 20 percent of his gross earnings and letting him collect commissions indefinitely. Malm's attorney countered that his client worked for the band for many years without earning any salary and "kept nothing secret from Reznor." The $2.95 million award could reportedly top $4 million after interest is added.
Mr Self Destruct op de setlist!!? dat MOET ik horen

[ Bericht 28% gewijzigd door Collaborator op 20-02-2006 18:35:56 ]
Now Im Nothing
pi_35306275
Niet blut? Piemel, als je de website nin.com een beetje hebt gevolgd, weet je dat hij 100,000 dollar had voor de hele lawsuit met Malm. Omdat Malm hem naaide terwijl hij bezopen was (kort gezegd).

Voor een artiest die in 1989 begonnen is, heeft hij er barweinig aan overgehouden. (cocaine is ook niet gratis).

Het gaat nu om de centen. Vierde keer een USA tour. Spiral Membership etc. etc.
pi_35345738
Is dat misschien ook de reden geweest voor de "commerciele" nummers op With Teeth?
pi_35346387
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef 1972 het volgende:
Is dat misschien ook de reden geweest voor de "commerciele" nummers op With Teeth?
Geef me jou definitie van commercieel.
pi_35359098
Meer sing along..minder Broken / Downward Spiral stijl.
pi_35363060
WT heeft een heel ander geluid en format. Bijv. Broken is een EP geweest n.a.v. materiaal van tour. Nooit een echt album.

Als WT écht commercieel zou zijn, had die wel zo geklinkt. En zeker nu nog in de Billboard 200 gestaan. Zeker als ze drie keer een tour in USA hebben gehad.

Leesvoer:

Trent is tijdens een concert van de week weggelopen nadat hij een aansteker tegen zijn kop heeft gekregen.

http://www.echoingthesound.org/phpbbx/viewtopic.php?t=16050&sid=313a6db87e332020ee5e12773798818c

26 en 28 mei geeft NIN een concert in de staat Washington op een festival. Juni is een festivalmaand in europa en zie de bui al hangen. Weer geen HMH
pi_35364913
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Devlinsect het volgende:
Niet blut? Piemel, als je de website nin.com een beetje hebt gevolgd, weet je dat hij 100,000 dollar had voor de hele lawsuit met Malm. Omdat Malm hem naaide terwijl hij bezopen was (kort gezegd).
Ik volg de NIN website al een hele tijd hoor, maak je maar geen zorgen.
Maar na het winnen heeft hij genoeg geld gekregen, vergeet ook niet dat hij alle liedjes zelf schrijft en dus ook al het geld daarvoor krijgt (in tegenstelling tot veel bandjes die geen reet voor hun de verkopen krijgen)
quote:
Voor een artiest die in 1989 begonnen is, heeft hij er barweinig aan overgehouden. (cocaine is ook niet gratis).
Misschien niet zoveel als hij zou kunnen overhebben, maar alsnog heeft hij miljoenen.
quote:
Het gaat nu om de centen. Vierde keer een USA tour. Spiral Membership etc. etc.

Sorry, te zwakke argumenten, The Spiral is echt voor de fans (en is het waard, vooral in amerika) Daar maakt ie echt geen dikke winst op (heb wel eens een uitleg van waar het geld in gaat zitten gezien, echt nouwelijks tot geen winst.)
Het gaat absoluut NIET om de centen.. niet meer als toen hij begon, of tijdens Woodstock 94 (waar hij een miljoen voor kreeg) natuurlijk verdient hij er geld aan.. Jij werkt toch ook niet gratis? (brood moet op de plank)

En touren voor het geld, tja Touren is nou eenmaal de bom, de manier om fans tevreden te houden, ..en dat is nou eenmaal wat een band doet

Hij wil na deze tier van tours een minimaal kleine tour gaan houden in een soort setting die we kennen van "still" (piano, akkoestische gitaar, drumcomputer) Dat worden dan kleine clubtours.. daar valt niks aan te verdienen, maar is iets wat TR zelf prettiger vind.
Now Im Nothing
pi_35367810
Rechten van liedjes van PHM zijn niet in handen van TR. Contract bij Interscope stelde weinig voor dus rechten van zijn liedjes en dus geld is een peuleschil.

Als het NIET om de centen zou zijn gegaan, zou hij niet voor de tweede of derde keer in NY optreden in een jaar tijd. De concertkaarten zouden goedkoper zijn en de belachelijke prijzen van een WT tour tshirt niet zo hoog.

Een CD uitbrengen is voor een artiest weinig bron van inkomsten. Een tour is dé manier om inkomen te krijgen. Mede door verkoop van merchandise. Ook natuurlijk om de fans te vreden te houden. Als TR écht de fans tevreden wil stellen, was hij vaker dan vijf keer in Europa geweest (1990, 1994, 1999, 2000 en 2005)In plaats van vier keer in een jaar touren in USA. Dan heb ik het nog niet over de vaste samenstelling van de setlist....

Na de tier tours is de SUGGESTIE om een acoustische setting te houden. Dat was de suggestie na optreden New Orleans t.b.v. de orkaan. Nu is er een nieuwe tour aan de gang (dus suggestie wordt weer uitgesteld). En een nieuw album ligt op de planken (nee, geen remix album).

The Spiral Membership:
Opgezet met de gedachte om o.a. meer grip hebben op de verkoop van kaarten. Check ebay, woekerprijzen voor kaarten. Ook is de Ticketservice ook niet gratis voor een band om te verkopen.
Dat levert dus wel degelijk wat op voor TR. Een reden om de echte fans in USA tegemoet te komen.
pi_35369838
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef Devlinsect het volgende:
Rechten van liedjes van PHM zijn niet in handen van TR. Contract bij Interscope stelde weinig voor dus rechten van zijn liedjes en dus geld is een peuleschil.
Dat van PHM weet ik, maar dan heb je sowiso nog The Fragile en With Teeth. Het ging me er vooral om dat er ook geld te verdienen is met de rechten van de liedjes. (niet dat hij daar veel van krijgt, maar het zal wel iets opleveren)
quote:
Als het NIET om de centen zou zijn gegaan, zou hij niet voor de tweede of derde keer in NY optreden in een jaar tijd.
Waarom niet? De mensen blijven komen, als ik daar zou wonen zou ik ook alle 4 de keren gegaan zijn, genoeg fans die nog willen hoor.. liever te veel dan te weinig tours, vooral met het uitzondelijk hoge niveau van de band / productie op dit moment (persoonlijk misschien)
quote:
De concertkaarten zouden goedkoper zijn
Daar heeft hij weinig inspraak op, en dat valt volgendsmij wel mee (vooral met die 1/2 'grote' andere bands die constand optreden in het voorprogramma)
quote:
en de belachelijke prijzen van een WT tour tshirt niet zo hoog.
Tourmanager
quote:
Een CD uitbrengen is voor een artiest weinig bron van inkomsten. Een tour is dé manier om inkomen te krijgen. Mede door verkoop van merchandise. Ook natuurlijk om de fans te vreden te houden.
Dat zeg ik.. gamma?
quote:
Als TR écht de fans tevreden wil stellen, was hij vaker dan vijf keer in Europa geweest (1990, 1994, 1999, 2000 en 2005)In plaats van vier keer in een jaar touren in USA. Dan heb ik het nog niet over de vaste samenstelling van de setlist....
De locaties van de tour heeft hij niet al te veel zeggenschap over (tour manager) maar ik de meeste NIN fans zitten nou eenmaal in Amerika.
Vind het allang een wonder dat NIN eindelijk in Mexico is geweest (dankzij nieuwe tourmanager volgends Trent)
Wat is er mis met de setlist? Er zit verschrikkelijk veel productie achter elke track, dus je kan niet zomaar alles omgooien elk concert (daarnaast is de huidige echt verukkelijk imo)
quote:
Na de tier tours is de SUGGESTIE om een acoustische setting te houden. Dat was de suggestie na optreden New Orleans t.b.v. de orkaan.
Nu is er een nieuwe tour aan de gang (dus suggestie wordt weer uitgesteld)
NIN en uitstellen verbaasd je? Het komt wel hoor, hij heeft ook al aangegeven dat hij niet voor eeuwig wil blijven touren als the rolling stones. Tja.. kan wel even duren natuurlijk.
quote:
. En een nieuw album ligt op de planken (nee, geen remix album).
Goed toch? Ik hoop op een soort With Teeth (disc 2).. wat niet gek is aangezien het grotendeels tracks worden die nog niet af of klaar waren tijdens de productie van WT.
quote:
The Spiral Membership:
Opgezet met de gedachte om o.a. meer grip hebben op de verkoop van kaarten. Check ebay, woekerprijzen voor kaarten. Ook is de Ticketservice ook niet gratis voor een band om te verkopen.
Dat levert dus wel degelijk wat op voor TR. Een reden om de echte fans in USA tegemoet te komen.
Die losse tickets (max. 3 op the spiral) op ebay hoef je je niet zon zorgen over te maken, wat wel vervelend was, waren die mensen die bakken met tickets kochten via Ticketservice e.d
Een nobel initiatief (ook netjes die persoonlijke uitleg op nin.com)
En the spiral is meer dan alleen die tickets zoals je hopelijk weet.
Now Im Nothing
pi_35370946
Heerlijk toch die platte tekst, zodat de lezer de emotie in kan zoeken?

