We kunnen ook als protest-actie gewoon googlen op Gary. Dan krijg je heeeeel erg veel plaatjes om te posten van de meest vreemde wezens.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MIR!!!!! alsjeblieft garry's in de OP?
good luckquote:Op woensdag 30 november 2005 10:08 schreef Enyalius het volgende:
WoW maintenance is nu al klaar. gamen!!
laat mij mar verhuizen naar een of ander tropisch vakantie eilandquote:Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef Enyalius het volgende:
moet nu verhuizen naar plekken zoals Booty Bay, Arathi Highlands en 1 of ander Sorrowlandplacethingy
Vast welquote:Op woensdag 30 november 2005 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
word mir dan niet boos?
quote:
Hoeft niet eens tropisch te zijn. Mijn tante op Kreta (quote:Op woensdag 30 november 2005 10:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
laat mij mar verhuizen naar een of ander tropisch vakantie eiland
Post jij je kont nou maar. Dat het andere topic dicht is wil nog niet zeggen dat je belofte vergeten wordt, hoor.quote:
quote:
mijn kont heet geen garyquote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Post jij je kont nou maar. Dat het andere topic dicht is wil nog niet zeggen dat je belofte vergeten wordt, hoor.![]()
Em misschien vinden we die zo leuk dat we die dan bij het volgende topic in de OP zetten.
Die noemen we dan collectief gewoon zo. Jouw ouders hebben je ook BarraCupraCuda genoemd. Daar doe je ook niet zoveel tegen. Voor je het weet roept de hele wereld Garrrrryyyyy!!!! als ze jou van achteren zien.quote:
mijn kont kan geen miauw zeggenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die noemen we dan collectief gewoon zo. Jouw ouders hebben je ook BarraCupraCuda genoemd. Daar doe je ook niet zoveel tegen. Voor je het weet roept de hele wereld Garrrrryyyyy!!!! als ze jou van achteren zien.
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn kont kan geen miauw zeggen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]De mijne wel.... soms. Soms ook Woefffff.
Waarom denk je dat ik op de foto de onderste helft bedekt hield?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mmm valt me mee dat hij niet zo harig is dan
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:21 schreef UncleScorp het volgende:
STOP !!!! ... voor het té ver gaat !!!
Wrijf er 3 x over heen en kijk of er een geest uitkomt.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:07 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal
Ik heb een nieuwe aanwinst, een olielamp! die heb ik op de stadwerf gevonden toen ik daar vuil aan het dumpen was. Nu vielen mij een aantal dingen op, ten eerste zag ik het ding direct liggen (lag best wel onder eea aan puin) ten tweede, hij was onbeschadigd! zelfs het glas ed wat erin zit was nog helemaal heel.
Maar nu het ergste: sinds ik dat ding in mijn slaapkamer heb staan is er eea veranderd qua spiritualiteit in de kamer. Ik heb veel sneller en veel duidelijker uittredingenEngste was eergister, toen wou ik gaan slapen, lag een beetje te draaien en om een gegeven moment lag ik op mjn rug, deed mijn ogen open en zie ik die lamp boven mijn hoofd vliegen, ik probeerde hem te pakken maar ik kreeg hem niet te pakken, heel vaag allemaal
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wrijf er 3 x over heen en kijk of er een geest uitkomt.
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Dat ding viel niet voor niks zo op, hij was niet voor niks onbeschadigd etc. Kwaadaardig is het zeer zeker niet, eerder een soort spirituele gids lijkt het wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Enyalius het volgende:
ten eerste begrijp 1 ding. Toeval bestaat niet. alles wat op je pad komt is er voor een reden. of je het ook daadwerkelijk toe laat in je leven is een bewuste keuze die jezelf moet maken.
die lamp sprong niet voor niks in je oog. jij maakte de bewuste keuze om hem mee naar huis te nemen. denk niet dat het een negatief is anders had je dat zelf wel gevoeld. een gevoel van beklemming, angst, whatever. wellicht is het gewoon een item om je verder op je weg te helpen, verder met je groei. gewoon een hint te geven wat er allemaal is om verder mee te kunnen.
Daar kan je nog eens iemand ritueel mee slachtenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef Enyalius het volgende:
mwahah kreeg net mail...geweldig. ja niet dat ik mail had, maar de inhoud er van. de dolk die ik in vorige topic van ouwehoer liet zien haal ik niet meer. degene die ik oorspronkelijk wil is eindelijk op voorraad op first come first serve base. meteen georderd en ik mag het nog invoeren ook
[afbeelding]
over 14-21 business days hebt ik hem
mwahahahah
wel een duur grapje aangezien er ook nog es verzekering overheen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |