We kunnen ook als protest-actie gewoon googlen op Gary. Dan krijg je heeeeel erg veel plaatjes om te posten van de meest vreemde wezens.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MIR!!!!! alsjeblieft garry's in de OP?
good luckquote:Op woensdag 30 november 2005 10:08 schreef Enyalius het volgende:
WoW maintenance is nu al klaar. gamen!!
laat mij mar verhuizen naar een of ander tropisch vakantie eilandquote:Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef Enyalius het volgende:
moet nu verhuizen naar plekken zoals Booty Bay, Arathi Highlands en 1 of ander Sorrowlandplacethingy
Vast welquote:Op woensdag 30 november 2005 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
word mir dan niet boos?
quote:
Hoeft niet eens tropisch te zijn. Mijn tante op Kreta (quote:Op woensdag 30 november 2005 10:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
laat mij mar verhuizen naar een of ander tropisch vakantie eiland
Post jij je kont nou maar. Dat het andere topic dicht is wil nog niet zeggen dat je belofte vergeten wordt, hoor.quote:
quote:
mijn kont heet geen garyquote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Post jij je kont nou maar. Dat het andere topic dicht is wil nog niet zeggen dat je belofte vergeten wordt, hoor.![]()
Em misschien vinden we die zo leuk dat we die dan bij het volgende topic in de OP zetten.
Die noemen we dan collectief gewoon zo. Jouw ouders hebben je ook BarraCupraCuda genoemd. Daar doe je ook niet zoveel tegen. Voor je het weet roept de hele wereld Garrrrryyyyy!!!! als ze jou van achteren zien.quote:
mijn kont kan geen miauw zeggenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die noemen we dan collectief gewoon zo. Jouw ouders hebben je ook BarraCupraCuda genoemd. Daar doe je ook niet zoveel tegen. Voor je het weet roept de hele wereld Garrrrryyyyy!!!! als ze jou van achteren zien.
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn kont kan geen miauw zeggen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]De mijne wel.... soms. Soms ook Woefffff.
Waarom denk je dat ik op de foto de onderste helft bedekt hield?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mmm valt me mee dat hij niet zo harig is dan
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:21 schreef UncleScorp het volgende:
STOP !!!! ... voor het té ver gaat !!!
Wrijf er 3 x over heen en kijk of er een geest uitkomt.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:07 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal
Ik heb een nieuwe aanwinst, een olielamp! die heb ik op de stadwerf gevonden toen ik daar vuil aan het dumpen was. Nu vielen mij een aantal dingen op, ten eerste zag ik het ding direct liggen (lag best wel onder eea aan puin) ten tweede, hij was onbeschadigd! zelfs het glas ed wat erin zit was nog helemaal heel.
Maar nu het ergste: sinds ik dat ding in mijn slaapkamer heb staan is er eea veranderd qua spiritualiteit in de kamer. Ik heb veel sneller en veel duidelijker uittredingenEngste was eergister, toen wou ik gaan slapen, lag een beetje te draaien en om een gegeven moment lag ik op mjn rug, deed mijn ogen open en zie ik die lamp boven mijn hoofd vliegen, ik probeerde hem te pakken maar ik kreeg hem niet te pakken, heel vaag allemaal
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wrijf er 3 x over heen en kijk of er een geest uitkomt.
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Dat ding viel niet voor niks zo op, hij was niet voor niks onbeschadigd etc. Kwaadaardig is het zeer zeker niet, eerder een soort spirituele gids lijkt het wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Enyalius het volgende:
ten eerste begrijp 1 ding. Toeval bestaat niet. alles wat op je pad komt is er voor een reden. of je het ook daadwerkelijk toe laat in je leven is een bewuste keuze die jezelf moet maken.
die lamp sprong niet voor niks in je oog. jij maakte de bewuste keuze om hem mee naar huis te nemen. denk niet dat het een negatief is anders had je dat zelf wel gevoeld. een gevoel van beklemming, angst, whatever. wellicht is het gewoon een item om je verder op je weg te helpen, verder met je groei. gewoon een hint te geven wat er allemaal is om verder mee te kunnen.
Daar kan je nog eens iemand ritueel mee slachtenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef Enyalius het volgende:
mwahah kreeg net mail...geweldig. ja niet dat ik mail had, maar de inhoud er van. de dolk die ik in vorige topic van ouwehoer liet zien haal ik niet meer. degene die ik oorspronkelijk wil is eindelijk op voorraad op first come first serve base. meteen georderd en ik mag het nog invoeren ook
[afbeelding]
over 14-21 business days hebt ik hem
mwahahahah
wel een duur grapje aangezien er ook nog es verzekering overheen komt
ken dat gevoelquote:
lieverd... je hebt toch iig wel de "basis" dingen.. iets als paint ofzo als je windows gebruikt.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:18 schreef vamperotica het volgende:
jeuj! De meeste zijn gelukt. Op 2 na, die zijn t egroot en ik heb geen tekenprogramma om ze te verkleinen ( da moest stond er... )
nope.... ooit alles van de pc gehaald en noooooit meer terug gezet. ben allang blij dat ik kan internetten!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieverd... je hebt toch iig wel de "basis" dingen.. iets als paint ofzo als je windows gebruikt.
