ken dat gevoelquote:
lieverd... je hebt toch iig wel de "basis" dingen.. iets als paint ofzo als je windows gebruikt.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:18 schreef vamperotica het volgende:
jeuj! De meeste zijn gelukt. Op 2 na, die zijn t egroot en ik heb geen tekenprogramma om ze te verkleinen ( da moest stond er... )
nope.... ooit alles van de pc gehaald en noooooit meer terug gezet. ben allang blij dat ik kan internetten!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieverd... je hebt toch iig wel de "basis" dingen.. iets als paint ofzo als je windows gebruikt.
òf je zet ze online en plaatst een linkje![]()
mailen naar mij mag ook altijd![]()
Je hebt een ontzettend mooie dochter !quote:
Die zijn de term mens niet waardig. Maar tegelijk is er geen dier waarmee je ze kunt vergelijken aangezien die stuk voor stuk beter zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
arme Oversight had bijna (weer) een nest kittens in huis om ze aan te laten sterken en ze vervolgens ergens veilig onder te brengen
![]()
Ons hondje vond een nest (pas geboren) kittens in een doosje,
nèt achtergelaten door één of andere eikel.
Toen ons hondje de kittens af zat te likken, kwam er net iemand aanlopen die het had zien gebeuren maar zelf zijn auto nog moest parkeren.
Er was een auto gestopt..iemand was eruit gerend met de doos... doos gedumpt (rand bosjes/grasveldje)..... ingestapt en weggereden.
Wat een éikels lopen er toch rond.. verschrikkelijk.
Wat dan weer meeviel was dat de moederpoes ook gedumpt was en er ook rondliep.
De dierenambulance is gebeld, anders had ik ze bij mijn kacheltje gezet
En je eigen foto piiiieeeeepklein postenquote:
Die heeft hier al heeeeeel groot gestaan!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je eigen foto piiiieeeeepklein posten
veel mensen nemen dieren omdat het leuke hebbedingetjes zijn zonder er in verdiept te hebben. ze wten dus niet wat het qua verantwoordelijkheid met zich meeneemt en onderhoud en liefde. en na een tijdje blijjkt het meer te zijn dan ze aan kunnen dus dumpen als een kapotte bezem. wegrennen voor verantwoordelijkheid...zwak.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Gemakzuchtige mensen zonder liefde voor dieren noem ik dat. Dumpen zonder schuldgevoel. Wat ben je voor mens als je zelfs van dieren niet kunt houden. Ik bedoel, het begint toch vaak bij dierenliefde of niet soms? Als kind zijnde leer je als eerste vaak van dieren te houden denk ik toch, daarna groeit de liefde verder.
Je kunt ze dan net zo goed naar het asiel brengen of in de krant zetten en zelf een tijdje houden. Zoveel moeite is dat ook alweer niet.
dank je!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:07 schreef Enyalius het volgende:
[..]
een druidische vriend van me zei dat je het beste in deze volgorde kan doen. neem een plant en leer het te verzorgen. als het niet sterft na een half jaar neem dan een klein diertje zoals een vogel. als dat na een half jaar ook niet sterft dan ben je klaar voor een relatie. iets in die trant dan. heb zelf paar stappen overgeslagen in dat proces...maar goed
leuke foto's trouwens vamp
De Saarloos wolfshond. Kruising tussen wolf en duitse herder. Echt een tamme wolf met een wolfuiterlijk. Prachtig. Maar zeer nerveus en heeft heel erg veel beweging en ruimte nodig. Die nem je niet voor de mooi alleen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef Enyalius het volgende:
ik wil later zo'n hond hebben die op een wolf lijkt. maar voorlopig nog niet, voel me er nog verre van klaar voor. heb in het verleden een cavia gehad en ik kon er niet goed voor zorgen. lag snel met pootjes in de lucht. daarna een schildpad die ik zo goed verzorgde dat ie in zijn eigen troep is gestorven. toen was ik 7-9 met cavia en 14-15 met schildpad. dus voorlopig neem ik geen huisdier meer
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:05 schreef Enyalius het volgende:
veel beweging en alles...weet niet dat ik dat kan bieden. niet dagelijks. maar om de week een dag het bos in zou dat voldoende zijn?
Bij een andere hond misschien wel, maar bij deze honden absoluut niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:05 schreef Enyalius het volgende:
veel beweging en alles...weet niet dat ik dat kan bieden. niet dagelijks. maar om de week een dag het bos in zou dat voldoende zijn?
That's the onequote:Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Is dat the magic lamp?
Stuur mij een beetje magical spirit op als het kanquote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
That's the one
moet hem nog goed schoonmaken nog een beetje stoffig
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
mits in het keldertje als ik daar toegelaten word.
truste dromenvangerquote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga weer weg
Naar de eeuwige jachtvelden vanavond
Dag Enyalius, Mirage en Metro2005, Nokwanda en de rest( de rest is ff gebrek aan geheugen dus, niet gebrek aan interesse
)
Tijd om eens te gaan reizen dus, kijken of ik nog ergens terecht kom. Komt het huidige leven nergens terecht, dan probeer ik het maar elders
Nee, ik ga dus reizen met muziek. Ff tv kijken en dan richting mijn domein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |