abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 14:40:11 #51
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32696561
zit al maanden te zoeken naar iemand die voor een goed prijsje het 1 en ander kan maken voor me mbt aardewerk dingen. een plaque en een kelk. blijkt dat er zo iemand in de familie zit o.O wist ik veel.

de tekst uit "Water weet het antwoord" werkt goed. het was in eerte instantie voor water bedoeld. dat als je er lief tegen praat en meer respect toont dat de kristalvorming purer is. dus ff met me zieke plantje gepraat in de zin van elke dag Goedemorgen en Weltrusten er tegen te zeggen. ziet er een stuk gezonder uit ipv dat ik hem steeds negeerde behalve als ik het water gaf.

wat ook apart was...de kristal vorming zag er puur uit bij woorden zoals liefde en dankbaarheid. bij haat en afkeer was het minder, maar als je het negeert was het een ramp. lachen

ach ja, na genoeg afleidingen gaat ik dan nu eidnelijk aan het boek beginnen :S
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32696658
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef UncleScorp het volgende:
aaaah lieve kids
dat lijkt maar zo!

Nee hoor
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32696672
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef vamperotica het volgende:
dat lijkt maar zo!
Nee hoor
ken dat gevoel
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32696940
Als die foto te groot is voor in mn fotoboek, dan is ie zeker ook te groot om hier neer te zetten/
  woensdag 30 november 2005 @ 15:03:04 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32697219

Ik ben weer over mijn dip heen een beetje. Poehheeeej, soms is het ff doorbijten hier.

Ben net wakker

Heb lekker geslapen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32698809
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:18 schreef vamperotica het volgende:
jeuj! De meeste zijn gelukt. Op 2 na, die zijn t egroot en ik heb geen tekenprogramma om ze te verkleinen ( da moest stond er... )
lieverd... je hebt toch iig wel de "basis" dingen.. iets als paint ofzo als je windows gebruikt.
òf je zet ze online en plaatst een linkje

mailen naar mij mag ook altijd
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32698986
arme Oversight had bijna (weer) een nest kittens in huis om ze aan te laten sterken en ze vervolgens ergens veilig onder te brengen

Ons hondje vond een nest (pas geboren) kittens in een doosje,
nèt achtergelaten door één of andere eikel.
Toen ons hondje de kittens af zat te likken, kwam er net iemand aanlopen die het had zien gebeuren maar zelf zijn auto nog moest parkeren.
Er was een auto gestopt..iemand was eruit gerend met de doos... doos gedumpt (rand bosjes/grasveldje)..... ingestapt en weggereden.

Wat een éikels lopen er toch rond.. verschrikkelijk.
Wat dan weer meeviel was dat de moederpoes ook gedumpt was en er ook rondliep.

De dierenambulance is gebeld, anders had ik ze bij mijn kacheltje gezet
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 30 november 2005 @ 16:10:42 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32699215
Gemakzuchtige mensen zonder liefde voor dieren noem ik dat. Dumpen zonder schuldgevoel. Wat ben je voor mens als je zelfs van dieren niet kunt houden. Ik bedoel, het begint toch vaak bij dierenliefde of niet soms? Als kind zijnde leer je als eerste vaak van dieren te houden denk ik toch, daarna groeit de liefde verder.

Je kunt ze dan net zo goed naar het asiel brengen of in de krant zetten en zelf een tijdje houden. Zoveel moeite is dat ook alweer niet.
pi_32699427
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

lieverd... je hebt toch iig wel de "basis" dingen.. iets als paint ofzo als je windows gebruikt.
òf je zet ze online en plaatst een linkje

mailen naar mij mag ook altijd
nope.... ooit alles van de pc gehaald en noooooit meer terug gezet. ben allang blij dat ik kan internetten!

mail is onderweg
pi_32699570
Als het lukt tenminste!
pi_32700539
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef vamperotica het volgende:
Als het lukt tenminste!
Je hebt een ontzettend mooie dochter !
Ik heb haar verkleind terug gemaild
Sir Winston Churchill
pi_32700708
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
arme Oversight had bijna (weer) een nest kittens in huis om ze aan te laten sterken en ze vervolgens ergens veilig onder te brengen

Ons hondje vond een nest (pas geboren) kittens in een doosje,
nèt achtergelaten door één of andere eikel.
Toen ons hondje de kittens af zat te likken, kwam er net iemand aanlopen die het had zien gebeuren maar zelf zijn auto nog moest parkeren.
Er was een auto gestopt..iemand was eruit gerend met de doos... doos gedumpt (rand bosjes/grasveldje)..... ingestapt en weggereden.

Wat een éikels lopen er toch rond.. verschrikkelijk.
Wat dan weer meeviel was dat de moederpoes ook gedumpt was en er ook rondliep.