òf je zet ze online en plaatst een linkje![]()
mailen naar mij mag ook altijd![]()
Je hebt een ontzettend mooie dochter !quote:
Die zijn de term mens niet waardig. Maar tegelijk is er geen dier waarmee je ze kunt vergelijken aangezien die stuk voor stuk beter zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
arme Oversight had bijna (weer) een nest kittens in huis om ze aan te laten sterken en ze vervolgens ergens veilig onder te brengen
![]()
Ons hondje vond een nest (pas geboren) kittens in een doosje,
nèt achtergelaten door één of andere eikel.
Toen ons hondje de kittens af zat te likken, kwam er net iemand aanlopen die het had zien gebeuren maar zelf zijn auto nog moest parkeren.
Er was een auto gestopt..iemand was eruit gerend met de doos... doos gedumpt (rand bosjes/grasveldje)..... ingestapt en weggereden.
Wat een éikels lopen er toch rond.. verschrikkelijk.
Wat dan weer meeviel was dat de moederpoes ook gedumpt was en er ook rondliep.
De dierenambulance is gebeld, anders had ik ze bij mijn kacheltje gezet
En je eigen foto piiiieeeeepklein postenquote:
Die heeft hier al heeeeeel groot gestaan!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je eigen foto piiiieeeeepklein posten
veel mensen nemen dieren omdat het leuke hebbedingetjes zijn zonder er in verdiept te hebben. ze wten dus niet wat het qua verantwoordelijkheid met zich meeneemt en onderhoud en liefde. en na een tijdje blijjkt het meer te zijn dan ze aan kunnen dus dumpen als een kapotte bezem. wegrennen voor verantwoordelijkheid...zwak.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Gemakzuchtige mensen zonder liefde voor dieren noem ik dat. Dumpen zonder schuldgevoel. Wat ben je voor mens als je zelfs van dieren niet kunt houden. Ik bedoel, het begint toch vaak bij dierenliefde of niet soms? Als kind zijnde leer je als eerste vaak van dieren te houden denk ik toch, daarna groeit de liefde verder.
Je kunt ze dan net zo goed naar het asiel brengen of in de krant zetten en zelf een tijdje houden. Zoveel moeite is dat ook alweer niet.
dank je!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:07 schreef Enyalius het volgende:
[..]
een druidische vriend van me zei dat je het beste in deze volgorde kan doen. neem een plant en leer het te verzorgen. als het niet sterft na een half jaar neem dan een klein diertje zoals een vogel. als dat na een half jaar ook niet sterft dan ben je klaar voor een relatie. iets in die trant dan. heb zelf paar stappen overgeslagen in dat proces...maar goed
leuke foto's trouwens vamp
De Saarloos wolfshond. Kruising tussen wolf en duitse herder. Echt een tamme wolf met een wolfuiterlijk. Prachtig. Maar zeer nerveus en heeft heel erg veel beweging en ruimte nodig. Die nem je niet voor de mooi alleen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef Enyalius het volgende:
ik wil later zo'n hond hebben die op een wolf lijkt. maar voorlopig nog niet, voel me er nog verre van klaar voor. heb in het verleden een cavia gehad en ik kon er niet goed voor zorgen. lag snel met pootjes in de lucht. daarna een schildpad die ik zo goed verzorgde dat ie in zijn eigen troep is gestorven. toen was ik 7-9 met cavia en 14-15 met schildpad. dus voorlopig neem ik geen huisdier meer
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:05 schreef Enyalius het volgende:
veel beweging en alles...weet niet dat ik dat kan bieden. niet dagelijks. maar om de week een dag het bos in zou dat voldoende zijn?
Bij een andere hond misschien wel, maar bij deze honden absoluut niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:05 schreef Enyalius het volgende:
veel beweging en alles...weet niet dat ik dat kan bieden. niet dagelijks. maar om de week een dag het bos in zou dat voldoende zijn?
That's the onequote:Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Is dat the magic lamp?
Stuur mij een beetje magical spirit op als het kanquote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
That's the one
moet hem nog goed schoonmaken nog een beetje stoffig
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
mits in het keldertje als ik daar toegelaten word.
truste dromenvangerquote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga weer weg
Naar de eeuwige jachtvelden vanavond
Dag Enyalius, Mirage en Metro2005, Nokwanda en de rest( de rest is ff gebrek aan geheugen dus, niet gebrek aan interesse
)
Tijd om eens te gaan reizen dus, kijken of ik nog ergens terecht kom. Komt het huidige leven nergens terecht, dan probeer ik het maar elders
Nee, ik ga dus reizen met muziek. Ff tv kijken en dan richting mijn domein.
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
mits in het keldertje als ik daar toegelaten word.
hej maar je bent al bezet en ubermoeder ook nog ,quote:
Nah, niet mijn ding, niet mijn wereld, sm en groepsshit.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:
kom jij er?
ik heb een opgeef mailtje gestuurd
Nu leg jij een link die er niet hóeft te zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah, niet mijn ding, niet mijn wereld, sm en groepsshit.