Met veel punten ben ik met je eens. Om er over te gaan twisten
pi_35686926
Gezien het tourschema hoeven we trent zeker niet voor juni te verwachten
pi_36056791
En gezien het nieuwe tourschema ook niet in augustus..
The US. heeft het wel he
Now Im Nothing
pi_36057810
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:54 schreef Collaborator het volgende:
The US. heeft het wel he
Gezien zijn opnamen voor het nieuwe album en nieuwe album voor Saul Williams, denk ik ook niet na augustus.
pi_36058840
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:54 schreef Collaborator het volgende:
The US. heeft het wel he
Amerikaanse telling is anders hé

maand-dag-jaar
pi_36064259
I know (duh) maar dan staat hij vast niet de maand erna in de HMH.
Now Im Nothing
pi_36075623
Kans is klein, maar ik zou (afgezien van eerdere berichten) niet kunnen zeggen waarom niet
pi_36085634
K zag gister de clip van "closer" weer ns op mtv, damn! Wat een kunstwerkje blijft dat toch
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_36085704
Leuk nieuwtje, Reznor co-produced het nieuwe album van Saul Williams.
Verder nog een leuk interviewtje (van the spiral)
quote:
After touring for quite some time (with more to come) I've decided to completely immerse myself in writing. This seems to keep me sane during the months of repeating the same day over and over. Don't get me wrong - the shows are the focus of the day and I truly enjoy them, but the several hours AROUND the shows can equal lots of wasted, mind-numbing time. However, balance has never been my strong suit and this I believe contributed to my recent illness brought on by overdoing it...
I've brought my collaborator Atticus Ross out for a few weeks and we've split our time between working on new NIN tracks and helping Saul Williams on his upcoming record. Saul is one of the most talented and prolific people I've ever been in the same room with. We are both out to defy anyone's expectations and the limitations of genres and categorization with the tracks we're working on for his record and it's provided a great counterpoint to what I'm working on for nine inch nails. We have surprised ourselves at how productive the time we've spent has been...
On the NIN front, I believe I've stumbled into the missing musical "thing" I've been looking for through experimentation... it's a very exciting and inspiring time for me right now. The time between this tour and the next will be devoted to formalizing a new batch of NIN material that will be completed after the summer tour.
ps. doesn't sound like "with teeth"
Sweet
Now Im Nothing
  zondag 19 maart 2006 @ 19:02:27 #71
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36175302
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:15 schreef JimBob het volgende:
Meer sing along..minder Broken / Downward Spiral stijl.
Maar Pretty hate machine zou je dan ook commercieel kunnen noemen.... Terwijl dat toch een meesterlijk album is..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zondag 19 maart 2006 @ 19:03:16 #72
120304 descendent1
pi_36175331
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef kamagurka het volgende:
K zag gister de clip van "closer" weer ns op mtv, damn! Wat een kunstwerkje blijft dat toch
Is 'Ruiner' ooit uitgebracht en clip van gemaakt?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36177232
Ruiner is slechts 1 of 2 x live gespeeld. En verder nooit een clip van uitgebracht.
  zondag 19 maart 2006 @ 20:08:44 #74
120304 descendent1
pi_36177527
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef Devlinsect het volgende:
Ruiner is slechts 1 of 2 x live gespeeld. En verder nooit een clip van uitgebracht.
Dacht ik al; is ook niet het meest toegankelijke nummer..
hoewel de remix wat dat betreft heel anders is..
pi_36177999
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Dacht ik al; is ook niet het meest toegankelijke nummer..
hoewel de remix wat dat betreft heel anders is..
Van Further Down The Spiral? Jep, das een lekkere remix van Charlie Clouser. Hij heeft veel remixen gemaakt van o.a. NIN. Tjek de film Saw of het nieuwe album Rob Zombie voor meer werk van hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')