De dierenambulance is gebeld, anders had ik ze bij mijn kacheltje gezet
Die zijn de term mens niet waardig. Maar tegelijk is er geen dier waarmee je ze kunt vergelijken aangezien die stuk voor stuk beter zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32700773
Dank je wel Mirage........

pi_32700813
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef vamperotica het volgende:
Als het lukt tenminste!
En je eigen foto piiiieeeeepklein posten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32700853
ow... Kittens...
Hoe kan iemand die nou zo op straat zetten???????
pi_32700868
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En je eigen foto piiiieeeeepklein posten
Die heeft hier al heeeeeel groot gestaan!
pi_32701016
Nogmaals Dank, mirage....
ook "zorro'heeft zn plekkie gevonden in t boekje!
  woensdag 30 november 2005 @ 17:07:52 #68
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32701051
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Gemakzuchtige mensen zonder liefde voor dieren noem ik dat. Dumpen zonder schuldgevoel. Wat ben je voor mens als je zelfs van dieren niet kunt houden. Ik bedoel, het begint toch vaak bij dierenliefde of niet soms? Als kind zijnde leer je als eerste vaak van dieren te houden denk ik toch, daarna groeit de liefde verder.

Je kunt ze dan net zo goed naar het asiel brengen of in de krant zetten en zelf een tijdje houden. Zoveel moeite is dat ook alweer niet.
veel mensen nemen dieren omdat het leuke hebbedingetjes zijn zonder er in verdiept te hebben. ze wten dus niet wat het qua verantwoordelijkheid met zich meeneemt en onderhoud en liefde. en na een tijdje blijjkt het meer te zijn dan ze aan kunnen dus dumpen als een kapotte bezem. wegrennen voor verantwoordelijkheid...zwak.

wel zielig voor de beestjes. maar ik ga ze zelf ook niet in huis nemen als ze voor me deur gedropt worden. bel wel de dierenambulance en die mogen het verder oplossen. kan zelf ook niet zo'n verantwoordelijkheid aan anders had ik al een huisdier.

zit wel te denken om 2 japanse meeuwtjes te gaan kopen in de nabije toekomst. heb me er al in verdiept, maak me alleen nog zorgen over zullen ze de grote temperatuur wisselingen op me kamer wel aan kunnen :S

een druidische vriend van me zei dat je het beste in deze volgorde kan doen. neem een plant en leer het te verzorgen. als het niet sterft na een half jaar neem dan een klein diertje zoals een vogel. als dat na een half jaar ook niet sterft dan ben je klaar voor een relatie. iets in die trant dan. heb zelf paar stappen overgeslagen in dat proces...maar goed

leuke foto's trouwens vamp
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32701552
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:07 schreef Enyalius het volgende:

[..]

een druidische vriend van me zei dat je het beste in deze volgorde kan doen. neem een plant en leer het te verzorgen. als het niet sterft na een half jaar neem dan een klein diertje zoals een vogel. als dat na een half jaar ook niet sterft dan ben je klaar voor een relatie. iets in die trant dan. heb zelf paar stappen overgeslagen in dat proces...maar goed

leuke foto's trouwens vamp
dank je!
planten gaan bij mij trouwens altijd dood....
kids daarentegen....
pi_32701583
Niet helemaal. Ik heb bijvoorbeeld geen groene vingers. Het lukt gewoon niet zo tussen mij en de planten. Maar dieren....... allemaal en altijd.
Alleen aan gekooide beestjes doe ik echt niet meer.

Ik zou zo´n nestje ook wel in huis nemen. Alleen zou het wel weer strijd zijn met de andere katten. En George, mijn maffe katje, zou wel weer de zenuwen krijgen. Die raakt door vanalles van zijn stuk. Hij went wel altijd weer aan nieuwe situaties maar het duurt een tijdje. Als het dan permanent is is het weer geen probleem.
Zou dus wel zo snel mogelijk een permanente plek voor ze moeten vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 30 november 2005 @ 17:39:13 #71
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32701966
ik wil later zo'n hond hebben die op een wolf lijkt. maar voorlopig nog niet, voel me er nog verre van klaar voor. heb in het verleden een cavia gehad en ik kon er niet goed voor zorgen. lag snel met pootjes in de lucht. daarna een schildpad die ik zo goed verzorgde dat ie in zijn eigen troep is gestorven. toen was ik 7-9 met cavia en 14-15 met schildpad. dus voorlopig neem ik geen huisdier meer
  woensdag 30 november 2005 @ 17:51:17 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32702283
Een Husky

Ik wil ook zo'n Husky. Maar je moet rekening houden dat die honden heeeel veel beweging nodig hebben. Het zijn geen honden waar je ff een blokje mee omgaat.

Ken een man die had er 3. Mooie honden en vooral die ogen van die honden!!! Een of andere kracht stralen die honden uit. Sommige honden komen snel angstig over als je ze in de ogen aankijkt. Die Husky's die ik ken die leken gewoon sterk te zijn.

Die ene dierenkenner zegt dat je honden niet mag aankijken, ik doe dat soms wel bij mijn hond, af en toe kijkt hij me dan aan en dan zucht hij ff en gaat hij weer liggen rusten Mijn hond zucht soms alsof hij denkt, waar moet ik heen met mijn gedachtes. Vraag me ook wel eens af wat hij allemaal denkt als hij weer uren op de bank ligt te "slapen" of denken.

Wat er in een hond omgaat dus. Af en toe is hij helemaal speels en blij, en daarna zakt hij weer in. Alsof hij chronisch vermoeid is. Zeggen ze toch ook wel eens: " Zo moe als een hond".
pi_32702307
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef Enyalius het volgende:
ik wil later zo'n hond hebben die op een wolf lijkt. maar voorlopig nog niet, voel me er nog verre van klaar voor. heb in het verleden een cavia gehad en ik kon er niet goed voor zorgen. lag snel met pootjes in de lucht. daarna een schildpad die ik zo goed verzorgde dat ie in zijn eigen troep is gestorven. toen was ik 7-9 met cavia en 14-15 met schildpad. dus voorlopig neem ik geen huisdier meer
De Saarloos wolfshond. Kruising tussen wolf en duitse herder. Echt een tamme wolf met een wolfuiterlijk. Prachtig. Maar zeer nerveus en heeft heel erg veel beweging en ruimte nodig. Die nem je niet voor de mooi alleen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 30 november 2005 @ 17:55:24 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32702386

Dit is die Husky dus, kan zijn dat je de Saarloos wolshond bedoeld.

Deze Husky heeft toevallig 2 verschillende ogen
pi_32702534
Hier dan de Saarloos wolfshond

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 30 november 2005 @ 18:05:45 #76
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32702686
veel beweging en alles...weet niet dat ik dat kan bieden. niet dagelijks. maar om de week een dag het bos in zou dat voldoende zijn?
pi_32702782
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:05 schreef Enyalius het volgende:
veel beweging en alles...weet niet dat ik dat kan bieden. niet dagelijks. maar om de week een dag het bos in zou dat voldoende zijn?
Tis eerder iedere dag een uurtje bos of echte ruimte en nog 3 keer per dag een gewoon uitje.
Vriendinnetje heeft er een gehad. Was erg lastig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 30 november 2005 @ 18:10:11 #78
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32702813
tja dat wordt inderdaad lastig. houd ik het wel bij me vogeltjes
pi_32702961
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:05 schreef Enyalius het volgende:
Bij een andere hond misschien wel, maar bij deze honden absoluut niet.
Deze honden hebben iedere dag grote wandelingen nodig.

Daarnaast is het echt van belang dat je goed weet hoe je de roedelleider kan blijven, want ze hebben een heerlijk karakter. Als je ze vanaf het begin goed opvoed heb je een kameraad voor het leven, als je dat niet doet ( of niet volhoudt) zullen ze zich sterker voelen dan jij en heb je niets meer te vertellen.

ééns in de zoveel tijd proberen honden de rangorde opnieuw te bepalen.
Je kan dit goed merken aan de hond. Hij lijkt je dan even van je "troon" proberen te stoten.
Vang je dit goed op = fantastisch.
Doe je dit niet, heb je echt een probleem.

Ikzelf vind ze prachtig en heb echt het "kameraad/contact" gevoel bij veel van deze honden, maar hier (bij ons thuis) is de deal... pas aan een dergelijke hond beginnen als we ons "blijvend" huis gekocht hebben.
( groter huis,ruimte, een open omgeving.. weg uit Rotterdam).
Sir Winston Churchill
  woensdag 30 november 2005 @ 18:20:28 #80
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32703085
wolf-achtige honden vind ik ook de mooiste honden
katten vind ik cypers of zwart het mooist

lelijkste hond vin ik poedel
lelijkste kat een siamees
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32703392
Het zijn idd fantastische dieren. Niet van die slaafse allemansvriendjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 30 november 2005 @ 18:33:47 #82
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32703458
hehe klinkt bekend mirage. zelf ben ik ook iemand die mensen moeilijk vertrouwd. maar als je me vriendschap hebt gewonnen dan heb je een zeer loyale vriend aan me. machtstrijd zou geen punt zijn, als schorpioen deel ik aardig wat tikken uit waar nodig.

maarja aangezien ik niet kan voldoen aan die lading beweging die ze nodig hebben zit natuurlijk ook met me eigen werk en activiteiten

een zwarte labrador daar en tegen is ook een zeer leuke hand. en die boxers zijn ook gek in de hoofd, kun ook altijd mee lachen
pi_32703657
Ik ben een echte poezengek enorm eigenwijs en lekker zelfstandig maar toch ook weer aanhankelijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 30 november 2005 @ 20:37:29 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32707453
Ik kan geen kat of poes hebben, mijn hond is gesteld op zijn domein hier. Die voelt zich koning ten rijk hier. Af en toe denkt hij de baas te zijn zelfs Maar als hij teveel eer krijgt leer ik hem dat wel af, hij mag zich best af en toe gelijkwaardig voelen, maar hij moet niet denken dat hij boven mij staat. Ik voel me ook niet alsof ik boven hem sta, dat is niet mijn insteek maar ik heb dan ook een niet al te grote hond. Een redelijke omvang. Ik hou er niet zo van om een al te grote baas te zijn, dus ook niet bij dieren. Ik stel me liever enigszins gelijkwaardig op in het hele gebeuren.

Mooie is dat hij reigers uit de tuin jaagt, dat heeft hij meteen in de gaten. Zodra er ook maar 1 levend wezen komt dat niet bekend is, gaat hij als een gek tekeer.
pi_32707635
Ik ben een gekke vrouw met een zooi katten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32707765
de foto van de olielamp trouwens:

'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 30 november 2005 @ 21:25:25 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32709230
Is dat the magic lamp?
  woensdag 30 november 2005 @ 21:51:30 #88
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32710152
maak hem schoon en roestvrij, maakt de geest in de lamp blij

stomme sinterklaas. ga gewoon in rijm praten
pi_32710257
Bij deze heeft baaj het recht mij met mijn gum om mijn oren te slaan.....

Sir Winston Churchill
  woensdag 30 november 2005 @ 21:56:09 #90
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32710350
tja meestal moet je de antwoorden opsturen bij een prijsvraag
pi_32710580
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Is dat the magic lamp?
That's the one
moet hem nog goed schoonmaken nog een beetje stoffig
  woensdag 30 november 2005 @ 22:02:36 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32710618
Ik ga zo richting bed. Muziek erbij.

Had net ff gespiekt in Mirage haar fotoboek. Damn zeg.......ze lijkt net een karakter uit Lord of the Rings. Een elf maar dan krachtiger. Ze doet me denken aan een krachtige elf dus

Krachtige persoonlijkheid, zo komt ze over. Krachtige dame ook.

Daar wil ik geen ruzie mee krijgen. Zal ook niet snel gebeuren hopelijk
  woensdag 30 november 2005 @ 22:03:49 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32710667
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

That's the one
moet hem nog goed schoonmaken nog een beetje stoffig
Stuur mij een beetje magical spirit op als het kan

Anders moet ik zelf wat verzinnen hier....en dat lukt niet altijd.
  woensdag 30 november 2005 @ 22:04:39 #94
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32710701
ja nu je het zegt...die oren en haar lengte

nog een bedrijf ook? hoe groot is dat bedrijfje mirage?
  woensdag 30 november 2005 @ 22:14:35 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32711081
Ik ga weer weg

Naar de eeuwige jachtvelden vanavond

Dag Enyalius, Mirage en Metro2005, Nokwanda en de rest ( de rest is ff gebrek aan geheugen dus, niet gebrek aan interesse )

Tijd om eens te gaan reizen dus, kijken of ik nog ergens terecht kom. Komt het huidige leven nergens terecht, dan probeer ik het maar elders

Nee, ik ga dus reizen met muziek. Ff tv kijken en dan richting mijn domein.
  woensdag 30 november 2005 @ 22:16:40 #96
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32711172
weltrusten. ik gaat ook maar es. kaarsen zijn uitgegaan, pikkedonker, valt dus weinig anders te doen nu.
  woensdag 30 november 2005 @ 22:27:10 #97
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32711574
* BaajGuardian werpt de gum in een hoekje en geeft mirage gewoon een knuffel.

nie meer seure dak je moet slaan , dat doet baajtje niet he :/
  woensdag 30 november 2005 @ 22:28:45 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32711624
mits in het keldertje als ik daar toegelaten word.
pi_32711965
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
mits in het keldertje als ik daar toegelaten word.
maar dat is wel kinky

Sir Winston Churchill
  woensdag 30 november 2005 @ 22:41:11 #100
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32712066
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga weer weg

Naar de eeuwige jachtvelden vanavond

Dag Enyalius, Mirage en Metro2005, Nokwanda en de rest ( de rest is ff gebrek aan geheugen dus, niet gebrek aan interesse )

Tijd om eens te gaan reizen dus, kijken of ik nog ergens terecht kom. Komt het huidige leven nergens terecht, dan probeer ik het maar elders

Nee, ik ga dus reizen met muziek. Ff tv kijken en dan richting mijn domein.
truste dromenvanger
ik kruip ook onder de wol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')