Ben meer het een op een typje dat niet rotzooit.
Ken het wel. Vriendinnetje was ooit meesteres![]()
Bovendien ben ik ook bezet(en).
Mijn vriendin ook. Hartstikke monogaam. Werkte net zo.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nu leg jij een link die er niet hóeft te zijn
Een oude vriendin van mij keek zo de speelkamer van een meesteres in vanuit haar dakraam.. meermaals per week een andere vent.
Maar zijzelf, ook into sm, was monogaam.
quote:
ik ook !quote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef BaajGuardian het volgende:
heb wel een fetish daar niet van![]()
Wie nietquote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef BaajGuardian het volgende:
heb wel een fetish daar niet van![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ook !
Een tijdelijke weliswaar, maar je kan het zeker wel als fetish kwalifiseren denk ik
Eerst onder invloed van hormonen uit mijn dak gaan.. vervolgens onder invloed van hormonen heerlijk met manlief onder de dekens kruipen.
Nou.... klinkt bijzonder spannend allemaalquote:Op donderdag 1 december 2005 07:09 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben uit het keldertje gekickt wegen te weinig posten
ook een beetje lullig aangezien er maar weinig nieuwe posts bijkomen per dag (hooguit 10-15 ofzo)
En tja als er dan niet zoveel boeiends tussenstaat om op te reageren..
Neuh was het ook nietquote:Op donderdag 1 december 2005 07:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... klinkt bijzonder spannend allemaal![]()
![]()
Ow... goeie morgen allemaal![]()
Liever gehad dat het 7.15 uur was geweest?quote:Op donderdag 1 december 2005 07:29 schreef coz het volgende:
9:15 tot 13:15 werken!
alleen dat 9:15 beginnen bevalt me niet![]()
Dat eerste lukt me aardig... Uit mn dak gaan onder invloed van hormonen....quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ook !
Een tijdelijke weliswaar, maar je kan het zeker wel als fetish kwalifiseren denk ik
Eerst onder invloed van hormonen uit mijn dak gaan.. vervolgens onder invloed van hormonen heerlijk met manlief onder de dekens kruipen.
Ik zit al op mijn werk dus niet zo zeurenquote:Op donderdag 1 december 2005 07:29 schreef coz het volgende:
9:15 tot 13:15 werken!
alleen dat 9:15 beginnen bevalt me niet![]()
Vriendjelief die je afwijstquote:Op donderdag 1 december 2005 08:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat eerste lukt me aardig... Uit mn dak gaan onder invloed van hormonen....
Maar dan wil vriendjelief het latste niet meer![]()
Moet ik maar normaal doen..![]()
En het enige wat ik dan nodig heb is een arm om me heen, wat lieve woordjes en het begrip dat die hormoontjes niet echt meewerken ......
Om mee te beginnen dan heh?!
Ik denk niet dat die van mij het lef heeft te weigeren nadat ik uit mijn dak ben gegaan...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat eerste lukt me aardig... Uit mn dak gaan onder invloed van hormonen....
Maar dan wil vriendjelief het latste niet meer![]()
Moet ik maar normaal doen..![]()
En het enige wat ik dan nodig heb is een arm om me heen, wat lieve woordjes en het begrip dat die hormoontjes niet echt meewerken ......
Om mee te beginnen dan heh?!
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van mij het lef heeft te weigeren nadat ik uit mijn dak ben gegaan...![]()
ik ben nog serieus ook![]()
Tis waarschijnlijk de enige manier om je weer in het gareel te krijgenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van mij het lef heeft te weigeren nadat ik uit mijn dak ben gegaan...![]()
Mogge barraquote:Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zegt niemand goeiemorgen tegen barra
Goeiemorgenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zegt niemand goeiemorgen tegen barra
quote:
Aaarrghhh, koud!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werd om half 7 wakker van de hond die aanhet piepen was dat hij moest poepen... arme beestje was flink aan de diareeen arme barra stond sochtens om half 7 in zn boxershort op de straat......... was niet zo slim.. had beter een jas aan kunnen doen
en waar denk jij dat dat van gemaakt wordt ?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hero fruit in een flesje!
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:32 schreef Mirage het volgende:
musjes zijn lief idd)
Toch leuk dat jij weet wat musjes zijn, Oversight dacht dat het merelvrouwtje een mus was en de mannetjes merel, een merel.![]()
Dan snoep ik iig vaak en verstandigquote:Op donderdag 1 december 2005 10:31 schreef Mirage het volgende:
snoep verstandig rook een sigaret wordt de spreuk over 5 jaar.
k weet niet maar het is wel lekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 10:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
en waar denk jij dat dat van gemaakt wordt ?
Bloody f*ck!!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:27 schreef Mirage het volgende:
http://www.milieudefensie.nl/persber/voedsel/051129.htm
Dit bedoel ik nou met dat het voedsel uit de supermarkt gewoon smerig is.
