Ha, je bent er weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:49 schreef Enyalius het volgende:
sinds gisteren enorm veel gezeur van passmailer. kon niet meer inloggen, kreeg geen bevestiging mailtjes...nu doet ie het. meteen beetje info aangepast.
wat meer info over me nieuwe werklocatie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kijfhoek_%28rangeerterrein%29
kwam dat tegen toen ik naam van werkgever opzocht. haal prorail en railned altijd door elkaar
Had je vrouw model gestaan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik moest nog ff pic posten van onze snowbabe van deze morgen :
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
waarom dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Jeezz, Eny. Ik vind je nieuwe avatar een beetje creepy (kwiepie)
quote:
Die tweede is wel okay.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef Enyalius het volgende:
weet niet welke ik wil gebruiken...hier zijn een paar
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
maar ik ga es ff wat eten scoren
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
zo eten is ook weer gedaan. 2 schnitzels en wat snijbonen. ik eet niet echt voor de smaak alleen voor de voedingswaarde. vind eten een tijdverspilling
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:16 schreef sweetgirly het volgende:Die snowbabe!
Meeste mannen maken een sneeuwpop met een klein lichaampje en een allesoverheersende voorgevel en dit is precies andersom.
Subtiele tietjes zijn okayquote:Lijkt een beetje op Oprah Winfrey maar dan met heel subtiele tietjes
<
Aye meid, heel Nederland heeft vertraging en kuren op het moment.quote:had eigenlijk geen tijd voor een reactie, maar deze wel even + daarbij heeft mijn toetsenbord weer kuren * zucht -> lees: sterke vertraging![]()
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeeldenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Had je vrouw model gestaan?
die tietjes
Ik wou er idd een slanke van maken, maar het risico dat ze zou omvallen ...quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan ligt het zwaartepunt verkeerd en valt het om. Dezelfde reden dat mensen die werkelijk een barbie-figuur zouden hebben zouden omvallen.
agreequote:Subtiele tietjes zijn okayEn ik kan het weten .
disagreequote:En een vette kont is ook okay
Ik vond ze leuk. En Scorp.... dat is de juiste benadering van tietjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Enkel een Michelangelo kan de schoonheid van mijn vrouw uitbeelden
En die tietjes ?
Wat een reacties zeg !
Dat is liefdevol handwerk hoor !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |