abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32598669

Welkom in de Truth chat

* was te lui om voor dit deel iets leuks te verzinnen (het zou leuk zijn als de topic starter hier standaard iets nieuws en leuks neer zet)

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
24 Truth ouwehoer (& soms serieus) #24
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken )

OP ?
klik

The Gary´s

Game on
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:49:31 #2
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32599106
sinds gisteren enorm veel gezeur van passmailer. kon niet meer inloggen, kreeg geen bevestiging mailtjes...nu doet ie het. meteen beetje info aangepast.

wat meer info over me nieuwe werklocatie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kijfhoek_%28rangeerterrein%29
kwam dat tegen toen ik naam van werkgever opzocht. haal prorail en railned altijd door elkaar
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32599219
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:49 schreef Enyalius het volgende:
sinds gisteren enorm veel gezeur van passmailer. kon niet meer inloggen, kreeg geen bevestiging mailtjes...nu doet ie het. meteen beetje info aangepast.

wat meer info over me nieuwe werklocatie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kijfhoek_%28rangeerterrein%29
kwam dat tegen toen ik naam van werkgever opzocht. haal prorail en railned altijd door elkaar
Ha, je bent er weer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:54:27 #4
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32599238
yup en dat na 16 uur in diepe meditatie te hebben gezeten om wat antwoorden te zoeken
ben bek af

was zo lang geleden dat ik zo intens bezig ben geweest, me rug was dat niet gewend en protesteerde in het begin.

heb meteen een soort backup van me geest van een maand geleden terug gezet. wond weer gedicht, paar emoties "gewist" simpelweg gezegd en nog wat andere zooi

schijnbaar heeft het gewerkt. sommige kortzichtige en incorrecte reacties van sommige users op dit forum deren me niet, zoals het hoort.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:57:22 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32599302
Hee je ondertitel is anders Enyalius

Welcome back!!!

Ik heb ook liggen zoeken vandaag en gisteren, maar dan tijdens het waken een beetje. Ik wil uittreden terwijl ik wakker ben. Eigenlijk wil ik continu uittreden. Dat ik boven mezelf zweef altijd, zweven niet in wazige betekenis. Ook concreet gezien, dat ik beter vat heb op mijn leven. Dat ik mijn leven aanstuur van boven, inplaats van binnen. Dat ik helicopter view heb de hele tijd ook. Dat ik met het denken buiten mezelf sta, zodat het denken een niet al te persoonlijke aangelegenheid gaat worden ook

Zoeken naar antwoorden is niet slecht Tis een kick ook om te vinden tijdens het zoeken

En je moet je inderdaad niet laten wegjagen door kortzichtige reacties. Je moet weten waar je zelf voor staat, je moet net doen alsof je de wijsheid in pacht hebt Je eigen wijsheid ook. En dat heb je ook waarschijnlijk.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:59:39 #6
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32599355
dat is mogelijk. als ik mezelf vergeet te aarden kijk ik over me eigen schouders mee van wat ik aan het doen ben. is best lastig en stoort je concentratie als je bezig bent met bepaalde dingen.

uittreden, met voldoende oefening, kun je ten alle tijde doen dat jij het wilt. je hoeft er niet specifiek voor te gaan liggen en bepaalde handelingen uit te voeren. die zijn alleen handig in het begin als je leert er mee om te gaan

en om echte controle over je leven en andere zaken te hebben is om juist geen controle te willen hebben. je bent immers al in controle

voor het soort "datastroom" dat jij zoekt kun je ook je kruinchakra openen om zo in verbinding te staan met alles. dat je ingevingen van bovenaf makkelijker en duidelijker kunt ontvangen en begrijpen
pi_32599509
Ik moest nog ff pic posten van onze snowbabe van deze morgen :

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:06:58 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32599510
Kruinchakra heb ik nog nooit van gehoord. Maar ik wil dus in een heftige connectie staan inderdaad. De concentratie is dan misschien ff wennen. Maar ik wil eens 100 procent bewust zijn van alles. Ik ben me al vaak bewust van de omgeving maar ik wil beter leren anticiperen op wat ik meemaak en voel.

Het meemaken van de omgeving is het probleem nog niet zo erg, het omgaan met al die impulsen wel soms. Al die impulsen opvangen is best een uitdaging. Alleen is het soms een stormvloed en moet je net weten te filteren van wat als eerste moet verwerkt worden en nog meer.

Ik wil dus alles extreem opvangen, en goed filteren. Zodat uiteindelijk meer te zien is ook. En meer te voelen is misschien nog belangrijker. In hogere sferen verkeren vaak Dat is mijn doel Maar niet dat mijn dagelijkse functioneren achteruit gaat, integendeel zelfs, het dagelijks functioneren moet zelfs beter worden.

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-11-2005 18:12:01 ]
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:12:59 #9
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32599678
ziet er niet erg symmetrisch en proportioneel uit. ze moet een grotere voorgevel hebben bij dat figuur

kruinchakra is niet de benaming. het is gewoon de locatie waar dat ding zit. het is 1 van de 7 hoofdchakra's. het is degene die verantwoordelijk is voor jouw verbinding met het hogere zoals je gidsen, lichtwezens (Engelen maakt niet uit wat voor naam je het geeft) etc. je kan interesante informatie vinden als je er gebruik van weet te maken.

ik zal je niet pushen om astraal te leren gaan, maar ik denk dat je 1 plek in het bijzonder wel zal aanspreken. als je zover bent zoek dan de akashic kronieken op. alternatieve benamingen zijn universele bibliotheek, heilige graal, boom des levens en weet ik veel wat nog meer. je kunt er alle informatie, die voor jouw van toepassing is, vinden. knowledge overload hehehe

het opvangen van alles is niet zo'n uitdaging. juist interpeteren ervan wel. iedereen kan er zijn eigen draai aangeven, maar sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn en is voor iedereen hetzelfde.
pi_32599855
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik moest nog ff pic posten van onze snowbabe van deze morgen :

[afbeelding]
[afbeelding]

Had je vrouw model gestaan?

die tietjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32599895
Jeezz, Eny. Ik vind je nieuwe avatar een beetje creepy (kwiepie)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32600087
WHAHAHAHA die "snowbabe"!!!

oh en wb enyalius
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:38:52 #13
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600285
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Jeezz, Eny. Ik vind je nieuwe avatar een beetje creepy (kwiepie)
waarom dat?
pi_32600350
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:38 schreef Enyalius het volgende:

[..]

waarom dat?
kweenie... gewoon, eerste indruk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:42:54 #15
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600388
weet niet welke ik wil gebruiken...hier zijn een paar

maar ik ga es ff wat eten scoren
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:49:13 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32600532
Ik zou de 2e nemen van links

Ik ga ook zo oven voorverwarmen. Pizza tijd zometeen
pi_32600563
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef Enyalius het volgende:
weet niet welke ik wil gebruiken...hier zijn een paar

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

maar ik ga es ff wat eten scoren
Die tweede is wel okay.
De eerste is een beetje Jezus. De derde is een soort satanische denker, en de 4de kennen is de baby-alien die we al kennen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:03:10 #18
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600828
zo eten is ook weer gedaan. 2 schnitzels en wat snijbonen. ik eet niet echt voor de smaak alleen voor de voedingswaarde. vind eten een tijdverspilling
pi_32600886
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
zo eten is ook weer gedaan. 2 schnitzels en wat snijbonen. ik eet niet echt voor de smaak alleen voor de voedingswaarde. vind eten een tijdverspilling
Ik eet voor de lekker. Vind het bijna net zo lekker als sex. En kan me er even singlemindedly op storten.

Trouwens...... je avatar past nu goed bij het onderschrift.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:07:36 #20
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600918
ik eet sommige dingen voor de lekker. zoals de arretjes cake. pa net van "heb jij die halve cake opgegeten?" - hoe kom je daar nu bij
maar kijk dat eet je dan weer terwijl je ook met andere dingen bezig bent
pi_32601102
Die snowbabe!

Meeste mannen maken een sneeuwpop met een klein lichaampje en een allesoverheersende voorgevel en dit is precies andersom .

Lijkt een beetje op Oprah Winfrey maar dan met heel subtiele tietjes

had eigenlijk geen tijd voor een reactie, maar deze wel even + daarbij heeft mijn toetsenbord weer kuren * zucht -> lees: sterke vertraging
pi_32601458
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:16 schreef sweetgirly het volgende:
Die snowbabe!

Meeste mannen maken een sneeuwpop met een klein lichaampje en een allesoverheersende voorgevel en dit is precies andersom .
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
quote:
Lijkt een beetje op Oprah Winfrey maar dan met heel subtiele tietjes
<
Subtiele tietjes zijn okay En ik kan het weten .
En een vette kont is ook okay
quote:
had eigenlijk geen tijd voor een reactie, maar deze wel even + daarbij heeft mijn toetsenbord weer kuren * zucht -> lees: sterke vertraging
Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32601479
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Had je vrouw model gestaan?
die tietjes
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeelden

En die tietjes ?
Wat een reacties zeg !
Dat is liefdevol handwerk hoor !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32601544
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
Ik wou er idd een slanke van maken, maar het risico dat ze zou omvallen ...
quote:
Subtiele tietjes zijn okay En ik kan het weten .
agree
quote:
En een vette kont is ook okay
disagree

Vanmiddag met de kids naar -feest van 't werk geweest, dus ze mogen op tijd hun bed in
pi_32601551
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeelden

En die tietjes ?
Wat een reacties zeg !
Dat is liefdevol handwerk hoor !
Ik vond ze leuk. En Scorp.... dat is de juiste benadering van tietjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')