Geef mij maar een appel met een worm er in !
jah, en kikkers worden levend geborenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:38 schreef nokwanda het volgende:
Zijn er mensen die niet weten wat het verschil tussen een mus en een merel is???![]()
Net zoiets als het verschil tussen een herdershond en een dwergpoedel
Ow ja... is waar ook. Heb je wel eens iin een vroege ouwehoerversie verteldquote:Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah, en kikkers worden levend geboren![]()
Hij had het eerste jaar dat wij samen woonden een idee waar ik het over had toen ik zei dat ik kikkerdril in een bak wilde voor Btje.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah, en kikkers worden levend geboren![]()
Hij had het eerste jaar dat wij samen woonden een idee waar ik het over had toen ik zei dat ik kikkerdril in een bak wilde voor Btje.
AAN DE KANT IEDEREEN! IK KAN EHBOquote:Op donderdag 1 december 2005 10:53 schreef nokwanda het volgende:
over gezond gesproken.....
Ik dacht dat wortels gezond waren. Maar ik verslik me net in een waspeentje![]()
Wasbijnadoodpeentje
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dont hate to spoil your mood miss... maar kikkers worden levend geboren hoor
zodra ze uit dat kikkerdril komen zijn het echte levende kikkervisjes hoor
![]()
lieve Barra....quote:Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dont hate to spoil your mood miss... maar kikkers worden levend geboren hoor
zodra ze uit dat kikkerdril komen zijn het echte levende kikkervisjes hoor
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef Enyalius het volgende:
ga naar intertoys of zo daar hebben ze nog genoeg knikkers liggen.
maar schat,quote:Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieve Barra....
kikkerdril = eitjes = dus géén levendgeborene
geboren word je uit een baarmoeder... uit een ei kruip je
of zoiets
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
AAN DE KANT IEDEREEN! IK KAN EHBO
*reanimeerd nok*
zo ...beter
?
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar schat,
als je zegt dat ze niet levend geboren worden zouden ze dood moet zijn levend gemaakt moeten worden...en dan krijg je volgens mij een soort frankenstein kikker
vandaar dus ook "zot".quote:Op donderdag 1 december 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
vaag zag ze nog niet lang geleden hier gewoon liggen die knikkers
Het is buiten het knikkerseizoen. Echt, geen grap. In de lente liggen ze weer overal.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
vandaar dus ook "zot".
snik
en ik moet hier echt verder*mandarijntjes weg gaat gooien
*
ik denk utquote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is buiten het knikkerseizoen. Echt, geen grap. In de lente liggen ze weer overal.
je bedoelt dat een kikker geen zoogdier isquote:Op donderdag 1 december 2005 11:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt natuurlijk.
Maar men maakt onderscheid tussen dieren die gevormd worden in de baarmoeder ( dat kan in sommige gevallen ook in een ei zijn, maar dan groeit het dier al in het ei in de baarmoeder) en tussen dieren die een ei leggen met een prutteltje er in en dat het dier in het ei pas dier wordt terwijl het al buiten de baarmoeder is.
De eerste noemt men levend geborenen.
Ik moet zo naar de stad. Als ik ze hier zie..... meenemen? Opsturen?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik denk ut
men denkt dat kinderen in de winter alleen maar met hun spelcomputertjes spelen...
Daar heb ik dus ook aan gedacht, maar knikkers zijn zwaar.. ik denk dat ik voor een zakje knikkers maarzo 5,50 verzk kwijt ben dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de stad. Als ik ze hier zie..... meenemen? Opsturen?
goeie reden om bij elkaar een kopje koffie te gaan drinkenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook aan gedacht, maar knikkers zijn zwaar.. ik denk dat ik voor een zakje knikkers maarzo 5,50 verzk kwijt ben dan.
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goeie reden om bij elkaar een kopje koffie te gaan drinkenaltijd het aangename met het noodzakelijke combineren.....
nok het is niet lief om mensen die je lief vind op te sluiten in je kelder! FOEI!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da´s waar. Maar of ze dan voor de sinterklaas weer terug is......... kweenie.
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nok het is niet lief om mensen die je lief vind op te sluiten in je kelder! FOEI!
komen jullie eens in mijn keldertje!
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou eerder een langdurige gezamelijke opsluiting in conversatie zijn.
quote:
omdat ik nogal heftig uit mn dak kan gaan denk ik....quote:Op donderdag 1 december 2005 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vriendjelief die je afwijst![]()
why ..
ik stuur m nogal eens weg als ik boos ben En nu met de hormoontjes helemaal.....quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
een echte man dus.
wij hebben ook gevoelens waar je rekening mee moet houden
Zou hetzelfde doenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik stuur m nogal eens weg als ik boos ben En nu met de hormoontjes helemaal.....
Maar zelfs als ik smeek komt ie niet terug.....![]()
Ik ben ook bijna nooit boos gelukkigquote:Op donderdag 1 december 2005 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kan gewoon niet boos blijven... ik ben bijna ook nooit boos.
ja als ik boos ben ben ik ook goed boos. maarja dat duurt meestal maar een uurtjequote:Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna nooit boos gelukkigmaar ALS Ik boos ben
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja als ik boos ben ben ik ook goed boos. maarja dat duurt meestal maar een uurtje![]()
Maakt jouw moeder je boterhammetjes nog klaarquote:Op donderdag 1 december 2005 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was gister nog boos op me moeder.... toen heb ik der stoephoer genoemt... volgens mij is die nog steeds boos... ze had vanochtend helemaal geen boterhammetjes voor me klaargemaakt.
vanmiddag maar ff bosje bloemen kopen.
je eigen boterhammetjes ?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was gister nog boos op me moeder.... toen heb ik der stoephoer genoemt... volgens mij is die nog steeds boos... ze had vanochtend helemaal geen boterhammetjes voor me klaargemaakt.
vanmiddag maar ff bosje bloemen kopen.
ja maar ik ga vandaag weer heeel lief doen enzo.... en ze was ook niet lief tegen mij!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
je eigen boterhammetjes ?
Jemig, je had van mij een week lang niets gekregen.
Geen boterham, geen avondeten, ik had je was niet gedaan... je had gebruik mogen maken van je bed en that's it.
Ik kan mij niet meer herinneren wat het was, maar laatst zei mijn zoontje iets dat naar mijn idee echt niet door de beugel kon. Ik heb hem zonder pardon het trappenhuis in gezet op zijn sokken, een paar pantoffels er achteraan gegooid ( ja dat dan nog weer wel... ben en blijf moeder hè) en heb gezegd dat hij maar in het trappenhuis moet gaan wonen als hij dat soort taal uit denkt te kunnen slaan.
Probleem is dat bij ruzies beide partijen denken dat ze gelijk hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef Metro2005 het volgende:bij mij echt heel lang. Zeg maar tot de tegenpartij sorry heeft gezegd (mits dat de verantwoordelijke is die voor de ruzie gezorgd heeft natuurlijk) en eerder echt niet.
Mocht het mijn eigen schuld zijn dan ben ik ook niet te beroerd mijn excusus aan te bieden.
Weet niet , soms is de ander gewoon enorm onredelijk ofzo, en dan kan ik echt een klootzak zijn soms hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Probleem is dat bij ruzies beide partijen denken dat ze gelijk hebben![]()
Zelfs al gedraagt een vrouw zich onredelijk, volgens haar heeft ze dan nog steeds gelijk hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
Weet niet , soms is de ander gewoon enorm onredelijk ofzo, en dan kan ik echt een klootzak zijn soms hoor.
Ik zorg altijd wel dat ze in gaan zien dat het niet mijn schuld isquote:Op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zelfs al gedraagt een vrouw zich onredelijk, volgens haar heeft ze dan nog steeds gelijk hoor
Of ze heeft alleszins een passend excuus
HOW DO YOU DO THAT ??????quote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zorg altijd wel dat ze in gaan zien dat het niet mijn schuld is
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:57 schreef Mirage het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal eigenwijs !?
Oversight doet af en toe ook onterecht lullig tegen mij, meestal heb ik dan de indruk dat er iets anders is dat hem dwars zit. Dan ga ik hem toch niet negeren of lullig terug doen totdat hij op zijn knieën sorry komt zeggen ?
Als iemand uit zijn hum is door het één of het ander, dan zou je toch het liefst zien dat hij/zij de zon weer ziet schijnen ? ( ik wel iig) Meesta; probeer ik dan een opening te houden/geven zodat hij zichzelf kan herstellen door het gegrumbel te negeren en een heel ander onderwerp aan te snijden b.v..
Even later vraag ik dan of er iets is wat hem dwars zit.
Het feit dat we allebei weten dat het gegrumbel onterrecht is en het feit dat we allebei graag een knuffel en een glimlach van de ander willen is toch voldoende ?persoonlijk vind ik het niet nodig om ook nog op een andere manier "je gram te halen".
En nu moet ik rennen naar school![]()
![]()
Ne mens zou er op den duur speciaal ruzie voor gaan makenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:59 schreef nokwanda het volgende:
En dan is er vast wel een manier om het weer goed te maken![]()
![]()
Nou laat ik het zo zeggen, ik ben echt niet te beroerd om toe te geven als het mijn schuld is, ik ben een enorme uitprater wat dat betreft en ik heb ook echt een hekel aan ruzie dus als het enigszins kan dan los ik ruzies altijd graag snel op.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
HOW DO YOU DO THAT ??????
TELL ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knikkers in een sexshop???????? huhquote:
Moeten we die echt uitleggenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Knikkers in een sexshop???????? huh![]()
ja. Ik snap em echt niet.quote:
Ow??? okay... weer iets geleerd vandaagquote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef UncleScorp het volgende:
Zo'n koordje met allemaal "knikkers" en die steekt ge dan waar de zon nooit schijnt ...
en naar 't schijnt is het lekker als ge die er terug uittrekt
![]()
You dont know until you 've triedquote:Op donderdag 1 december 2005 14:46 schreef nokwanda het volgende:
Ow??? okay... weer iets geleerd vandaag![]()
Hoewel niet echt geschikt voor een 6-jarige![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef UncleScorp het volgende:
Zo'n koordje met allemaal "knikkers" en die steekt ge dan waar de zon nooit schijnt ...
en naar 't schijnt is het lekker als ge die er terug uittrekt
![]()
Mja, ik slaap weinig maar ben eigenlijk ook werkschuwquote:Op donderdag 1 december 2005 14:53 schreef Metro2005 het volgende:
Nou inderdaad daar verbaas ik me ook wel eens overis iedereen hier werkschuw ofzo
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja, ik slaap weinig maar ben eigenlijk ook werkschuw![]()
Neee, ik bedoel meer dat dat soort knikkers voor haar 6 jarige niet echt geschikt zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
You dont know until you 've tried
Anders Mirage laten deleten als ge er nie gerust in zijt
Neu, maar bij gebrek aan werk.....quote:Op donderdag 1 december 2005 14:53 schreef Metro2005 het volgende:
Nou inderdaad daar verbaas ik me ook wel eens overis iedereen hier werkschuw ofzo
fotoquote:Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, maar bij gebrek aan werk.....
Heb net maar van EW´s kneedgum een alien zitten boetseren![]()
Zal niet gaan. Moet eerst nog uitzoeken hoe ik mijn foto´s op de comp krijg.quote:
Vind jij mensen die dingen jatten helden?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Werken is voor watjes
De echte helden beroven een bank. Werk-schuw ben ik ook niet, er is nog geen werk op mijn pad gekomen als het ware.
Ach, een casino beroven dat zelf beroofd van mensen die gokverslaafd zijn is niet eens zo erg als je het mij vraagt, die zwemmen toch in het geldquote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vind jij mensen die dingen jatten helden?
ik vind dat vallen onder uitschot, schorriemorrie enzo
Als je werkeloos bent, ja ik weet wat het is laat ik het zo zeggen.
Je moet niet wachten, je moet zoekenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ach, een casino beroven dat zelf beroofd van mensen die gokverslaafd zijn is niet eens zo erg als je het mij vraagt, die zwemmen toch in het geldStelen van de rijken, is dat zo'n probleem? En dan verdelen onder de armen.
En werkeloos, ach, je leert ermee leven op een gegeven moment. Rustig wachten op de dag dat het beter gaat met de economie ook. Ooit komt het goed, hoewel ik gisteren hoopte op een complete inval van alle beurzen over de hele wereld. Economisch gezien is de mens een slaaf. Tevens een slaaf van je eigen beurs ook nog eens.
Dus jij vindt dat mensen die de hele dag niks doen net zoveel luxe en rijkdom mogen als mensen die er de hele dag keihard voor werkenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan mogen de rijken wat meer inleveren als ze respect hebben voor de minder bedeelden, dat is pas respect hebben voor elkaar. Hoeven de armen ook niet te stelenDan staan ze vrijwillig 80 procent af van wat ze teveel hebben in de beurs.
En ik mag nog niet werken wegens afkeuring, dus al zou ik willen en als een gek zoeken, dan nog is het ff niet toegestaan om te werken. Maar al zou ik mogen werken, dan nog zou het een probleem zijn omdat er amper iets leuks te vinden is.
Nee, voor de werkenden gelijke welvaart dus. De uitkeringen mogen iets lager zijn. Een directeur of kantoorklerk is niet bepaald zwaar werk daarbij. Vaak zijn het de lager betaalde banen die het zwaarst zijn, waar het lichaam belast wordt ook. Een beetje je verstand gebruiken tijdens het werken is niet bepaald hard werken.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat mensen die de hele dag niks doen net zoveel luxe en rijkdom mogen als mensen die er de hele dag keihard voor werken![]()
Bovendien gebeurt er in nederland als zoiets dergelijks via belastingen ed
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Je kunt me niet wijsmaken dat kantoorwerk zwaar werk is.
Ik heb op het kantoor gezeten een tijd, en dat is inspannend met je hoofd. Ben je de hele dag bezig met stenen tillen en nog meer, dan voel je het aan je onderrug.quote:
In principe heb je daar imo wel gelijk in.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En stelen is nooit goed naar mijn mening, hoe rijk iemand ook is en ook niet onder het mom van hij mist het toch niet als ik er 1 mee neem.
beetje respect voor elkaar en de wereld zou al een stuk beter zijn.
Praten is zeker belangrijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef Enyalius het volgende:
nou ja. ligt er aan wat voor ruzie. je kunt begrijpen dat een vrouw, vanwege hormonen, wat sneller op die tenen getrapt is. maar er is wel een limiet hoeveel ik van die geintjes pik. als het te ver gaat negeer ik die persoon tot ze klaar is met razen. ik weiger de negativiteit van iemand anders op me te nemen, is niet mijn verantwoordelijkheid.
praten is belangrijk, maar ook daar moet je weer de balans in vinden. teveel praten of te weinig praten is ook schadelijk.
trouwens ik gaat ff naar de intertoys hier wat knikkers halen, geef ik aan mayo en kan oversight ze bij haar ophalen. hij weet wel waar ze woont aangezien het ook zo ging met die towerbusters
Ik heb het ook niet direct over het uitpraten....Meer over hetduidelijk maken wat mij dwars zit...Of gewoon waar ik me niet lekker over/door voel....quote:Op donderdag 1 december 2005 16:36 schreef UncleScorp het volgende:
Ow nee ... ruzie uitpraten moet live gebeuren ... toch niet via mail![]()
Ruzie bijleggen in bed kan dan ook niet meer ?
Erorisch mailtje dan maar ?
Dat schiet idd niet op. Het is wel fijn om van je af te schijven en meer weloverwogen dingen neer te zetten (tenzij je net als ik snel op send druktquote:Op donderdag 1 december 2005 16:36 schreef UncleScorp het volgende:
Ow nee ... ruzie uitpraten moet live gebeuren ... toch niet via mail![]()
Ruzie bijleggen in bed kan dan ook niet meer ?
Erotisch mailtje dan maar ?
Alleen is het, als je ermee wacht tot je ontploft , net alsof er een etterende puist openknapt.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet direct over het uitpraten....Meer over hetduidelijk maken wat mij dwars zit...Of gewoon waar ik me niet lekker over/door voel....
het bekend maken van mijn probleem zeg maar...Dat hoeft niet eens naar aanleiding van een ruzie te zijn....
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen is het, als je ermee wacht tot je ontploft , net alsof er een etterende puist openknapt.
Dan komt er zoveel bagger uit die de ander compleet overweldigd omdat die dat alemaal niet zag aankomen.
Daar wacht ik ook niet altijd mee tot ik op ontploffen sta hoor....quote:Op donderdag 1 december 2005 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen is het, als je ermee wacht tot je ontploft , net alsof er een etterende puist openknapt.
Dan komt er zoveel bagger uit die de ander compleet overweldigd omdat die dat alemaal niet zag aankomen.
Het voelt even verrotquote:
In de hormoonperiode kan ik me dat heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:57 schreef Mirage het volgende:
Nou ik moet eerlijk zeggen... sommige dingen uit ik ook op schrift.
Gewoonweg omdat ik mijzelf er de laatste tijd op betrap dat ik niet zo rustig mijn ongenoegen kan uiten als dat ik dat graag wil. En actie = reactie ( vaak ).
Als ik dus als een opgeblazen kikker vertel wat ik wel en niet op prijs stel, kan het zijn dat mijn gesprekspartner zich al aangevallen voelt door mijn houding/nonverbale communicatie..of stemverheffing en dus niet eens zo zeer door mijn woorden.
Ik probeer mijzelf echt in het gareel te houden wat dit betreft en ik heb gemerkt dat het soms best handig is om je ongenoegen even op papier te zetten en dat op het aanrecht te leggen.
Op deze manier kan ik zonder heftige emotiestroom die eignelijk over niets meer gaat mijn ei kwijt ( die doorgaans heel redelijk zijn.. het moet alleen normaal gebracht worden).
Er hangen nu overal briefjes. Ik werd gèk.
"potten dicht na gebruikt", "broodzak dichtdraaien en opruimen", "geen koffiekopjes op de grond zetten in de wc.. eerst allerlei dingen op moeten rapen voor ik kan stofzuigen irriteerd mij door mijn dikke buik" etc....
Oversight is gewoon een stuk slordiger op sommige gebieden en nu kan ik er ècht niet tegen.
Ik kan nu dus dagelijks uit mijn dak gaan omdat er wéér kopjes overal staan, de potten pindakaas open op het aanrecht staan ( waar Merlyn ondertussen uit heeft zitten eten en hij er dus ook al helemaal onder zit) òf ik kan het op briefjes zetten zonder dat mijn adrenaline naar een onacceptabel niveau gaat.
das de vetste kersboom die ik ooit heb mogen aanzienquote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra is in de kerst stemming! heb gister een USB KERSTBOOM gekregen
[afbeelding]
sexy he!
mmm van al dat gepraat over manderijnen krijk ik honger
*barra eet peer*
HIer nog 1 met hele vage dromen, wel hele duidelijke dat weer wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:37 schreef vamperotica het volgende:
![]()
K ben ook nog niet helemaal wakker....
Erg wazige dromen de laatste paar dagen
2 serversquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor producten heb je verkocht barra?
Dat kan niet want jij moet werkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOEDEMORGEN!!!
Barra staat weer naast zijn bureautje te stuiteren!
offerte voor 35000 eurootjes is doorgegaan... baas blij barra blij
i live for this shit!
@ nokga verhuizen naar apeldoorn dan! dan kan ik op EW passen
neem ik hem meequote:Op vrijdag 2 december 2005 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan niet want jij moet werken
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neem ik hem meekan die mooi helpen om net zo wijs en intelligent te worden als ik
![]()
![]()
moet je in een ziekenhuis gaan werkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:32 schreef nokwanda het volgende:
Wel een langet ijd zo´n baan gehad waarbij hij na school gewoon naar mij toe kwam. Dat kon toen. Daarom kon ik ook meer werken toen.
Nou.... hij is wel groot voor een kdv. Om op die kindjes te passen ja, dat dan weer welquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je in een ziekenhuis gaan werkendaar hebben ze kinderdagverblijven!
kan hij gewoon na school peuters en kleuters terroriseren!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... hij is wel groot voor een kdv. Om op die kindjes te passen ja, dat dan weer welZou ie nog leuk vinden ook nog.
Hij kan ook wel voor zichzelf zorgen. Beter dan de meesten van zijn leeftijd. Maar ik WIL dat niet. Vind ik gewoon niet zo goed voor hem. Juist op deze leeftijd.
ik heb het wel veel gedaan. toen ik hier naar toe ben verhuist (Epe) leerde ik me beste maat kennen en zijn mamma werkte ook hele dagen (tsja je moet wat als je gescheiden bent en 2 kids thuis hebt en pappa niet wil meebetalen) dus toen heb ik vaak hem geholpen met het huishouden. schoonmaken eten koken stofzuigen enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Dat is ook zo. Hij komt er best.
Maar ik ben gewoon zijn mams en ik vind niet dat ik 50 uur of meer per week van huis kan zijn. En dat zou wel zo zijn als ik 40 uur zou werken buiten de stad. Of zelfs in de stad als het in een of andere verre buitenwijk is. Kan beter in Arnhem werken, als het daar in de stad is, dan aan de andere kant van Nijmegen. Ben ik minder reistijd kwijt. Daarom dus tot 32 uur. Dan zou ik wel 40 uur van huis weg zijn. Die paar uurtjes kan ie echt wel op zichzelf passen.
Maar met een fullltime baan ben ik er niet voor een ontbijt want ik moet al eerder weg. Ben ik er ook niet als ie thuis komt. Kom ik thuis, moet ik gelijk allerlei dingen hier doen. Ik ga er maar niet vanuit dat hij kookt en wat opruimt![]()
Heb het een tijdje gedaan maar dat was echt geen doen. Stress stress stress.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:58 schreef nokwanda het volgende:
Deed EW ook veel bij zijn vrienden thuis. Moeder met 6 kinderen. Hij paste ook op de beepjes. Is ie erg goed mee.
Hij voelde zich daar echt thuis. Maar ze zijn naar Londen vertrokken![]()
sterktequote:Op vrijdag 2 december 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik prop nog even iets te bikken in mijn giecheltje en dan moet ik ervandoor. Mijn date met de dame op het cwi.
good luck soldier... get your fine ass back in 1 piecequote:Op vrijdag 2 december 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik prop nog even iets te bikken in mijn giecheltje en dan moet ik ervandoor. Mijn date met de dame op het cwi.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Een baantje waar je betaald kan fokken! Dat wil ik ook wel straks
Beetje fokken, beetje inkoopfacturen inboeken, beetje van dit en van dat![]()
Barra heeft het zich goed bekeken
Zit je met meer mensen op kantoor? Of heb je een kantoorkamer voor jezelf?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Barra heeft een schijt hekel aan inkoopfacturen... maar ik krijg er extra voor betaald
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zit je met meer mensen op kantoor? Of heb je een kantoorkamer voor jezelf?
ff doorbijten en je bent weer door de week heen, het is morgen weekend. Straks al zelfs.
Internet op de werkplek lijkt me dus echt ideaal om af en toe te vluchten een beetje, hoewel je dan wel moet opletten dat je het werk niet laat liggen volgens mij
Ach, als het werk af komt is het geen probleem toch.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
gebeurt een enkele keer wel eens dat er werk blijft liggen doordat ik op internet zit, maar aan de andere kant, soms ben ik ook zo druk en moet ik zoveel in mijn eentje doen dat ik het wel weer compenseer
same here!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
gebeurt een enkele keer wel eens dat er werk blijft liggen doordat ik op internet zit, maar aan de andere kant, soms ben ik ook zo druk en moet ik zoveel in mijn eentje doen dat ik het wel weer compenseer
BEESTIGE FILMquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef coz het volgende:
gister film gekeken met paar lui
A clockwork orange - stanley kubrick 1971
ofterwijl mijn vrienden hebben zonder het op te merken de hele avond klasieke muziek gehoord!
Mogguh? je post het om half 1 's middagsquote:
WAKKER WORDEN ENY *stuiter de stuiter*quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:44 schreef Enyalius het volgende:
ben ook nog niet zo lang wakker
wow gij kunt nog zeggen da ge halfweg zijtquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben al halverwege de inkoop facturen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
wow gij kunt nog zeggen da ge halfweg zijt
bij mij is het elke dag dweilen met de kraan open![]()
wat word het?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Ben EW aan het helpen met de schoolsurprise.
En ik ben toch al zo dol op dat sint-gedoequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Ben EW aan het helpen met de schoolsurprise.
Een grote kijkdoos met daarin een zwembad. Bodem met etekende tegeltjes, blauw geschilderd. Celofaanfolie om een watereffect te maken. Op de bodem liggen allemaal pepernoten, een chocoladeletter en een kleinigheidje.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat word het?
say hi to ew from me
Ah is die film wat ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef coz het volgende:
gister film gekeken met paar lui
A clockwork orange - stanley kubrick 1971
ofterwijl mijn vrienden hebben zonder het op te merken de hele avond klasieke muziek gehoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |